Auteur Topic: Welkom Uil!  (gelezen 884 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Uil!
« Gepost op: 25-04-2020, 17:00:41 »
Uil van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Welkom Uil!
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2020, 18:00:38 »
Bedankt voor dit alleraardigst ontvangst  :)

Gedurende WIDM2020 kwam ik hier binnen geslopen, eerst vooral als meelezer en uiteindelijk kon ik me toch niet inhouden om wat bij te dragen. Jaren geleden was ik her en der wat actiever op internetfora, maar dat had ik een beetje verlaten omdat er vaak toch flink wat tijd in kan gaan zitten en het niet altijd even gezellig was. Voornaamste reden was dat ik het als student te druk had met andere zaken. Sinds iets van 2007 volgde ik WIDM vrij intensief, maar dit kwam even tot stilstand in de periode 2011-2013. Zoals ik al zei was ik wat te druk (liep al snel achter bij de seizoenen) en het sprak me ook even niet zoveel meer aan.
Vanaf 2014 volg ik het gewoon weer, maar met een wat meer ontspannen houding en eigenlijk de overtuiging dat ik de Mol toch niet zou achterhalen (keek alles ook maar 1x, geen gepuzzel). Eigenlijk vanaf vorig jaar ben ik het wat meer echt intensief samen met m'n vrienden gaan volgen (wat meer dan gewoon eens er over praten, echt discussiëren), mede dankzij de app. Ook weer wat meer tijd dit jaar, en nu moest ik toch eens de poule winnen, dus ik zocht wat meer bevestiging/hulp hier op dit gezellige forum.

Mijn beste vriend is heel erg fan vanaf het begin al, en volgde ook de Belgische De Mol, altijd eraan toevoegend dat hij die misschien nog wel leuker vond. (Hij houdt ervan dat spelletjes hard gespeeld worden.) Ook door het aanstekelijke effect van hier, en mijn liefde voor Griekenland (al heel vaak, overal en nergens geweest, vrijwel alle plekken die ze dit jaar bezoeken), besloot ik het te gaan volgen. En dat bevalt me behoorlijk! Ik kan het voor m'n gevoel ook wat meer casual kijken, en laat eventueel gepuzzel (als dat al nodig is) aan anderen over. Eigenlijk is het fijn om te constateren dat er altijd wel iemand is op het forum die toch al bruikbare analyses maakt, waarom zou ik dan zelf nog moeilijk doen?  ;D

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk alle andere vergelijkbare spelshows op de Nederlands(talig)e tv vermijd. Ik houd niet zo van spektakel-tv, extreme opdrachten en sociaal-nare spelletjes, dus ik kijk die niet om mezelf rode vlekken en kromme tenen te besparen. Ik voel me wat meer tot het mystieke en puzzelelementen aangetrokken. Eigenlijk kijk ik met name veel documentaires en (journalistieke) achtergrondprogramma's, plus wat satire. Verder heb ik de laatste jaren eindelijk de tijd gevonden om veel films te kijken, en regelmatig naar de bioscoop te gaan. Maar dat ligt nu helaas even stil, net als de vele concerten die ik bezoek. Als ik me er echt toe zet, kan ik tamelijk obsessief zijn in dingen als de Mol zoeken of bijdragen aan spelletjes, dus ik neem mezelf een beetje in bescherming en probeer me te beperken tot meelezen en af en toe mijn visie geven bij Mol-series ;D Ik probeer stappen te zetten in de wereld van de wetenschap, dus dan moet je je tijd wel een beetje behoorlijk indelen  :P

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Uil!
« Reactie #2 Gepost op: 25-04-2020, 18:13:25 »
Welkom!  ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Uil!
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2020, 08:49:07 »
Welkom hier op dit forum, Uil!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom Uil!
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2020, 14:31:17 »
Welkom ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human