Auteur Topic: [RH] Dag 7 - De overnachting  (gelezen 4678 keer)

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #60 Gepost op: 29-06-2020, 10:00:06 »
Mrchipie is... een forumlid. Ik denk dat het beter is als ik voortaan (mocht ik nog leven) iemand kies die ik niet verdenk, misschien dat ik dan wel een hacker vind.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #61 Gepost op: 29-06-2020, 10:03:34 »
Chipie de trol  :o

Welke voor de hand liggende opties hebben we? Focus, Mitchkox en Frank?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #62 Gepost op: 29-06-2020, 10:10:08 »
Mrchipie is... een forumlid. Ik denk dat het beter is als ik voortaan (mocht ik nog leven) iemand kies die ik niet verdenk, misschien dat ik dan wel een hacker vind.

Ik zei het toch  ::rofl::. Het was echt heel obvious dat Chipie geen hacker was.

Ziener: Lödewijk
Heks: Swifty
Confirmed te vertrouwen: Convans, Aurynn, Brtdm, Miek1999 & Mr.Chipie

Houden we nog over: 8 mensen
- FrankLapidus
- Lucy
- Focus
- Mitchkox
- Sanmol
- de_witte
- Ester.vdw
- Larikoek
« Laatst bewerkt op: 29-06-2020, 10:13:54 door Sanmol »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #63 Gepost op: 29-06-2020, 10:19:05 »
Ik ga op Focus stemmen voor 2 redenen:

1. Ik heb haar posts eens bekeken en ze is nooit ingegaan op een verdachtmaking van een hacker. Wel op verdachtmakingen van onschuldige forumleden.

2. We hebben om te winnen een burgemeester nodig die we zeker kunnen vertrouwen. Als Focus toch een forumlid is dan offeren we ze beter op en kan ze de rol doorgeven aan iemand die 100% bevestigd is (Sorry Focus, maar zie het als een opoffering voor het goede doel als je geen hacker bent  ::sorry:: )

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #64 Gepost op: 29-06-2020, 11:11:51 »
Ik zal ook even iedereen langsgaan:

- FrankLapidus: in de gaten houden, maar is wel erg actief dus ik zou hem nog niet weg willen stemmen nu
- Lucy: twijfel, maar ik neig er nu naar dat ze forumlid is (zeker sinds is gebleken dat Molduck forumlid is)
- Focus: eens met Convans dat zij inderdaad nooit echt ingaat op de verdachtmaking van een hacker. Bij Spacy zei ze dan wel 'goed gevonden', maar ze stuurde in diezelfde post aan op een hint naar Molduck
- Mitchkox: ik neig nu naar forumlid, omdat hij pleitte voor het vertrek van Spacy en heeft gezegd dat hij wil(de) dat Lödewijk zijn rol bekeek
- Sanmol: waarschijnlijk forumlid
- de_witte: waarschijnlijk forumlid
- Ester.vdw: zou hacker kunnen zijn; voegt weinig inhoudelijks toe dus is lastig te peilen
- Larikoek: zelfde als Ester, voegt ook niks toe

Ik vertrouw op dit moment van dit lijstje Sanmol, de_witte en Frank het meest. Voor deze stemming lijkt het me goed om op Focus te gaan, ook omdat dan één van de vertrouwelingen aangesteld kan worden als aanspreekpunt.
I will follow my inner gold

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #65 Gepost op: 29-06-2020, 11:32:49 »
Ik mis trouwens nog de letter hint  ::rofl::. Als A-R-I word gespeld weet ik wel hoe laat het is  ::vergroot::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #66 Gepost op: 29-06-2020, 11:50:05 »
Aangezien Convans al een paar keer goed heeft gezeten qua stemming ga ik ook op Focus stemmen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #67 Gepost op: 29-06-2020, 11:54:27 »
Aangezien Convans al een paar keer goed heeft gezeten qua stemming ga ik ook op Focus stemmen.

Nou mijn verdenkingen op Chipie en Molduck zaten er wel naast, maargoed ik wilde ook wel blijven leven. Dan noem je best ook een paar verkeerde namen  8)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #68 Gepost op: 29-06-2020, 12:04:56 »
Sanmol en Lucy, kunnen jullie het niet gewoon even uitpraten?  ::) ;D

Ik vind Mitch eerder verdacht dan Frank. Aan de andere kant is Frank wel veel minder stellig deze keer dan vorige keer en zegt ie steeds maar dat ie t toch altijd fout heeft. Indekken?
Ik begrijp wel wat je hier zegt trouwens  ::jaja:: vorige keer was ik ook veel zekerder telkens, maar juist omdat ik het toen altijd fout had ben ik nu iets minder stellig. Daarnaast vind ik ook niet dat er nou heel veel verdachte dingen worden gezegd/gedaan tov vorige keer, toen hadden we gewoon elke dag keuze uit allemaal verdachte mensen zowat - die achteraf allemaal onschuldig bleken. Voor mij is de enige die dan nog wel verdacht is Mitchkox, dus daarom ook telkens die stem.

Focus ken ik niet goed genoeg en kan me haar ook niet echt herinneren van de vorige keer. Speelt zij altijd op deze manier of niet?
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #69 Gepost op: 29-06-2020, 12:21:29 »
Het had me toch zo leuk geleken als  chipie hacker was. Blij dat we zijn rol kennen.

Ik denk dat ik vandaag maar voor Focus ga dan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #71 Gepost op: 29-06-2020, 13:35:03 »
We moeten het koppeltje trouwens ook niet vergeten. Zou altijd nog de laatste hacker in kunnen zitten.
Frankje Lapi

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #72 Gepost op: 29-06-2020, 13:39:05 »
Laat ik ook even mijn verdenkingen posten.

FrankLapidus: Ik vind hem minder verdacht dan een paar dagen terug, maar ik verdenk hem nog wel. Maar hij staat voor mij niet bovenaan in de ranking, want ik vind dat hij iets te veel de aandacht op zichzelf richt om een hacker te kunnen zijn.
Lucy: Volgens mij is zij geen hacker. Als ze dat wel is, dan heeft ze zo brutaal gespeeld dat ik haar daar echt mee moet complimenteren.
Focus: Ik vind Focus slecht in te schatten, omdat ik haar goed ken. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, maar ze doet zich altijd voor als een onschuldig meisje, dus daardoor kan ik verblind raken. Ik vind dat als je puur naar haar berichten kijkt, ze best hackerig (ik wilde eerst 'mols' zeggen) overkomt. Omdat ze het aanspreekpunt is en meerdere op haar gaan stemmen, denk ik ook dat ik op haar stem. Als ze de laatste hacker is, dan hebben we gewonnen, en als ze niet een hacker is, dan kan ze iemand aanspreekpunt maken die we wel vertrouwen (zoals mij).
Mitchkox: Deze knul verdenk ik ook best sterk. Hij heeft namelijk nogal onhandige berichten als hij niet een hacker is. Hij maakt zichzelf eigenlijk verdacht.
Sanmol: Classic ongeleid projectiel Sanmol. Ik vind het wel apart dat hij in deze editie vaak zegt niet slim te zijn, terwijl hij zichzelf tijdens Wie is de Mol? Online als een baken van licht zag en de reïncarnatie van Albert Einstein en Jezus Christus. Gelukkig zei hij vandaag wel dat hij allang wist dat mrchipie geen hacker was, dus toen herkende ik de oude Sanmol weer. Ik denk niet dat hij een hacker is, ook omdat hij zo de aandacht op zichzelf richt.
de_witte: de_witte is ook een geval apart. Ik vind hem zo grijs posten zodat je er eigenlijk net niets mee kunt, voor mij zit hij net op de grens van hacker of forumlid zijn. 
Ester.vdw & Larikoek: Als er geen deelnemerslijst was, dan was ik ze oprecht vergeten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #73 Gepost op: 29-06-2020, 13:50:36 »
Citaat
" Gelukkig zei hij vandaag wel dat hij allang wist dat mrchipie geen hacker was, dus toen herkende ik de oude Sanmol weer. "

Ooooohh gurl, als je met zo'n statement komt moet je tenminste een paar receipts hebben. Ik was de enige die in Mr.Chipie zijn onschuld geloofde een paar dagen geleden en daar zijn wel receipts voor ::rofl::.

Ik voeg trouwens Mr.Chipie & HappyDutchMan (dat was dan weer een domme actie van mij lmao) en Lariekoek ook bij mijn betrouwbare mensen lijstje ::joehoe::. M
« Laatst bewerkt op: 29-06-2020, 14:08:58 door Sanmol »

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #74 Gepost op: 29-06-2020, 14:50:56 »
Mrchipie is... een forumlid. Ik denk dat het beter is als ik voortaan (mocht ik nog leven) iemand kies die ik niet verdenk, misschien dat ik dan wel een hacker vind.
Told you so, ben in de dierentuin dus kan weinig zeggen, maar lees grote deels alles mee


Ik ga voor mitchkox als we niks beters hebben
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #75 Gepost op: 29-06-2020, 15:22:02 »
O

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #76 Gepost op: 29-06-2020, 15:39:59 »
::vergroot::
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #77 Gepost op: 29-06-2020, 15:50:53 »
Aangezien Convans al een paar keer goed heeft gezeten qua stemming ga ik ook op Focus stemmen.

Let jij tegenwoordig nog wel op?
Convans had bij de stemming alleen Spacy en DRenziboy goed. Op focus en Ester na, heeft iedereen het minstens net zo goed gedaan als Convans.


Er zit echt geen looier in dit spel?



edit: ik let zelf ook niet meer op. Convans heeft dit ook al aangegeven...
« Laatst bewerkt op: 29-06-2020, 15:53:00 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #78 Gepost op: 29-06-2020, 16:02:08 »
Het is wel waar though dat we Focus niet zeker weten en het een goed idee is om de burgemeester over te zetten naar iemand die vrijgepleit is
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #79 Gepost op: 29-06-2020, 16:04:12 »
Als iedereen op Focus gaat ga ik daar in mee. Is ook rekenkundig wel het slimste inderdaad. We willen de burgemeester sowieso aan de goede kant hebben. Als ze een hacker is... mooi dan zijn we klaar. Als ze geen hacker is... dan wordt een van de vertrouwelingen burgemeester.

Voor het koppeltje moeten we denk ik niet al te veel angst hebben. Als op een gegeven moment iedereen die nog leeft bewezen is onschuldig te zijn, dan kan het niet anders dan dat de ziener in het koppeltje zit en zijn maatje (onterecht) heeft beschermd
Wit is ook een kleur!