Auteur Topic: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿  (gelezen 5868 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #20 Gepost op: 16-12-2003, 00:10:01 »
Daarvoor moet je bij Annemieke zijn, het is een term die eigenlijk het tegengestelde uitdrukt van wat de naam doet vermoeden, zoiets moet het zijn.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #21 Gepost op: 16-12-2003, 01:05:14 »
@Test >>> het was idd een test

en ik maar wachten op een antwoord op mijn laatste mailtje. :-\ Ik vond het wel spannend. Maar goed, het ligt nu allemaal op straat. :o :(

Ben ik trouwens nog geslaagd voor mijn test... ???  ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #22 Gepost op: 16-12-2003, 07:11:13 »
Is er al bekend wat er precies onder dreigmailtjes wordt verstaan? Ik ben ervan overtuigd dat van ECHT dreigen geen sprake zal zijn. Ik heb vanaf het begin van de csc steeds aangegeven: wat er ook gebeurt BINNEN de csc, bedenk, dat het slechts een spel is, en dat het geen invloed zou mogen hebben op de verstandhouding tuseen forummers BUITEN de csc.

Klopt, he Chriz?
« Laatst bewerkt op: 16-12-2003, 13:52:18 door bodejos »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #23 Gepost op: 16-12-2003, 09:41:24 »
en ik maar wachten op een antwoord op mijn laatste mailtje. :-\ Ik vond het wel spannend. Maar goed, het ligt nu allemaal op straat. :o :(

Ben ik trouwens nog geslaagd voor mijn test... ???  ;D

vuile verrader!!  >:( ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #24 Gepost op: 16-12-2003, 11:26:43 »
Is er al bekend wat er precies onder dreilmailtjes wordt bestaan? Ik ben ervan overtuigd dat van ECHT dreigen geen sprake zal zijn. .


De ontvang(st)er van de dreigmail durft 's avonds niet eens meer zijn/haar huisje uit!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #25 Gepost op: 16-12-2003, 12:06:20 »
Wat ik gehoord heb, waren het geen dreigmailtjes ala 'Pas op, morgen ga je dood' maar alleen dat bepaalde mensen moesten uitkijken voor andere mensen in het spel. Er werd bijgezegd dat Daisy NIETS met deze dreigmailtjes te maken heeft. Probleem opgelost, okee?