Auteur Topic: 1 jaar gratis  (gelezen 24474 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #60 Gepost op: 4-05-2020, 16:44:20 »
Het zou kunnen dat ik vanavond iets later ga zijn

Geen probleem, we zien je wel online komen.

Aan de rest (spelers/kijkers): om 20u30 starten we terug met de halve finale
klaar voor de strijd

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #61 Gepost op: 4-05-2020, 17:01:51 »
Kijken of ik het cijferduel kan ontlopen deze keer.
Så hva gjør vi nå?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #62 Gepost op: 4-05-2020, 22:33:37 »
Deze aflevering verliep heel spannend. Brent, Ricardo, Swifty en Lucy lagen nooit meer dan 100p van elkaar af. Michael90 stond na 10 vragen ver achter.

Maar toen kwam er een eindsprint van Michael en hierdoor wist hij nog evenveel punten als Lucy te halen. Aangezien Michael in totaal al meer punten had gehaald dan Lucy ging hij uiteindelijk met Brent naar de finale.

Lucy, Swifty en Ricardo vochten het dan uit in het cijferduel. Lucy wist haar eerste vraag niet maar gaf deze door aan Swifty die het ook niet wist. Ricardo scoorde de volledige punten op de moeilijke wielervraag en Swifty wist haar vraag ook niet, maar gaf deze door aan Lucy die hiermee nog eens 3 punten scoorde.
Dankzij een gemakkelijke coctailvraag haalde Lucy weer de winst in de vuurproef. Zij werd dus de derde finalist.

Ricardo en Swifty vochten het uit in het cijferduel en Ricardo haalde het met 4-1 en is dus de laatste finalist.

De finale gaat als volgt gaan: Brent en Michael zullen starten met inschatten én Ricardo en Lucy gaan als eerste antwoorden. Er zijn deze keer maar 2 personen die zullen antwoorden en 2 die inschatten. Maar deze keer verwisselt het per beurt wie vooraan komt te staan .  Ricardo en Lucy zullen 8x vooraanstaan,  Brent en Michael 7x.

Na de 3 rondes zal degene met de laagste score afvallen. De 3 anderen spelen tegen elkaar de vuurproef. Wanneer iemand die gewonnen heeft, nemen de 2 anderen het nog eens op in een vuurproef.
Degene die die wint, neemt met de andere winnaar op in een laatste cijferduel. Wie dat wint is de winnaar van 1 jaar gratis.

We zien elkaar woensdag om 20u30 terug
klaar voor de strijd

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #63 Gepost op: 5-05-2020, 09:10:25 »
maar, maar, maar..... woensdag is de eerste aflevering van de Duitse mol... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #64 Gepost op: 6-05-2020, 17:43:33 »
De vragen zijn klaar,

Finalisten/Kijkers: we zien elkaar om 20u30 in de chat ;)
klaar voor de strijd

Online Brent

  • Forumlid
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #65 Gepost op: 6-05-2020, 17:50:29 »
Worden onze eigen vragen ook gebruikt?!?!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #66 Gepost op: 6-05-2020, 17:57:28 »
Worden onze eigen vragen ook gebruikt?!?!

Die worden enkel gebruikt in de aflevering nadat je afgevallen zou zijn.

Vanavond wordt dus  Swifty's vraag gebruikt
klaar voor de strijd

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #67 Gepost op: 6-05-2020, 17:58:10 »
Tot Straks  ::joehoe:: ::zwaai::
Så hva gjør vi nå?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #68 Gepost op: 6-05-2020, 22:32:18 »
De finale was zeer spannend en alle kandidaten kregen alle kansen.

Bij de 14de vraag maakte Ricardo een tactische zet en ging samen bij Michael bij Lucy staan. Michael probeerde nog te veranderen maar was te laat en kon geen punten meer verdienen bij die vraag. Hij haalde nog 100 punten bij de volgende vraag maar dit was niet genoeg om bij de beste 3 te komen.

Vuurproef 1 ging zoals gewoonlijk gemakkelijk voor Lucy. Zij scoorde een moeilijke vraag terwijl Brent en Ricardo slechts scoorden door de moeilijke vraag van elkaar te beantwoorden.  Na een makkelijke vraag haalde lucy als eerste 8 punten en ging zo door naar het cijferduel.

Brent en Ricardo gingen nek aan nek in de 2de vuurproef. Ricardo scoorde weer een moeilijke vraag van Brent maar maakte dan een tactische (of rekenfout) en wou een gemakkelijke vraag. Die wist hij maar dat was nog niet voldoende om te winnen. Brent kreeg nog 3 punten maar door een gemiddelde vraag te scoren wist Ricardo zich als 2de te plaatsen voor het cijferduel. Brent werd knap 3de en is de speler die het minst de vragen moest beantwoorden (dus degene die bijna altijd aan de top van het klassement stond)

Ricardo die nog geen cijferduel verloor nam het op tegen Lucy die geen enkele vuurproef verloor. Het was heel spannend maar Lucy wist de vuurproef met 4-1 te winnen en is de eerste winnares van het spel.

Eindklassement:
1) Lucy
2) Ricardo
3) Brent
4) Michael90
5) Swifty
6) Molcrazy
7) MrChipie

Bedankt kandidaten, bedankt kijkers en bedankt de_witte/Swifty om te scores bij te houden. Ik vond het zelf telkens een leuke avond en mogelijk tot een nieuwe editie. ;)

klaar voor de strijd

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #69 Gepost op: 6-05-2020, 23:10:03 »
Bedankt voor de organisatie wouter ::ok:: vond het zelf ook leuk ::jaja::

edit: proficiat met de winst Lucy :)
2024: wie is de Mol?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #70 Gepost op: 6-05-2020, 23:19:07 »
Bedankt Wouter voor de organisatie ::ok::. Lucy, nogmaals gefeliciteerd!
Så hva gjør vi nå?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #71 Gepost op: 7-05-2020, 00:26:28 »
Bedaaaaankt ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #72 Gepost op: 7-05-2020, 00:31:42 »
Gefeliciteerd Lucy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #73 Gepost op: 7-05-2020, 10:00:20 »
Goed georganiseerd Wouter ::ok::

En congrats Luus! ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Brent

  • Forumlid
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #74 Gepost op: 7-05-2020, 10:11:44 »
Brent werd knap 3de en is de speler die het minst de vragen moest beantwoorden (dus degene die bijna altijd aan de top van het klassement stond)
Oh, dat vind ik wel leuk! Zeker bij de eerste en derde keer dat we speelden moest ik bijna nooit antwoorden, en dat vond ik toen erg jammer want ik wist heel veel antwoorden! Gisteren ging dat wel iets minder

::regenboog::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: 1 jaar gratis
« Reactie #75 Gepost op: 7-05-2020, 13:00:01 »
Nogmaals gefeliciteerd Lucy en bedankt Wouter ::feest::