Auteur Topic: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿  (gelezen 5867 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Gepost op: 15-12-2003, 12:54:50 »
niet voor mijn ogen bedoelt natuurlijk, maar toch bij mij terecht gekomen  ::vergroot::
zo kom je nog eens ergens achter zeg.
ik zal het hier ook maar even neer zetten, dan is het geheime een beetje minder geheim he ;D

Geachte *** survivor.
Zoals je weet is er een zogenaamd geel verbond. Dit gele verbond is niet zomaar een verbond, maar een complottheorie om te zorgen dat alle gele leden de eindstreep halen. In jouw team zitten 2 leden van het gele verbond, te weten Jokivin en Cora Bora. Om dit complot een hak te zetten, en te voorkomen dat zij alle tegenstanders wegwerken stel ik voor om Cora Bora deze week eruit te stemmen, aangezien ROOD zonder Jokivin een absolute stemmentrekker stemmentrekker wegstemmen. Je moet zelf weten wat je met deze info doet.

Met vriendelijke groet,
de mol.

Van :  Crazy Kid <studentstudent_25@hotmail.com>

ook ben ik er achter gekomen dat er mensen zijn die dreigmails/pms ontvangen.  :o het moet toch niet gekker worden hoor!
JONGENS HET IS MAAR EEN SPELLETJE, niet dreigen, das niet netjes  :)
« Laatst bewerkt op: 15-12-2003, 12:59:13 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

maapie

  • Gast
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2003, 12:59:56 »
WAT?
gebeurt dit echt?

jongens, dat KAN toch niet! het is idd maar een spelletje hoor! Van wie is die mail eigenlijk?  ???

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2003, 13:01:31 »
WAT?
gebeurt dit echt?

jongens, dat KAN toch niet! het is idd maar een spelletje hoor! Van wie is die mail eigenlijk?  ???
nou dat dreigen gebeurd echt, zeg niet van wie ik de info heb, dat laat ik lekker zo gaan :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2003, 14:04:21 »
Ik zal ’t maar gelijk opbiechten: Ik ben het. Maar ik wil er direct bijzeggen dat ik het niet als dreigmailtjes bedoeld heb. Toen ik te horen kreeg dat ik door een complot uit de CSC gestemd, verbaasde me dit niet echt, maar ik wilde graag weten wie er achter zat. Het bleek dat ’t gele verbond zich tegen de sterke schakels had gekeerd en dat ik dus eruit moest. Op deze wijze zijn ook Molice en Bodejosm43 eruit gestemd. Bij toeval kwam ik bij dat verbond terecht (sorry Intikker) en besloot ik dat het eens tijd werd voor een leuke tegenzet, om te laten zien dat je er na 2 exits (molice en mij) er nog niet bent en dat je als je uit ’t spel bent nog niet bent uitgespeeld. Ik besloot informatie door te spelen, om zo ‘revanche’ (of beter gezegd: symbolische wraak) te nemen, en te tevens proberen wat blauwtjes bij de laatste 10 te krijgen. Helaas is dit bij een aantal mensen zo naar nu blijkt in het verkeerde keelgat geschoten. Ik heb ook in de e-mail gezet dat je er mee moest doen dat je wilt en ik wist direct vanaf het begin dat ik elk moment ontmaskerd kon worden. Iemand hoefde het maar door te spelen ik was eraan. Dit is ook gebeurd en ik neem dit jullie absoluut niet kwalijk, that’s part of the game.

Het is nooit mijn doel geweest personen te kwetsen, ik wilde alleen een tegencomplot starten en dat is mislukt. Ik wil daarom iedereen mijn excuses aanbieden die mijn actie heeft niet heeft kunnen waarderen. Hieronder vallen ook alle leden van ’t gele verbond, ik heb jullie vertrouwen geschaad, maar jullie weten het als geen ander: het is een spel. Ik probeerde het hard te spelen, naar nu blijkt iets te hard.

Dat de beste mogen winnen.

En bij deze stel ik mezelf kandidaat voor irritantste forummer voor de winterforumverkiezing  :P

@Test >>> het was idd een test

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2003, 14:37:13 »
Ik zal ’t maar gelijk opbiechten: Ik ben het.
:o JIJ? :o (altijd de gene die je niet verwacht ;))

Citaat
Maar ik wil er direct bijzeggen dat ik het niet als dreigmailtjes bedoeld heb.
die dreigmailtjes en het mailtje hierboven, zijn 2 apparte dingen, ik heb geen idee of dat door de zelfde afzender was/is.

Citaat
Toen ik te horen kreeg dat ik door een complot uit de CSC gestemd, verbaasde me dit niet echt, maar ik wilde graag weten wie er achter zat. Het bleek dat ’t gele verbond zich tegen de sterke schakels had gekeerd en dat ik dus eruit moest. Op deze wijze zijn ook Molice en Bodejosm43 eruit gestemd. Bij toeval kwam ik bij dat verbond terecht (sorry Intikker) en besloot ik dat het eens tijd werd voor een leuke tegenzet, om te laten zien dat je er na 2 exits (molice en mij) er nog niet bent en dat je als je uit ’t spel bent nog niet bent uitgespeeld.
wat een eer voor een theekransje, dat we daar van verdacht worden.

Citaat
Ik besloot informatie door te spelen, om zo ‘revanche’ (of beter gezegd: symbolische wraak) te nemen, en te tevens proberen wat blauwtjes bij de laatste 10 te krijgen.
en gelijk heb je, als ik een keer wraak wil nemen, haal ik zeker jou erbij ::ok::

Citaat
Helaas is dit bij een aantal mensen zo naar nu blijkt in het verkeerde keelgat geschoten. Ik heb ook in de e-mail gezet dat je er mee moest doen dat je wilt en ik wist direct vanaf het begin dat ik elk moment ontmaskerd kon worden. Iemand hoefde het maar door te spelen ik was eraan. Dit is ook gebeurd en ik neem dit jullie absoluut niet kwalijk, that’s part of the game.

het is mij niet in een verkeerd keelgat geschoten hoor, hoop niet dat je dat dacht.
ik heb me er erg mee/om vermaakt, en zo andere met mij  :)
(alleen dat dreigen wat minder maar goed)
ik moet zeggen dat ik het vooral erg grappig vind dat nu uitgerekend jij de 'mol' bent/was ;D
nogmaals ieder speelt zn spel ::ok::

Citaat
Het is nooit mijn doel geweest personen te kwetsen, ik wilde alleen een tegencomplot starten en dat is mislukt. Ik wil daarom iedereen mijn excuses aanbieden die mijn actie heeft niet heeft kunnen waarderen. Hieronder vallen ook alle leden van ’t gele verbond, ik heb jullie vertrouwen geschaad, maar jullie weten het als geen ander: het is een spel. Ik probeerde het hard te spelen, naar nu blijkt iets te hard.
nogmaals ik kan dit best waarderen hoor :) miss heb ik het ook ietsje te serieus neergezet  :-[ ;D

Citaat
Dat de beste mogen winnen.
en dat is.....? ;)

Citaat
En bij deze stel ik mezelf kandidaat voor irritantste forummer voor de winterforumverkiezing  :P
mijn stem heb je hoor!!! ::ok:: :P

Citaat
@Test >>> het was idd een test
vertel vertel? :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2003, 14:47:11 »
ik ben niet boos......maar alleen teleurgesteld...

wij een complot tegen daisy?? ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar naar mijn weten niet waar...  :'(

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2003, 15:33:59 »
I quote uit EEN van mijn PM's

Citaat
maar we hebben als geel nog ewl op Daisy gestemd

En mocht dat geen complot zijn, ik kan altijd nog bodejosm43 vragen bekend te maken wie hem benaderd heeft om op mij te stemmen (wat ie toch al gedaan had, maar door loting). :P

En dat van die dreigmailtjes, waar gaat dat over? Ik heb heb alleen dat gestuurd, en wat extra info aan Han13 (wil je die xtra bewijzen nog Han :P). Dat van Test sloeg op 't feit dat hij vermoedde dat mijn mailtjes waren van iemand van het gele verbond. Hij vermoedde dat hij getest werd of ze hem wel konden vertrouwen. Nou, dat werd ie ;D
« Laatst bewerkt op: 15-12-2003, 15:37:41 door Daisy »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2003, 15:53:51 »
I quote uit EEN van mijn PM'sEn mocht dat geen complot zijn, ik kan altijd nog bodejosm43 vragen bekend te maken wie hem benaderd heeft om op mij te stemmen (wat ie toch al gedaan had, maar door loting). :P

En dat van die dreigmailtjes, waar gaat dat over? Ik heb heb alleen dat gestuurd, en wat extra info aan Han13 (wil je die xtra bewijzen nog Han :P). Dat van Test sloeg op 't feit dat hij vermoedde dat mijn mailtjes waren van iemand van het gele verbond. Hij vermoedde dat hij getest werd of ze hem wel konden vertrouwen. Nou, dat werd ie ;D


lieve schat, toen jij weg werd gestemd, was er al helemaal geen geel meer....  ::) ::) en ik heb nog nooit op jou gestemd...  >:(

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #8 Gepost op: 15-12-2003, 16:37:13 »
ik heb wel op daisy gestemd ::ok:: maar goed, hoe kunnen nu 4 - cora is 3 gele leden jou weg krijgen, er zijn toch echt wel meer stemmen op jou geweest hoor ;D dus ga eens fijn op zoek naar een andere kleur complot  8)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2003, 17:06:56 »
Ik kreeg de mail ook ja, vond het wel heel grappig ;D . En ook 'de mol' eronder ;D . Goed bezig Daisy!! Ik vind het gaaf!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2003, 17:16:40 »
lieve schat, toen jij weg werd gestemd, was er al helemaal geen geel meer....  ::) ::) en ik heb nog nooit op jou gestemd...  >:(

Maar waarom zegt Bertha531 dit dan in de chat tegen Test ;D

The game isn't over yet ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #11 Gepost op: 15-12-2003, 17:28:57 »
Maar waarom zegt Bertha531 dit dan in de chat tegen Test ;D
sinds wanneer vertrouw jij een koe op zn woord???

Citaat
The game isn't over yet ;D
it eent overr til its over (gekwoot van bjeurn ;D)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #12 Gepost op: 15-12-2003, 17:40:24 »
Maar ik ben nog steeds benieuwd, wat je met dreigmailtjes bedoeld ???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #13 Gepost op: 15-12-2003, 18:50:44 »
Ik kan natuurlijk niet teveel loslaten, behalve dat het moeilijker is dan je denkt om de spelleider op een verkeerd spoor te zetten. Ik ben verbaasd dat er niet meer vragen zijn ontstaan en ik ben benieuwd hoe de expeditie nu verder gaat verlopen. Alles ligt opeens weer open.  ::ok::

Kan iemand mij (evtper pm) inlichten over eventuele dreigmailtjes?
« Laatst bewerkt op: 20-12-2003, 10:32:54 door Chriz »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #14 Gepost op: 15-12-2003, 19:00:19 »
Maar waarom zegt Bertha531 dit dan in de chat tegen Test ;D



ow je hebt het via, via, via en dan weer via iemand die op de chat was.......
ik neem alles terug, ik zou ook wraak op mij willen nemen..  ;D ::ok:: ::ok::

deIdool

  • Gast
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #15 Gepost op: 15-12-2003, 20:42:36 »
een MOL is een verrader van BINNENUIT Daisy...







Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #16 Gepost op: 15-12-2003, 22:35:52 »
Moet je Daisy vertellen, Daisy is vaste bezoeker van het WIDM-forum sinds bijna twee jaar. Toch leuk dat nu ook anderen weten wat een mol is.

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #17 Gepost op: 15-12-2003, 23:44:16 »
een MOL is een verrader van BINNENUIT Daisy...

Ben ik nou de enige die denkt dat dit geen Gast is/was maar n 2e account van iemand?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #18 Gepost op: 15-12-2003, 23:49:24 »
iemand die eenmalig is binnengekomen, en grappig lijkt te zijn, iemand die anoniem komt melden wat een mol is, noem ik een contradicti in terminis.

Maar helemaal anoniem is deze persoon niet, want er staat een hotmail-adres naast het berichtje

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geel verbond betrapt?¿? dreigmails¿?¿
« Reactie #19 Gepost op: 16-12-2003, 00:01:50 »
contradicti in terminis.

En dan nog 1 keer, maar dan int Nederlands :-\ :P

Maar helemaal anoniem is deze persoon niet, want er staat een hotmail-adres naast het berichtje

Goed dat je het zegt, dat email-adres geeft me wel een id... of is dat juist de bedoeling  ??? :-\ ;)