Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27260 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #60 Gepost op: 23-06-2020, 00:13:02 »
Ik ga er voor het gemak even niet vanuit dat zowel Tim als Mitchkox hackers zijn. Anders zie ik niet het voordeel ervan in dat 3 mensen het spel moeten verlaten. Die Tim kunnen we morgen ook wel oppakken, dan hebben we zekerheid over de 3e letter.

Als we nu sowieso op Tim stemmen, nemen we een risico om 3 leden kwijt te raken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #61 Gepost op: 23-06-2020, 00:20:29 »
We kunnen beter kijken als de letter M is morgen dan lynchen we tim easy, maar we kunnen beter eerst iemand anders doen
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #62 Gepost op: 23-06-2020, 00:46:38 »
Wie dan? :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #63 Gepost op: 23-06-2020, 00:56:41 »
Ik lees bij, opeens een forum vol gebande mensen   ::ohno::

De KL-hint kun je doortrekken naar KLM, maar ook inderdaad naar kleur zoals eerder gezegd. Beetje riskant en ik weet niet of we nu gelijk op de allesweter moeten hangen na twee letters.

Goed, eerst slapen, morgen verder kijken.

Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #64 Gepost op: 23-06-2020, 07:30:49 »
Als ik allesweter zou zijn zou ik zo kort mogelijke aanwijzingen willen geven, om zoveel mogelijk nut te hebben. Na KL is de enige drieletteraanwijzing die ik kan bedenken KLM.

Ik hoop dat Michael hier ook over heeft nagedacht en als hij bijvoorbeeld de aanwijzing "klap" of "kleur" of "klomp" had willen geven, hij door had gehad dat deze twee eerste letters Tim verdacht zouden maken, en dan indien Tim geen hacker is een ander woord had uitgekozen voor de hacker die hij wel in gedachten had. ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #65 Gepost op: 23-06-2020, 07:34:52 »
Mijn stem gaat uit naar Mitchkox tot het moment dat hij reageert. Tim staat op 2.
Ik doe hetzelfde.  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #66 Gepost op: 23-06-2020, 07:47:52 »
Wederom helemaal eens met Lodewijk. Hetzelfde wat Chardo gisteren ook al postte: waarom een inactieveling eruit stemmen? Zijn/haar medewolven zouden al wel gezegd hebben van het post eens effe iets, want ze gaan je anders wegstemmen.

Ik vind dus ook dat we niet onze stem moeten verspillen door op mitchkox te gaan stemmen. Wolf of niet, als hij inderdaad weer niet stemt, ligt ie er sowieso uit. Dan kunnen wij net zo goed proberen om een andere wolf te ontmaskeren.

En qua Tim lig ik in dubio... ik had eerst iets van laten we die derde letter afwachten, het kan toch nog vanalles zijn. Maar on the other hand kan Michael met een nieuw woord starten als Tim inderdaad hacker is en er uit ligt.
Het feit dat zoveel mensen het plots spontaan eens zijn dat Tim er uit moet baart me dan weer zorgen.

Oh en dan nog iets dat Ricardo niet mag lezen, want veel te jong:
(edit: of was dat Jacco? Of allebei?)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 23-06-2020, 07:52:21 door Robbieazerty »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #67 Gepost op: 23-06-2020, 08:09:12 »
Het is de enige clou die we tot nu toe hebben. Het is vervelend voor Tim als achteraf zou blijken dat hij weer wegens een verkeerd geïnterpreteerde hint eruit zou vliegen, maar we hebben helemaal niets anders om onze stem op te baseren.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #68 Gepost op: 23-06-2020, 08:15:09 »
Ik vind dus ook dat we niet onze stem moeten verspillen door op mitchkox te gaan stemmen. Wolf of niet, als hij inderdaad weer niet stemt, ligt ie er sowieso uit. Dan kunnen wij net zo goed proberen om een andere wolf te ontmaskeren.

En qua Tim lig ik in dubio... ik had eerst iets van laten we die derde letter afwachten, het kan toch nog vanalles zijn. Maar on the other hand kan Michael met een nieuw woord starten als Tim inderdaad hacker is en er uit ligt.
Het feit dat zoveel mensen het plots spontaan eens zijn dat Tim er uit moet baart me dan weer zorgen.
[/size][/spoiler]

Ik vind het een beetje zonde om vandaag al het risico te nemen om op Tim te gaan, aangezien er verder geen concrete redenen zijn om te denken dat hij een hacker is. Dus als we nog 1 dagje wachten met op hem stemmen krijgen we meer zekerheid over de volgende letter. Mitchkox zal inderdaad waarschijnlijk geen hacker zijn maar als wij hem wegstemmen voorkomen we dat er 2 forumleden tegelijk weggaan (dat gebeurt namelijk als Mitchkox er vanwege inactiviteit uit moet in combinatie met dat wij op een forumlid stemmen)

Ik ga nu naar m'n werk, ik ben er vanavond pas weer  ::joehoe::

Edit : wat Swifty zegt dus  ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #69 Gepost op: 23-06-2020, 08:54:08 »
Het is de enige clou die we tot nu toe hebben. Het is vervelend voor Tim als achteraf zou blijken dat hij weer wegens een verkeerd geïnterpreteerde hint eruit zou vliegen, maar we hebben helemaal niets anders om onze stem op te baseren.

Het zou de tweede keer zijn, dus ik raak er aan gewend.


Ik kan nu, net als de vorige keer (La Casa de Papel) wel weer een heel betoog gaan houden, maar als ik de reacties zo zie, vrees ik dat er weinig nut heeft. Dan gebruik ik die tijd liever voor mijn thesis.

Wat ik nog wel wil zeggen:
Door mij deze ronde te lynchen, worden vannacht twee 'goeden' spelers verbannen. Dat moeten we toch voorkomen. Ik zou iemand anders lynchen, want dat vergroten we de kans dat we toch een hacker verbannen. Waarom nu onnodig het mij lynchen omdat we denken dat Michael KLM wil spellen terwijl hij een ander woord aan het spellen is (tenminste daar ga ik vanuit, want als hij wel KLM zou spellen, vraag ik mij echt af met welk idee hij dat wil doen). Wacht dus nog één dag met mij lynchen, zodat we een nieuwe letter krijgen én blijkt dat het woord niet op mij slaat én dat ik niet weer door een foutieve interpetatie van een 'hint' het spel moet verlaten.

Tot vanavond ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #70 Gepost op: 23-06-2020, 09:00:38 »
Ik vind het een beetje zonde om vandaag al het risico te nemen om op Tim te gaan, aangezien er verder geen concrete redenen zijn om te denken dat hij een hacker is. Dus als we nog 1 dagje wachten met op hem stemmen krijgen we meer zekerheid over de volgende letter. Mitchkox zal inderdaad waarschijnlijk geen hacker zijn maar als wij hem wegstemmen voorkomen we dat er 2 forumleden tegelijk weggaan (dat gebeurt namelijk als Mitchkox er vanwege inactiviteit uit moet in combinatie met dat wij op een forumlid stemmen)

Ik ga nu naar m'n werk, ik ben er vanavond pas weer  ::joehoe::

Edit : wat Swifty zegt dus  ::jaja::

Maar again, voor forumleden is dit onze enige kans om terug te vechten en proberen een hacker eruit te werken. Dus waarom gaan we dan stemmen op iemand waarvan we denken dat ie waarschijnlijk toch geen hacker is?
Zoals Lucy al postte: het is niet erg dat er 2 (of met het slachtoffer van de hackers 3) uit gaan, zeker niet als 1 van hen inactief is.

We moeten proberen er een hacker uit te stemmen. Niet proberen om zo lang mogelijk met zoveel mogelijk mensen over te blijven. Ik bedoel dan kunnen we net zo goed met z'n allen afspreken dat we elke dag niemand lynchen, dan blijven we er zo lang mogelijk met zo veel mogelijk mensen in. Maar intussen worden we één voor één verbannen door de hackers.

Het is ons enige moment om terug te vechten, dus laten we dat doen en niet op iemand stemmen die hoogstwaarschijnlijk toch geen hacker is.


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #71 Gepost op: 23-06-2020, 09:02:48 »
Maar wat nou als Tim een ziener is, of een andere rol die ons kan helpen de hackers te pakken... Daarom wacht ik op de volgende letter, is het geen M kunnen we Tim afstrepen. Is het wel een M stemmen we volgende ronde massaal op Tim.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #72 Gepost op: 23-06-2020, 09:12:42 »
Maar wat nou als Tim een ziener is, of een andere rol die ons kan helpen de hackers te pakken... Daarom wacht ik op de volgende letter, is het geen M kunnen we Tim afstrepen. Is het wel een M stemmen we volgende ronde massaal op Tim.

Welke andere letter verwacht je dan?
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #73 Gepost op: 23-06-2020, 09:21:34 »
Ik vind het een beetje zonde om vandaag al het risico te nemen om op Tim te gaan, aangezien er verder geen concrete redenen zijn om te denken dat hij een hacker is. Dus als we nog 1 dagje wachten met op hem stemmen krijgen we meer zekerheid over de volgende letter. Mitchkox zal inderdaad waarschijnlijk geen hacker zijn maar als wij hem wegstemmen voorkomen we dat er 2 forumleden tegelijk weggaan (dat gebeurt namelijk als Mitchkox er vanwege inactiviteit uit moet in combinatie met dat wij op een forumlid stemmen)

Ik ga nu naar m'n werk, ik ben er vanavond pas weer  ::joehoe::

Edit : wat Swifty zegt dus  ::jaja::


Eh nee, Swifty zegt: wel op Tim stemmen, want dat is het enige houvast dat we hebben. We hebben geen enkele aanwijzing om op iemand anders te stemmen. Ja, op Mitch kan, dan winnen we een dag, maar dan verliezen we ook weer een dag tov de hackers he.
Keep calm and eat chocolates!

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #74 Gepost op: 23-06-2020, 09:31:07 »
Oh en dan nog iets dat Ricardo niet mag lezen, want veel te jong:
(edit: of was dat Jacco? Of allebei?)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De minderjarigen zijn Vermoljoen, B&W en Jacco is de jongste op het forum.

Het is vervelend voor Tim als achteraf zou blijken dat hij weer wegens een verkeerd geïnterpreteerde hint eruit zou vliegen,
I see what you did there.

Ik ga vandaag niet stemmen op TimvDons en ook niet op Mitchkox. Op wie wel nog geen idee.
Så hva gjør vi nå?

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #75 Gepost op: 23-06-2020, 09:31:52 »

Niet proberen om zo lang mogelijk met zoveel mogelijk mensen over te blijven. Ik bedoel dan kunnen we net zo goed met z'n allen afspreken dat we elke dag niemand lynchen, dan blijven we er zo lang mogelijk met zo veel mogelijk mensen in. Maar intussen worden we één voor één verbannen door de hackers.


Wacht, dit is geen Vlaanderen Vakantieland, gezellig met z'n 28-en?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #76 Gepost op: 23-06-2020, 09:39:56 »

Eh nee, Swifty zegt: wel op Tim stemmen, want dat is het enige houvast dat we hebben. We hebben geen enkele aanwijzing om op iemand anders te stemmen. Ja, op Mitch kan, dan winnen we een dag, maar dan verliezen we ook weer een dag tov de hackers he.

Zo denk ik erook over. In het begin is het gokken, maar dit is het meest beredeneerd gokken. Is het zeker? Nee, maar niks is zeker, hier hebben we iig nog een beetje kans het goed te hebben. Ik ga ook Tim stemmen. ::jaja::

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #77 Gepost op: 23-06-2020, 09:43:27 »
Mijn stem gaat uit naar Mitchkox tot het moment dat hij reageert. Tim staat op 2.

Hier is mijn reactie dan. Ik heb alles doorgelezen, maar ik vind het momenteel lastig om een verdachte aan te wijzen. Zelf vind ik Tim niet verdacht. En wel omdat er weinig mensen er tegenin gaan. Dit is vaak een teken dat hij geen weerwolf is in mijn ogen.

Mocht Tim een weerwolf blijken te zijn dan vind ik Ricardo verdacht. Hij roept meteen dat hij niet op mij of Tim gaat stemmen. Hij probeert dus wel inderdaad die aandacht bij Tim vandaan te halen.

Ik heb alvast een voorlopige stem uitgebracht, dus mij hoef je niet weg te stemmen vanwege inactiviteit ::zwaai::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #78 Gepost op: 23-06-2020, 09:49:14 »
Hier is mijn reactie dan. Ik heb alles doorgelezen, maar ik vind het momenteel lastig om een verdachte aan te wijzen. Zelf vind ik Tim niet verdacht. En wel omdat er weinig mensen er tegenin gaan. Dit is vaak een teken dat hij geen weerwolf is in mijn ogen.

Mocht Tim een weerwolf blijken te zijn dan vind ik Ricardo verdacht. Hij roept meteen dat hij niet op mij of Tim gaat stemmen. Hij probeert dus wel inderdaad die aandacht bij Tim vandaan te halen.

Ik heb alvast een voorlopige stem uitgebracht, dus mij hoef je niet weg te stemmen vanwege inactiviteit ::zwaai::

Wel om andere redenen? ::hypocriet:: #dtv
Wit is ook een kleur!

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #79 Gepost op: 23-06-2020, 09:50:00 »
Hier is mijn reactie dan. Ik heb alles doorgelezen, maar ik vind het momenteel lastig om een verdachte aan te wijzen. Zelf vind ik Tim niet verdacht. En wel omdat er weinig mensen er tegenin gaan. Dit is vaak een teken dat hij geen weerwolf is in mijn ogen.

Mocht Tim een weerwolf blijken te zijn dan vind ik Ricardo verdacht. Hij roept meteen dat hij niet op mij of Tim gaat stemmen. Hij probeert dus wel inderdaad die aandacht bij Tim vandaan te halen.

Ik heb alvast een voorlopige stem uitgebracht, dus mij hoef je niet weg te stemmen vanwege inactiviteit ::zwaai::
Ik heb het over vandaag, vandaag ga ik niet op 1 van die 2 stemmen, omdat ik het met de rest wel eens ben dat inactiviteit niet per se zegt stem hem eruit en die hint wacht ik morgen af. Ik heb nu ook mijn redenen om Tim te vertrouwen en andere mensen te verdenken, maar dat laat ik voor nu in het midden.
Så hva gjør vi nå?