Poll

Wie wordt gekozen tot World Idol?

Alexander (Duitsland)
0 (0%)
Guy (Australie)
2 (10.5%)
Diana (De Arabische landen)
0 (0%)
Jamai (Nederland)
1 (5.3%)
Heinz (Zuid-Afrika)
0 (0%)
Alex (Polen)
0 (0%)
Ryan (Canada)
1 (5.3%)
Kelly (USA)
6 (31.6%)
Peter (Belgie)
0 (0%)
Will (UK)
1 (5.3%)
Kurt (Noorwegen)
8 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: World Idol  (gelezen 22297 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
World Idol
« Gepost op: 23-12-2003, 13:17:42 »
Kerstavond wordt World Idol uitgezonden. De winnaars van Idols uit 11 landen zullen tegen elkaar strijden. Voor Nederland doet Jamai mee. Eerlijk gezegd zie ik hem niet echt een kans maken. Ik denk eerder dat Kelly Clarkson als winnares zal worden uitgeroepen. Wat denken jullie, en gaan jullie kijken?
« Laatst bewerkt op: 25-12-2003, 16:22:40 door Han13 »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2003, 15:40:16 »
Jamai maakt geen enkele kans denk ik. Hij kan gewoon niet op tegen sterren als Kelly Clarkson en Will Young. Daar is hij gewoon simpelweg te Nederlands en te normaal voor denk ik.

Trouwens lijkt de grote favoriet momenteel Guy Sebastian uit Australie te zijn. (zie ook op onze World Idol Nieuws-pagina)


Guy Sebastian

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2003, 22:49:51 »
in mijn gids staat dat het woensdagavond komt. das toch geen kerstavond?


Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2003, 12:27:41 »
vandaag woensdag 24 december, is 1 dag voor kerst, en dus kerstavond....dan gaan veel mensen naar de kerk en volgens mij ook pakjes enzo. Dus zullen er miss minder tv kijken  ???
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2003, 16:38:31 »
ow is dat kerstavond ??? Ik hoop in ieder geval dat Will Young wint. Ik hoorde al dat de jury heel hard is en dat ze tegen 1 jongen gewoon zeggen dat ie lelijk is... vet zielig

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #5 Gepost op: 24-12-2003, 23:30:06 »
nouw dat was wel leuk. Ik ergerde me alleen rot aan die ene jurlylid die alles opschreef. Echt kinderachtig..hij dacht echt dat ie grappig was. Volgens mij had ie die opmerkingen gewoon vantevoren al bedacht.
En ik snap ook niet wat die ene langharige tekkel bij idols doet... met z'n schreeuwnummer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: World Idol
« Reactie #6 Gepost op: 25-12-2003, 01:05:04 »
Was best aardig om te zien, een soort van eurosongfestival. Jamai viel niet echt op, zowel niet in positieve als in negatieve zin. 't Zal wel Kelly (Amerika) of Guy (Australie) worden, die beiden best goed waren. Vond Alex ook goed, beetje vinnig, het verkeerde nummer gekozen (mooi nummer, maar ik denk niet dat ze er volledig mee uit de verf kwam), maar heeft het wel in zich om ster te worden.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: World Idol
« Reactie #7 Gepost op: 25-12-2003, 09:32:37 »
vond kelly zeer goed



als je jou fan van world idols een fan mail wil sturen kan je dat doen door je mail testuren aan
worldidol@fremantlemedia.com
met als onderwerp de voornaam van jou fan
hun zorgen dan dat het bij jou fan terecht komt
« Laatst bewerkt op: 25-12-2003, 10:28:31 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: World Idol
« Reactie #8 Gepost op: 25-12-2003, 12:01:31 »
nou ik heb andere favorieten... kurt uit noorwegen en peter uit belgie...  ;D

de rest vond ik allemaal maar teveel van hetzelfde...de wereld zit volgens mij niet te wachten op nog een mariah en robbie, maar goed..

ik denk trouwens dat jim morrison zich omdraaide in z'n graf na de vertoning van will...  >:( een soort tandpastaliedje van gemaakt.  :'(

verder vond ik die canadese jongen ook erg leuk.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: World Idol
« Reactie #9 Gepost op: 25-12-2003, 12:16:14 »
Ik vond die Will juist erg goed. Erg goede stem en erg muzikaal. Voor mij samen met Kelly de 2 besten.
Dat poolse jurylid, die alles liep af te kraken, had van mij thuis mogen blijven. Die was echt niet grappig.  ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: World Idol
« Reactie #10 Gepost op: 25-12-2003, 12:22:52 »
Ik vond die Will juist erg goed. Erg goede stem en erg muzikaal. Voor mij samen met Kelly de 2 besten.


ja zeg ook niet dat ze niet konden zingen...het is gewoon alleen teveel van wat er al is. en niet echt mijn smaak..  ;) maar goed, alle kandidaten konden zingen toch?
ik vond die australieer bv te zelfverzekerd, een beetje op het arrogante af..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: World Idol
« Reactie #11 Gepost op: 25-12-2003, 13:18:01 »
Ik vond dat juist een aantal een beetje door de mand vielen. De eerste paar deelnemers was ik niet echt kapot van. Misschien hadden ze wat zenuwen maar helemaal jofel klonk het niet in mijn oren. Er waren een aantal die er wat mij betreft echt bovenuit staken.
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: World Idol
« Reactie #12 Gepost op: 25-12-2003, 13:26:36 »
Ik vond dat juist een aantal een beetje door de mand vielen. De eerste paar deelnemers was ik niet echt kapot van. Misschien hadden ze wat zenuwen maar helemaal jofel klonk het niet in mijn oren. Er waren een aantal die er wat mij betreft echt bovenuit staken.

misschien tijd voor een polletje..  ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #13 Gepost op: 25-12-2003, 13:39:49 »
misschien tijd voor een polletje..  ;D
goed plan, wat let je?  :P ;D

Ik heb het allemaal nog niet gezien, moet nog op video kijken. Als ik dit allemaal zo lees, ben ik erg benieuwd.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #14 Gepost op: 25-12-2003, 13:48:50 »
Alexander - Leuke jongen, goede uitstraling, alleen 't totale verkeerde nummer gekozen

Guy - Heeft alles wat een ster moet hebben, goede uitstraling, prachtige step, top ::ok::

Diana - Mooie stem, ik zou haar wel eens in het Engels willen horen zingen, dan zou ze een kans maken.

Jamai - Goed gedaan, niet buitengewoon, maar gewoon goed, ik denk niet goed genoeg om te winnen.

Heinz - O jee, wat moet ik hier over zeggen, ik vind dit dus 3x niks, leuke jongen, maar was in NL niet eens bij de laatste 10 gekomen denk ik. Niks gewoon.

Alex - Hardstikke leuk meisje, mooie stem, met een iets hipper nummer misschien nog een gevaarlijke outsider geweest, viel wat tegen, ik had 'r veel hoger ingeschat.

Ryan - Mooie stem, maar niet echt iets bijzonders, ik vond 't een beetje saai.

Kelly - 't Ster zijn straalt er vanaf, prachtige stem, maar de manier hoe ze zong beviel me niet. Doet me aan Mariah Careysaus denken en daar houd ik niet van.

Peter - Ja geweldig gewoon, daar houd ik van, maar ik denk niet 't type wat ze zoeken. Leuk idd met een echte live band! ::ok::

Will - Prachtige stem, maar die kennen we nu wel, ik ben het 100% met Cora Bora eens.

Kurt - Ja, mijn schatje, echt geweldig ::ok::, prachtige stem, goed nummer gekozen, was gewoon ::ok::!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #15 Gepost op: 25-12-2003, 16:18:12 »
Ik vond 't best leuk om te zien gisterenavond. Erg leuk om te zien hoe de idolen in al die andere landen uiteindelijk zijn gekozen en de optredens waren ook leuk om te zien. Erg jammer dat de presentatie zo ingestudeerd was. Dat maakte 't eigenlijk wat saai om naar te kijken. 't commentaar van de jury vond ik trouwens vaak ook erg ingestudeerd overkomen. En ik vond idd dat men wel erg negatief was bij sommigen. Ik bedoel, er staan wel 11 winnaars voor ze, en dan nog worden ze afgekraakt alsof ze opnieuw auditie doen. Vooral dat Poolse jurylid en Simon Cowell vond ik gewoon ronduit gemeen bij sommige idols.  >:(  Erg goed dat dat Poolse meisje haar eigen jurylid zo op z'n nummer zette!  ::ok::

Jamai deed 't vrij aardig moet ik zeggen, maar ik ben gewoon zo reeel dat ik weet dat hij internationaal gewoon niet zo goed zal liggen. Hij is er veel te Nederlands voor. M'n favoriet was absoluut Kelly Clarkson. Wat 'n geweldige stem heeft die meid! Alleen vond ik haar er niet zo leuk uitzien. Ik heb 't niet zo op hoeden.  :-\

Verder vond ik Guy, Kurt en Ryan ook erg goed. De andere optredens vond ik niet zo denderend eerlijk gezegd. Ze zingen natuurlijk wel allemaal goed, maar ze sprongen er gewoon niet echt uit. Ik denk dat Kelly of Guy gaat winnen uiteindelijk.

Ik heb ook nog effe 'n poll toegevoegd, zodat we kunnen stemmen over wie er zal gaan winnen.  :)
« Laatst bewerkt op: 25-12-2003, 16:23:23 door Han13 »

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: World Idol
« Reactie #16 Gepost op: 25-12-2003, 17:21:48 »
vond de stukjes van toen ze uit gingen wel leuk

en jamai die een heel pakje van die blaadjes kauwgom naar binnen moest werken
en toen snel naar de badkamer rende  ;D
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #17 Gepost op: 25-12-2003, 22:00:51 »
ik snap niet dat jullie vinden dat er al teveel soorten wills zijn. Kelly clarkson begrijp ik wel. Die heeft een mooie stem maar dat kennen we idd al. Maar will young???? die heeft-vind ik- echt een stem wat niemand anders heeft. Juist heel apart!
met wie vinden jullie dan dat hij mee vergeleken moet worden?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: World Idol
« Reactie #18 Gepost op: 29-12-2003, 17:06:22 »
"Die ene" van de jury die in Idols was afgelopen zaterdag voorspelde dat Kurt ging winnen... Laat dat nou de enige zijn die ik niet gezien/ gehoord heb...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #19 Gepost op: 30-12-2003, 09:07:17 »
De strijd tussen de idolen verloopt weer 'ns helemaal niet eerlijk.  >:(

Geen gelijke kansen
Het stemgedrag van de kijkers naar World Idol blijkt maar weer eens behoorlijk gemanipuleerd te worden. Het schijnt dat ieder land zijn eigen uitzending kon monteren, waarbij de kritieken van de jury naar believen weggelaten of apart opgenomen konden worden. Kwam Kurt uit Noorwegen bij ons bijvoorbeeld positief over, in de andere landen was dat wellicht veel minder. Uiteindelijk zal het land met de grootste chauvinistische aanhang wel winnen; we zullen het zien in de resultatenshow op 1 januari. 

(Bron: Mediawatchers)