Auteur Topic: Married at First Sight  (gelezen 4078 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Married at First Sight
« Gepost op: 24-02-2020, 19:34:33 »
Ik zag hier nog geen topic van als het goed is.

dus hier alle dingen over het trouwprogamma ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Married at First Sight
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2020, 19:51:35 »
Oh ik dacht dat ik hier de enige tokkie was die dit keek. ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Married at First Sight
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2020, 20:36:22 »
hoef je toch geen tokkie voor te zijn ::rofl:: het is gewoon een leuk programma
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Married at First Sight
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2020, 20:41:46 »
Ik kijk het niet, maar volgt het een klein beetje wanneer ik op aan de keukentafel zit terwijl mijn moeder het kijkt in de woonkamer. Heb alleen gehoord dat die Chantal en Henk een aparte situatie is ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Married at First Sight
« Reactie #4 Gepost op: 24-02-2020, 21:11:04 »
Oh ik dacht dat ik hier de enige tokkie was die dit keek. ::rofl::
::rofl:: This is a mood ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Married at First Sight
« Reactie #5 Gepost op: 24-02-2020, 22:32:23 »
chantal is op zichzelf al een aparte situatie ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Married at First Sight
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2020, 23:04:47 »
Ja, ik kijk het ook. Leuk dat er een topic over is!

Ik ben benieuwd naar de laatste aflevering morgen. Er lijken nog maar weinig koppels echt succesvol te zijn, al denk ik ook dat het programma teveel druk op de koppels legt om a la de minute liefde te voelen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat koppels daar langer voor nodig hebben dan 3 dagen.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Married at First Sight
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2020, 12:00:23 »
Ik vond het weer leuk om te zien, maar ik moet zeggen dat ik het dit jaar duidelijk meer sensatie-tv vond dan de jaren ervoor. Onder andere doordat Carlo een heel ander soort presentator is dan Peter (Carlo vindt zichzelf vooral heel belangrijk, Peter was juist heel lief en op de achtergrond). Maar met name het duo Sjetal en Henkie was echt vreselijk. Volgens mij hebben zij zowat de helft van de zendtijd gekregen, terwijl er 6 koppels waren én ze niet eens gingen samenwonen. Het was zo ontzettend uitmelken. ::niet-ok::

Ik had veel liever meer gezien van hoe de situatie tussen Kimberly en Robin was gegaan, daar hebben we echt veel te weinig van gezien, terwijl dat ook best heftig was. En ook Chantal en Ingeborg hadden veel te weinig zendtijd gekregen. Hadden ze dat hele huwelijk van Henk en Sjetal geschrapt, dan was het een stuk leuker seizoen geweest. Zo ontzettend jammer. Ik hoop dat ze het volgend jaar anders doen, want op deze manier vond ik het niet echt leuk meer om naar te kijken.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Married at First Sight
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2020, 12:22:28 »
En de bruiloftscore gaat nog verder achteruit! Thierry en Sanne zijn gescheiden, meldt RTL Boulevard vandaag. Ze bleken in het dagelijks leven toch minder bij elkaar te passen dan ze dachten. Ook Ferry en José zijn gescheiden, omdat José het nog niet voelde. Wel zijn zij beiden nog druk met elkaar aan het daten en gaan ze geregeld een verrassingsweekendje weg (vertelde hij gisteravond bij Jinek).

Hautoa: ik kan me wel wat indenken bij je reactie. De situatie met Henk en Chantal werd erg uitgemolken, terwijl het vooral erg pijnlijk was. Chantal heeft een bepaald droombeeld voor ogen en vindt dat ze de perfecte man verdient. Enige investering van haar kant uit hoeft een man niet te verwachten. Jammer, want Henk was nog helemaal niet zo'n verkeerde partij. Ik kan me goed voorstellen dat Henk vooral erg boos was op de hele situatie. Chantal reageerde echt gemeen (ook hoe ze hem bij het afscheidsgesprek nog voor de voeten gooide dat hij zijn huwelijksgeloften niet zelf had geschreven, au!).

Ik vond het sowieso pijnlijk gisteravond:
- de situatie tussen Chantal en Ingeborg: Chantal was nog niet klaar om te trouwen, heel gek dat het programma haar mee heeft laten doen. Ook pijnlijk hoe Chantal Ingeborg nog even een schop nagaf met dat Ingeborg ook de nodige issues had (waar was dat voor nodig?).
- Kimberley en Robin: hier had ik inderdaad graag meer van willen zien. Wat is daar precies misgegaan? Tegelijkertijd legt het wel duidelijk neer dat camera's ook iets met mensen kunnen doen (dat Robin buiten de camera's totaal anders bleek te zijn dan op camera).

Mooi vond ik de manier waarop Jeroen en Antoine hun huwelijk hebben beëindigd. Ze zijn duidelijk op elkaar gesteld geraakt, heel mooi om te zien!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Married at First Sight
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2020, 13:42:08 »
dit is dit programma in een notendop!

eerst gaat het overal goed, daar na hebben paar stellen ruzie.
aan het einde gaan er heel veel uit elkaar blijven er 2 over ofzo en uiteindelijk gaan die ook uit elkaar.

dit is echt al een paar seizoenen zo ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Married at First Sight
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2020, 14:01:02 »
Daar had ik het ook niet over (als het een reactie op mij was). Ik had het over Henk en Chantal die ontzettend veel zendtijd kregen voor alleen maar vreselijke drama tv. Die 2 zijn er alleen in gestopt met het idee dat het vermakelijke televisie op zou leveren en niet omdat ze dachten dat het een goed trouwkoppel zou zijn.

Meerdere keren de neiging bij ze gehad om de tv uit te zetten. Ik weet niet hoe vaak ik wel niet gezien heb dat Chantal het een strafkamp vond. Hoe erg wil je het uitmelken?

En verder jammer om te horen dat de andere 2 stellen ook gescheiden zijn. En dat de 2 mannen geen match waren dacht ik al vanaf begin af aan, maar ik gunde het ze wel heel erg. Evenals Kimberly, die had ik ook echt beter gegund.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Married at First Sight
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2020, 14:10:56 »
nee was geen reactie op jou maar meer in het algemeen.

maar chantal vond ik al aan het begin irritant, maar was natuurlijk wel de smaakmaker van het seizoen.
daardoor wel hele erg irritant dat ze zoveel in beeld was gekomen.
ik denk ook een beetje dat ze gewoon expres een match voor haar moesten vinden omdat ze leuke tv ging opleveren.
chipsverslaafde <3

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Married at First Sight
« Reactie #12 Gepost op: 27-02-2020, 09:03:19 »
Zijn er hier nog mensen die zich op gaan geven voor volgend jaar? ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Married at First Sight
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2021, 20:49:09 »
We zijn weer begonnen hoor ::zwaai::

Ik verbaas me toch weer elke keer over hoe mensen over relaties denken en over wat voor eisen mensen allemaal hebben.  :-X
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Married at First Sight
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2021, 20:57:42 »
Ik heb net een stukje zitten kijken, maar ik was ook nogal verbaasd.

Edit: Ik heb dit al jaren niet meer gekeken. Ik geloof dat ik alleen een stukje heb gezien van het 1e seizoen. Maar ik merk dat ik dankzij Corona behoefte heb aan hersenloze programma's, waar je verder niet bij na moet denken. Dus vandaar dat ik nu ook weer Big Brother kijk.  ::rofl:: Dus ik ga nog wel een paar afleveringen kijken denk ik. Ik vind de koppels op zich wel leuk. Maar dat ene meisje is wel erg jong. En dan ook nog terwijl ze nog thuis woont meteen trouwen... Ik weet niet of dat wel goed gaat...
« Laatst bewerkt op: 6-01-2021, 15:33:46 door Loezel »