Auteur Topic: Welkom ViWiRu!  (gelezen 1526 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom ViWiRu!
« Gepost op: 25-04-2020, 16:59:47 »
ViWiRu van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #1 Gepost op: 28-07-2020, 19:32:25 »
Ik zag dus opeens een 1 bij de inbox staan en toen kwam ik hier. Inmiddels al een paar maanden op deze website en dus iets te laat misschien, maar ik zal nog even wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Victor en ik ben 20 jaar en volg sinds seizoen 8 Wie is de mol?. Sindsdien alle seizoenen, ook de eerste 7, al zo'n 10x gekeken en ik blijf het een fantastisch programma vinden. Sinds dit jaar volg ik dus ook alles op het forum. Van de buitenlandse seizoenen heb ik alle Belgische seizoenen na de comeback, het eerste Amerikaanse seizoen, het Duitse seizoen van dit jaar en de eerste vier seizoenen van de Australische versie gezien. In deze vakantie verwacht ik seizoen 5 en 6 van Australië te kijken.

Alle locaties van de seizoen 7 heb ik in Thailand mogen bezoeken en ook bij de locaties in Jordanië van seizoen 9 ben ik geweest. Daarnaast ben ik in de cu chi tunnels in Vietnam geweest, waar zo ongeveer Axel bijna vast, en ik kan zeggen dat het net zo spannend is als op tv.

Dan nog een paar persoonlijke feitjes:
- Vanaf jongs af aan heb ik een fascinatie voor topografie. Ik ken inmiddels alle hoofdsteden op de wereld uit m'n hoofd. Niet dat je daar zoveel mee kan, maar ja, wel grappig  ::trots::
- Ik studeer op de Haagse Hogeschool
- Mijn ultieme droom is om vanaf Amsterdam naar Peking te liften. Ik heb alle seizoenen van Peking Express gezien en dat blijft fascinerend. Ik heb alle routes door Nederland, Duitsland, Polen, Wit-Rusland, Rusland, Mongolië en China al allemaal gemaakt, dus ik zou kunnen vertrekken wanneer ik wil. Daarnaast heb ik meermaals Azië bezocht en lijkt het mij fantastisch om daar te liften.

Tot slot nog een vraagje: hoe kan je in een bericht zetten dat je een spoiler toevoegt. Ik heb dat nu een aantal keer voorbij zien komen, maar toen ik het laatst probeerde ging het mis en moest ik het bericht snel verwijderen, haha  ::tandpastasmiley::




I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #2 Gepost op: 28-07-2020, 19:59:01 »
Welkom!   ::joehoe::

Diehard fan zo te horen.  ::ok::
En eveneens reislustig. Altijd goed (nou ja, buiten coronatijden dan)
Ben je toevallig ook kritisch op mensen als ze niet de hoofdstad van Djibouti weten? Ik ken namelijk nog iemand die zo even alle landen met hoofdsteden uit zijn hoofd kan opnoemen namelijk.   ::rofl::


En spoilers doe je zo:

[spoiler]tekst tussen deze haken[/spoiler]
Je kan de spoilercode krijgen door op het radioactieve icoontje te klikken.
« Laatst bewerkt op: 28-07-2020, 20:00:40 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #3 Gepost op: 28-07-2020, 20:26:55 »
Welkom!  ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #4 Gepost op: 28-07-2020, 21:02:18 »
Welkom! ::bravo:: En alle hoofdsteden oof ::respect::. Ik ben ook wel van de topografie maar vind alle landen al heel wat! Hoofdsteden kan ik nog niet in mijn hoofd krijgen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #5 Gepost op: 28-07-2020, 22:46:53 »
Dank jullie wel!!
En Brtdm, bij de hoofdstad van Djibouti zou ik als ik jou was voor het makkelijkst mogelijke gaan  ::rofl::

Ik las dat jij vgm de stack beheert waar alle internationale series op staan, brtdm. Bedankt daarvoor!!
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #6 Gepost op: 28-07-2020, 23:32:14 »
Dank jullie wel!!
En Brtdm, bij de hoofdstad van Djibouti zou ik als ik jou was voor het makkelijkst mogelijke gaan  ::rofl::

Ik las dat jij vgm de stack beheert waar alle internationale series op staan, brtdm. Bedankt daarvoor!!

Ja, dat was ook precies het punt. Maar ik vrees dat de gemiddelde Nederlander nog niet eens wat dat Djibouti een land is.
Maargoed, er zijn ook nog altijd Nederlanders die de hoofdstad van Groningen niet weten en dat vind ik dan weer een beetje....  ::)


En graag gedaan.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #7 Gepost op: 29-07-2020, 07:59:28 »
Welkom hier op dit forum!

En alle hoofdsteden? Toen ik ook een jaar of 20 was kende ik ze ook allemaal, maar met al die veranderende hoofdsteden en die kleine eilandjes in de Pacific wordt dat wat lastiger. Ik heb ondertussen wel Nur-Sultan onder de knie. Overigens, Djibouti is volgens mij een wel erg makkelijke qua hoofdstad.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #8 Gepost op: 30-07-2020, 21:31:24 »
Nog meer toponerds ::zwaai::. Welkom op het forum!
Så hva gjør vi nå?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom ViWiRu!
« Reactie #9 Gepost op: 31-07-2020, 10:59:30 »
Welkom op RealityNet!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::