Auteur Topic: [MO20] Jij weet BAR weinig  (gelezen 377824 keer)

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #800 Gepost op: 15-03-2020, 21:48:22 »
Ter informatie: Ik begin morgen met m'n nieuwe baan ( ::feest:: ). Het lijkt mij niet zo slim om op mijn eerste dag stiekem onder werktijd fruitstukken te gaan posten ;D, dus verwacht morgen overdag niet veel vallende fruitstukken ;).
Succes morgen, D*N! Ik wil ook wel fruitstukken gaan posten om je te helpen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #801 Gepost op: 16-03-2020, 00:01:08 »
Wist je dat de stem van die voice-over Snape (in HP 3 t/m 8 ) en Lugia (in Pokémon 2000) heeft nagesynchroniseerd?
Ik heb de Harry Potter films nooit in het Nederlands gezien, maar ik weet wel dat in de videospellen van Harry Potter 1 en 2 de stem van Sneep ook Octo was, en Voldemort was de Baron (en Gargamel en zo). Maar volgens mij was die stem wel de narrator in dat spel. Sowieso bestonden er in die tijd maar een stuk of 10 stemacteurs of zo die letterlijk álles deden.

Pokémon 2000 had ik wel op videoband, maar ik vond die Pokémon films nooit leuk want het was altijd één grote deprimerende toestand. Wat ik wel altijd keek was het voorstukje van de eerste film, dat was één of andere vage LSD-trip met Pikachu en Charizard. Ik weet alleen nog dat er soms, totáál uit het niets ineens een Bellsprout in beeld verscheen die dan heel creepy begon te dansen, en andere weirde shit, en dan was het plotseling weer verdwenen en ging het verhaal gewoon verder alsof er niets geks gebeurd was.

EDIT:

@Chardo, ik heb je filmpje met je Gameroom gezien. Maar ten eerste houd je je mobiel verticaal vast en ten tweede sta jij zelf steeds in beeld, dus ik heb eigenlijk bijna alleen maar witte muren gezien.

Maar ik heb even verder gekeken en er staan hele interessante filmpjes op je kanaal. Zoals over je horeca-opleiding en je Freddi Fish-playthroughs. Dus ik heb me op je geabonneerd! ;D

@Lodewijk Backer: ik heb jouw oud en nieuw filmpje bekeken, waarin je op een troosteloos stuk land staat ergens in Hongarije. Aan je video's te zien sta je daar nu nog steeds. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer hierover, en of jij dit überhaupt echt bent. Want ik dacht je die vrouw was met die wenkbrauwen? Waarom heet je dan nu ineens Pascal en hier Lodewijk? ??? Ik vind Brent geen betrouwbare bron, maar je hebt ook Pokémon-filmpjes dus misschien ben jij het toch. Ik heb me wel op je geabonneerd want ik vind het ook altijd maar sneu als mensen zo hun best doen voor een leuk kanaal en ze hebben maar 30 views.

Overigens had ik ook ooit een heel leuk YouTube-kanaal, maar helaas is die gehackt en zijn mijn video's vervangen door Vietnamese naaisters. Oh, sterker nog, mijn hele kanaal is nu foetsie, zie ik. Nou ja.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 01:05:19 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #802 Gepost op: 16-03-2020, 01:17:21 »

@Chardo, ik heb je filmpje met je Gameroom gezien. Maar ten eerste houd je je mobiel verticaal vast en ten tweede sta jij zelf steeds in beeld, dus ik heb eigenlijk bijna alleen maar witte muren gezien.

Maar ik heb even verder gekeken en er staan hele interessante filmpjes op je kanaal. Zoals over je horeca-opleiding en je Freddi Fish-playthroughs. Dus ik heb me op je geabonneerd! ;D


Neeeeeeeeeeee :')

Dat ben ik niiiieeeeeeeet
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:51:20 door Chardo »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #803 Gepost op: 16-03-2020, 01:29:06 »
Oh... nou ja. Gelukkig maar dan, ik vond het al sneu dat je de hele dag Belle en het Beest zat te spelen.

Is Lodewijk dan wel die man die op een Hongaarse boerderij met ganzen staat te praten, of ook niet?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #804 Gepost op: 16-03-2020, 01:43:49 »
Nee hoor, Lodewijk weet gelukkig wel wat zijn eigen achternaam is. Desalniettemin kan hij hem wel heel goed imiteren.

Beide heren waren ooit lid van onze befaamde Pokémon community. Een community, overigens, van meer dan tien jaar oud die toevallig deze week haar laatste adem uit zal blazen.
 :\'(
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:51:26 door Chardo »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #805 Gepost op: 16-03-2020, 07:20:23 »
Vanwege Corona? ::hypocriet::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #806 Gepost op: 16-03-2020, 07:30:16 »
Jeetje, we moeten toch wel een beetje oppassen met dat fake news dus! Chardo en Lodewijk zijn veel leuker dan die mensen op die filmpjes en hebben elk wél een florerend Youtubekanaal.

Vanwege Corona? ::hypocriet::
Was het maar zo. Fora sterven stilaan uit, de jeugd van tegenwoordig snapt niet meer hoeveel waarde een forum kan hebben. Dit forum zal wellicht ooit hetzelfde lot ondergaan.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #807 Gepost op: 16-03-2020, 07:53:01 »
Ze stierven tien jaar geleden ook al uit. Waarschijnlijk ook gewoon een wildgroei geweest.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:48:24 door Robbieazerty »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #808 Gepost op: 16-03-2020, 07:59:46 »
Ze stierven tien jaar geleden ook al uit. Waarschijnlijk ook gewoon een wildgroei geweest.
Er zijn gewoon veel fora die al jaren een groot bestaan kennen die nu ook plots uitsterven hoor. Het stijgt exponentieel, net als het virus!  ::jaja::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #809 Gepost op: 16-03-2020, 09:29:46 »
Een voordeel voor dit forum: hier zitten forummers van alle leeftijden op, en het gaat niet over een onderwerp voor slechts een bepaalde leeftijdsgroep.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #810 Gepost op: 16-03-2020, 09:59:26 »
Impliceert LdH nu dat Pokemon slechts voor een bepaalde leeftijdsgroep is? ::oink::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #811 Gepost op: 16-03-2020, 10:07:05 »
Na ja, het is toch echt oorspronkelijk bedoeld voor kinderen en tieners. Maar ja, dat gold ook voor Harry Potter...
Maar van mij mag gerust iedereen Pokemon leuk vinden en verzamelen! Alleen maar leuk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #812 Gepost op: 16-03-2020, 10:08:02 »
Deze bar is in verband met de verspreiding van het coronavirus gesloten t/m 6 april.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I will follow my inner gold

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #813 Gepost op: 16-03-2020, 10:13:11 »
Ach, zolang we maar anderhalve meter van elkaar vandaan zitten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #814 Gepost op: 16-03-2020, 10:16:25 »
Deze bar is in verband met de verspreiding van het coronavirus gesloten t/m 6 april.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
*gooit Pokéball*



Ik heb een Miek gevangen!

Blijf daar maar even zitten tot 6 april :P

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #815 Gepost op: 16-03-2020, 11:21:30 »
Als jullie het per se willen weten.

Dit is Lodewijk (in actie).

En dit ben ik (samen met Tunnelgraver in een opdracht) 
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:51:49 door Chardo »

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #816 Gepost op: 16-03-2020, 11:27:43 »
@Chardo, ik heb je filmpje met je Gameroom gezien. Maar ten eerste houd je je mobiel verticaal vast en ten tweede sta jij zelf steeds in beeld, dus ik heb eigenlijk bijna alleen maar witte muren gezien.

Maar ik heb even verder gekeken en er staan hele interessante filmpjes op je kanaal. Zoals over je horeca-opleiding en je Freddi Fish-playthroughs. Dus ik heb me op je geabonneerd! ;D

@Lodewijk Backer: ik heb jouw oud en nieuw filmpje bekeken, waarin je op een troosteloos stuk land staat ergens in Hongarije. Aan je video's te zien sta je daar nu nog steeds. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer hierover, en of jij dit überhaupt echt bent. Want ik dacht je die vrouw was met die wenkbrauwen? Waarom heet je dan nu ineens Pascal en hier Lodewijk? ??? Ik vind Brent geen betrouwbare bron, maar je hebt ook Pokémon-filmpjes dus misschien ben jij het toch. Ik heb me wel op je geabonneerd want ik vind het ook altijd maar sneu als mensen zo hun best doen voor een leuk kanaal en ze hebben maar 30 views.
Nu vraag ik me wel af of je serieus dacht dat die video's van ons waren of dat je ons voor het lapje zit te houden. Als je die mensen ziet, dan verwacht je toch nooit dat ze twee executies kunnen overleven in deze online Wie is de Mol?-editie met zulke intelligente kandidaten?


Als jullie het per se willen weten.
Dit is Lodewijk (in actie).
Ik wilde geheim houden dat ik zo ben ;(
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 11:30:03 door Lodewijk Backer »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #817 Gepost op: 16-03-2020, 11:32:05 »
Ik wilde geheim houden dat ik zo ben ;(

Ja, maar dat kon ik niet weeeten! 
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:52:25 door Chardo »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #818 Gepost op: 16-03-2020, 13:29:38 »
Ergens in de verte kijkt Sanmol uit zijn hotelkamer om fruit te gooien naar de overige kandidaten. Wat een oempaloempas zeg. Ik had makkelijk een joker, vrijstelling of de géhélé pot gewonnen deze aflevering  ::joehoe::. Kan niet wachten op de ontknoping om mensen de echte waarheid te vertellen. Ajuu.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 13:31:24 door Sanmol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #819 Gepost op: 16-03-2020, 14:19:43 »
Wat een fitties allemaal. Jullie houden D*N, en de productie zo wel scherp. Om het kort te houden: jullie zijn allemaal irritant.

Robbie maakt alleen maar controversiële uitspraken en kan lekker zijn potje appelmoes door zijn strot duwen, Lucy denkt dat ze ringleader is in een groep die nog minder potentie heeft dan een kleuterklas, MV is oostindisch doof en leesblind, Vermoljeroen heeft de geographie kennis van een Amerikaan, Lodewijk lult alles bij elkaar, Michael is de meest asociaalste en niet grappige persoon die ik ooit heb ontmoet, Chardo praat zoveel shit dat de toilet nog jaloers is, Brent zegt dat ie een top is maar schat je bent toch echt een bottom, LdH liet ons lekker vijf dagen leuk achter door op vakantie te gaan, Tim kan blijkbaar geen test maken, en Robin zit in de hood.

Wel ik ga even ondergronds bezig met mijn nieuw debuterende spel hier  ::jaja::.