Auteur Topic: Welkom funnymeami!  (gelezen 247 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom funnymeami!
« Gepost op: 5-03-2020, 16:53:51 »
funnymeami van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline funnymeami

  • Forumlid
Re: Welkom funnymeami!
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2020, 17:30:58 »
hoi,

Dank je wel voor de mail  ::tandpastasmiley:: Ben nog ontdekkend dus misschien een beetje afwachtend .
Ik kijk dit jaar pas voor de eerste keer naar Wie is de Mol en moet zeggen "had ik dat maar eerder gedaan"erg leuk (verslavend) Ik  hoop dat ik mijn weg hier kan vinden, Zal wel lukken ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

groetjes Anita

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom funnymeami!
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2020, 17:57:57 »
Welkom Anita! ::bravo::
Wat leuk zeg, dat je dit jaar voor het eerst kijkt en meteen ook de weg naar het forum gevonden hebt! Ben ook benieuwd wie jij dan verdenkt als Mol, met een frisse blik. ::vergroot::
Veel plezier hier!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom funnymeami!
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2020, 10:44:20 »
Welkom Anita ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom funnymeami!
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2020, 18:20:44 »
Welkom hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!