Auteur Topic: [column] Een koe op hazenjacht  (gelezen 3734 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[column] Een koe op hazenjacht
« Gepost op: 16-12-2003, 13:32:07 »
De waarheid over dit spel vindt U hier.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2003, 13:45:24 »
Die Bertha toch... :P ;D

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2003, 13:54:42 »
petje af voor Bertha  ;D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2003, 19:19:57 »
Wij herkennen ons niet in het beeld dat Verdi hier schetst.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2003, 19:20:59 »
Nou Bertha, ik denk dat je blij mocht zijn dat Verdi onderstaande nog niet wist...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2003, 20:56:00 »
Als nu ook degene zich bekend wil maken, die mij benaderd heeft om Daisy uit het spel te stemmen, waarop ik als antwoord gaf: ik heb al op haar gestemd, waarop gereageerd werd met: "je had het complot in gevaar kunnen brengen", dan zijn we allemaal tevreden. Dit gebeurde overigens vorige week in de msn-chat.

Zo heeft iedereen die buiten de csc om een ondergronds spelletje ging spelen (ook ik maakte daar deel van uit) een beetje schuld (als je van schuld kunt spreken, het IS EN BLIJFT een spel) aan dit mini-drama. Ik besloot eraan mee te doen, omdat ik het zag als onderdeel van het spel (complotten smeden, e.d.) Ik heb nooit of te nimmer een andere bedoeling gehad om wie dan ook te bedreigen. Ik heb al mijn mailtjes er nog eens op nagekeken, en er is geen enkel mailtje/pm uit de afgelopen periode te ontdekken, waarin sprake is van enig dreigement.

Ja, het kan best zijn dat iemand dit zo heeft opgevat, en als dat zo is, dan spijt mij dat oprecht. Maar mensen die mij beter kennen dan gemiddeld, en dat zijn er op dit forum best wel veel, die weten dat dreigen niet in mij karakter zit. Het is eerder andersom: het is me iets te vaak (in het echte leven) overkomen, dat ik het slachtoffer ben geworden van bedreiging, en ook vaker het slachtoffer van geweld.

Mensen die serieus denken dat ik iets kwaads in de zin heb gehad met mijn mailtjes: sorry. Realiseer je echter ook, dat het mij ontzettend veel verdriet heeft gedaan, toen ik las dat kennelijk meerdere mensen mijn pm-berichtjes in het kader van de csc, als dreigementen hebben ervaren. Ik had liever via pm te horen gekregen, dat het niet door iedereen op prijs werd gesteld. Nu was ik in de veronderstelling dat iedereen wel door had dat de opmerkingen slechts binnen het ''kader'' van de csc waren gemaakt.

Ik zal zeggen waarom ik besloot mijzelf min of meer kandidaat te stellen om als eerstvolgende uit de csc gestemd te worden: dat had te maken met bovenstaande opmerking: ik had al gestemd, en mij werd dat niet in dank afgenomen. Nou, toen was voor mij de aardigheid eraf. Ook ik heb dat gelezen van dat onderonsje waar verdi op doelde, weet het alleen niet meer terug te halen waar dat was. Maar DAAR doelde ik op, toen ik zei, dat ik een sterk voorgevoel had dat ik het eerstvolgende slachtoffer zou zijn.

Ik zou het lullig gevonden hebben voor Chriz, om zelf kenbaar te maken dat ik het voor gezien wilde houden. Daarom heb ik er min of meer zelf op aangestuurd dat ik zou worden weggestemd, daarmee iemand in het spel houdend, die ANDERS misschien zou worden weggestemd.
« Laatst bewerkt op: 16-12-2003, 21:01:44 door bodejos »

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2003, 21:02:50 »
Als nu ook degene zich bekend wil maken, die mij benaderd heeft om Daisy uit het spel te stemmen, waarop ik als antwoord gaf: ik heb al op haar gestemd, waarop gereageerd werd met: "je had het complot in gevaar kunnen brengen", dan zijn we allemaal tevreden. Dit gebeurde overigens vorige week in de msn-chat.

Een MSN-chat is toch helemaal niet anoniem  ??? :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2003, 21:04:41 »
Nee, dat klopt, ik weet wie het gezegd heeft, ik weet alleen niet of dat degene was die het idee van dat complot tegen Daisy heeft bedacht.

In het spel wilde ik dit gewoon meespelen, zoals gezegd: omdat ook complotten smeden daar deel van uitmaken, maar toen ik te horen kreeg dat ik had moeten wachten met stemmen, was voor mij gewoon de aardigheid eraf.
« Laatst bewerkt op: 16-12-2003, 21:09:46 door bodejos »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2003, 21:34:23 »
Nou Bertha, ik denk dat je blij mocht zijn dat Verdi onderstaande nog niet wist...

Geweldig stukje fotoshop Daan ::ok::

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2003, 00:51:46 »
Geweldig stukje fotoshop Daan ::ok::

Ja, knap gedaan. Het is uiteraard wel waar, maar dat zou ik jouw natuurlijk nooit pm'en. ;D

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2003, 01:20:43 »
hmmm.. maar pm is op zich wel een mooi medium  voor bepaalde uitwisselingen  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [column] Een koe op hazenjacht
« Reactie #11 Gepost op: 17-12-2003, 14:54:16 »

Ik zou het lullig gevonden hebben voor Chriz, om zelf kenbaar te maken dat ik het voor gezien wilde houden. Daarom heb ik er min of meer zelf op aangestuurd dat ik zou worden weggestemd, daarmee iemand in het spel houdend, die ANDERS misschien zou worden weggestemd.

Jaja, typisch Nostradamus-actie dus, als je nu kunt bewijzen dat het VOORAF zo was (voordat je eruit werd gestemd), je bent gewoon ook een slachtoffer van het Gele Verbond  :P