Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27262 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #40 Gepost op: 22-06-2020, 23:20:49 »
Trouwens Tim is de gehele tijd al online, maar heeft niks hier gepost  ::vergroot::. Meid zeg eens wat hier.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #41 Gepost op: 22-06-2020, 23:22:49 »
We gaan toch weer niet voor Tim gaan omwille van een hint die we niet eens zeker weten?

Vorig spel is hij er op die manier uitgegaan. Dit spel niet opnieuw aub.

Als Michael morgen de M vormt, is het ook OK, dus dan wachten we beter nog een dag?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #42 Gepost op: 22-06-2020, 23:23:19 »
Maar als Mitchkox geen teken van leven geeft, kunnen we wellicht daar beter op stemmen. Anders zijn we die sowieso kwijt. Dan hebben we morgen zekerheid van de hint.

Eens ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #43 Gepost op: 22-06-2020, 23:23:31 »
Of hij heeft een langer woord ingekort door alleen klinkers te gebruiken.  ::trots::

Nee, als we niks hebben aan informatie dan durf ik wel te gokken dat het KLM gaat worden.
Maar als Mitchkox geen teken van leven geeft, kunnen we wellicht daar beter op stemmen. Anders zijn we die sowieso kwijt. Dan hebben we morgen zekerheid van de hint.

Dit is wel de slimste zet op dit moment... lastige keuzes  :-\\
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #44 Gepost op: 22-06-2020, 23:24:27 »
Ik doe altijd het tegenovergestelde van ConvEns, dus ik zeg alvast daaaaag Tim ::zwaai:: ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #45 Gepost op: 22-06-2020, 23:30:53 »
Trouwens Tim is de gehele tijd al online, maar heeft niks hier gepost  ::vergroot::. Meid zeg eens wat hier.

Ik werd geroepen ::zwaai::

Ik wilde morgenochtend rustig op alles reageren, maar schijnbaar is dat niet gewenst. Dus een korte reactie voordat ik naar bed ga:

Ik begrijp 100% dat mensen bij de letters K en L de associatie KLM maken en daarbij mij linken. Dat zou ikzelf ook gedaan hebben. Echter denk ik niet dat Michael KLM gaat spellen en als hij het wel doet snap ik zijn idee er niet achter. Ik ben geen hacker en door KLM te spellen wordt ik verdacht gemaakt, terwijl hij dan een ander persoon probeert aan te wijzen.

I know, dit is heel makkelijk voor mij om te zeggen, maar ik hoop dat jullie mij geloven. Want als jullie mij morgen lynchen, dan zitten wij als burgers nog verder in de problemen, want weer 2 goede spelers die het spel moeten verlaten.


@Ricardo, jij redeneert heel anders dan dat ik het zei. Ik vond de hints niks omdat ik door een foutieve interpretatie van een hint gelyncht werd.

We gaan toch weer niet voor Tim gaan omwille van een hint die we niet eens zeker weten?

Vorig spel is hij er op die manier uitgegaan. Dit spel niet opnieuw aub.

Als Michael morgen de M vormt, is het ook OK, dus dan wachten we beter nog een dag?

Wat convans zegt ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #46 Gepost op: 22-06-2020, 23:36:11 »
Nog even een stemoverzicht:



Rood is meeste stemmen, Paars is solostem

Momenteel kunnen we er denk ik nog niets aan koppelen, maar hopelijk op termijn wel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #47 Gepost op: 22-06-2020, 23:37:45 »
Ik werd geroepen ::zwaai::

Ik wilde morgenochtend rustig op alles reageren, maar schijnbaar is dat niet gewenst. Dus een korte reactie voordat ik naar bed ga:

Ik begrijp 100% dat mensen bij de letters K en L de associatie KLM maken en daarbij mij linken. Dat zou ikzelf ook gedaan hebben. Echter denk ik niet dat Michael KLM gaat spellen en als hij het wel doet snap ik zijn idee er niet achter. Ik ben geen hacker en door KLM te spellen wordt ik verdacht gemaakt, terwijl hij dan een ander persoon probeert aan te wijzen.

I know, dit is heel makkelijk voor mij om te zeggen, maar ik hoop dat jullie mij geloven. Want als jullie mij morgen lynchen, dan zitten wij als burgers nog verder in de problemen, want weer 2 goede spelers die het spel moeten verlaten.

Dankjewel voor jouw reactie Tim dat helpt heel erg.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #48 Gepost op: 22-06-2020, 23:39:13 »
Tim, de man die de eerste editie eruit vloog vanwege 1 letter en de tweede editie vanwege 2 letters.
Er zit vooruitgang in.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #49 Gepost op: 22-06-2020, 23:39:50 »
Ik werd geroepen ::zwaai::

....

Wat convans zegt ::jaja::

Dus morgenavond komt de M en je dan elimineren?   ;) Dan kunnen we net zo goed een gok nemen (dat is het sws nu). Is het fout,  nieuwe letter (en dan vast geen M), is het goed, hacker weg.

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #50 Gepost op: 22-06-2020, 23:42:25 »
Ik begrijp 100% dat mensen bij de letters K en L de associatie KLM maken en daarbij mij linken. Dat zou ikzelf ook gedaan hebben. Echter denk ik niet dat Michael KLM gaat spellen en als hij het wel doet snap ik zijn idee er niet achter. Ik ben geen hacker en door KLM te spellen wordt ik verdacht gemaakt, terwijl hij dan een ander persoon probeert aan te wijzen.
Stel dat je een hacker bent, dan ligt het toch voor de hand dat michael90 'KLM' gebruikt om jou te omschrijven? Het 'woord' bestaat maar uit drie letters en iedereen weet dan meteen dat het op jou slaat. Een ideale keuze dan. Als je geen hacker bent, dan is het inderdaad een vreemde keuze om 'KLM' te spellen en is michael90 hoogstwaarschijnlijk een ander woord aan het spellen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #51 Gepost op: 22-06-2020, 23:45:46 »
JONGENS IK WEET HET WOORD!!!!



jk jk  ::rofl:: ik moest hem even maken

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #52 Gepost op: 22-06-2020, 23:50:24 »
Tim, ik snap je uitleg niet helemaal. Vind het nogal vaag  :-X

Welterusten iedereen  ::zwaai::

Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #53 Gepost op: 22-06-2020, 23:54:58 »
Nou stel dat de volgende letter niet een M is en Tim geen hacker is dan snap ik zijn reactie nog wel. Die van Convans snap ik alleen iets minder. Een verdachte baseren op basis van 2 letter is niet veel, maar als we iemand anders aanwijzen is het op basis van helemaal niks.

Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat als Tim een hacker is, dat de hackers (muv hemzelf) hier wel in meegaan. Anders komt morgen toch de doorslag al.


Mijn stem gaat uit naar Mitchkox tot het moment dat hij reageert. Tim staat op 2.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #54 Gepost op: 22-06-2020, 23:58:56 »
Mijn stem gaat uit naar Mitchkox tot het moment dat hij reageert. Tim staat op 2.
Waarom moeten inactieve leden er eigenlijk direct uitgestemd worden? Ze worden toch vanzelf geëlimineerd als ze niet stemmen? Dan is het jammer om een lynchstem aan ze te wijden. Helemaal omdat Mitchkox (ongelukkig gekozen naam op dit forum vol homo's) als ik het goed begrijp automatisch gelyncht gaat worden als hij morgen niet stemt, dus dan is een stem op hem volledig overbodig.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #55 Gepost op: 23-06-2020, 00:01:04 »
Waarom moeten inactieve leden er eigenlijk direct uitgestemd worden? Ze worden toch vanzelf geëlimineerd als ze niet stemmen? Dan is het jammer om een lynchstem aan ze te wijden. Helemaal omdat Mitchkox (ongelukkig gekozen naam op dit forum vol homo's) als ik het goed begrijp automatisch gelyncht gaat worden als hij morgen niet stemt, dus dan is een stem op hem volledig overbodig.

Dit is omdat als Tim geen hacker is er 3 onschuldigen uit gaan in plaats van 2.

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #56 Gepost op: 23-06-2020, 00:03:35 »
Dit is omdat als Tim geen hacker is er 3 onschuldigen uit gaan in plaats van 2.
Huh? Ik heb het niet over Tim.

Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #57 Gepost op: 23-06-2020, 00:04:36 »
Ja het is een beetje een gokje, Lodewijk. Je kan aan de ene kant denken, dat is zonde van onze lynch zoals jij zegt. Is ook wel zo.

Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat we door een ander te lynchen in één keer twee burgers kwijtraken, mits die andere persoon ook een burger is (en Mitch ook). Dat is ook weer niet handig.

Dus ik snap de redenatie wel, maar we kunnen ook niet echt iets anders zeggen nog. Behalve dat Brent roept dat Tim een hacker is voor redenen die hij (nog?) niet kan of wil prijsgeven. Misschien moeten we gewoon ons aanspreekpunt hierin volgen? Weten we meteen of ie te vertrouwen is ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #58 Gepost op: 23-06-2020, 00:05:15 »
Precies, als Mitchkox niet stemt, dan ligt hij eruit. Als wij niet op hem stemmen zijn er 3 mensen uit. Stemmen wij wel op hem, dan zijn er maar 2 uit.

Het enige om te overwegen is dat we toch het risico nemen om op Tim te stemmen, zodat we morgen al een letter krijgen van een nieuw woord.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #59 Gepost op: 23-06-2020, 00:06:45 »
Ja maar Brtdm, het is niet per definitie erg als er 3 mensen uitgaan in plaats van 2. Het is alleen erg als ze alledrie goed zijn. Die onderliggende aanname is wel van belang ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!