Auteur Topic: [CL] Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?  (gelezen 43056 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #180 Gepost op: 31-01-2020, 14:38:03 »
dIT IS DUS NIET SCHREEUWERIG!!

Maar goed, ik zal het maar nog een keer zeggen dat ik belg verdenk omdat hij niks voor zich heeft spreken. Nooit op de juiste persoon gestemd, geen goede onderbouwing voor verdenkingen en hij plaatst inhoudsloze berichten, die alleen laten zien dat hij er wel is, maar de discussie niet verder op gang helpen.

Ik verdenk Belg ook heel erg op het moment hoor. Maar hij doet toch juist Tim in bescherming nemen nu? Robbie zet Tim ook maar op 5, zelfs na die mega hint.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #181 Gepost op: 31-01-2020, 15:15:24 »
Dat vond ik dus het gekke want bij DC zag ik wel 5 gegijzelden staan + jou. (of er zit ergens een fout in mijn overzicht; kan natuurlijk ook goed).

Dikke Controleur stemde   robbieazerty   de_witte   De_witte   Lucy   Ennasil   Ennasil   Belg
Ja ik was lui en had brtdm's overzicht gebruikt. En daarin bleek een foutje te staan dat DC op Lawliet gestemd had ipv op Lucy. En van Lawliet is nog niet bevestigd of die gegijzeld is of niet. Maar is intussen aangepast. :)

Ik verdenk Belg ook heel erg op het moment hoor. Maar hij doet toch juist Tim in bescherming nemen nu? Robbie zet Tim ook maar op 5, zelfs na die mega hint.
Mja omdat ik hem niet super hard verdenk. Het is wel een duidelijke hint, de hint an sich moet iets betekenen en hij wijst mijn inziens inderdaad best groot naar Tim (of TO inderdaad, maar hautoa is ver gedaald op mijn verdachtenlijstje na het maken van m'n eigen overzicht). Maar zoals eerder hier ook al gepost, weet ik niet of ik alleen door een hint daar in mee wil gaan.

Ik denk niet dat je de T nog eens aan de 20e letter moet hangen en we dan met het getal 20 nog iets anders moeten doen. Ik vind het al vrij ver door gedacht om elke eerste post te pakken en dan te vinden dat alles met een T begint. Ik ken Convans en mitchkox niet zo goed, maar vraag me af of ze het zó ver doordacht zouden hebben. Dus ik denk dat er wel iets met die T of TO is. Alleen voelt het voor mij persoonlijk dus wat gek om naar verdachte zaken, stemgedrag, posts te zoeken om dan ineens na één hint plots 180° naar tim te draaien. Zeker als ik net gepost heb dat ik niet aan hints doe.  ::rofl::

Dus daar worstel ik nog effe rustig mee verder.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2020, 15:20:49 »
Ik ben een zij ;)

Ik ga ook even alle spelers af die nog mogelijk een overvaller zijn met mijn gedachtes en hun redeneringen voor hun stemmen. Ik ben nog niet echt klaar maar ben er nu wel even klaar mee met uitzoeken ed.. Ik laat het even zo staan en deel het alvast  zodat ik straks makkelijker verder kan gaan.

Belg
Belg was voor mij onverdacht omdat hij als een van de weinige op een goede manier tegen het uberslechte zienerplan in ging. Ik kon me niet voorstellen dat je dat als overvaller zou doen. Maar goed met reverse psychologie kan je dat natuurlijk doen om goodwill te kweken.
Stemmen
1. Lucy
2. Lama
3. Lucy
4. Lucy
5. Moldck
6. L. Lawliet
7. Jacco


Mollenvanger
Wat ik opvallend vond in het begin was dat hij in het begin bewust had gestemd op iemand die hij wist dat er niet uit zou gaan. Wat ik daar vooral opvallend aan vind is dat hij dat deed om die reden. Op deze manier blijf je bewust weg van het stemmen op een gegijzelde en ben je minder zichtbaar als mogelijke overvaller? Maar omdat hij dit wel weer zo duidelijk zei, viel het voor mij juist wel heel erg op. Dus hoe hij er dan weer over praat, vind ik dan weer minder verdacht over komen.

Ik was net berichten aan het teruglezen en hij zegt enkele keren dat hij dingen gaat uitzoeken, maar vervolgens zien we daar weinig van terug.

Stemmen:
Dag 1: miek1999 - op iemand die 0x ter sprake is gekomen en er dan dus toch niet uit zou gaan
Dag 2: l.lawiet - omdat die nog niet echt ter sprake was gekomen
Dag 3: Lucy
Dag 4: Lucy
Dag 5: Molduck
Dag 6: Jacco
Dag 7: Jacco


Miek1999
Komt met de hint over de beginnende T. Zou dat al gedeeld zijn met de overvallers van te voren? Die T zou ook kunnen slaan op letter 20 en de 20e inschrijving kwam van Daisy. Wellicht was het een reden om voor Daisy te gaan en stond Daisy al vast voordat het duidelijk was dat ze de ziener was?

Ze zegt (terecht) dat we meer moeten focussen op verklaringen waarom mensen stemmen zoals ze stemmen in plaats van naar alleen lijstjes. Maar heeft ze zelf wel al haar verklaringen gegeven?

Stemmen:
1. molebuster - wilde op inactieveling stemmen
2. mrchipie - vond mensen die 'random' stemmen verdacht omdat dat een tactiek kan zijn om buiten de discussie te blijven, dus besloot te stemmen op iemand die in ronde 1 had gestemd op iemand die weinig stemmen had gekregen. 
3. MV - zegt ze niet expliciet; wel dat ze mensen die random stemmen verdacht vindt
4. Jacco - Jacco had nog weinig inhoudelijks toegevoegd
5. Ennasil - vanwege het totale gebrek aan toegevoegde waarde in zijn posts.
6. Ennasil - geen reden om te wijzigen
7. Jacco - Niet overtuigd dat hij gegijzelde is; reden waarom niet gespecificeerd
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 15:24:30 door Kaaasje »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2020, 15:22:52 »
Vermoljoen
Maakt soms rare gedachtesprongen, bijvoorbeeld mbt Frank en dokter zijn.

1. Swifty   
2. Swifty   
3. Swifty   
4. Lucy   
5. Ennasil   
6. Ennasil   
7. Nieky


Jann


1. molebuster - niet gezegd
2. Swifty - vind haar "kijk mij, ik ben geen wolf" over komen
3. NIET  >:(
4. L. Lawliet - niet gezegd
5. Jacco   
6. Jacco - omdat anderen (de analisten) Jacco naar voren hebben gebracht
7. Jacco - nog een keer op dezelfde want het is mooi geweest


Timvdons

1. Molebuster - post dat hij het niet weet met o.a. " Qua spelplezier zou een niet-actieveling zoals MoleBuster de beste optie."
2. ldh - Vindt zijn argumenten en opmerking was warrig en onduidelijk plus loze argumentatie om wat te kunnen posten.
3. Molduck   
4. L. Lawliet - vindt argument voor Lawliet logischer dan voor Lucy
5. Molduck - ik zie geen reden terug
6. Ennasil   - ik zie geen reden terug, wel noemt hij eerder dat hij twijfels heeft
7. Dikke Controleur - kan gewoon geen hoogte krijgen van hun posten of deze daadwerkelijk gericht zijn op het vinden van de overvallers of dat ze juist bedoeld zijn om zand in onze ogen te strooien

B&W

1. molebuster   
2. D*N   
3. L. Lawliet   
4. Lucy   
5. Molduck   
6. Vermoljoen   
7. Jacco


SanderFMC

1. molebuster
2. mollenmania   
3. Vermoljoen   
4. Vermoljoen   
5. Molduck   
6. Ennasil   
7. Nieky



Dikke Controleur
Maakt veel overzichten die enorm veel tijd kosten. Doet hij dat in het oogpunt van een gegijzelden? Of was hij door middel van de overzichten de bankbediende aan het zoeken? Dan zou het toch minder uitgebreid kunnen? Goodwill kweken?

1. robbieazerty
2. de_witte   
3. De_witte   
4. Lucy   
5. Ennasil   
6. Ennasil
7. Belg


Robbieazerty
Ik heb eerder aangegeven hem verdacht te vinden rondom het ziener-plan en het delen van verdachten daarin, maar naderhand heb ik hem wel heldere posts zien maken waarvan ik het idee heb dat ze wat bijdragen. Maar dat is gevoel en heb ik nog niet echt goed bekeken.

1. NIET  >:(
2. hautoa
3. Molduck
4. L. Lawliet
5. Molduck
6. Hautoa
7. Jacco


Linus

1. Molebuster
2. Jacco
3. Jacco
4. Jacco
5. Jacco
6. Jacco
7. Jacco


L.Lawliet

1. NIET  >:(
2. FrankLapidus
3. Molduck
4. Belg
5. Ennasil
6. Ennasil
7. Jacco



Brtdm

1. molebuster
2. de_witte
3. Swifty
4. Lucy
5. Molduck
6. L. Lawliet
7. L. Lawliet



Hautoa

1. molebuster
2. Mrchipie
3. MV
4. L. Lawliet
5. L. Lawliet
6. Nieky
7. Dikke Controleur
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 15:25:18 door Kaaasje »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2020, 15:44:00 »
Bij die taakverdeling op dag 1 werd er wel regelmatig door mensen gezegd dat de overvallers verdeeld over de groepen zouden zitten, toch? Nou heb ik zelf nooit begrepen waar men dat idee vandaan heeft gehaald (of het moet in het verhaaltje gestaan hebben, dat lees ik nooit goed genoeg :P). Maar voor de zekerheid pak ik hem er nog maar weer even bij:

Op de uitkijk stonden: Kaaasje, Molduck, Miek1999, Bjorrn, TimvDons, Nieky, Tim579, Molebuster, L Lawliet, Hautoa en Ennasil.

Bij de kluis gingen aan de slag: Belg, D*N, Vermoljoen, LdHmolletje, Jann, Jacco, SanderFMC, Dikke Controleur, Linus, Focus en Mollenmania.

Vervolgens gingen de volgende mensen het geld drukken: De_witte, Mrchipie, Lama1997, Robbieazerty, Daisy, B&W, SpacyColours, Lucy, Swifty, MV en FrankLapidus.

Dus:
Head honcho:
Brtdm

Uitkijk:
Kaaasje
Miek1999
TimvDons
L Lawliet
Hautoa
Molebuster

Kluis:
Belg
Vermoljoen
Jann
SanderFMC
DikkeControleur
Linus

Geld:
Robbieazerty
B&W
MV

Het zou nu nog steeds weinig zeggen, maar als iemand hier nog in gelooft, is het goed om dit lijstje erbij te houden.
Dit is een beetje ondergesneeuwd maar vind ik ook wel iets belangrijks om over na te denken. Ook al zoek ik liever de overvallers op basis van acties dan op basis van hints. Volgens mij was het naar aanleiding van dat het in de serie ook zo is dat er altijd 2 overvallers in een groep zaten?

Het geldt trouwens alleen als Brtdm geen overvaller is, want als hij overvaller is heb je sowieso een team met maar 1 overvaller.

Reden waarom ik dit wel belangrijk vind is omdat de uitkijk-kluis-geld volgorde niet helemaal doorloopt. Eerder gaf ik aan dat het vanaf Swifty even wat anders is en het dan weer hersteld. Maar het heeft ook invloed op het hele lijst vanaf Swifty. Er moet een reden zijn geweest om dat aan te passen.

Als er volgens de verdeling uitkijk-kluis-geld zou zijn gegaan zou je de volgende teams hebben:

Edit: even weggehaald want had verkeerde lijstje gepakt waar ik nog een andere correctie op had uitgevoerd. Weggehaald en weer teruggezet want er stond toch wel het goede lijstje...

Big boss
Brtdm

Geld:
MV, Vermoljoen, timvdons, L.Lawliet, Hautoa
Molebuster
franklapidus, bjorrn, Nieky, Tim579, ennasil

Kluis
belg, B&W, Robbieazerty,
D*N, Swifty, lucy, spacycolours, Daisy, Lama1997, Mrchipie, de_witte

Uitkijk
kaaasje, Miek1999, Jann, SanderFMC, Dikke Controleur, Linus
molduck, ldh, Jacco, Focus, Mollenmania

In tegenstelling tot de genoemde groepen van Spacy zouden hier juist geen eerlijke verdeling in het aantal overvallers zitten (bijvoorbeeld een groep met mogelijk 4 overvallers en andere groep met geen of 1)

Maar goed we hebben nu nog eigenlijk te weinig overvallers duidelijk om hier echt iets mee te kunnen. Ik heb in mijn hoofd nog wat voorzichtige conclusies/speculaties, maar die laat ik voorlopig nog in mijn hoofd. Het blijft nu vooral speculatie en ik zou niet iemand alleen op een hint of zo'n dergelijke speculatie er uit willen spelen. Wel als er ook nog andere redenen zijn natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 15:56:44 door Kaaasje »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2020, 15:46:20 »
Ik heb nog niets gevonden in de afleveringstitels, maar hierbij een overzichtje:
Dag 0: Het plan
Dag 1: De taakverdeling
Dag 2: Eerste slachtoffer
Dag 3: Frankfürter Würschten (misschien was dit een hint naar Frank als zijnde de dokter?)
Dag 4: Zware tijden
Dag 5: Pizza!
Dag 6: De lift
Dag 7: Levend uit de bank?
Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
Misschien dat iemand uit de foto hieronder iets kan uithalen?
De reden dat ik zo naar hints zoek, is omdat ik met mijn gevoel altijd verkeerd zit, dus denk ik dat je alleen via de hints de overvaller kan vinden. Dat is het gevoel waar ik een beetje mee zit/struikel.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2020, 15:52:21 »
Wel interessant om ook jouw voor en tegens eens te lezen Kaaasje. :) Nouja voor zover ze al ingevuld zijn.

Ik vraag me bij wat je bij Miek zegt wel af of Convans en mitchkox inderdaad hints zouden delen met de overvallers. Dat lijkt me niet echt eerlijk, want de overvallers hebben al het grote voordeel dat ze van elkaar allemaal weten wie ze zijn, terwijl wij enkel onze eigen rol kennen (op de ziener na, die gaandeweg ook andere rollen leert kennen). Ze zouden dan die hints ook nog eens kunnen verdraaien of wat ook.

Ik weet niet of Convans of mitchkox dat kunnen/mogen bevestigen?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2020, 15:54:00 »
Er zitten hints in het spel. De hints zijn door niemand gekend. Ook overvallers weten de hints naar zichzelf dus helemaal niet. Al zal het voor hen wel makkelijker zijn om een hint te vinden, want ze weten naar wie ze moeten zoeken  ::rofl::

Edit: hints naar gegijzelden of andere rollen zijn gebaseerd op louter toeval. Zo'n hints zouden we er dus zeker niet speciaal insteken om personen op een dwaalspoor te zetten. Naar de ziener waren er wel lichte verwijzingen. Zoals aangegeven bij de speluitleg.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 15:57:37 door Convans »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2020, 15:58:25 »
Er stond ooit dat er hints naar de overvallers in zouden staan en misschien ook nog wel andere rollen of zoiets? 

Maar lijkt me ook zonde als ze zoiets waarvan we echt hebben dat kan geen toeval zijn naar de ziener zou leiden... Ik vind het alleen ook nog niet heel overtuigend aan Tim gelinkt...

Anyway nu moet ik echt gaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2020, 16:03:14 »
Er stond ooit dat er hints naar de overvallers in zouden staan en misschien ook nog wel andere rollen of zoiets? 

Maar lijkt me ook zonde als ze zoiets waarvan we echt hebben dat kan geen toeval zijn naar de ziener zou leiden... Ik vind het alleen ook nog niet heel overtuigend aan Tim gelinkt...

Anyway nu moet ik echt gaan.

Ik kan je verzekeren dat er geen grote hints naar de ziener instonden, zeker geen ontegensprekelijke hints.  ::ok::

Oja en ik denk dat die hints nog altijd bijzaak zijn in het hele spel. Net zoals bij WIDM ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2020, 16:06:42 »
Hoe zat het eigenlijk met de Kaaasje hint? Kan me herinneren dat Lama daar zo op hamerde die  graag te willen testen en niet veel later was hij dood...  ::)

Weet alleen niet meer precies wat die theorie was? Had dat niet iets met de volgorde van spelers te maken?


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #191 Gepost op: 31-01-2020, 16:08:11 »
Hoe zat het eigenlijk met de Kaaasje hint? Kan me herinneren dat Lama daar zo op hamerde die  graag te willen testen en niet veel later was hij dood...  ::)

Weet alleen niet meer precies wat die theorie was? Had dat niet iets met de volgorde van spelers te maken?

Na het spel zullen we alle hints bekend maken en zien we welke hints wel/niet op waarheid berust waren  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #192 Gepost op: 31-01-2020, 16:09:38 »
Als Tim het niet is word ik gek.

Bereid je dan maar alvast.voor.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #193 Gepost op: 31-01-2020, 16:09:53 »
Na het spel zullen we alle hints bekend maken en zien we welke hints wel/niet op waarheid berust waren  ::bravo::
Dit was een vraag aan mijn medespelers ;D  ::rofl:: (of tegenstanders ;) :P )

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #194 Gepost op: 31-01-2020, 16:14:53 »
Weet alleen niet meer precies wat die theorie was? Had dat niet iets met de volgorde van spelers te maken?
Swifty en ik kregen opeens een andere rol in de takenverdeling.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #195 Gepost op: 31-01-2020, 16:16:35 »
Dit was een vraag aan mijn medespelers ;D  ::rofl:: (of tegenstanders ;) :P )

::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #196 Gepost op: 31-01-2020, 16:55:58 »
Ik snap dat mensen vinden dat ik veel mee ga met anderen, want dat klopt ook wel. Solostemmen vind ik vaak niet zo zinvol. Maar ik ga ook niet stemmen op iemand die ik helemaal niet verdenk. En vandaag ga ik sowieso stemmen op degenen die de vertrouwelingen aangeven. (Tenzij ik dan op mezelf moet stemmen natuurlijk) Stemmen op mijn eigen verdachten heeft nog weinig goeds opgebracht. En bovendien heb ik ook echt geen idee meer.

Dus als het blijft bij TimvDons dan stem ik
Als het veranderd, dan verander ik mee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #197 Gepost op: 31-01-2020, 17:33:47 »
Voor de mensen die overwegen op mij te stemmen:



Mij eruit stemmen betekent dat er wederom een gegijzelde het spel moet verlaten. En waarop het eruit stemmen van mij gebaseerd? Op een post waar wellicht een hint in kan zitten. Stel dat het een hint zou zijn, dan is deze bedacht voordat het spel begon, wellicht voordat de rollen geloot zijn, maar waarschijnlijk kort voor het begin van het spel.

Als het een hint is, zou het slaan op de letter T of de TO. Gezien het feit dat de letter to elke keer terug komen, lijkt het dit opvallender dan alleen de letter T.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kijkend naar de spellerslijst, zijn er twee personen waar TO op zou kunnen staan. Mijzelf, vanwege de letter T in mijn voornaam en de letter O in mijn tweede naam. Maar waarom de O, en niet een andere letter, de letter i zou wellicht logischer zijn. Maar als we kijken naar de leter to achter elkaar, dan blijft er een andere persoon over: HauTOa. Indien de spelleiders een hint zouden geven over de identiteit van een overvaller, dan is to --> HauTOa toch veel logischere dan to -> TimvdOns??

Als ik mij vergis is Hautoa in de afgelopen dagen vaker benoemd als potentiele verdachte, mede door zijn mindere activiteit en bepaalde stemgedrag. Is het dan niet logischer om deze hint aan hem te koppelen dan aan mij?

We zijn nu met twintig personen over: 5 personen zijn door de ziener vrijgesproken terwijl er nog 4 overvallers tussen zitten. Als ik morgenochtend door jullie gelyncht word en de overvallers vermoorden ook iemand, dan wordt het 4 tegen 14. Denk dus goed na op wie je stemt. Mijn stem gaat in ieder geval naar Hautoa, of jullie moeten met iemand anders komen waarvan jullie zeker zijn dat het een overvaller is (en dus niet ondergetekende).
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #198 Gepost op: 31-01-2020, 17:42:10 »
TO kan toch prima slaan op Tim Overvaller ?

Hautoa staat niet op mijn lijstje van verdachten dus ik vind het wederom verdacht dat je dan net haar aanduid als andere stemoptie. Ga dan in ieder geval op bijvoorbeeld belg, die ook heel erg verdacht is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #199 Gepost op: 31-01-2020, 17:43:27 »
Het gaat mij wsl niet lukken om vandaag nog iets bij te dragen. Sorry daarvoor. ::sorry::

Ik moet wel zeggen dat ik de hint goed gevonden vind, ik geloof niet dat het toeval kan zijn dat alle verhalen met een T beginnen.

Iets anders wat me opviel: eerst Frank en ook Robbie die zeggen dat ik SpacyColours verdacht. Dit is echt niet waar.
In één bericht, ik dacht dag 3, begon ik de_witte verdacht te vinden. Ik ben ook naar stemgedrag gaan kijken en de_witte kwam naar mijn idee met het verdachtst over omdat hij op mrchipie en LdH heeft gestemd. Nieky en SpacyColours hadden dat ook. Dat heb ik toen benoemd. Ik heb er verder nooit iets over gezegd, maar Spacy heb ik eigenlijk nooit als verdachte overwogen. Nieky op dat moment nog niet, maar later wel. Ik vraag me af waarom dit zo erg herhaald en uitvergroot wordt.