Auteur Topic: Hoe schoon is jouw huis?  (gelezen 1806 keer)

maapie

  • Gast
Hoe schoon is jouw huis?
« Gepost op: 14-12-2003, 22:24:47 »
In dit programma gaan twee vrouwen, moeder en dochter huizen langs die wel errug smerig zijn.

Wat vinden jullie ervan?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe schoon is jouw huis?
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2003, 22:33:29 »
Ik heb 't net 'n stukje gezien met dat studentenhuis. Gatverdamme wat was 't daar smerig. 't was echt 't smerigste studentenhuis dat ik ooit gezien heb. Overal glazen met restjes drank met daarop schimmel, overal borden en pannen met etenswaren waar de vliegen en allerlei ander ongedierte op leefde, zoveel rotzooi op de vloer dat je er niet eens fatsoenlijk kon lopen, 'n gasfornuis waar 'n ontzettend dikke laag aangekookt eten en vet opzat, 'n koelkast waarin al maanden eten aan 't rotten was, enz. enz. (denk aan 'n heel smerig studentenhuis en dan was 't nog 10 keer zo erg) Ik zou in zo'n huis dus echt niet kunnen wonen.  :-[

Maar de vrouwen hadden 't prachtig schoongemaakt en alles blonk gewoon weer! Echt knap dat ze dat nog gelukt is, want 't was zo smerig dat je zou verwachten dat 't echt niet meer te redden was. Jammergenoeg hadden de studenten er na 2 weken weer dezelfde rommel van gemaakt als dat er voor de grote schoonmaakbeurt was. En ze geneerden zich daar dus ook gewoon echt niet voor. Echt totaal onbegrijpelijk deze studenten.  :-\

Maar voor wat ik er van gezien heb, best aardig programma!  ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Hoe schoon is jouw huis?
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2003, 09:31:45 »
wat een heerlijk programma en wat een heerlijke vrouwen!!  ;D ik heb zitten genieten....  ::ok::
en idd schandalig dat mensen zo leven, bah. was trouwens benieuwd wat er uit de kweekjes kwam die ze genomen hadden....

maapie

  • Gast
Re: Hoe schoon is jouw huis?
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2003, 11:59:44 »
Ik vond het echt zoo zielig voor die vrouwen dat alles weer een troep was toen ze terug kwamen.. Heb je daar al die moeite voor gedaan... ::niet-ok::

Die wc kregen ze trouwens niet meer schoon he, als ze die schoon wilden hebben moesten ze er een nieuwe wc pot in zetten  ;D :P