Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27893 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #160 Gepost op: 23-06-2020, 18:56:43 »
Ik kijk even een middagje niet en er zijn 3 pagina's bij.  ::rofl::

Ik heb lichtelijk getwijfeld, maar na het bijlezen hebben jullie me toch overtuigd om ook voor Tim te gaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #161 Gepost op: 23-06-2020, 19:00:21 »
Is er nog een mogelijkheid dat ik überhaupt mijn onschuld kan bewijzen ::nieuwsgierig::

Waarschijnlijk hebben de meesten al gestemd... Dus als je iets weet is het wellicht verstandig om dat nu te melden...

Of als je nog iemand weet op wie de KL hint ook kan slaan...
Wit is ook een kleur!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #162 Gepost op: 23-06-2020, 19:01:16 »
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo makkelijk gaat zijn. Als het echt klopt dat het woord "KLM" wordt, dan hebben we nu al aan 2 letters genoeg om te weten dat Tim een wolf is, en met een beetje creativiteit kan je dat voor elk lid wel bedenken. Dan zou die rol van michael imo zwaar overpowered zijn en kunnen we net zo goed Galgje gaan spelen.

Maar ja, het is het enige aanknopingspunt die we tot nu toe hebben, dus ik stem toch maar op Tim. Al heb ik een voorgevoel dat we hem er weer voor niets uit gaan stemmen. ::sorry::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #163 Gepost op: 23-06-2020, 19:01:52 »
Welke conclusies gaan we er dan uit trekken als Tim nu een hacker is?

1. Personen die Tim aanwijzen zijn verdacht, want Tim ging anders morgen wel door de mand vallen
2. Personen die Tim verdedigen zijn verdacht, want zo proberen ze omgekeerde psychologie te spelen.
3. Personen die niets zeggen zijn verdacht, aangezien ze niet per se Tim willen verdedigen, maar zeker ook niet aanwijzen, want op de achtergrond blijven is niet slecht in dit spel.

Kortom, ik vrees dat we niets kunnen concluderen  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #164 Gepost op: 23-06-2020, 19:02:28 »
Waarschijnlijk hebben de meesten al gestemd... Dus als je iets weet is het wellicht verstandig om dat nu te melden...

Of als je nog iemand weet op wie de KL hint ook kan slaan...

Ik weet dat in het huidige scenario (mij eruitstemmen) in ieder geval vanavond twee goede rollen gaan sneuvelen ::jaja:: dus als je dat wil voorkomen, zou ik actie ondernemen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #165 Gepost op: 23-06-2020, 19:03:13 »
Is er nog een mogelijkheid dat ik überhaupt mijn onschuld kan bewijzen ::nieuwsgierig::

11 Juli kan je dat weer doen in een nieuwe ronde  8)
Ik denk dat ik alleen zelf dan niet kan meedoen.  :(
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #166 Gepost op: 23-06-2020, 19:03:48 »
11 Juli kan je dat weer doen in een nieuwe ronde  8)
Ik denk dat ik alleen zelf dan niet kan meedoen.  :(

Daar heb ik nu niet heel veel aan he >:(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #167 Gepost op: 23-06-2020, 19:04:02 »
Ik vrees ook dat we niet veel kunnen concluderen

@Tim... waarom twee?
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #168 Gepost op: 23-06-2020, 19:04:35 »
Ik vrees ook dat we niet veel kunnen concluderen

@Tim... waarom twee?

De Lynch en de Lunch ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #169 Gepost op: 23-06-2020, 19:06:05 »
Ik zal dan maar even een poging ondernemen om mijn stem op Chipie te onderbouwen:

Chipie gedraagt zich normaal erg actief in een forumspel. Nu houdt hij zich bewust wat meer op de achtergrond. Is dit ingefluisterd door een ervaren hacker? Hij geeft als reden mee: ik ben ook actief in een WIDM discord spel. Ik kan bevestigen dat Chipie daar weinig tot niets aan het doen is, dus die reden vind ik een erg goedkoop excuus.

Ik vind hem helemaal anders overkomen dan tijdens het eerste spel en dat vind ik bij Chipie wel echt verdacht. Ik baseer me dus veel liever op gedrag dan op een hint die we morgen ook wel te weten kunnen komen.  ::ok::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #170 Gepost op: 23-06-2020, 19:06:40 »
Ben jij soms Nikkie (de Jager) dat er 2 uitgaan? Schiet dan aub niet op mij.
Så hva gjør vi nå?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #171 Gepost op: 23-06-2020, 19:08:22 »
Wat Convans over chipie zegt ben ik het wel mee eens, en is misschien iets voor de volgende ronde
Is Tim wellicht gekoppeld aan Convans?
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #172 Gepost op: 23-06-2020, 19:11:12 »
Met Chipie ben ik het wel eens met je hoor. Al had ik hem als hacker ook wel iets actiever verwacht, dus wat dat betreft kom ik er nog niet helemaal uit.

Ik heb vooral gemerkt met Most Wanted dat hij nogal gedreven is om dingen te coveren. Snel een bericht plaatsen nadat iemand anders een opdracht heeft uitgevoerd, zodat die opdracht niet bovenaan staat. Maar vooral 'Wakker worden'. Toen de rovers met zijn allen in de chat zaten en chipie net wakker was toen hij online kwam. En om duidelijk te maken dat hij niet in de chat zat postte hij wat hij op dat moment aan het doen was: 'wakker worden'.

Zoiets zag ik terug in zijn 'Heeeey' post in dit spel. Even laten weten dat je er ook bent en best wel burgemeester wilt worden. Ik geloof het best dat hij op dat moment in de auto zat, maar puur op basis van spraakgebruik kreeg ik flashbacks naar onze rovertijd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #173 Gepost op: 23-06-2020, 19:12:49 »
Nog 7 stemmen (en nog een aantal speciale mensen die een extra actie moeten uitvoeren)  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #174 Gepost op: 23-06-2020, 19:21:19 »
Moet ik altijd veel zeggen ofzo? in het eerste spel kende ik niemand en was ik veels te fanatiek wat me bijna de kop heeft gekost op dag 1, nu ben ik wat stiller wat ik normaal ook ben en ik de haantjes graag hun moment of fame wil laten hebben is het ook niet goed? En Convans dat je zelf denkt dat het alleen dit spel is dat je verdenkt is 1, maar stop er mee want het enige wat jij deed bij widdm is ruzie zoeken/ en iedereen tegen elkaar opspelen.

Het is ook niet dat ik veel moet zeggen aangezien er nog niet veel is, Maar het klopt wel dat ik stiller ben dit potje
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #175 Gepost op: 23-06-2020, 19:21:23 »
Wat Convans over chipie zegt ben ik het wel mee eens, en is misschien iets voor de volgende ronde
Is Tim wellicht gekoppeld aan Convans?

 ::vergroot:: Dat is ook een goede, waar halen jullie toch al deze theorieën vandaan.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #176 Gepost op: 23-06-2020, 19:21:49 »
It’s the T! Jij bent als enige overtuigd dat Tim het is en leidt de rest van de groep naar hem. Als ie het niet is, had je niet overtuigd moeten zijn.
Of jij bent in mijn valletje getrapt, of je bent niet zo’n goede speler hihi

Niemand die, zoals een burger, niet zeker is over andermans rol gaat zo reageren en zulke conclusies trekken
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #177 Gepost op: 23-06-2020, 19:22:19 »
Wat Convans over chipie zegt ben ik het wel mee eens, en is misschien iets voor de volgende ronde
Is Tim wellicht gekoppeld aan Convans?

Haha, nee hoor. Ik heb gewoon medelijden omdat ik het jammer vond om te zien hoe Tim er het vorige spel uit ging  :-X

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #178 Gepost op: 23-06-2020, 19:23:04 »
Mensen, er is nog tijd om jullie stem te veranderen in iemand anders. Nog 38 minuten de tijd ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #179 Gepost op: 23-06-2020, 19:23:20 »
Die verzin ik waar je bij staat.
Convans lijkt de enige te zijn die Tim echt (fel) aan het verdedigen is. Kan natuurlijk ook toeval zijn
Wit is ook een kleur!