Auteur Topic: [RH] Overleg van de hackers  (gelezen 1217 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #20 Gepost op: 1-07-2020, 15:21:44 »
Ja, lastig. Ik weet het niet zo goed...

Vanavond zal het vast DRenziboy worden, michael zal de volgende hint wel naar mij doen en dan zal ik er ook wel uitliggen en jou hebben ze nu ook wel door ben ik bang. Je kan nog een poging doen om jezelf te verdedigen.

We gaan sowieso verliezen ben ik bang, maar het ergste is nog dat het komt door de hints en niet door onszelf. Tot nu toe zijn 4 van ons ontdekt door een hint. Alleen Daisy niet. En ik (nog) niet...

O en als Larikoek de heks of engel is zou dat helpen. Die gaat vannacht dood als ze niet stemt. Als die de heks is en vannacht niet beschemt gaat Lödewijk vannacht dood waarschijnlijk en als ze de engel is gaat Lödewijk morgen dood. Als ze een koppel is met Aurynn, Brtdm, Miek, Convans of Lödewijk is het ook feest.

Dit zou het nog enigszins verzachten, maar we zullen toch wel verliezen ben ik bang.

Ja sowieso verliezen we, want vandaag is het DRenziboy, morgen jij, en die dag erna zal letter 2 al komen van de hint die over mij gaat, en dat zal ook een hint zijn van 3 letters vermoed ik, dus dan ben ik al de pineut. Echt balen, want zonder die hints hadden we het echt wel vol kunnen houden nog.

Vanavond lunchen we Lödewijk he? Hij zal wel beschermd worden door de heks maargoed het is niet anders. Hopen dat de heks Larikoek is. Pfff gedoe wel allemaal hoor.

Ik stem voor de lynch denk ik op Mitchkox. DRenziboy, lijkt me verstandig dat jij dan iig niet op Mitch stemt zodat dat niet opvalt. HappyDutchman, stem jij op DRenziboy of op iemand anders? Zou ook niet op Mitch stemmen als ik jou was. Valt te veel op.

Mijn stem gaat sowieso naar lariekoek, maar voor de lynch idd handig om  Mitch te gaan.

::ok::

DRenziboy --> Lariekoek
Frank --> Mitchkox
HappyDutchman, wat doe jij? Misschien op DRenziboy stemmen gewoon?

En alvast deze:
Wij vermoorden Lödewijk

Ik heb op DRenziboy gestemd idd.

Ik ga er iig niet stilzwijgend uit, jullie zien nog wel wat ik bedoel  >:D

Hm, ik ben benieuwd... zou jij de ene helft van het koppel zijn? Dat zou opzich alleen maar goed zijn voor HappyDutchman en mij  ::hypocriet::

Ik wacht in spanning af!

Het zit jullie echt niet mee zo te zien....

Frank: het zou fijn zijn als je af en toe hier nog wat neerzet over hoe je het spel nu in je eentje aanpakt om achteraf te kunnen delen  ;)

Is goed  ::ok::

Mijn enige hoop is nog dat ik 1. het koppel er uit weet te krijgen en 2. dat   Michael een hele lastige hint weet te verzinnen  ::rofl::

Sowieso had ik niet verwacht de laatste hacker alive te zijn - ik dacht op dag 3 wel dat ze me er snel uit zouden stemmen.

Nou het was leuk! Had niet verwacht er deze nacht al uit te vliegen. Succes Frank ::bravo::

Volgens mij heb ik van een aantal mensen wel t vertrouwen weten te winnen  ;D dus hopen dat ik het iig nog een paar dagen vol kan houden en dat Lödewijk me niet bekijkt vannacht.

De twee opties die ik heb voor vannacht:
- Lödewijk (ervan uitgaande dat de engel hem misschien wel niet beschermt om hem zo nog een extra nacht te geven)
- Één van de vertrouwelingen (ik denk dan voor Brtdm of Convans te gaan)

Speel ik het op safe of neem ik wat risico? Ik ben denk ik toch al verloren zaak, dus risico nemen zou ook wel leuk zijn opzich  ::jaja::

Ik verwacht dat de engel Lödewijk wel zal beschermen. Dus bij dezen:  Ik vermoord Convans



Nou, heb het maar even op de emotie-train gegooid  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ze hebben groot gelijk, ik ben van die vijf ook t verdachtste by far (hoewel ik mezelf niet zou verdenken denk ik) maar moet toch iets proberen he  :P hoop dat het werkt en dat ik iig vannacht Lödewijk er nog uit kan stemmen
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #21 Gepost op: 1-07-2020, 15:23:27 »
Ik zou nog kunnen proberen om te doen alsof ik echt geen hacker ben en Lödewijk ervan kunnen beschuldigen dat hij in het koppel zit met een hacker, maar dat heeft natuurlijk ook geen zin.  :-X

Het was wel erg leuk!  ::bravo::

O en ik mag natuurlijk nog iemand lunchen. Dan vermoord ik Brtdm!

Ik maak even bewust een overtreding (aangezien het spel toch straks is afgelopen), knap hoor dat je het nog zo lang volgehouden hebt Frank, ik geloof dat we dachten dat jij na mij de volgende zou zijn. Toen kwam de kleurenhint, en daarna heb je je toch redelijk weer onverdacht kunnen maken, knap gedaan. ::bravo::

Vond t vooral erg lastig toen jullie er allemaal uit lagen (waarvan 4 mensen door de hints  ::oink::) maar ben sowieso verrast dat Michael pas op t laatst voor mij koos ja  ::jaja::

Trouwens Vermoljoen, voor de vorm nog even:
Voor de lynch stem ik op Mitchkox (en die van de lunch had ik al gestuurd)

Misschien dacht Michael wel, jij wordt waarschijnlijk verdacht door jouw stemgedrag, ik kies iemand anders voor de hint? We hadden pech dat Michael niet voor Spacy ging, als ie een hint voor spacy had gedaan, hadden de burgers er niks aan gehad, aangezien ze Spacy er direct na ontmaskerden door de kleurenhint. Dan had DRenziboy wellicht nog wat langer onder de radar kunnen blijven.

Na ja, dat zullen we nooit weten. Blijkbaar was ik al bij heel veel mensen verdacht. Terwijl ik het als forumlid in het begin niet anders gespeeld zou hebben. Ik ben gewoon heel slecht in dit spel, dat blijkt maar weer. ::rofl::

Ik denk vooral dat er een aantal mensen zijn die nu zeggen dat ze jou verdacht vonden, terwijl dat eigenlijk niet zo was  ;) ik had je - als ik forumlid was geweest - zelf niet zo snel verdacht hoor

Trouwens @Vermoljoen, weet niet of het nog mag. Maar ik doe anders wel Sanmol vermoorden. Dan heb ik toch nog twee mensen eruit als t goed is  :P

Dus Mitchkox stem ik op en Sanmol vermoord ik

Kijk ik even een dag niet, is het spel gespeeld.  ::rofl::

Baalde ook als een stekker toen mijn hint ontdekt werd... vlak nadat men concludeerde dat ze zich er niet dood op moesten staren.
Ben eigenlijk wel zeker dat ik desondanks dit er niet mee weg was gekomen. Ook al had ik wat gepost.

Al met al ben ik blij dat ik toch al zo ver ben gekomen. En weet nu al dat dit niet mijn laatste forumspel gaat zijn l.  ::bravo::





Dat was het! Jullie mogen terug posten  ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #22 Gepost op: 1-07-2020, 15:24:21 »
 ::bravo::

Leukste team ooit!
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #23 Gepost op: 1-07-2020, 15:26:16 »
Ik heb het met plezier na kunnen lezen.  ::bravo::

Blijkbaar ben ik zelf ook nog 2 keer door het oog van de naald gekropen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #24 Gepost op: 1-07-2020, 15:29:09 »
Wel grappig om te lezen hoe bijna niemand Mr.Chipie & ik als het koppeltje zag  ::rofl::.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #25 Gepost op: 1-07-2020, 15:37:14 »
Wel grappig om te lezen hoe bijna niemand Mr.Chipie & ik als het koppeltje zag  ::rofl::.

Ik had daar niet mijn focus op gelegd. Uiteraard hield ik wel in mijn achterhoofd dat één van ons erin kon zitten (uiteraard toen Lucy Spacy ging verdedigen dacht ik dat zij het waren), maar dat ga ik natuurlijk niet in de hackers PM gooien. De ziener en bondjesvormer waren gevaarlijker.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #26 Gepost op: 1-07-2020, 15:37:20 »
Ik hoop niet dat ik per ongeluk berichten heb overgeslagen ofzo  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #27 Gepost op: 1-07-2020, 15:40:49 »
Ik had daar niet mijn focus op gelegd. Uiteraard hield ik wel in mijn achterhoofd dat één van ons erin kon zitten (uiteraard toen Lucy Spacy ging verdedigen dacht ik dat zij het waren), maar dat ga ik natuurlijk niet in de hackers PM gooien. De ziener en bondjesvormer waren gevaarlijker.
Ik dacht ook echt Lucy en Spacy, maar voor mij leek het sowieso wel logisch dat Dennis een soort iconisch koppel had gekozen. Er waren gewoon te veel mensen die in dat plaatje pasten die overbleven  :P
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #28 Gepost op: 1-07-2020, 15:45:06 »
Ik had daar niet mijn focus op gelegd. Uiteraard hield ik wel in mijn achterhoofd dat één van ons erin kon zitten (uiteraard toen Lucy Spacy ging verdedigen dacht ik dat zij het waren), maar dat ga ik natuurlijk niet in de hackers PM gooien. De ziener en bondjesvormer waren gevaarlijker.

Trouwens ik ben vet vaak van persoon geswitcht, want ik wou niet te veel opvallen ::rofl::.

Dag 1: Lucy > Kitty
Dag 2: Daisy > Tim
Dag 3: SpacyColours > Lariekoek
Dag 4: SpacyColours (dit was al voor de hint trouwens met mijn iconische confessional: ''Spacycolours and this time for real. Ik dacht al dat Daisy & Tim hackers waren, dus deze kan erbij.'')
Dag 5: DRenziboy > Mitchkox > Molduck
Dag 6: DRenziboy
Dag 7: Focus
Dag 8: FrankLapidus

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #29 Gepost op: 1-07-2020, 16:27:52 »
Ik had Daisy, Spacy en Frank door. Gelukkig heb ik op een hacker geschoten en niet op mijn andere verdachten. Ik koos voor Daisy want die was amper genoemd en ik zag de anderen wel snel bovendrijven als hackers. En het "redelijk" verdacht overkomen was ook een tactiek om niet te snel door de hackers geluncht te worden.
Så hva gjør vi nå?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #30 Gepost op: 1-07-2020, 18:10:00 »
Leuk om dit allemaal te lezen :D Jullie hebben het goed gespeeld!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #31 Gepost op: 1-07-2020, 18:36:06 »
Ik was geen koppel met Spacy ik vond het gewoon stom om t met hints te doen ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #32 Gepost op: 1-07-2020, 18:40:31 »


Wat goed dat het Poké Pact weer heeft gezegevierd ondanks de valse plannetje van de hackers. Als je ons allemaal als tegenstander hebt, ja sorry, maar dat win je gewoon niet. Zo hecht is onze band.

Zo gaan wij ook naar De Efteling binnenkort.


Aurynn, Larikoek, Lödewijk, Focus, Kitty, Lucy (ook al kent ze geen enkele Pokémon), ikzelf en Brent.


Maar verder leuk gespeeld hackers. ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 18:42:25 door Chardo »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #33 Gepost op: 1-07-2020, 18:47:36 »
Sinds wanneer ben ik vervangen door Larikoek? :( Mijn Pokémon kennis is veel groter dan sommige leden hiervan ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #34 Gepost op: 1-07-2020, 19:04:18 »
Voor de hackers zat eigenlijk alles tegen. De ziener die lang in het spel blijft, hints die soms verkeerd worden uitgelegd, maar wel tot bij een hacker uitkomen, de jager die al snel een juiste persoon kiest en dan had ik met mijn rol ook nog eens de kans om het de rest wat makkelijker te maken. Na een paar dagen was wel duidelijk dat het niet zou gaan lukken voor de hackers, maar ik vind toch dat ze het wel goed hebben gespeeld. Meer zat er gewoon niet in ;)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #35 Gepost op: 1-07-2020, 19:48:26 »
Sinds wanneer ben ik vervangen door Larikoek? :( Mijn Pokémon kennis is veel groter dan sommige leden hiervan ::vergroot::

Maar de hackers zien jou niet als onderdeel van het Poké Pact  :\'(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #36 Gepost op: 1-07-2020, 20:08:21 »
Maar de hackers zien jou niet als onderdeel van het Poké Pact  :\'(
Ik heb natuurlijk zoveel individualiteit laten zien, dat ik natuurlijk een geheel eigen categorie heb ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #37 Gepost op: 1-07-2020, 20:23:06 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::