Auteur Topic: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"  (gelezen 11045 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #40 Gepost op: 28-02-2020, 00:43:01 »
 ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #41 Gepost op: 28-02-2020, 07:26:32 »
Ik vind het wel moeilijk om te bepalen of ik er een langer of een korter verhaal van wil maken, iemand tips wat het beste zou zijn?  ::hypocriet::


Kort ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #42 Gepost op: 28-02-2020, 08:23:51 »
Vermoljoen en Lucy hebben ook beide doorgegeven welk verhaal de waarheid is en welke de leugen dus die mogen jullie ook raden ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #43 Gepost op: 28-02-2020, 08:46:14 »
Verhaal 1
Toen ik klein was tijdens een vakantie in Turkije heb ik vastgezeten in een waterglijbaan van het hotel omdat ik na sluitingstijd met wat andere alsnog van de glijbaan af wilde gaan

Verhaal 2
Toen ik ooit mijn been brak, moest ik naar een Frans Ziekenhuis met de ambulance. Echter sprak ik toen nog zeer beperkt Engels. Ook de vertalingskaarten die aanwezig waren hielpen niet, want die waren in het Fries.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #44 Gepost op: 28-02-2020, 11:40:41 »
Verhaal 1
Toen ik als kind met mijn ouders op vakantie was met mijn ouders hadden we mountain bikes gehuurd. Bij een steile afdaling vloog ik plots overkop, smakte met mijn gezicht tegen de grond en door de snelheid schuurde mijn gezicht nog 2 meter over het asfalt. Ik had vervolgens wel veel geluk bij een ongeluk. We hadden kilometers lang geen huis gezien en ik viel vlak voor een huis. De mensen die daar woonden spraken ook Nederlands. En ze hadden een busje waarin al onze fietsen pasten plus ik, mijn ouders en de man zelf die ons naar het centrum gereden heeft en naar een dokter bracht. Dat bleek echter wel een dierenarts te zijn, maar die heeft ons de weg naar een mensendokter gewezen. Ik heb de rest van de vakantie (en uiteraard weken nadien) met een half weggeschaafd gezicht doorgebracht.  :(

Verhaal 2
Op vakantie met een vriend in Mykonos hadden we quads gehuurd waarmee we het eiland verkenden. Verschillen kilometers ver, na een lange afdaling kwamen we bij een mooi verlaten strand. Daar hebben we even genoten van hoe mooi en rustig het er was. Vervolgens werd het hoog tijd om terug te rijden... en wou mijn quad niet meer starten. We hadden geen telefoonnummer van het verhuurbedrijf meegekregen noch zelf genoteerd en het was er lekker rustig, maar dat wou dus ook zeggen dat er geen mens was om ons te helpen. De lange daling om er te geraken was nu dus een steile klim omhoog. Duwen was quasi onmogelijk, tot die vriend zei dat hij mij ging proberen omhoog te duwen met zijn quad die het nog wel deed. Het ging aanvankelijk traag maar gestaag vooruit, tot ik een luide krak hoorde. De voorkant van zijn quad was gebroken en voor zijn wielen terecht gekomen, waardoor de quad blokkeerde en niet meer vooruit kon. Uiteindelijk zijn we op het idee gekomen om het hotel te bellen, hen te vragen of ze het nummer van het verhuurbedrijf hadden en zo hebben we hen kunnen contacteren. Ze zijn ons komen halen bij het strand (de naam ervan stond aangegeven gelukkig dus konden we hen onze locatie doorgeven) en we moesten 260€ betalen voor de opgelopen schade, omdat we geen verzekering hadden afgesloten.  :(


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:38:53 door Robbieazerty »

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #45 Gepost op: 28-02-2020, 12:24:38 »
Verhaal 1
Vorig jaar ben ik aangereden door een auto toen ik met de fiets onderweg was naar het werk. Was er ook behoorlijk slecht aan toe: een aantal ribben en een pols gebroken, en mijn longen deden het ook niet helemaal oké meer. Het duurde zeker een paar maanden voordat ik weer wat kon. Uiteindelijk ging ik voor het eerst weer autorijden en veroorzaakte meteen bij die eerste autorit zelf een auto-ongeluk waarbij ik - jawel - mijn toenmalige vriendin heb aangereden.  ::schaam::


Verhaal 2
Sinds een jaar of twee kan ik lucide dromen. Dat houdt in dat je bewust bent dat je aan het dromen bent waardoor je de droom als het ware kan besturen en eigenlijk alles kan doen wat je maar wilt. Die bewustheid ontstond bij mij nadat ik opmerkte dat ik in mijn dromen altijd een horloge droeg, terwijl ik dat nooit in het echte leven doe. Je kent het misschien uit de film Inception, al hebben zij het hele concept behoorlijk uitgebreid met dingen die niet echt mogelijk zijn. Het is helemaal niet zo moeilijk om te leren, maar je moet je wel over een nadelig bijeffect heenzetten: slaapverlammingen  :-[

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #46 Gepost op: 28-02-2020, 16:52:07 »
Verhaal 1
Een jaar of 5 geleden werd ik gebeld door een toenmalige sponsor van Manchester United met de mededeling dat ik een prijs had gewonnen, namelijk een VIP-reis naar de één van de mooiste derby’s van Engeland: Manchester United - Manchester City. Een dag voor de wedstrijd reizen we met nog 8 andere gelukkigen naar Engeland en krijgen we voor vertrek allemaal een shirt van de club overhandigd. Eerst volgt een lunch in het stadion en krijgen we een rondleiding op het schitterende Old Trafford. De rest van de middag mogen we vrij besteden in de stad en gaan we onder meer even een kijkje nemen in het voetbalmuseum en bij het stadion van Manchester City. In de avond gaan we met de hele groep heerlijk uit eten in één van de beste restaurants van Manchester en daarna overnachten we in het met 5-sterren bekroonde hotel The Edwardian. De sponsor nam uiteraard alle kosten op zich. De volgende dag reizen we een aantal uur voor de wedstrijd af naar het stadion voor een lunch, een quiz over de club en komen er ook wat oud-spelers langs waar we mee op de foto kunnen. De wedstrijd zelf was bijzonder matig (0-0) ondanks de aanwezigheid van topcoach Louis van Gaal. We moesten zelfs 5 minuten voor het einde van de wedstrijd vertrekken uit het stadion omdat we anders mogelijk ons vliegtuig niet zouden halen. Uiteindelijk bleek de vlucht uiteraard een uur vertraging te hebben waardoor we dus voor niets zo vroeg al waren vertrokken.

Verhaal 2
Het is een jaar of 15 geleden dat ik voor het eerst met mijn vader een voetbalwedstrijd (Fulham – Manchester United) in Engeland bezocht. Tickets online gekocht en echt geen idee wat we konden verwachten. Dus we gaan naar het stadion en tot onze blijdschap zitten we heel dicht op het veld naast de dug-out van Manchester United. Het stadion loopt langzaam vol, maar de stoelen naast ons en een rij voor ons blijven verrassend genoeg lang leeg. Blijkt zo een 10 minuten voor aftrap van de wedstrijd dat de geblesseerde spelers van United die wel zijn meegereisd naar Londen daar komen zitten. Dus zitten we daar ineens tussen spelers als Carrick, Fletcher etc. Vijf minuten later komen de spelers en wisselspelers het veld op. Wat denk je? Cristiano Ronaldo krijg wat rust en begint op de bank, dus ik natuurlijk naar die dug-out toe om een handtekening te vragen. Na wat voordringen bij andere mensen is het me gelukt, ook al moest hij hem zetten over het Fulham-logo op zo een kartonnen klapper die je wel eens bij voetbalwedstrijden ziet. United wint uiteindelijk simpel en ook Ronaldo zien we nog even in actie. Na de wedstrijd moet ik nodig plassen, dus ik snel naar binnen om een wc te zoeken. Ik zie er al snel eentje, maar ik vraag me wel af waarom het nodig is om twee beveiligers voor de deur te zetten? De man die naast me staat groet me vriendelijk en vraagt wat ik van de wedstrijd vond. Als ik even later weer naar buiten loop zijn de beveiligers ineens weg. Dan vertelt mijn vader dat Mohamed Al-Fayed net uit de wc kwam en dat hij de eigenaar is van o.a. Fulham en Harrods. Dus ik zoek die voor mij onbekende man even later op Google op en blijkt het die man die naast me stond te zijn.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #47 Gepost op: 28-02-2020, 18:07:57 »
Intro voor beide verhalen
Het moet een jaar of tien geleden zijn wanneer ik voor het eerst écht dronken ben geweest. Ik zat al heel wat jaren in een vereniging met generatiegenoten waar ik nog steeds goede vrienden mee ben. Die ene vrijdagavond besloten we om naar een café in ons dorp te gaan, vlak onder de kerktoren. Toenmalig mocht je zelfs nog roken in een café. Zelf rookte ik niet en wist wel dat mijn kleren enorm zouden stinken de volgende dag, maar dat trok ik me op dat moment niet aan. We gingen er gewoon een ontzettend leuke avond van maken en we dronken het ene biertje na het andere met veel buldergelach tot gevolg. Het was enorm gezellig en iedereen had het naar z’n zin! Na een aanzienlijk aantal biertjes voelde ik me plots erg slecht en misselijk, dus ging ik even naar de wc om wat stoom af te blazen. Ik voelde alles draaien om me heen en het werd ook best wazig voor mijn ogen. Ik had het gevoel dat ik zo snel mogelijk weg moest, ik kreeg het gewoon té benauwd. Ik liep de wc uit en probeerde sneaky het café uit te lopen zonder mijn vrienden te verwittigen. Ik wist immers dat ze me bij hun in het café zouden willen houden als ze merkten dat ik al zo snel naar huis wou gaan, zelfs al voelde ik me niet lekker. Peer-pressure, jullie kennen het vast wel...
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2020, 18:08:17 »
Vervolg verhaal 1
Ik wou ongemerkt mijn jas pakken, maar een maat had me gezien en riep mijn naam en sleurde me bij wijze van spreken terug tot bij de groep. De hele groep had in die tussentijd zelfs nog bier besteld, ook eentje voor mij. Ik voelde me nog steeds misselijk en draaierig, en dus had ik veel moeite met het binnenspelen van nog een biertje op korte tijd. Op een gegeven moment voelde ik me echt gewoon te slecht en heb ik het biertje aan de kant gezet om water te halen. Ik zat daar dan met mijn watertje tussen al mijn vrienden die me aan het uitlachen waren, maar dat water hielp wel, want ik voelde me na een tijdje beter. Toen hadden mijn vrienden het geweldige idee om “Circle of Death” te spelen. Dat is een spel waar kaarten in een cirkel om een vol glas heen worden gezet, als je de kaartcirkel doorbreekt dan moet je dat glas ad fundum opdrinken. Het was echter geen gewoon glas bier, het was een duikboot. Ik had er toen nog nooit van gehoord, maar het was dus een Duvel waarin een jeneverglas omgekeerd staat. Nog nooit had ik een bierspelletje gespeeld, maar ik had er wel zin in omdat ik in het algemeen wel goed ben in spelletjes. Om een lang verhaal kort te maken, ik verbrak vrij snel de cirkel en moest die duikboot dus ad fundum opdrinken. Ik had nog maar één keer van een Duvel geproefd ofzo, laat staan een Duvel met glas jenever in. Stoer als ik was begon ik dapper met drinken, maar het was echt het goorste wat ik ooit had gedronken en het lukte voor geen meter. Ik voelde mijn maag tijdens het drinken gewoon opblazen, maar ik bleef doorgaan tot het echt niet meer ging. Ik voelde alles naar boven komen en toen heb ik heb zo goed op de tafel en op de grond gekotst. Echt gewoon alles voor me zat in een mum van tijd onder de kots en in mijn hoofd was het muisstil toen het gebeurde. Plots hoorde ik superhard gelach van mijn vrienden die natuurlijk in een deuk lagen. Ik heb dat toen natuurlijk ook allemaal wel schoongemaakt, maar echt gênant dit verhaal eigenlijk. Op feestjes schaam ik me er vaak nog voor als het opnieuw verteld wordt.

Vervolg verhaal 2
Ik kon mijn jas ongemerkt pakken en slaagde in mijn opzet om ongemerkt het café uit te lopen waarna ik snel mijn fiets nam om snel huiswaarts te gaan. Toen ik thuis aankwam was ik ongemakkelijk en flink draaierig. Ik was nog nooit dronken geweest, dus ik wist niet dat het slim zou zijn om veel water te drinken en misschien iets vettigs te eten, helaas. Mijn ouders lagen ondertussen al een tijdje te slapen. Ik liep naar boven en zonder het te beseffen ging ik binnen in de kamer van mijn oudere broer in plaats van mijn eigen kamer. Hij was zelf nog niet thuis van een nachtje stappen en ik ging zonder het te beseffen in zijn leeg bed liggen om even te bekomen van die avond vol met bier. Ik viel in slaap. Een tijd later, ik denk een uur ofzo, werd ik plots door mijn broer wakker geschud. Hij was flink geïrriteerd dat ik in zijn bed lag en ik mompelde een beetje. Na lang aarzelen stond ik beduusd op. Mijn broer was tegelijkertijd nog aan het klagen dat ik in zijn bed lag, maar ik had eigenlijk totaal geen idee wat er exact aan het gebeuren was. Ik strompelde dronken vervolgens door zijn kamer richting de kleerkast, toen deed ik die kast open en ik begon gewoon letterlijk in die kleerkast te plassen. Ik stond daar gewoon met mijn broek op mijn enkels in zijn kast te plassen. Echt een pisgele straal op zijn kleren die daar lagen. Mijn broer is standaard best wel heftig in zijn reacties, maar ik denk dat hij toen de hele straat bij elkaar gebruld heeft uit furiositeit. Alles zat gewoon onder de pis, echt gênant dit verhaal eigenlijk. Op feestjes schaam ik me er vaak nog voor als het opnieuw verteld wordt.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2020, 19:20:32 »
Mijn verhalen komen morgenochtend... Het ware verhaal heb ik al... Ik weet alleen nog niet voor wel onwaar verhaal ik moet gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2020, 23:22:06 »


Pff nou ik ga dit zo allemaal weer lezen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #51 Gepost op: 29-02-2020, 09:17:39 »
Verhaal 1
Toeval bestaat niet. Of toch?
Ieder kind, iedere jongere heeft wel eens een vakantieliefde (zoals we hier al hebben kunnen lezen) Ik dus ook. Ik was net 16 geworden, en we gingen op vakantie naar Engeland. Op een kleine camping, in de buurt van Cambridge verbleven we. Toen we 's avonds aan het avondeten zaten, kwam de familie schuin tegenover ons ook thuis. Ik had wel de tenten en caravan gezien, maar er niet zo op gelet. Het bleek een gezin uit Wenen te zijn. Vader, moeder en maar liefst 4 dochters. Het oudste meisje was een paar maanden jonger dan ik, de tweede was bijna 14, de derde was 12 en de vierde was net 4 of 5. Maar goed, mij viel vooral het een-na-oudste meisje op. Ze bleek Bärbel te heten en was een schat van een meid. Gedurende de 2 weken dat we daar waren hebben we op de camping heel wat tijd met elkaar doorgebracht.
Helaas kwam de tijd dat we weg zouden gaan. We hadden adressen uitgewisseld, en elkaar gedag gezegd. Voor ons zat de vakantie er gelukkig nog niet op en zijn we nog een dag of 10 naar... Wenen gegaan. (geen idee waarom we in een en dezelfde vakantie zo'n eind van camping A naar camping B hebben gereden; maar leuk was het wel) Mijn vader heeft vroeger in Wenen gewoond en wilde eens in de zoveel tijd er nog eens naartoe, dus zo ook dit jaar. Maar goed, we hadden onze tenten op een stadscamping iets buiten Wenen geplaatst, en gingen iedere dag naar Wenen of omgeving. Na een paar dagen kwamen we weer terug op de camping, en ik zag een auto die mij wel bekend voorkwam. Maar dat kon toch niet? Waarom zou een Weense familie vanuit Engeland komend nog gaan kamperen op een camping een paar kilometer van huis? Maar het bleek wel degelijk Bärbel en haar familie te zijn die op weer exact dezelfde camping, direct naast onze tenten waren gaan staan. Ik denk nog steeds graag terug aan die vakantie, en aan Bärbel... Hmm, hoe zou het met haar zijn?
Toeval bestaat niet. Of toch?

Verhaal 2
Toeval bestaat niet. Of toch?
Een paar jaar later ging ik met mijn zus en 2 vrienden naar Berlijn. Iets wat we de jaren erna nog vaak herhaalden. We zaten op een camping iets buiten Berlijn en gingen iedere dag met de trein naar Berlijn om daar dan op de S-Bahn of U-Bahn over te stappen. Als je ooit in Berlijn komt, neem dan een dagkaart (of weekkaart als je er langer bent), dat werkt perfect. En dat deed het ook de eerste dagen dat wij er zaten. We konden alles doen wat we wilden. Alle musea en winkels bezoeken die we wilden. Echter, op een van de laatste dagen ging het mis. We zaten in de S-Bahn en vlak voor station Tempelhof, een paar haltes voor we zouden overstappen op de metro voor een bezoek aan winkelcentrum Steglitz, kwam de S-Bahn abrupt tot stilstand. Het bleek dat het automatische remsysteem in werking was getreden. We stonden er 5 minuten, dat werd 10 minuten en een kwartier. Wat bleek: de machinist kreeg de remmen niet meer los. Uiteindelijk werden we na bijna 5 kwartier door een andere trein naar het station getrokken nadat de remmen provisorisch waren gerepareerd, en werden we bevrijd. Een geluk bij een ongeluk was, dat wij aan de goede kant van Tempelhof stonden, zodat we in ieder geval nog af en toe een vliegtuig konden zien landen of opstijgen van het vliegveld (dat toen nog een vliegveld was)
Het jaar erna waren we weer met die vrienden in Berlijn. Een van de laatste dagen zouden we weer naar winkelcentrum Steglitz gaan, en dus weer met de S-Bahn. Het was alsof wij het ongeluk aantrekken, maar weer vlak voor station Tempelhof kwam de trein tot stilstand. Enige verschil: we werden nu naar ongeveer een half uur weggehaald. Maar weer een paar dagen voor we naar huis zouden gaan, bij hetzelfde station.
Toeval bestaat niet. Of toch?
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #52 Gepost op: 29-02-2020, 16:22:26 »
Verhaal 1
Ik heb een ongewone smaakcombinatie die ik lekker vind: komkommer i.c.m een plakje ontbijtkoek en een sinaasappelpartje. 

Verhaal 2
Door een misverstand ben ik ooit door de beveiliging van de Mediamarkt in Antwerpen de winkel uitgezet.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #53 Gepost op: 29-02-2020, 17:35:13 »

Sanmol        1 leugen     2 waarheid
Chado          1 waarheid  2 leugen
lodewijk        1 waarheid  2 leugen    (deze twijfel ik nog over)
Vermoljoen    1 leugen   2 waarheid
Lucy              1 leugen   2 waarheid
TvD               1 leugen   2 waarheid
Robbie          1 waarheid  2 leugen
Robin            1 waarheid  2 leugen   (als hij denkt dat 2 een waarheid is, is het alsnog leugen ;D)
Michael        1 leugen    2 waarheid
Brent          1 leugen    2 waarheid
ldh             1 waarheid  2 leugen
mollenvangert    1 leugen 2 waarheid

 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #54 Gepost op: 1-03-2020, 15:28:06 »
Volgens mij is het zo:

Sanmol: verhaal 2 is waar
Chardo: verhaal 1 is waar
Lodewijk Backer: verhaal 1 is waar
Vermoljoen: verhaal 2 is waar
Lucy: verhaal 1 is waar
TimvDons: verhaal 1 is waar
Robbieazerty: verhaal 1 is waar
Robindtc: verhaal 1 is waar
michael90: verhaal 1 is waar (2 gefactchecked, zou 2006/2007 moeten zijn en toen speelde Ronaldo de hele wedstrijd)
Brent: verhaal 2 is waar
LdHmolletje: verhaal 1 is waar
MollenvangR-Art: verhaal 2 is waar
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #55 Gepost op: 1-03-2020, 15:30:01 »
Lukie en ik zijn het niet eens over Lucy, Tim en Michael. De rest zijn we eens, dus je hoeft alleen naar die drie te kijken HIDM ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #56 Gepost op: 1-03-2020, 15:38:03 »
Lukie en ik zijn het niet eens over Lucy, Tim en Michael. De rest zijn we eens, dus je hoeft alleen naar die drie te kijken HIDM ;D

Nou dat is fijn  ::rofl::. HIDM helemaal blij als jury gastlid word hij zo behandeld haha.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #57 Gepost op: 1-03-2020, 16:53:56 »
hidm, swifty en ik maken gewoon even duidelijk dat je ook kunt overleggen zonder




Trouwens even ter info waarom ik voor lucy deze koos, iedereen weet dat ze een jaar heeft overgeslagen (waarschijnlijk alleen een ander jaar) daar maakt ze geen geheim van en ze is verknipt genoeg om veel therapie nodig te hebben  ;D ;) :-*

« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 16:55:59 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #58 Gepost op: 1-03-2020, 16:55:33 »
Hmm daar heb je een punt, dat jaar overslaan zal dan niet groep 3 zijn geweest maar een andere groep...


edit: tweede deel van de zin stond er nog niet toen ik reageerde, ik distantieer me daarvan ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO20] Aflevering 1 - Opdracht 2 "Spaghetti Bluesky"
« Reactie #59 Gepost op: 1-03-2020, 16:56:51 »
als jij michael hebt gefactcheckt krijg je daar gewoon gelijk in!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.