Auteur Topic: [RH] Dag 7 - De overnachting  (gelezen 4679 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #40 Gepost op: 28-06-2020, 22:04:09 »
Ja, maar niet ieder forumlid die een ander forumlid verdacht noemt is een hacker. Ik zou dan eerder voor Focus gaan die Molduck begon verdacht te maken of MrChipie met erg afwijkend gedrag.

Het was gewoon opvallend dat SpacyColours binnen een minuut er opsprong, maar dat is het. Ik heb alsnog Mitchkox op mijn verdachtenlijstje, maar hij staat niet op de eerste plek voor mij.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #41 Gepost op: 28-06-2020, 22:06:02 »
Brtdm waar blijf je het is chippie ik weet het zeker?

Punt is dat ik steeds net niet 100% overtuigd ben. Je staat het hele spel al op plaats 1 en 2 bij mij, maar er komt steeds weer een nieuwe naam bovendrijven voordat ik je kan elimineren.

Ik hoop dat Lödewijk chipie of Focus heeft bekeken. Als het geen hacker is, elimineren we de andere.
Zijn ze het beide toch niet, dan denk ik de_witte.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #42 Gepost op: 28-06-2020, 22:09:10 »
Mitchkox is toch eerder niet verdacht?

Zowel DRenzieboy als Spacy stemden op hem op dag 1 toen we voor een inactieve gingen (Kitty of Mitchkox)
Dit is idd al meerdere malen aangekaart, en als het 12-11 of 12-10 was geweest, hadden we Mitchkox echt wel vrij kunnen pleiten. Het ding is alleen dat dat niet het geval was: het was 12-7 voor Kitty. Met de stemmen van DRenzieboy en SpacyColours er af, zijn er dus vijf andere mensen die op Mitch hebben gestemd. Daar konden de hackers toch makkelijk bij aansluiten? Voor mij was het die dag iig duidelijk dat het Kitty zou worden en niet Mitch.
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #43 Gepost op: 28-06-2020, 22:12:33 »
Gestolen van Frank, maar nu weten we dus:

Ziener: Lödewijk
Heks: Swifty
Confirmed te vertrouwen: Convans, Aurynn, Brtdm, Miek1999

Houden we nog over: 9 mensen
- Mrchipie
- FrankLapidus
- Lucy
- Focus
- Mitchkox
- Sanmol
- de_witte
- Ester.vdw
- Larikoek

 6 tegen 9. En straks met wat Lodewijk gezien heeft erbij 7 tegen 8.
Dan gaat er waarschijnlijk uit beide groepen er een uit en is het 6 tegen 7
Dan ziet Lodewijk nog iemand en is het 7 (confirmed) tegen 6 (onbekend). Ergens zit nog een koppeltje. Stel dat dat twee confirmed mensen zijn dan gaat het een keer gelijk staan. Dan verliezen we alleen nog als de burgemeester de hacker is

Het is dus denk ik verstandig de komende nacht Focus te controleren (puur rekenkundig)

Als Lodewijk net Drenzie heeft bekeken vervalt bovenstaande analyse
 
Wit is ook een kleur!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #44 Gepost op: 28-06-2020, 22:15:20 »
En ook als hij HappyDutchman heeft bekeken ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #45 Gepost op: 28-06-2020, 22:17:47 »
Ik zat de hele tijd te zeggen dat de gevonden hackers op dag 3 allemaal verschillend hebben gestemd, maar dat hebben ze op dag 0 bij de burgemeestersstemming ook gedaan.

Echter is er geen enkel persoon van de overgebleven verdachten zodat op beide dagen alle hackers verschillend hebben gestemd. Het zou dus best kunnen dat ze op beide dagen de strategie 2-1-1-1-1 hebben toegepast.

Meest logische is als 2 hackers op dag 1 op Brent hebben gestemd en op dag 5 op op ricardo op dag  3. Laat er nou net één persoon zijn die dat deed.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #46 Gepost op: 28-06-2020, 22:19:48 »
Punt is dat ik steeds net niet 100% overtuigd ben. Je staat het hele spel al op plaats 1 en 2 bij mij, maar er komt steeds weer een nieuwe naam bovendrijven voordat ik je kan elimineren.

Ik hoop dat Lödewijk chipie of Focus heeft bekeken. Als het geen hacker is, elimineren we de andere.
Zijn ze het beide toch niet, dan denk ik de_witte.

Het enige wat ik dan niet verdacht aan Mr.Chipie vind is dat hij op dag 3 een solo stem heeft gedaan en de_witte heeft dat ook gedaan. Het feit dat Mr.Chipie meerdere keren heeft gevraagd om bekeken te worden vind ik ook gewoon niet hacker gedrag. Alhoewel, Frank en Focus vroegen dit ook. Of hij moet wel heel erg goed kunnen bluffen. Ik geloof er niet meer in. Mr.Chipie is gewoon raar uit hemzelf  ::rofl::. Ik had er grote vraagtekens bij, maar het stemgedrag zegt anders. Larikoek verdenk ik ook niet meer, want dat was het gehele plan van DRenzieboy.

Wie dan wel?
Focus - alleen omdat, je op één van de dagen leest van onderen T-W-O-D: 2D en legend of Korra 2D. Zal vast wel niks zijn.
Lucy - Pot stirrer nummer 1.
Ester - Kwam heel vaak met 0 goede argumentatie aan is dagenlang stil, maar wel online. Ze was zelfs vandaag online, maar heeft niet gestemd. Tactiek? Misschien.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #47 Gepost op: 28-06-2020, 22:19:57 »
En ook als hij HappyDutchman heeft bekeken ;)

ja, die uiteraard ook.  ::ok::
Wit is ook een kleur!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #48 Gepost op: 28-06-2020, 22:22:45 »
ja, die uiteraard ook.  ::ok::

Dit denk ik niet, want Lodewijk is niet online geweest toen ik die hint plaatste.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #49 Gepost op: 28-06-2020, 22:26:30 »
we gaan het vanzelf zien als Lodewijk online komt.
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #50 Gepost op: 28-06-2020, 22:51:11 »
Ik zat de hele tijd te zeggen dat de gevonden hackers op dag 3 allemaal verschillend hebben gestemd, maar dat hebben ze op dag 0 bij de burgemeestersstemming ook gedaan.

Echter is er geen enkel persoon van de overgebleven verdachten zodat op beide dagen alle hackers verschillend hebben gestemd. Het zou dus best kunnen dat ze op beide dagen de strategie 2-1-1-1-1 hebben toegepast.

Meest logische is als 2 hackers op dag 1 op Brent hebben gestemd en op dag 5 op op ricardo op dag  3. Laat er nou net één persoon zijn die dat deed.
Ik moest gewoon even terug zoeken op wie ik gestemd had op dag 4/5, maar volgens mij heb je het over mij  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #51 Gepost op: 28-06-2020, 23:06:03 »
Ik hoop dat Lödewijk naar me luisterde en mij heeft bekeken. Jammer dat we dan de hacker niet hebben, maar de stemming neigt naar mij te gaan. Het Sanmol verhaal is al tijden geleden en dat was alleen dag 3 en 4 uit mijn hoofd, daarna met elke theorie meegegaan en op hackers gestemd.

Ik vind het juist verdacht dat Frank steeds op mij blijft stemmen en mocht hij mij eruit stemmen met jullie, dan hoop ik dat jullie hem extra in de gaten houden ::hug:: ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #52 Gepost op: 28-06-2020, 23:48:22 »
Uit welke berichten maak jij op dat de stemming naar jouw lijkt te gaan?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #53 Gepost op: 29-06-2020, 00:00:26 »
Sanmol ik stel voor dat je stopt met bullshit argumenten bedenken om mij verdacht te maken ::zwaai::

Hoezo al dagen niets gezegd? Leer lezen? Er is echt niemand die mij verdenkt behalve jij, het is dat je nogal vrijgepleit bent door je goede vondsten maar doe ff niet zo irritant thanks



Ik vind Mitch eerder verdacht dan Frank. Aan de andere kant is Frank wel veel minder stellig deze keer dan vorige keer en zegt ie steeds maar dat ie t toch altijd fout heeft. Indekken?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #54 Gepost op: 29-06-2020, 00:14:05 »
Uit welke berichten maak jij op dat de stemming naar jouw lijkt te gaan?

Frank stemt op mij, Lucy pleit haarzelf vrij en gaat op mij, Sanmol vindt mij verdacht.

Convans gaat niet op mij.

En ik heb zelf geen alternatief voor mezelf, evenals vele anderen. Dus logischerwijs stemmen jullie mij weg. Of Lödewijk moet toch mijn rol hebben ingezien en ik ben safe.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #55 Gepost op: 29-06-2020, 00:26:33 »
Frank stemt op mij, Lucy pleit haarzelf vrij en gaat op mij, Sanmol vindt mij verdacht.

Convans gaat niet op mij.

En ik heb zelf geen alternatief voor mezelf, evenals vele anderen. Dus logischerwijs stemmen jullie mij weg. Of Lödewijk moet toch mijn rol hebben ingezien en ik ben safe.

Ik ga niet op jou stemmen  ::rofl::.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #56 Gepost op: 29-06-2020, 00:56:43 »
Frank stemt op mij, Lucy pleit haarzelf vrij en gaat op mij, Sanmol vindt mij verdacht.

Convans gaat niet op mij.

En ik heb zelf geen alternatief voor mezelf, evenals vele anderen. Dus logischerwijs stemmen jullie mij weg. Of Lödewijk moet toch mijn rol hebben ingezien en ik ben safe.

Wil je jezelf verdacht maken ofzo?

Ja, Frank en Chipie vinden jouw verdacht. Sanmol ook, maar daar stond je niet op nummer 1. Hetzelfde geldt voor Swifty. Lucy reageerde pas vlak voor jouw uitleg.

Van alle anderen heb ik niets gehoord dat ze jouw verdachten. Convans vond jouw juist niet verdacht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #57 Gepost op: 29-06-2020, 08:13:09 »
::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #58 Gepost op: 29-06-2020, 08:33:46 »
Excuus voor mijn inactiviteit de afgelopen twee dagen. We moeten nu vooral wachten op de uitspraak van lodewijk denk ik. Ik zou echt niet weten wie nou het verdachtst is. Het zit voor mij denk ik tussen chipie en mitchkox. Gelukkig hebben we ruim de tijd en is het dus niet zo erg als we een keer een fout maken...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #59 Gepost op: 29-06-2020, 08:46:16 »
Wil je jezelf verdacht maken ofzo?

Nee ik probeer me te verdedigen en reacties uit te lokken. Om zo het maximale eruit te halen als ik word weggestemd. Ik begrijp dat er mensen zijn die niet op mij stemmen, maar ook genoeg wel.