Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27896 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #180 Gepost op: 23-06-2020, 19:24:52 »
::vergroot:: Dat is ook een goede, waar halen jullie toch al deze theorieën vandaan.

Iets met (te) vaak op een spelletjes dag dit spelen  ;D

Koppeltje zou kunnen , al waren 'we' daar de vorige keer ook heel zeker van (Bjorrn en Lucy) en dat was fout   ;D

Het zou een mooie bonus zijn als het klopt, maar ik ga er niet vanuit.

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #181 Gepost op: 23-06-2020, 19:25:11 »
Hoi,
sorry voor mijn inactiviteit, het is me gister helemaal ontschoten.
Ik heb nu gister grotendeels gelezen en ga nu ook vandaag lezen.
Het is echt super lastig om de hackers te vinden. Ik ken jullie en jullie normale gedrag niet dus het voelt gewoon als een grote gok. We hebben ook maar twee informatierollen en de hints zijn moeilijk ontcijferbaar.... Dat maakt het allemaal moeilijk....

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #182 Gepost op: 23-06-2020, 19:28:17 »
ik ben geen haantje die overal vooraan wil staan en wil roepen. Heb eerder gezegd dat een half jaar na het eerste potje gewoon rustiger ben geworden, aangezien ik toen ook niemand kende en ik niet wist dat ik na widm enzo zo blijven hangen hier. en ik doe wel gewoon mee Convans met widdm. Normaal ben ik ook gewoon vrij rustig en stil persoon, Maar als jullie willen dat ik meer ga zeggen, prima dan zeg ik meer, Alleen nu is het dag 2 en hebben we bijna geen aanknopingspunten.

Dit was mijn tedtalk danku
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #183 Gepost op: 23-06-2020, 19:29:30 »
ik ben geen haantje die overal vooraan wil staan en wil roepen. Heb eerder gezegd dat een half jaar na het eerste potje gewoon rustiger ben geworden, aangezien ik toen ook niemand kende en ik niet wist dat ik na widm enzo zo blijven hangen hier. en ik doe wel gewoon mee Convans met widdm. Normaal ben ik ook gewoon vrij rustig en stil persoon, Maar als jullie willen dat ik meer ga zeggen, prima dan zeg ik meer, Alleen nu is het dag 2 en hebben we bijna geen aanknopingspunten.

Dit was mijn tedtalk danku

Ik observeerde gewoon een groot verschil in speelwijze met het vorig spelletje. Dat kan andere redenen hebben dan dat je een hacker bent, maar ik hou het zeker in de gaten. ;)
« Laatst bewerkt op: 23-06-2020, 19:33:10 door Convans »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #184 Gepost op: 23-06-2020, 19:30:38 »
Iets met (te) vaak op een spelletjes dag dit spelen  ;D

Koppeltje zou kunnen , al waren 'we' daar de vorige keer ook heel zeker van (Bjorrn en Lucy) en dat was fout   ;D

Het zou een mooie bonus zijn als het klopt, maar ik ga er niet vanuit.

Ik ben echt zo dom soms haha. Dit is het verschil tussen een veteraan speler en een grote newbie zoals ik. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat er überhaupt een koppel was lmao. Misschien moet ik de rollen nog maar eens doornemen in de spelregels  ::rofl::.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #185 Gepost op: 23-06-2020, 19:31:40 »
Mensen, er is nog tijd om jullie stem te veranderen in iemand anders. Nog 38 minuten de tijd ;D
Vertel, wie verdenk jij dan? Heb mijn stem wel al gedaan, lekker makkelijk als een schaap op jou.
Maar ben het er wel over eens dat een aantal mensen zich ook wel verdacht gedragen.

- Lapidus, elke keer extra olie op het vuur en zorgen dat we wel ècht Tim stemmen
- Brtdm, is vooral een gutfeeling en kan ik niet goed onderbouwen, maar hij lijkt er veel plezier van te hebben in het opstoken.
- de_witte, ik ken zijn gedrag toch wel heel anders dan dit, komt dit door een dubbele agenda?

Wat betreft Chipie en Convans, die twee kunnen sowieso niet samen door een deur of over een brug, dus denk eerder dat dit persoonlijk geworteld zit en zie daar nog geen verandering in.

Ja, ik weet het, ik ga vast dood hierdoor, maar anders gaan we nergens komen als niemand hardop echt durft te denken wie zich verdacht gedraagt.   ::schaam::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #186 Gepost op: 23-06-2020, 19:32:25 »
Tja Convans het is een half jaar geleden bijna  ::rofl::
Maar dan mag ofc


Sanmol als jij zometeen een koppel bent met iemand ga ik echt lachen hoor ::rofl::

Brtdm als jij het nu bent is de meme real geworden
« Laatst bewerkt op: 23-06-2020, 19:34:21 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #187 Gepost op: 23-06-2020, 19:36:31 »
Sanmol als jij zometeen een koppel bent met iemand ga ik echt lachen hoor ::rofl::



Ew nee. Zou ook een leuke look zijn, maar als iemand mij kent dan weet je dat mijn liefdes leven een drama is. Al mijn planten verdelven door te weinig water. Ik heb amper tijd voor een huisdier laat staan een mens dat elke minuut van de dag aandacht nodig heeft. Ain't no entering my coochie without some Gucci.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #188 Gepost op: 23-06-2020, 19:37:59 »
::vergroot:: Dat is ook een goede, waar halen jullie toch al deze theorieën vandaan.

Ik vind Sanmol trouwens ook makkelijk met alle keuzes meegaan. Of ben ik nu de enige die dat zo ervaart.

Verder vind ik De_Witte erg verdacht zoals ik al eerder aangaf en ook Aurynn ervaart dit zo.

Voor mij zijn dit twee hoofdverdachten en ben ik er nog steeds van overtuigd dat Tim GEEN hacker is. Wel heb ik op hem gestemd omdat ik toch geen meerderheid voor De_Witte of Sanmol ga kunnen verzamelen vandaag. Hopelijk vergroot dit de kansen voor morgen op een van deze twee :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #189 Gepost op: 23-06-2020, 19:38:17 »
Ik ben echt zo dom soms haha. Dit is het verschil tussen een veteraan speler en een grote newbie zoals ik. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat er überhaupt een koppel was lmao. Misschien moet ik de rollen nog maar eens doornemen in de spelregels  ::rofl::.
^dit vind ik verdacht, want normaal ben jij helemaal niet zo dom. Sterker nog, we hebben in WidMO gezien dat je hoogbegaafd bent, omdat je alles van te voren al wist. Dus dat je nu doet alsof je de regels niet gelezen hebt is wolfs. ::vergroot::

En de_witte is natuurlijk per definitie verdacht omdat hij veel te vaak gebruik maakt van de "::hypocriet::"-emoticon.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #190 Gepost op: 23-06-2020, 19:39:38 »
hmmmm, waar heb ik dit eerder gezien  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #191 Gepost op: 23-06-2020, 19:39:46 »
^dit vind ik verdacht, want normaal ben jij helemaal niet zo dom. Sterker nog, we hebben in WidMO gezien dat je hoogbegaafd bent, omdat je alles van te voren al wist. Dus dat je nu doet alsof je de regels niet gelezen hebt is wolfs. ::vergroot::

En de_witte is natuurlijk per definitie verdacht omdat hij veel te vaak gebruik maakt van de "::hypocriet::"-emoticon.

Fijn dat we het hier over eens zijn  ::bravo:: Nog mensen die liever van Tim naar een van deze twee switchen?

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #192 Gepost op: 23-06-2020, 19:40:41 »
de_witte past ook nog in de kl-hint met kleuren. Blijkt de derde letter een e te zijn dan weet ik wel naar wie ik moet kijken.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #193 Gepost op: 23-06-2020, 19:42:49 »
^dit vind ik verdacht, want normaal ben jij helemaal niet zo dom. Sterker nog, we hebben in WidMO gezien dat je hoogbegaafd bent, omdat je alles van te voren al wist. Dus dat je nu doet alsof je de regels niet gelezen hebt is wolfs. ::vergroot::

Bithc don't come for me like that. Ik weet niet maar ik was degene die zei dat Robin echt niet de mol was en dat was al genant genoeg ::rofl::. Als ik een slechte rol had dan Lucy er per definitie de eerste ronde eruit gelegen. No tea no shade, maar we weten allemaal dat wij niet door een deur kunnen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #194 Gepost op: 23-06-2020, 19:44:13 »
Bithc don't come for me like that. Ik weet niet maar ik was degene die zei dat Robin echt niet de mol was en dat was al genant genoeg ::rofl::. Als ik een slechte rol had dan Lucy er per definitie de eerste ronde eruit gelegen. No tea no shade, maar we weten allemaal dat wij niet door een deur kunnen.

En hoe weet jij dat Lucy geen hacker is?  ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #195 Gepost op: 23-06-2020, 19:46:36 »
En hoe weet jij dat Lucy geen hacker is?  ;D

Dan had ik er waarschijnlijk als eerste uit gelegen ::rofl::. Op het moment verdenk ik haar nog niet echt, want ze heeft een meer humane kant van haar laten zien.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #196 Gepost op: 23-06-2020, 19:47:17 »
Het kan zijn dat Lucy gered is en dat Chardo een slachtoffer van de heks is natuurlijk. Al zie ik niet helemaal het nut in van het nu al iemand willen vermoorden als heks, tenzij je echt het idee hebt snel te gaan sterven natuurlijk
Wit is ook een kleur!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #197 Gepost op: 23-06-2020, 19:47:24 »
En hoe weet jij dat Lucy geen hacker is?  ;D
Meisjes weten niks van computers, laat staan hacken
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #198 Gepost op: 23-06-2020, 19:48:22 »
Dan had ik er waarschijnlijk als eerste uit gelegen ::rofl::. Op het moment verdenk ik haar nog niet echt, want ze heeft een meer humane kant van haar laten zien.

Zijn jullie geen koppeltje?  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #199 Gepost op: 23-06-2020, 19:49:11 »
Zijn jullie geen koppeltje?  :P

welke sadist zou dan cupido zijn?
Wit is ook een kleur!