Auteur Topic: Welkom Mollemolen!  (gelezen 278 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Mollemolen!
« Gepost op: 5-03-2020, 16:50:56 »
Mollemolen van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mollemolen

  • Forumlid
Re: Welkom Mollemolen!
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2020, 08:32:55 »
Wow, een topic, speciaal voor mij! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt op een forum  ::tandpastasmiley::

Ik heb me, zoals mijn nick al een beetje verraadt, vooral aangemeld vanwege Wie is de Mol. Dit programma keek ik vorig jaar voor het eerst en het had me -uiteraard- meteen in de greep. Vanaf aflevering 1 dacht ik dat Merel de mol was en dat bleek te kloppen. Dat succes wilde ik dit jaar graag herhalen en deze keer wist al vrij snel zeker dat het Tina was. Of mogelijk Leonie. Maar zeker 1 van die 2. En zo ontdekte hoe dit programma eigenlijk van iedereen een dwaas maakt  ::rofl::

Zowel de tunnelvisie als de teleurstelling moet natuurlijk verwerkt worden met lotgenoten en de beruchte aflevering "Alles kenners" deed me realiseren dat daar een zeer geschikte plek voor is. Vrij snel daarna heb ik me hier aangemeld als Mollemolen (omdat Wie is de Mol toch eigenlijk vooral een heel bijzondere Mallemolen is).

Verder ben ik niet zo interessant. Ik heb ook nooit zo heel veel te vertellen en zal dus waarschijnlijk niet heel veel posten. Sowieso kan ik niet tegen de kennis die op dit forum zit op, want wow, jullie zijn echt alleskenners! Ik kom dus eigenlijk meer halen dan brengen, maar hee, waar zouden schrijvers zijn zonder lezers, nietwaar?

En wie de mol is? Ik heb echt geen idee meer.









Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom Mollemolen!
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2020, 08:47:18 »
Van harte welkom! En wat leuk om je enthousiasme te lezen en te merken. Je bent hier helemaal op de juiste plek in de zoektocht!  ::bravo::

En toevallig vind ik dat je erg leuk schrijft! Hoop er dus op dat je je vrij voelt om om af en toe ook iets van jouw gedachten over de Mol te delen. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom Mollemolen!
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2020, 10:51:29 »
Welkom welkom ::bravo:: , voor je het weet heb je meer dan 60.000 posts hier hoor, dus voel je vrij ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Mollemolen!
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2020, 18:21:45 »
Welkom hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!