Auteur Topic: TroostTV / VideoTheek M / Heimwee TV  (gelezen 9221 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: TroostTV / VideoTheek M / Heimwee TV
« Reactie #20 Gepost op: 6-04-2020, 21:30:35 »
Heimwee TV is 's middags op NPO2. Vandaag met o.a. Wedden Dat, Zeg 's Aa en Sonja op Zondag.

We hebben in Nederland drie publieke zenders. Ik zou zeggen: één zender voor alle Corona gerelateerde uitzendingen, zoals Op1, Nieuwsuur, etc. Op één zender de lopende programmering, series etc. voor zover ze nog door gaan en tenslotte één zender voor Heimwee TV. Dan kan je zelf bepalen hoeveel Coronanieuws je wilt zien, de lopende programmering nog wilt volgen of wat extra troost/humor nodig hebt.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: TroostTV / VideoTheek M / Heimwee TV
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2020, 14:25:30 »
Ik zou zeggen: één zender voor alle Corona gerelateerde uitzendingen, zoals Op1, Nieuwsuur, etc. Op één zender de lopende programmering, series etc. voor zover ze nog door gaan en tenslotte één zender voor Heimwee TV. Dan kan je zelf bepalen hoeveel Coronanieuws je wilt zien, de lopende programmering nog wilt volgen of wat extra troost/humor nodig hebt.

Mee eens. Goed plan. Ik kijk ook liever 's avonds dat troosttv voor ik ga slapen dan overdag om 14u met dit weer.
Tijden als deze vragen ook om noodoplossingen en samenwerkingen. Vind het jammer dat omroepen en zenders nu toch vast blijven houden aan eigen doelen i.p.v. samen te werken. Maar al het gezeur op een stokje; leuk dat er toch nog troosttv achtige uitzendingen zijn tenminste!  ::ok::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: TroostTV / VideoTheek M / Heimwee TV
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2020, 19:52:47 »
Vanavond Borreltijd met Tosca en Arjan.  ::boogie::