Auteur Topic: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'  (gelezen 1421 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Gepost op: 3-04-2020, 15:20:45 »
Locatie: Mahabodhi temple, Gaya
1000 euro

Tijd voor de test en executie! Maar kijk uit, wanneer je de test aanvraagt, speel je ook nog een kleine opdracht. Jullie krijgen in deze tempel straks 3 vragen voordat je de test start. Deze vragen kunnen veel effect hebben op de executie...

Vermoljoen zit in een speciale positie en krijgt nog een extra vierde vraag!


-> Je mag absoluut niet overleggen over deze opdracht!
-> Wanneer je naar binnen stapt, begint je test tijd te lopen. Dus de opdracht telt ook mee in je test tijd.

Deadline: Zaterdag 22:00
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2020, 20:05:34 »

We gaan nog even kijken naar de resultaten. Voor onze kijkers hier nog de vragen die de kandidaten kregen voordat ze de test gingen maken:

Je loopt de tempel binnen en ziet een laptop staan. De tempel sluit en een mol symbool geeft licht.Je ziet 8 kaarsen staan. Als de persoon met de meeste straftijd de executie overleeft, verdienen jullie 750 euro.


Vraag 1: Geef iemand 10 minuten straftijd door zijn of haar kaars uit te blazen (Dit mag niet Michael90 of jezelf zijn)
Vraag 2: Geef iemand 5 minuten minder tijd door zijn of haar kaars op de cirkel te zetten (Dit mag niet Michael90, jezelf of dezelfde persoon als vraag 1 zijn)
Vraag 3: Je kan nu met je eigen kaars een extra vraag vrij branden. Hierdoor kan je een extra vraag goed hebben. Dit kost je wel 5 minuten tijd.

Vermoljoen zat in een speciale positie en kreeg een extra vraag: Schat nu in wie de langzaamste kandidaat zal zijn bij de test voor 250 euro!

We gaan dan eerst kijken of Vermoljoen het juist had en dus 250 euro ophaalt:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Daarnaast konden de kandidaten dus nog 750 euro verdienen als de persoon met de meeste straftijd de executie zou overleven. De persoon met de meeste straftijd was:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2020, 21:31:35 »
Ik vraag me af of MollenvangR-Art er op tijd uit ligt. Als dat zo is, dan is dat best zuur.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2020, 21:40:19 »
Normaal wordt het altijd gezegd als de tijd beslissend is.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2020, 21:45:36 »
Is dat zo? Hebben wij de vorige seizoenen nog nooit gedaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #5 Gepost op: 4-04-2020, 21:50:53 »
Bij WIDM en De Mol vermelden ze het altijd en ik dacht dat het vorige seizoenen wel was gedaan, maar ik kan me vergissen. Misschien dat Dennis hier antwoord op kan geven?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2020, 21:53:09 »
Los van of het al eens is gebeurt of niet, zou ik het niet noemen. Er is een verschil tussen een tv-programma en een forumspel. Eén daarvan is dat kandidaten hier even terug kunnen kijken hoe lang ze over de test hebben gedaan. Hierdoor kan aangeven dat iemand er op tijd uit is gegaan waardevolle informatie zijn voor kandidaten terwijl dat niet de bedoeling is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 5 - Opdracht 3 'Test Tempel'
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2020, 09:55:04 »
Bij WIDM en De Mol vermelden ze het altijd en ik dacht dat het vorige seizoenen wel was gedaan, maar ik kan me vergissen. Misschien dat Dennis hier antwoord op kan geven?
Ik heb de vorige seizoenen mede-georganiseerd, en kan me werkelijk niet herinneren dat wij zoiets hadden gemeld. Zoals D*N al aangaf is die informatie te waardevol... Maar aan het eind van het spel wordt het natuurlijk wel bekend gemaakt...
Ich bin ein Bärliner!