Auteur Topic: Welkom nielsteg!  (gelezen 1843 keer)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom nielsteg!
« Gepost op: 25-04-2020, 17:05:05 »
nielsteg van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline nielsteg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom nielsteg!
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2020, 17:33:17 »
Ja hallo allemaal en bedaankt @starlight.

Mijn naam is Niels en ik ben al lang een molloot. Ik ben zeer pas lid geworden van dit forum omdat ik net als jullie allemaal niet kon deelnemen aan de fandag. Ik zag de oproep van Rick Mccullough over de veiling voorbij komen op zn insta. Daar moet je als molloot natuurlijk aan mee doen!

Ik werk als logistiek medewerker en in de weekenden, was ik voor het corona gedoe, Escaperoom medewerker in Aalten.
@rickdemolloot werkt daar ook. Hij organiseerde zelf ooit een WIDM weekend, waar ik aan mee deed. Ik won  ::tandpastasmiley:: maar wist alleen niet de mol te ontmaskeren.  ::schaam::.

Vorig jaar deden we toevallig beiden mee aan een georganiseerd mol weekend in Limburg.


Helaas ben ik te laat om mee te speculeren over seizoen 20. Nu ik toch op het forum ben beland, ga ik gezellig mee kletsen over het speciale 21e seizoen.

Groeten.
Nielsteg
Sorry. Ik rij net e.e..n tu..n.ne...l i . . .

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom nielsteg!
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2020, 18:01:04 »
Welkom hier op dit forum, Niels!
Ich bin ein Bärliner!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welkom nielsteg!
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2020, 20:36:24 »
heey, Naamgenoot gelukkig heb ik mn avatar aangepast ::rofl:: en welkom ofcourse ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom nielsteg!
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2020, 20:43:23 »
Welkom Niels ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom nielsteg!
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2020, 21:48:06 »
Hopelijk ga je het hier naar je zin hebben, Niels!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::