Auteur Topic: [RH] Overleg van de hackers  (gelezen 1213 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[RH] Overleg van de hackers
« Gepost op: 1-07-2020, 12:16:13 »
Ik ga ze nu uit mijn inbox kopiëren naar hier. Dit kan wel eventjes duren, dus gelieve pas te posten als ik klaar ben ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #1 Gepost op: 1-07-2020, 12:26:18 »
Hoi DRenziboy, FrankLapidus, TimvDons, SpacyColours, Daisy en HappyDutchman. Jullie zijn de hackers van deze editie!

Jullie mogen zelf kiezen hoe jullie gaan overleggen, maar ik wil in ieder geval per ronde in deze chat een dikgedrukte naam zien staan van wie jullie willen lynchen die nacht. Ook jullie hebben tot de deadline tijd om die naam nog te wijzigen. De laatste dikgedrukte naam telt!

Oh ja, de enige echte boze hacker is TimvDons. Als hij doodgaat, dan mogen jullie de volgende nacht 2 spelers lynchen.

Ik wens jullie veel succes!  ::bravo::

Mooie ploeg  ::bravo::

Ik ga mezelf niet kandidaat stellen voor burgemeester  , dan lig ik er meestal direct uit. ::ohno::

Na een lange tijd van stilte zei ik de hackers dat ze mogen praten

Volgens mij moet de rest nog bijgelezen eerst.
Ik neem aan dat we morgen avond nog niemand hoeven te lynchen?

Dat heb je helemaal juist! Als dag 1 online staat, mogen jullie een slachtoffer uitkiezen ;)

Ik ben aan het werk, dus ik lees vanavond/morgenochtend alles even terug en reageer dan.

Zoals ook tijdens mijn inschrijving gezegd zal ik niet heel veel posten in het algemene topic. Ik zal wel alles proberen te lezen.
Ik heb er zin in!

Idd mooie ploeg, veel slimme spelers in het hackersteam volgens mij  ;)

Ik denk dat als ik mezelf als burgemeester kandidaat stel het hem niet gaat worden  ::ohno:: vorige potje weerwolven met 30 mensen zat ik letterlijk altijd fout  ;D

We hoeven nog niemand te lynchen, maar ik merk nu al dat die pokemon mensen één grote club zijn. Lijkt me later in het spel gevaarlijk, dus evt een aantal van die mensen - hoe leuk en amusant ik ze ook vind - in het beginstadium lynchen?

Overigens, HappyDutchman en DRenziboy, jullie zullen niet snel vermoord worden omdat jullie vrij onbekend zijn hier denk ik. Dus daar kunnen we gebruik van maken.

Spacy, ik denk dat veel mensen jou wel vertrouwen. Jij hebt veel connecties via de discord toch?

Oeh, wat awesome! ;D Muahahah, wij gaan dit forum volledig platleggen. >:D

Citaat
Ik denk dat als ik mezelf als burgemeester kandidaat stel het hem niet gaat worden  ::ohno:: vorige potje weerwolven met 30 mensen zat ik letterlijk altijd fout  ;D

Same. ::rofl:: Ik kan denk ik het het beste mezelf in het begin niet met het burgemeesterschap bemoeien, dat gaat in mijn geval denk ik opvallen. Ik zie Daisy wel als een geschikte kandidaat om te proberen het burgemeesterschap te krijgen, zonder dat het voor haar heel out of character oogt. Maar misschien is ons helemaal niet als kandidaat opgeven wel het beste, dan staan we niet meteen in de spotlights.

Citaat
We hoeven nog niemand te lynchen, maar ik merk nu al dat die pokemon mensen één grote club zijn. Lijkt me later in het spel gevaarlijk, dus evt een aantal van die mensen - hoe leuk en amusant ik ze ook vind - in het beginstadium lynchen?

Lastig. Ja, het is wel een hele grote kliek van Discord die nu meedoet. We kunnen denk ik beter proberen om hun harmonie een beetje te doorbreken en ze tegen elkaar op te zetten.  Ze weten natuurlijk zelf ook dat de kans best aanwezig is dat één van hun een hacker is, dus ze zullen elkaar niet volledig allemaal vertrouwen. Ook kunnen we proberen de rest van de groep tegen hun op te zetten, en dan worden ze vanzelf wel door ze weggestemd. Want ze maken zich natuurlijk niet bij iedereen even populair met hun gespam.

Brent en Chardo hebben de meeste invloed en Kitty is ook gevaarlijk. Als zij drie uit het spel zijn, stapt Focus er waarschijnlijk vrijwillig uit (:')).

Citaat
Spacy, ik denk dat veel mensen jou wel vertrouwen. Jij hebt veel connecties via de discord toch?

True, ik spreek veel met Lucy en de Pokémon-mensen. Dus dat kan ik hopelijk in m'n voordeel gebruiken.

Maar ik ga nu eerst maar even het topic lezen, want daar ben ik nog niet aan toegekomen. :P

Wordt er na de burgemeestersstemming ook bekendgemaakt wie op wie heeft gestemd?

Ja. Ook als het spel 'echt' begint, wordt dit gedaan.

Oké, dat is wel handig om te weten.

DRenziboy reageert op Frank over dat het ze een mooie ploeg vormen:

Grappig genoeg ben ik bezig met de afronding van mijn It-opleiding, dus op dat vlak heb je me goed uitgekozen.  :P

« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 12:30:13 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #2 Gepost op: 1-07-2020, 12:28:54 »
Daisy reageert op Spacy over het burgemeesterschap:

Bij mij zou het juist opvallen. In het verleden wilde ik altijd burgemeester zijn, maar op een gegeven moment ging dat zich tegen me keren, omdat ik dan altijd gelijk gelyncht werd. Ik denk dat we onze stemmen het beste kunnen spreiden over de Pokémon groep, hebben we daarna direct een goede reden die persoon eruit te gooien.

Al denk ik niet dat we direct al onze peilen op hen moeten richten. Ze zijn natuurlijk prima bliksemafleiders en daarmee voer voor de dagstemming.

Over het Pokemon-groepje, Lucy heeft de laatste tijd veel contact met ze en is ook een beetje die kan op gegroeid. Wellicht handig om dat ook in de gaten te houden ::jaja::

Ik heb op Lödewijk gestemd als burgemeester.

Ik op de_witte

Zal ik op Brent stemmen?

Sure. :)

Het is nog even afwachten of de stemming in de loop van de dag een bepaalde kant op gaat, maar we kunnen onze stem gelukkig nog altijd aanpassen. Ik heb nu al medelijden met Vermoljoen voor de administratie die hij gaat krijgen. :P

Ga ik wel voor  Focus, ladies must stick together ;)

Ik wacht nog heel even met stemmen, maar denk dat ik gewoon simpel voor Brent ga.

Citaat
Over het Pokemon-groepje, Lucy heeft de laatste tijd veel contact met ze en is ook een beetje die kan op gegroeid. Wellicht handig om dat ook in de gaten te houden ::jaja::

Trueee. Lucy, Brent, Chardo, Focus, Lödewijk, Kitty en nog Larikoek zullen denk ik in het begin niet echt op elkaar stemmen. Eens met wat Spacy zegt dat Brent en Chardo de meest aanwezigen zijn en de meeste invloed hebben. Sowieso wordt Lucy denk ik vanzelf wel weer verdacht, want dat gebeurt wel vaker, dus die zie ik niet echt als target voor ons. Focus, Lödewijk, Kitty en Larikoek zullen denk ik ook niet meer erg veel aan elkaar vasthouden als Brent en Chardo uit het spel liggen.

Als een pokemon mens burgemeester wordt, is dat inderdaad juist wel makkelijk voor ons bij het bepalen wie er vermoord moet worden  ::jaja::



O en Aurynn ook nog. Jeetje het zijn er echt te veel  :-X

Des te meer bijzonder dat er geen van hen tussen ons zit. ::rofl::
Hier moeten we een voordeel van zien te maken, daar de verdenking zien te krijgen.

Maar ook spelers als Swifty, Robbie en D*N niet uit het oog verliezen.

Dit vind ik een hele goede analyse. Denk dat we op dit moment van het spel inderdaad de focus moeten leggen op het Pokemon-cluppie. Als er eenmaal een verdenking in het spel zit, wordt het lastig om ze eruit te krijgen. Ik heb de spelregels nog niet in mijn hoofd, maar werken we weer met hints zoals de vorige keer? Want dan zou je moeten kijken of wel ergens iets zouden kunnen linken aan Pokenon ofzo. Wanneer je daar een goede link van kan maken...

Goed plan Daisy en goed idee Tim  ::bravo::



Bij Kitty kunnen wellicht een link leggen met Hello Kitty of de bedenker daarvan (Sanrio /  Yuko Shimizu) of anime in zijn algemeen. Pokemon is natuurlijk anime en Chardo is bijvoorbeeld een heel groot fan van anime ::jaja::

Uiteraard moeten we wel opletten of we aanwijzingen richting (vooral) de ziener en sekteleider vinden, want die moeten het liefst zsm het spel uit.

Spacy reageert op Tim over de focus op het pokémon-cluppie:

Inderdaad, maar het moet ook weer niet te opvallend zijn. Als we bijvoorbeeld meteen Brent lynchen, dan zijn misschien veel mensen met wie hij omgaat meteen onverdacht.
« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 12:36:58 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #3 Gepost op: 1-07-2020, 12:42:27 »

Citaat
Uiteraard moeten we wel opletten of we aanwijzingen richting (vooral) de ziener en sekteleider vinden, want die moeten het liefst zsm het spel uit.

Slim opgemerkt ::jaja::

Citaat
Als je met aanwijzingen verborgen hints in de teksten bedoelt, dan zal je op die manier de ziener en de sekteleider niet kunnen vinden. Ik heb er bewust voor gekozen om jullie het voordeel te geven om in groep te kunnen overleggen en dat is gecompenseerd door de verborgen hints naar jullie. Er zullen dus geen hints zijn naar goede rollen en de hints naar jullie zullen er ook veel minder zijn.

Laat maar

Citaat
Inderdaad, maar het moet ook weer niet te opvallend zijn. Als we bijvoorbeeld meteen Brent lynchen, dan zijn misschien veel mensen met wie hij omgaat meteen onverdacht.

Mee eens, daarom moet je natuurlijk niet direct mee gaan slingeren.

Over het laatste punt, wellicht kunnen we de omgekeerde psychologie gebruik en zeggen dat het lynchen van iemand van het Pokemon-cluppie juist een tacktiek is om mensen binnen het cluppie onverdacht te maken ???

Het zou inderdaad best kunnen dat iemand van Pokemon als hacker juist z'n best zou doen om de rest van de Pokemon club erin te houden en eerst anderen eruit zou werken. Op die manier zou het juist weer handiger zijn om ze nog even in het spel te laten.

Ah ja true. Maar ook wel weer eens met Tim. En later in het spel, als ze echt nog steeds één groot blok vormen, wordt het lastig om ze nog te verslaan ben ik bang.

Is er een tactische keuze te maken op wie we stemmen als groepsvertegenwoordige?

Vast wel. In ieder geval niet allemaal op 1 persoon, want dat valt te veel op? Of je moet juist de tacktiek hanteren van 'De hackers stemmen allemaal op dezelfde persoon (een goed persoon), die daarna direct wordt geluncht door de hackers.

Note: Waarom heb ik veel inspiraties voor deze tacktieken, maar niet voor het schrijven van mijn thesis ::schaam::

Spacy reageert op Frank:

We moeten ze ook weer niet overschatten. Dat ze veel aandacht opeisen is misschien alleen maar goed, dat maakt hun sneller verdacht. Ze zullen echt niet massaal gaan samenwerken, en zo wel, dan moeten wij zorgen dat we ze de verkeerde kant op leiden zodat ze steeds op de verkeerden gaan stemmen. Ondertussen kunnen zo nu en dan eens eentje van hun lynchen.

HappyDutchman reageert op Tim:

Dit kan met terugwerkende kracht ook opvallen. Als ze op gegeven moment een paar van ons te pakken hebben, zijn de mensen die hetzelfde stemden waarschijnlijk ook verdacht.

DRenziboy, op wie heb jij gestemd als aanspreekpunt? Of als je nog moet stemmen:

Twee van ons hebben volgens mij al op Brent gestemd dus dat zou ik niet doen, dat valt uiteindelijk op. Misschien op Kitty of op de_witte (als je nog niet gestemd hebt)?

DRenziboy reageert op HappyDutchman:

We kunnen uiteindelijk ook nog Tim voor de "wolven" gooien als puntje bij paaltje komt. Dan kunnen we twee man van een grote groep uitschakelen.

Zelf denk ik dat je het beste mee kunt gaan in de flow van de rest.

Misschien twee groepen die we iedere keer omgooien zodat het niet opvalt wie samen stemt?

DRenziboy reageert op Frank:

Ik heb op Brtdm gestemd...

Ah goedzo, dat is slim.  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #4 Gepost op: 1-07-2020, 12:47:49 »

Citaat
Dit kan met terugwerkende kracht ook opvallen. Als ze op gegeven moment een paar van ons te pakken hebben, zijn de mensen die hetzelfde stemden waarschijnlijk ook verdacht.

True, daarom ben ik ook niet 123 voorstander van

Citaat
DRenziboy, op wie heb jij gestemd als aanspreekpunt? Of als je nog moet stemmen:

Twee van ons hebben volgens mij al op Brent gestemd dus dat zou ik niet doen, dat valt uiteindelijk op. Misschien op Kitty of op de_witte (als je nog niet gestemd hebt)?

Ik heb inderdaad op Brent stemt

Citaat
We kunnen uiteindelijk ook nog Tim voor de "wolven" gooien als puntje bij paaltje komt. Dan kunnen we twee man van een grote groep uitschakelen.

Zelf denk ik dat je het beste mee kunt gaan in de flow van de rest.

Misschien twee groepen die we iedere keer omgooien zodat het niet opvalt wie samen stemt?

Das ook niet aardig  :P

Als één van ons vandaag of morgen al op het spreekwoordelijke hakblok komt te liggen, moeten we niet ten koste van alles die persoon erin willen houden. Uiteraard niet opofferen als het niet nodig is, maar we moeten nu een beetje uit elkaars buurt proberen te blijven.

Maar stel, Brent wordt burgemeester, en daar willen we niet op stemmen in de nacht, op wie dan wel? Juist niet de Pokémon mensen? Het was de_witte die suggereerde dat al dat gespam een hacker actie kon zijn. Misschien hij een optie om zo een dwaalspoor uit te zetten?

Sounds interesting ::jaja::

Eens Daisy, we moeten elkaar niet te veel beschermen want dat valt op.

Ik ga vanaf dag 1 of dag 2 ook weer overzichten maken zoals ik de vorige keer deed, want zou dat normaal ook doen als burger en anders valt het op.

De_witte vind ik ook een goeie optie ja, al is het nog de vraag om de omgekeerde psychologie hier niet ook in zijn werking treedt (de hackers vermoorden de_witte juist om een dwaalspoor uit te zetten)

Top idee, hoef ik dat niet te doen. Stemmen zijn lig verspreid qua burgemeester dus dat zit goed. Misschien nu maar even afwachten wie het wordt en wat er dan gebeurt. Zeker met die alwetende, ik heb nog nooit weerwolven gespeeld met die rol dus ben benieuwd.

Spacy reageert op een bericht van Aurynn in het topic:


Citaat
Ik zou dat alleen snappen als ik zou weten dat die persoon dezelfde rol heeft als ik?!  ::vergroot::

Maar goed, ieder het zijne I guess.
(als ik morgen dood ben weten jullie genoeg  ::rofl::)

^Wat zou hij hiermee bedoelen?

En ik hoop dat die letters van michael niet te overpowered gaan zijn. :-X

Volgens mij bedoelt ie, dat personen die random stemmen bij de burgemeester verkiezing, iemand uitkiezen waarvan ze zeker weten dat ze bij hetzelfde team horen. De enige die dat zeker weten (als ik goed beredeneer), zijn het koppeltje, en mensen uit het hacker team.

Nou dat laatste klopt al niet, want wij hebben niet op elkaar gestemd. :P

Ik vind Brent nu al irritant met al z'n ideeën. Zullen we m toch gewoon opeten vannacht? Beetje brutaliteit in nacht 1 kan echt geen kwaad. :P

Die opties die hij geeft, zeker de eerst, zou het spel hele snel kunnen laten eindigen. Want Michael kunnen we niet opeten helaas, dus die kunnen we niet blokkeren.

Het idee waar ik nu mee zit, is om nu Michael's krachten te gebruiken zodat de andere krachten zich op de achtergrond houden zodat wij die eventueel met de lunch/lynch kunnen wegspelen. Want als die krachten niet gebruikt kunnen worden zijn wij in het voordeel.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #5 Gepost op: 1-07-2020, 12:55:25 »
Maar hoe wil je daar achter komen?

Vorige keer was ik de ziener en volgens mij had alleen Spacy een beetje door dat ik boodschappen aan het doorgeven was. De ziener gaat zich echt niet zomaar openbaren, of hij of zij moet vrij snel 2 hackers hebben gevonden hebben en dan een gokje willen nemen. Heks zal voorlopig ook niet in actie komen (of moet toevallig in het koppeltje zitten en wordt zelf gelynchd, of wij lynchen zijn of haar koppelpartner),

Ik hoop niet dat iemand op het idee van Robbie gaat voortborduren, want dan kan ik wel eens snel eruit liggen  :-X (daarom ga ik nu niet openlijk Robbie aanvallen, want het was uiteraard wel mijn idee om dat als potentiële hint in het spel te brengen, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan ben ik snel gezien).

Nog even over Brent, we hebben natuurlijk ook nog een Forumbeveiliger (beschermengel), zou die wellicht vannacht Brent gaan beschermen? Dat zou wel de meest logische optie zijn imo. Dan moeten we toch iemand anders kiezen.

Ik denk dat mensen Robbie verdachter vinden dan jou, dus daar zou ik me niet te veel zorgen over maken.

En goede opmerking  ::ok:: in dat geval zouden we Chardo of Aurynn kunnen doen i.p.v. Brent? Dat zijn naast Brent de twee die in mijn ogen het meeste dat Pokémon-clubje bij elkaar houden en elkaar blindelings volgen.

Tim reageert op Daisy:

Het was meer op puur geluk rollen eruit knikkeren ipv erachter komen. Hoelang die zich gedeisd houden, hoe langer wij hebben om de speciale rollen eruit te krijgen.

Met betrekking tot de lunch: Het is zeker aannemelijk dat de Beschermengel Brent gaat beschermen. Daarom welicht hem in de tweede nacht te grazen nemen. Dan blijft de vraag wie we welk kunnen kiezen. Ik denk dat De_witte met zijn af en toe mystrieuse manier van berichten wel een verdachtmakingen kan generen, dus die zou ik persoonlijk nog even in het spel houden. Wellicht een idee om een actief persoon eruit te knikkeren? #hersenspinsel

Tim reageert op Frank:

Is het een idee dat we inspelen op de bijdrage van Belg om Ricardo te targetten  ::vergroot::

Belg kennende hoopt ie daarop. Als iemand daar nu direct in meegaat is dat enorm verdacht (Dat zou ik tenminste vinden als ik zelf geen hacker was).

Slim opgemerkt ::jaja::

Wellicht een idee om dan Ricardo te lunchen om zo Belg verdacht te maken? Of denk ik nu te ver door?

Is het dan niet beter als we een split doen, gewoon om onszelf niet te verdacht te gaan maken.
Ik denk dat we tegen het einde van vandaag nog wel wat moddergooien gaan krijgen dus misschien niet nu meteen al een plan trekken.

HappyDutchman reageert op Tim:

Of juist Belg lunchen om Ricardo verdacht te maken.


Citaat
Of juist Belg lunchen om Ricardo verdacht te maken.

hmm

Citaat
Is het dan niet beter als we een split doen, gewoon om onszelf niet te verdacht te gaan maken.
Ik denk dat we tegen het einde van vandaag nog wel wat moddergooien gaan krijgen dus misschien niet nu meteen al een plan trekken.

Ik heb het over de Lunch


Ik dacht wellicht een hint gevonden te hebben van DRenziboy, maar dat sloeg op het feit dat ik dacht dat het DZenziboy was ::rofl::

Frank reageert op HappyDutchman:

Ik vraag me dus een beetje af of dat gaat werken :/ het lijkt te makkelijk, denk dat mensen Ricardo dan juist meer vertrouwen vanwege de omgekeerde psychologie.

Denk dat één van de twee misschien wel geluncht wordt en dan stemmen splitten is wel handig ja, wat DRenziboy zegt.

Ik denk ook dat we iemand moeten lynchen waar we zelf veel aan hebben. Brent wordt misschien wel beschermd door de engel zoals Daisy al zei, dus die misschien later doen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #6 Gepost op: 1-07-2020, 13:08:10 »
We moeten met lynchen wel even opletten. De dagstemming telt eerst. Dus als daar bijv Ricardo de meeste stemmen krijgt, kunnen wij die niet in de nacht wegstemen, want dan is ie al dood. En dan heeft het ook geen zin om voor ons daar Belg weg te stemmen, want die houd ik er dan juist liever in.

We moeten sws stemmen splitten, misschien nog wel een 3e of 4e persoon erbij. Ik zou bijv op Kitty kunnen gaan stemmen, omdat ik haar overwoog voor burgemeester (ik wilde immers een vrouw daar, heb voor Focus gekozen), en vervolgens stemt ze zelf niet en horen we niks meer. Kan ik wellicht wel verkopen aan het einde v/d dag.

Ik weet nog niet waarop ik zou stemmen ???

Ah ja dat probeerde ik eigenlijk ook te zeggen Daisy  ;D :P we moeten niet stemmen op degene die wordt geluncht inderdaad,

en ik heb net even een "hint" gedropt in het topic ter afleiding. Vorige potje zocht ik ook naar hints, zal dit wel blijven doen  ::ok::

Zal ik daarop reageren in de zin van 'de vorige keer dachten we dat ook, maar toen klopte die ook niet'. Of te riskant?

Haha, heb ik al voor je gedaan denk ik.  :-X

Haha, zag heb. Had al wat anders bedacht ::jaja::

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen voor de lunch. Hoop overigens dat het Kitty wordt, dat is al één persoon van die hele club weg dan.

Maargoed, wij moeten ook nog iemand lynchen  ;D ik zou belg/Ricardo er nog even in houden omdat die elkaar niet vertrouwen volgens mij. Dat zou nog wel een ding kunnen worden wat wij goed kunnen gebruiken. En grote kans dat Brent beschermd wordt door de engel, al zie ik bijvoorbeeld Lucy ook nog wel beschermd worden als één van die pokemon mensen of D*N ofzo de engel is, omdat Lucy meestal vrij vroeg vermoord wordt.

Iemand suggesties?

Je haalt lunchen en lynchen de hele tijd door elkaar Frank ::rofl::

Oh oooops  ::rofl:: ::blond::

Ik zie al een aantal stemmen op Kitty ::jaja::

Vraag mij alleen af of het handig is voor mijzelf om ook op Kitty te gaan. Het kan in een later stadium wellicht helpen om mij 'verdacht te maken' zodat we later kunnen profiteren van mijn kracht.

Echter twijfel ik nog ::jaja::

Ik ga voor Kitty denk ik. Dat moeten we dan weer niet allemaal doen.

Klopt. Daisy heeft ook al aangegeven, ook in het topic, dat zij op Kitty gaat, dus dat zou maken:

Kitty: Daisy, Happy Dutchman, Tim?

Wat betekent dat Frank, spacy en Drenziboy op iemand anders moeten?

Tim reageert op een bericht van Robbie in het topic:


Citaat
Oh en Tim is toch vrijgesproken nu he? Anders zou de meest voor de hand liggende letter een V zijn.

Kunnen we hier op inspelen ::vergroot::

Ah shit ik lees dat van Kitty nu pas, is het goed als ik ook op haar stem?

En tuurlijk stemt Chardo niet op Kitty (Pokemon beschermt Pokemon), tenminste zo zie ik het.

Maargoed, wie gaan wij lunchen?

En naar wie zou die K leiden? Misschien KLM ---> Tim? Hoewel FrankLapidus uit LOST ook een piloot is

Zou Michael niet vliegtuig proberen te spellen?

Enfin, ik wil best op iemand anders stemmen, maar op wie dan? Naast Kitty zie ik 123 niet iemand die ik zou kunnen targeten ::jaja::

K kan ook naar mij toe als king dedede? Maar lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Ik verwacht eerder kleur dan voor spacycolours.

Ik denk dat we in dit geval met de leute mee moeten gaan en op kitty gaan.
En dan iemand anders lynchen in de avond.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #7 Gepost op: 1-07-2020, 13:14:05 »
Vliegtuig heeft ie dan 9 dagen voor nodig, is wel erg lang.

En hm, goeie. Misschien op Mitchkox die ook vrij inactief is? Ookal denk ik als we 4-2 op Kitty vs. iemand anders gaan dat dat ook niet heel raar is. Misschien nog even afwachten.

Wat doen wij als wolven? We hebben nog 3 uur om iemand te kiezen. Ik zeg sowieso niet Lucy (puur omdat zij vaak vroeg uit het spel ligt en ik het haar niet gun om dat weer mee te maken). Niet Robbie, Ricardo, belg (die worden al enigszins verdacht / kunnen makkelijk verdacht worden) denk ik? Maargoed, wie wel? Een slimme speler er uit is altijd handig.

Chardo wellicht, is een pokemon persoon, heeft niet veel bijgedragen alleen dat hij Kitty niet wil wegstemmen?

Ik vind Chardo prima. Één van de andere vier een ander idee?  :)

Wringen we dan niet meteen teveel aan het pokemon verbond, of is dat maar een schijn.

Als Kitty er idd uitgestemd wordt, wordt Chardo onverdacht - En is het dus interessant om hem weg te spelen idd , want de meest verdachte mensen moeten erin blijven.  ::jaja::

Moeten we niet voor de zekerheid een 2e naam altijd bedenken. Nu verwacht ik niet dat Chardo bij de dagstemming eruit vliegt ,maar stel dat wij hem kiezen en hij blijkt bijv in het koppeltje te zitten met Kitty moeten we wel altijd een plan B hebben.

Maar dan zijn we toch al te laat? Of kunnen we nog wijzigen nadat bekend is wie er bij de dagstemming uit is?

Chardo vergeet een ding met het constant vermelden van pokemon: Het zijn digitale wezentjes en dus weg te hacken.  ::rofl::

Plan B: Lödewijk?

Is niet super actief, maar zat wel met het heldere idee om meer op menselijk handelen dan de hints te spelen. Denk dat dat een stille slimme speler wordt?


Akkoord met plan B ::jaja::

Ik vind het ook best, maar kunnen we dus wel een plan B hebben?

Lijkt me toch wel dat dat moet. Stel wij kiezen iemand die er overdag uitvliegt en wij moeten a la minuten met een nieuwe naam komen en dat doen we zeg na een uur pas, kan je als je oplet alle mensen die op dat tijdstip niet online waren afschrijven als hacker.

Ik ben ook akkoord met Lödewijk als plan B!  ::ok::

Hopen dat Kitty en/of Chardo speciale rollen hebben zoals ziener of dokter.


Citaat
Ik vind het ook best, maar kunnen we dus wel een plan B hebben?

Dat bedoelde ik ook met plan B. Plan B uitvoeren als Plan A niet werkt

Citaat
Lijkt me toch wel dat dat moet. Stel wij kiezen iemand die er overdag uitvliegt en wij moeten a la minuten met een nieuwe naam komen en dat doen we zeg na een uur pas, kan je als je oplet alle mensen die op dat tijdstip niet online waren afschrijven als hacker.

Mee eens ::jaja::

Ik dacht dat we pech hadden als we dezelfde naam doorgeven als de gene die die avond eruit gestemd wordt?

En dat we daarom een tweede naam moesten hebben.

Maar wie stemt nu wie? En op wie kan ik. Ik moet zometeen weg namelijk ::jaja::
Mag/zal ik op Kitty stemmen?

prima, ik heb ook Kitty gestemd, had ik in het topic ook al benoemd.

Iemand nog Mitchkox stemmen?

Ik had ook Kitty gestemd  :-X

Je kan je stem nog aanpassen ;D

Zonder dollen. Ik heb nog niet gestemd. Daisy zal in ieder geval moeten stemmen op Kitty in mijn optiek.
Wellicht Spacy en Frank op Mitchbox en de rest op Kitty?

Lijkt me slim.  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #8 Gepost op: 1-07-2020, 13:23:21 »
Ik heb wel al in het topic gezegd dat ik waarschijnlijk op Kitty stem. Is het niet raar als ik ineens anders stem? Lijkt me beter als ik op Kitty stem toch?

Moeten we trouwens hier nog dikdrukken dat we Chardo (toch, guys?) lunchen ofzo of moet dat apart, Vermoljoen?

We houden geen mensen meer over voor mitch haha. Ik wil best op Mitch stemmen, maar hoe ga ik dat verkopen ::rofl::

True, bij ons allebei valt het op als we op Mitch stemmen. Spacy kan sowieso nog op Mitch. Maar als ik op Mitch ga ineens is dat echt heel weird en opvallend.

Ben over een halfuurtje terug

Dan zou DRenzboy moeten switchen naar Mitch???

Ik weet alleen niet hoe dat bij de rest zou vallen... Ben niet de meest bekende persoon en ben daardoor wel meteen in de schijnwerpers ben ik bang. =/

Volgens mij gewoon in deze PM dikdrukken.
Chardo idd wat mij betreft.

Niemand weet toch dat je op Mitty gestemd hebt muv ons?

Dat klopt, heb nu mijn stem verandert naar mitchkox.

Oke. Dan ga ik op Kitty stemmen.

Ik doe het maar even, voor het geval we het vergeten. We lunchen Chardo. We kunnen toch nog wijzigen als we dat zouden willen.

::ok:: HappyDutchman. Ik ga nu op Kitty stemmen.

::bravo::

Prima, ik stem op Mitch. :)

Op zich vind ik het prima als we Chardo lunchen. Dan weet iedereen meteen dat Focus geen wolf is want zij zou hem ongetwijfeld willen opeten maar hem nooit het spel uit willen. Maar van de andere 'Discord-mensen' zal dit niet per se meteen onverdacht zijn, want dit zouden dat juist kunnen doen met omgekeerde psychologie en zo. :)



Dat pokemon groepje post wel weer heel veel onzin. Zorg hopelijk voor voldoende ruis.

Helaas 2 normale forumleden...
Aangezien Mitchkox en Ester niet gestemd hebben, al daar wel de focus op komen te liggen.

Nog 1 dagje niet stemmen en Mitchkox is  ::zwaai::

Chippie plaatst een goed bericht! Hopen dat de Pokémon mensen als afleidend kunnen dienen.

Dennis reactie is weer minder  :(

Tim reageert op de ontcijferde hint van Michael (KLM)

Nou het was leuk om mee te spelen :(

Kan ook toeval zijn.  ::hug::

Waarom heeft Chardo op mij gestemd. Random. ???

Voor de volgende ronde stel ik Swifty of Molduck voor, knuffelen in deze tijd kan echt niet! ::ohno:: ;)

De volgende letter gaat sowieso de M zijn. Kan me niet voorstellen dat Michael dat nu niet gaat doen terwijl sommige het al genoemd hebben. Enig voordeel is dat jullie na mijn dood 2 personen mogen lynchen.

Super stom Tim, ziet er naar uit dat jij het wordt ja. Klinkt overigens stom maar jou kunnen we wel het "beste" kwijt raken  ::rofl:: :-* want dan kunnen wij er twee lunchen.

En vreemd idd Daisy, maar hij was geen ziener dus er is weinig aan de hand vermoed ik.

KL kan ook nog kleur worden 》SpacyColours

Van ons zesen zou ik idd de beste optie zijn. Wel jammer om op zo manier weg te moeten.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #9 Gepost op: 1-07-2020, 13:28:18 »
Ik denk dat de titel van dag 2 naar jou leidt, Daisy. Vanwege je steunzolen  ::rofl:: ::hug::

Als dat de hints zijn vind ik ze overigens wel erg simpel  :-X :-\\

Lol ::jaja::

Mee eens ::jaja::

Het wordt je niet makkelijk gemaakt, helaas  :(
Voordeel voor ons, wij kunnen er dan 2 uitspelen.

Ik zou zeggen offer me op ::jaja::

Ik heb morgen niet veel tijd maar als het zeker is dat Tim eraan gaat , dan moet ik maar Tim stemmen denk ik? Ik lees wel stemadvies.

Ik voelde me enorm slecht en schuldig t.o.v. de hackers:

Hoi,

Ik wil me toch even excuseren ten opzichte van jullie. Om even te beginnen wil ik zeggen dat de hints die jullie hebben bedacht over de titels alleszins toeval zijn. Zo makkelijk is het uiteraard niet.

De rol Allesweter is dan weer iets anders. Ik baal er nu enorm van dat ik deze rol heb meegenomen naar dit spel. Op voorhand heb ik wel gedacht aan het opgeven van regels, bv. dat de letters niet mochten verwijzen naar de cijfers bij de deelnemerslijst en nog een aantal andere dingen. Afkortingen is iets wat ik helemaal was vergeten en ik had misschien beter ook gezegd dat het woorden van minstens X aantal letters moesten zijn e,/of dat hij maar voor 1 hacker een omschrijving mocht doorgeven (letter per letter). Hier heb ik niet aan gedacht waardoor nu het woord KLM heel makkelijk kan worden doorgegeven.
Zelf wilde ik de regels niet tijdens het spel aanpassen, ant toen ik gisteren zag dat hij KLM wilde doorgeven, dacht ik al shit. Misschien dat ik nu toch de regels voor hem ga aanpassen, want op deze manier wordt het te makkelijk voor de forumleden en dat is zeker niet de bedoeling.

Het spijt me dat jullie op deze manier Tim waarschijnlijk zullen verliezen. Gelukkig is hij nog de boze hacker en kunnen jullie daardoor 2 forumleden van het forum bannen. Laat dat dan toch een beetje de troost zijn, ook al weet ik dat jullie veel liever hadden gehad dat Tim niet op deze manier het spel zou moeten verlaten.

Ik hoop dat jullie nu niet te teleurgesteld zijn. Blijf vooral door doen zoals jullie bezig waren <3

Ik bekijk straks of morgen hoe ik het verder aanpak met de allesweter.

Nogmaals sorry....

Ik ben boos, razend en chagrijnig maar vooral teleurgesteld in je. ::ohno::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tim reageert op Daisy:

Maak gebruik van de situatie nu. Wellicht voorkimt het verdenkingen?

Geeft niks Vermoljoen! Ik ben inderdaad ook echt geen fan van die rol want het verklapt gewoon een hoop, maar het is "fijn" dat hij dan iig Tim als eerste neemt omdat we daar iig nog iets aan hebben. Vind wel dat afkortingen verboden moeten worden, dat is echt te makkelijk ::jaja::

Goed om te weten dat die steunzolen van Daisy dus geen zijn  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik lachte me echt suf al namelijk

Je doet het hartstikke goed verder! No hard feelings

@Hackers Wat Sanmol zegt klopt allemaal voor geen meter overigens  ???

Brtdm komt als redende engel "uit de lucht" vallen denk ik.
Strategisch is dat voor iedereen de slimste zet.

Op zich wel, aan de andere kant, er is nog onzekerheid,  zouden mensen dan  nu van ons verwachten dat we Tim opofferen? Ik denk het niet. Dat kan wel flink de verdenking van ons afhalen (voor een rondje 3/4 hoop ik iig). Dan zou ik zeggen,dat er wel een paar stemmen van ons naar Tim moeten.

Kijken hoe ze gaan reageren. Convans zijn opmerking hielp wel, maar zal niet werken ben ik bang. Heb in ieder gebal niet gelogen dat er 2 goede het spel verlaten als ik gelyncht word ::jaja::

Sterker nog... Als we Tim nu eruit halen, en Mitch stemt niet zijn ze er 3 kwijt  >:D

Tim, vind je het erg als ik op jou ga stemmen? Helemaal eens met Daisy namelijk.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #10 Gepost op: 1-07-2020, 13:34:22 »
We zouden hier alsnog gebruik van kunnen maken door 1 of max 2 van ons toch op Tim te laten stemmen. Dit haalt later verdenkingen weg en zou dus best nuttig kunnen zijn. Het kan natuurlijk wel alleen als morgen blijkt dat er niet zo veel mensen op Tim gaan stemmen, want wij moeten er niet aan bijdragen dat hij eruit gaat natuurlijk.

Daarnaast had ik nog een heel ander idee: zou het een idee zijn om de komende dagen alleen Pokémon mensen te lunchen om op die manier ervoor te zorgen dat zij denken dat er juist wel Pokemoners bij de Hackers zitten? Door ongeveer de helft van die club weg te vagen verzwakken we dat pact heel erg en als we daar na een paar dagen mee stoppen, blijven er dus maar een paar over.
In het geval dat er Pokemoners bij de Hackers zaten, had dit voor hun een tactiek kunnen zijn. Er was namelijk discussie over en eigenlijk was de conclusie dat er geen of weinig Hackers onder de Pokemoners zijn. Als we nu Pokemoners lunchen, lijkt het alsof de Hackers hierop inspelen. Dit kan bij de overige deelnemers tot de conclusie leiden dat er juist wel Pokémon hackers zijn en dat dat dus de overgebleven Pokemoners zijn.
Ik vind het een beetje lastig om uit te leggen en weet ook niet helemaal zeker of het zal werken, maar het kan een tactiek zijn.

Ik lees nu pas het bericht van Daisy trouwens.

Ga je gang. Ik weet niet welke houdini act ik moet uithalen om me hier uit te redden ::rofl::

Ik heb bijna de neiging om te gaan posten: 'Doe wat jullie zelf willen, maar niet gaan zeuren als er straks 2 goedjes verbannen worden naar de kelder'  ::zwaai:: of iets in die zin.

Overigens moet jij morgen Tim sws niet op Mitch stemmen, ik zou als ik jou was bijv op Brent stemmen. In het kader van omgekeerde psychologie wordt ie dan wellicht verdacht.

Ik ben naar bed. ::zwaai::

Ik zou zeggen 3 op Tim om tijd te winnen. Tim op compleet iemand anders.en de rest op Mitch.
Dan lunchen we er 2 uit het pokemonclubje om ons spel verder te spelen?

Nog maar eens een poging gedaan. Zal niet veel helpen ben ik bang ::ohno::

Ik heb nog eens zitten rekenen en in principe maakt het voor ons niks uit.
Als we nu Tim verliezen dan zijn ze er 3 kwijt.

Dat zelfde geldt eigenlijk ook als we nu niks doen aangezien ze Mitch zouden verliezen en dan 2 jegens Tim's vertrek.

En trouwens Vermoljoen, desondanks dat dit niet leuk is voor Tim, maakt dit het spel wel gelijk een stuk spannender.

Even snel tussendoor vanaf m'n werk:
Het is beter als Tim gelynched wordt, want als Mitcht niet stemt, ben je die ook direct in 1 ronde kwijt, + nog 2 uit de nacht stemming, is totaal 5 mensen (waarvan wel 1 hacker). Mensen blij, en wij ook deels.

Ik zou idd wel de stemmen spreiden van ons, want stel dat op eens de mensen gaan bedenken dat wij Tim 'onder de bus hebben gegooid', kunnen ze niet terug redeneren.

Qua mensen die wij vannacht weg moeten stemmen, ik zou nu juist niet de pokémon mensen doen, die veroorzaken ruis.

Goedemorgen guys!

Ik ben het vrijwel helemaal met Daisy eens, stemmen spreiden lijkt me slim. Wat DRenziboy ook zei  ::jaja::

3 op Tim, 2 op Mitch. Lijkt er trouwens op dat je nog wel een kans hebt Tim. Er zijn een aantal mensen die niet op je te lijken willen stemmen.

Ik denk dat ik sowieso op Tim moet want ja ik heb al vrij duidelijk aangegeven in het topic dat ik hem verdenk.

En qua mensen die wij vannacht weg moeten stemmen... misschien Larikoek? Die Larikoek hoort volgens mij wel een beetje bij de Pokemon mensen maar is niet echt actief nog.

Akkoord ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #11 Gepost op: 1-07-2020, 13:39:59 »
Dan zijn het er 4, Mitch, Tim, en de twee die we die avond lunchen.(Sorry vond deze term wel grappig, dus ik blijf erbij.  ;))
Maar,

1. Hoe gaan we stemmen... 2/3 mee met Tim, Tim op een aanstoker. en 2/3 op Mitch of iemand anders?

2. Wie gaan we vanavond lunchen? Als we ruis willen houden pokemon mensen erin houden, dan twee willekeurig kiezen? (Heb er eigenlijk niet bij stilgestaan, maar als we via een willekeurig systeem lunchen, kunnen ze er misschien geen touw aan vast knopen.)

Mitch heeft al gestemd zegt hij. Echter begint het erop te lijken dat de veranderingen gaat gebeuren in de stemming :o

Dus niet meer op Mitch lijkt me. 3 op Tim, 2 op Ester dan?

Verder denk ik dat Ricardo eruit moet. Hij veroorzaakt ook wel verdeeldheid en dat is belangrijk voor ons, maar ik ben toch wel heel benieuwd wat die theorieën van hem zijn.

Over de sekteleider: ik denk dat dit iemand is die behoorlijk op de achtergrond speelt en niet zoveel zegt. Ik denk dan aan een Chipie of Lucy. Hoewel dit niet de topprioriteit is, moeten we het wel in de gaten houden.

Zal ik dan voor Ester gaan?
Misschien dat Tim op Ricardo kan stemmen als we besluiten om hem niet te lunchen. Brent zou natuurlijk ook kunnen, juist omdat hij jou als een van de eersten verdacht.

Zou het voor mij niet logischer zijn om te stemmen met de meerderheid van deiegen die niet op mij stemmen?

Dat ligt een beetje aan onze inschatting. Als we denken dat je de meeste stemmen krijgt, zou ik niet met de meerderheid meestemmen, maar als het kantje boord wordt, zou ik dat idd wel doen.

Zou wel slim zijn denk ik Tim.

Ik snap je redenatie wat betreft Ricardo @HappyDutchman. Maar, hij verdedigt Tim wel, dus dat is wel opvallend. Zou er zomaar uit gestemd kunnen worden bij een evt volgende lynch, dus topprioriteit is het niet denk ik.

2 mensen die op Ester gaan vind ik prima  ::ok::

Daisy en ik moeten sowieso op Tim want wij hebben al gezegd hem te verdenken.

Lekker op mij stemmen ja. Gezien de huidige omstandigheden zal de meerderheid op mij gaan. Dus ik kan bij wijze van spreken gaan stemmen op bijvoorbeeld Brent, wellicht dat mensen denken dat hij dan verdacht wordt dat ik de welp ben, en hij mij als verdacht bestempelde, hij daarmee verdacht wordt ::jaja::

::ok::

Daisy, Frank, nog 1 iemand --> Tim
2 anderen --> ?
Tim --> Brent

En, ervan uitgaande dat Tim wordt gelyncht, welke twee spelers lunchen we?


Belg ? Dan duwen de verdenking misschien richting Ricardo ?

Dit lijkt me een goed plan. Lodewijk als tweede? Ik heb er niet echt een goede reden voor. Meer gevoel.

Ik denk dat we het nu niet echt meer kunnen onderbouwen waarom we niet op Tim stemmen. Ik denk dat ik iig ook op Tim stem. Als iemand ziet hoe hij/zij het wel kan onderbouwen, stem dan maar op een ander.

Zou Brent echt beschermd worden denken jullie? We kunnen ook Ricardo en Brent lunchen, maar als jullie denken dat hij beschermd wordt doen we het natuurlijk niet.

Nou de laatste reddingboei is ook weg. Mag ik nog wel mee blijven lezen in de PM'app straks. Of verbannen jullie mij hier ook  :P

::rofl::

Ik denk dat we gewoon allemaal of bijna allemaal op Tim moeten stemmen helaas. Evt nog 1 of 2 op Ester ofzo.

Hahah nee Tim, mee blijven lezen!!! Ben benieuwd voor wie Michael hierna gaat, denk voor mij (LOST).

Of wellicht NL --> Happy Dutchman?

Ah ja natuurlijk... dat zou wel heel zonde en makkelijk zijn overigens  :-\\

True. Bij Daisy has ikzelf welicht USA of Utrecht gedaan. Maar ik weet niet hoe goed Michael Daisy kent ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #12 Gepost op: 1-07-2020, 13:45:58 »
Hmmm dat zou heel goed kunnen. Ondanks dat ik niet zo bekend ben hier, zal het toch echt wel mensen opvallen dat dat op mij slaat...

@Ricardo Brent vind ik eigenlijk wel een goede. Ervanuit gaande dat hij afgelopen nacht beschermd is, kan dat deze nacht niet weer door de beschermengel gedaan worden. De heks zou hem wel kunnen redden, maar de vraag is of dat echt gaat gebeuren aangezien hij waarschijnlijk geen ziener is.

Ik ga Tim stemmen btw

::ok::

Ik denk dat veel mensen Brent gaan vertrouwen als blijkt dat Tim wolf was. Dus opzich wel een slim plan om voor Brent te gaan, al is het nog maar de vraag of hij niet beschermd wordt door de heks inderdaad. (of deze nacht door de engel, als dat de vorige nacht niet is gebeurd).

Is de kans niet groot dat de Bengel een pokemen-group persoon beschermt omdat wij gisteren Chardo geluncht hebben?

Als ik de heks was, zou ik wachten met iemand saven totdat je óf zelf gelunched wordt óf de ziener gelunched wordt. Aangezien Brent waarschijnlijk niet de ziener is (want dan had hij niet zo'n uitspraak gedaan), zal hij niet gesaved worden (behalve als hij zelf de heks is).

Als we dan toch twee mensen mogen kiezen, zouden we nu idd beter Brent kunnen gokken idd samen met iemand anders, stel dat ie beschermd wordt door een heks of engel, dan is er iig nog één iemand weg.

Ik zou er naast eerder Belg kiezen dan Ricardo, Ricardo is verdachter dan Belg denk ik, die zou er dan eerder overdag uitgestemd kunnen worden op korte termijn. Dus Brent en Belg zou ik zeggen.

Ondertussen ook al op Tim gestemd.  :(

Over een hint voor mij, een 4 letter woord is genoeg lijkt me: reis. Ik weet niet of michael me goed genoeg kent, maar een klein beetje research en je weet dat ik van reizen houd (en dat het mijn werk is). Dus ik hoop dat ie daar niet opkomt, want dan ben ik de volgende. :P

Brent en Belg vind ik goed! De rest ook? Ooo ik hoop zo dat we - ondanks dat hij super leuk is - Brent kunnen pakken  ::jaja::

Akkoord. Wat denken jullie dat tactisch is voor mij om op te stemmen? Iemand van het pokemon topic? Of juist iemand als Ricardo?

Goed plan!

Lastig, weet niet of het heeel veel uit maakt. Misschien juist een random iemand. Ricardo zou ik niet doen, dat is misschien te obvious.

Mijn doel is dat mensen gaan denken dat ik een wolf aanwijs in de vorm van omgekeerde psychologie

Miss is Ricardo idd te obvious dan. Iemand van de Pokemon club lijkt mij goed!

Lodewijk dan maar?

Lijkt me een goeie

Zal ik dan ook meevaren op Tim, of wordt het dan te duidelijk?

Ik twijfel een beetje over Brent, want ik ben heel erg bang dat hij beschermd gaat worden. Maar ik vind wel dat we het moeten proberen want hij is best een gevaarlijke speler, met die stellige uitspraak van hem dat Tim een wolf is.

Belg is prima. ::jaja::

Ik ga ook op Tim stemmen, aangezien dat het enige geloofwaardige is. ::sorry::

Of Brent nog één rondje afwachten. Brent zou met zijn bekendmaking best wel hoog op het lijstje kunnen staan van ons, wat dus ook het geval is, en daarom nu de beschermt worden?

Niet doen ,veel te duidelijk. Dan beter Esther.

Voor Vermoljoen, aangezien iedereen geloof ik ok is:

Brent en Belg

Ik heb al wel vast dikgedrukt, we kunnen nog wijzigen maar ik zou het niet doen.

Hij heeft al gepost :-[
« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 14:22:08 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #13 Gepost op: 1-07-2020, 14:41:59 »
Te snel gehandeld, whoops.  :-X

Goed bezig Daisy ::bravo::

Ik ga op Lodewijk stemmen ::jaja::

Goed bezig Daisy, en slim Tim!



Daisy reageert op DRenziboy:

Oh wacht , ik dacht dat je ook Lödewijk wilde stemmen. Dit is minder erg.
Misschien nu wel teveel Tim stemmers onder ons , na ja.

Ik bedoelde Lodewijk om te Lunchen als een plan b, in case of emergency.

O zo,

Was die twee afvallers een verspreking Tim, of bedoel je het echt zo als je tegen de_witte zegt? Want ik verbaas me dat er niet iemand eerder iets van gezegd heeft.

Mee opzet: maar meer bedoeld dat ze denken dat letterlijk refereer naar de lynch en Lunch ::rofl::

En dan straks reageren met Told You.

En dit is niet de eerste keer dat ik het al zo in het topic gezet heb. GIsteren en vanmorgen ook al ::rofl::

;D ::ok::

Af en toe een beetje stoken mag toch best. Nu kan het nog ;D

Mag ik als goedmakertje hier blijven communiceren ;D



Je mag nog meelezen, maar niet meer praten   ;)



Zal ik nog switchen naar Chipie :o

Ik was niet zo goed aan het opletten en merkte op dat ze pas de volgende dag 2 personen mochten hacken:

Oei ik zie hier 2 namen staan, maar het is wel zo dat het pas de volgende nacht is dat jullie 2 personen mogen hacken. Kunnen jullie nog eventjes kiezen? Sorry voor deze flater...

Belg?

Eh, wat doen we jongens?
Belg of Brent?

Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Daar gaat mijn moment supreme  ::ohno::

Ik zou miss juist naar Brent neigen, want het blijkt nu dat het gelijk heeft met dat Tim een wolf is. De kans dat hij volgende ronde beschermd wordt lijkt me groter dan deze ronde.

Vind Brent de beste optie dus beter doen we die ja  ::ok::

Geeft niks Vermoljoen! Je doet het goed

Ik zeg Brent ::jaja::

Brent

Al 4 mensen willen Brent dus Brent it is  ;) ::ok::

Toppie. Hopelijk is dit de laatste fout die ik maak...

Alle begin is moeilijk. je doet het top.  ::ok::

Het was gezellig. Go Team ::bravo::

Bondjesvormer is weg!

Goede keuze dus!  ::bravo::

Surprise surprise dat Focus de burgemeester is #not. Wel leuk dat het een vrouw is tho

Het was leuk Tim!

Goed gekozen team, ik lag in het zwembad, maar ik had ook wel voor Brent gekozen! ::bravo::

Ik ga eerst even in het topic reageren.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #14 Gepost op: 1-07-2020, 14:47:21 »
Toch ergens nog iets positiefs in deze hele benarde situatie. Swifty lijkt ons spel door te krijgen. Moeten we daar op inspelen, en hoe?

Nog even een knuffel voor Tim ::hug::
Fijn dat je nog mee mag lezen.

Ik heb even de open deur van Ricardo ingetrapt.
Ik vind Swifty nog niet direct gevaarlijk. Ik vind D*N gevaarlijk. Die vind ik opvallend stil. Niet dat ie normaal lappen tekst plaatst, maar ik krijg het idee dat ie iets verbergen heeft. Lucy ook, maar die lijkt het vandaag gewoon druk gehad te hebben, omdat ze ook vergeten is te stemmen.

Ik heb wel een ander idee. De volgende personen hebben NIET op Tim gestemd: Ricardo, Convans, Focus en Ester. Lucy, Molduck en Lariekoek stemden niet. Dat zijn er 7. We zouden nu deze 7 mensen kunnen proberen weg te stemmen (iig snachts en wellicht ook overdag), op één na. Dan kunnen we op een gegeven moment die gaan targeten, als iemand opvalt dat alle niet Tim stemmers weg zijn, op ééntje na. Of we stemmen ze gewoon 1 voor 1 weg, dan is op een gegeven moment wel duidelijk dat alle hackers op Tim gestemd hebben, kan daar ook niks meer uitgehaald worden.

Tot slot, Brent vond Robbie gevaarlijk begreep ik, dus die moeten we misschien er juist even inhouden, ter afleiding?

Ik denk dat er nu heel wat mensen zijn die we niet moeten lunchen, omdat die verdacht worden bevonden: Chipie, brtdm, lariekoek, Sanmol, Robbie, Aurynn, Ester en misschien vergeet ik nog iemand.

D*N lijkt mij idd gevaarlijk. Was bijna vergeten dat hij ook meedeed.

Swifty leek ons plan idd door te hebben. Ik denk dat we daarop in zouden kunnen spelen door weer iemand van het Pokemongroepje te lunchen. Ik denk dan aan Focus of Lodewijk. Toch is het miss verstandig om hier juist nu mee te stoppen. Swifty heeft dan miss iets van: ik heb ze door en nu stoppen ze ermee. Daarnaast kunnen we dit alleen in stand houden als we 2 mensen van Pokémon lunchen. 1 wel en 1 niet zou het denk ik onderuithalen.

Voorlopig zou ik zeggen: pijlen richten op Ricardo, D*N en belg.

Ik reageer morgenochtend nog wel een aantal keer, maar zal 's middags en 's avonds weinig tot niet online zijn, dan weten jullie dat. Ben naar het strand!

Slaaplekker voor nu  ::zwaai::

D*N lunchen lijkt me goed. Daisy heeft gelijk, hij is echt een stuk stiller dan normaal. Misschien naast hem nog een andere sterke speler?

Overigens, er zijn nog maar vier pokémon spelers over, waarvan 1 amper actief, dus dat lijkt me verder ook niet persé nodig  ::ohno:: maar het was niet zo dat we persé alle pokémon mensen eruit wilden hebben toch? Vooral Brent vanwege zijn slimme ideeën en opmerkingen.

Sanmol, Ricardo, Convans, Chipie, Robbie, de_witte zou ik er sowieso nog even in houden. Die zijn vrij verdacht.

Ja eens. Dus vannacht sws D*N opeten? Als we een grote 2e naam willen, zouden we Lucy kunnen kiezen, is ook nog niet echt opvallend, laten we de pokémon mensen een rondje met rust. Of eventueel een minder opvallende naam, bijv een Molduck of Miek1999.

Voor overdag lijken Sanmol en Ricardo nu de grootste verdachten te worden, dus we zouden daar elk 2 stemmen op kunnen doen, en dan nog 1tje op Aurryn of Larikoek?
Frank en ik hebben Ricardo al genoemd als verdachte.

Dag duurt natuurlijk nog lang, dus wie weet dan stemming nog een andere kant op slaat...

Ik wil wel op Lariekoek stemmen.

D*N lijkt me goed. Daarnaast denk ik toch nog steeds aan belg.
Ik ben trouwens aan het begin van de avond weg, dus op het laatste moment wijzigen lukt mij niet meer.

Ik wilde eigenlijk ook wel Lariekoek gaan stemmen.

Is goed. Dan ga ik voor Lodewijk

Ik ga dan voor Sanmol, omdat ik eerder in het topic ook al heb aangegeven dat ik hem verdacht vind. :)

We kunnen Dennis en Belg oppeuzelen vanavond?

Vanaf het strand: ik stem op Ricardo. Belg en D*N lunchen is goed!

Top ga ik Ricardo stemmen  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #15 Gepost op: 1-07-2020, 14:54:16 »
Ik heb Lödewijk gestemd. D*N en belg lijkt mij goed.

Mee eens,
Dus hierbij

D*N en belg

Ik ben trouwens benieuwd op wie brtdm stemt na die laatste opmerking. Dit zouden meerdere mensen kunnen zijn, waaronder D*N, Lucy en ikzelf.

Swifty vertrouwt de Pokémon mensen niet. Aan de ene kant handig voor ons in het spel. Aan de andere kant, als we haar nu eruit gooien (ipv Belg), dan komt de focus (onbedoelde woordgrap ;D) nog meer op hen te liggen.

Maar dat is misschien dan ook wel weer te obvious.
Nee, weet je, lekker zo laten deze ronde. Het is goed zo. ::ok::

Ik ben benieuwd wat Michael vanaf de volgende ronde gaat doen. Eerlijk gezegd denk ik dat ik wel eens het volgende target kan zijn. Van mij en Tim is het meest bekend. ::jaja:: (Zelfs voor Michael die hier nog niet zo lang zit, beetje zoeken en je vind wel dingen.)

Daisy  ::oink::  ::ohno::

Ik denk dat ik wel begrijp waarom Brtdm op mij gestemd heeft...
Mijn laatste post voordat hij op mij ging waren de eerste letters van iedere alinea opeenvolgend SITE
Was puur toeval.  ::rofl::

Anderzijds KAK Daisy ook al weg, gaat zo niet goed.  ::ohno:: :\'(

Deze zag niemand aankomen denk ik :(

Succes mede hackers ::bravo::, ik lees alleen nog mee vanaf nu

Aaiiiii dit is heel zuur. Ontzettend jammer Daisy!  :-[

Ik ga even alles bijlezen en reageer hier morgenochtend weer  ::ok::

Wonden likken en doorgaan, ik denk ook nog even na hoe ik erop moet posten.

Ik ben denk ik de volgende, zowel in de hint van Michael als in de lynch. Stemde altijd hetzelfde als Daisy, valt me nu pas op. Maar wie had ook verwacht dat zij zou worden vermoord  ::ohno::

Heb maar een poging gedaan om het enigszins goed te praten in het topic. Lijkt me verstandig als jullie er óf niet op reageren óf een beetje argwanend want ik ben vrijwel zeker dat ik er binnen nu en drie dagen uit lig.  :-\\

Ja, ik zie het somber voor je in helaas.
Voorlopig zijn Spacy en ik het meest onder de radar vgm.

DRenziboy reageert op de kleurenhint in het topic:

Ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren zo...  :(

Ja, ik ga me niet onder deze hint uit kunnen lullen vrees ik.

DRenziboy en HappyDutchman, ik denk dat jullie het echt nog wel even vol kunnen houden, mede doordat jullie vrij onbekend zijn hier  ::ok:: het is echt nog niet voorbij dus.

Die hint is wel echt balen Spacy  :-[

Oef, dit is balen. Als er toch nog van Spacy wordt afgeweken vandaag, zal Frank er wel uitgaan en daar hebben we ook niks aan.
Hopelijk zijn ze Frank hierna een beetje vergeten.

Ja daar dacht ik ook al aan. De focus is nu enigszins van mij af. Daarnaast, denk dat het slim is als wij vanavond Convans lunchen toch? Iedereen vertrouwt hem nu 100%  ::jaja::

Ja, Convans lunchen lijkt me op zich prima. Alleen zal hij waarschijnlijk een normaal forumlid zijn, want een ziener had deze openbaring niet gedaan.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #16 Gepost op: 1-07-2020, 14:59:50 »
Daar heb je wel gelijk in. Hoewel hij het natuurlijk wel brengt als "ik heb een hint gevonden", maar misschien heeft hij wel gewoon gezocht nadat hij SpacyColours bekeken heeft als ziener. Maargoed, die kans acht ik klein.

Eventuele andere voorstellen? Waar ik aan zat te denken is het koppeltje te vinden. D*N was cupido, hem kennende vormt hij wel een iconisch koppeltje. Als ik de deelnemerslijst er zo bij pak, zou dat in mijn ogen kunnen zijn:

Convans - chipie (maar lijkt me onwaarschijnlijk i.v.m. het feit dat Convans chipie verdacht begon te maken)
Focus, Aurynn, Lödewijk, Lariekoek (iets met die vier iig)
Robbie met iemand?
Sanmol zou ook heeel goed kunnen met iemand, met Lucy zou me niks verbazen zelfs, alleen heeft Lucy op hem gestemd bij de lynch. Maar Sanmol en Convans is zeker ook nog een optie  ::jaja::

En zelfs...
Lucy - SpacyColours, wat zou betekenen dat Spacy een dubbelspel heeft moeten spelen  :-X (wat ik uiteraard niet hoop).

Zie Lucy haar defense in het topic. Weet dat je in een benarde situatie zit Spacy, maar denk echt dat jij het koppel bent met Lucy, nietwaar?

heeft het nog nut om op iemand anders te stemmen dan SpacyColours?
Anders geef ik even een genadeklap. (Niet lullig bedoeld natuurlijk.  ::hug::)

Nee, ik ben geen onderdeel van een koppeltje. ::rofl:: Dat kan ik jullie wel eerlijk zeggen want ik ga er toch wel uit. :P

Ik ga denk ik op de_witte stemmen.

Zou Brtdm niet ook de ziener kunnen zijn? Hij zei dat hij bepaalde redenen had om op iemand te stemmen, en stemde vervolgens op DRenzyboy... ::vergroot::

Ah shit!  ::rofl::

Brtdm zou inderdaad goed kunnen. We moeten nu gewoon zorgen dat we de ziener er uit weten te krijgen, dus ik vind Brtdm een prima optie. Hoewel het misschien wel opvalt nu hij op DRenziboy heeft gestemd? Zou me ook niks verbazen als Brtdm en chipie het koppeltje zijn trouwens.

Ik zou zeggen doen. We worden toch bijna van alle kanten belaagd, dus kunnen we beter het zekere voor het onzekere nemen.

Dan stem ik deze ronde op jouw SpacyColours

Ik stem ook op Spacy.
Bij brtdm twijfel ik wel een beetje. Het valt idd wel echt op, maar ik sluit niet uit dat de ziener (wie het ook is) binnenkort naar Frank kijkt. Dit moeten we natuurlijk voorkomen.
Alleen zou het wel echt zonde zijn als we hierdoor de verdenking op DRenziboy leggen.
Sanmol zou ook nog kunnen, aangezien die onder alle verdenkingen uit zal komen na het aanstaande vertrek van Spacy. Hier geldt wel een beetje hetzelfde als bij Convans: waarschijnlijk is Sanmol gewoon een forumlid, aangezien hij zoveel theorieën deelt. Als ziener of heks zou ik me echt meer op de achtergrond houden.

Jacco vind ik ook rustig, zouden we ook kunnen doen. Zou zomaar heks of ziener kunnen zijn. Maar Brtdm ook. Één van die twee?

Ja, Jacco vind ik wel een goede eigenlijk.

Spacy en DRenziboy, wat vinden jullie? Brtdm? Jacco? Andere optie?

jacco, Brtdm als optie b.

We kunnen altijd nog veranderen, maar alvast zodat we het niet vergeten:

Ons slachtoffer wordt Jacco

Prima!

Brtdm is inderdaad een risico als we die nu al lunchen.

En ik zal er wel uitliggen, maar ik heb het volste vertrouwen in jullie, wolfjes! ::bravo::

Ai, geen ziener. We moeten nu onze pijlen met het stemmen richting molduck gaan richten, dat is wat er al langer gezegd wordt, en dat is prima te verklaren met alles wat er al gebeurd is.

Ik weet niet waarom maar ik heb ergens het idee dat Swifty weleens de ziener kan zijn.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #17 Gepost op: 1-07-2020, 15:05:14 »
Swifty is idd ook opvallend stil. Daarnaast zou het deze ronde al minder opvallen als we brtdm eruit gooien.
Ik hoop dat Frank iig nog even kan overleven.
Waar zou de letter van Michael op slaan?
En zou er nog een hint in de teksten van Vermoljoen zitten? Ik heb zelf een vermoeden dat al dat gedoe met de locatie en zo wel eens op mij kan slaan (Dutchman).

Ik durf nu eigenlijk niets te posten, want het zou nog wel eens op mij kunnen slaan. Zeker als er morgen weer een D uitkomt... DDD -> King Dedede.

Jammer van Spacy!  :-[

Volgens mij verdenken alleen Aurynn en in mindere mate Swifty me echt, dus ik denk dat ik de aandacht van me af heb weten te schuiven.

Swifty vind ik inderdaad stil voor haar doen. Ze is ook een slimme speler, we moeten haar niet onderschatten. Zou goed kunnen. Wel jammer dat Jacco gewoon forumlid was. Hij was echt ontzettend stil.

Swifty of Brtdm als ziener is nu mijn gok. Het zou me niks verbazen heeft D*N Robbie, Sanmol, Chipie, Brtdm, Focus, Aurynn, Lariekoek gekoppeld. Koppel zit daar wel tussen denk ik.

Die letters van Michael  ::rofl:: op wie in vredesnaam slaat deze hint?

Ah, ja. Maar geloof me, denk niet dat iemand dat echt gaat raden. Jij bent vrij onbekend hier, dus we hebben extra tijd, denk dat Michael beter eerst mij had kunnen doen  :P niet slim gekozen dan

Ik vraag me echt af op welk gevoel Brtdm stuurt om mij als wolf te zien  ???, lijkt me alleen beetje raar om daar nu naar te vragen toch?

Je kan iets reageren als:  ??? of Hoe bedoel je?

Trouwens, het is Brtdm maar. Die neemt niemand serieus sinds het vorige potje, toen heeft ie zichzelf vermoord.

Misbruik maken van je mentale conditie is veroorloofd in dit spel toch?  ::rofl::

Michael stuurt me net een pm: misschien moet ik eens aan een hint voor jou beginnen.  ::rofl:: ::rofl::

Had mij ook al een pm gestuurd, ik verwacht dat jij de hint al wel doorhebt...

Ik ben er volgende ronde uit dus.  ::rofl::

Haha, mij heeft hij niets gestuurd.

DRenziboy, geen zorgen maken hoor. Ik denk echt dat weinig mensen die hint gaan snappen.

Nee ik verwacht eerder dat ze hem opvatten als 3D, dus dat ze dan iets zoeken met modelbouw en tekenen. Toch zitten er wat slimme mensen tussen, durf niks uit te sluiten.

Ik heb nog even lopen turven en kijken naar alle overgebleven deelnemers:

Brtdm -> Geen ziener anders had ie langzaam mij meer verdacht lopen maken.

Mrchipie -> Zoekt snel aansluiting bij aanknopingen, lijkt me geen ziener.

Convans -> Te fanatiek aan het zoeken naar aanknopingen, zou als ziener opvallen.

Lucy -> Heel stil niet te peilen, potentieel een ziener

Auryn -> Pusht zichzelf van de positie af, afleiding?

Focus -> Voor vertegenwoordige zegt ze heel weinig.

Miek1999 -> Ook niet goed te peilen.

Robbie -> Ook vrij stil en niet veel over het spel te horen.

Molduck -> ?

Lödewijk -> kan een ziener zijn.

Swifty -> akelig stil...

Mitchkox -> Denk niet dat je zomaar die belangrijke rol, weggooit.

Sanmol -> Ook te fanatiek bezig.

de_witte -> Misschien afleiding door direct de ziener aan te spreken.

Ester.vdw -> stil...

Larikoek -> stil...

Swifty, Lödewijk, Ester, de_witte. Dat zijn mijn 4 hoofdverdachte

Aanvullingen hierop zijn welkom.

Goed bezig!
Aurynn had idd een opvallende opmerking.
Michael zei overigens dat hij nog geen hint naar mij kon verzinnen, want al zijn opties werden afgekeurd door Vermoljoen. Dus dat mag nog wel even zo blijven.
DRenziboy, met die hint gaan ze jou echt niet snel pakken hoor. Met als resultaat dat ze bij de letter na de derde D nog aannemen dat het bij de 3 D's hoort.

Ik hoop niet dat ze het plan van Brtdm uitvoeren trouwens. We moeten de ziener echt snel pakken.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #18 Gepost op: 1-07-2020, 15:10:34 »
Goed bezig! Als ik zo kijk verdenk ik zelf Swifty, Lödewijk, Focus, Aurynn en misschien Miek/Robbie/Lucy.

Ester is echt te stil en de_witte is juist te aanwezig.

Sowieso denk ik dat er tussen Lödewijk/Focus/Aurynn/Swifty wel een "speciale rol" (heks, beveiliger, ziener) moet zitten. Op hun focussen voor nu?

Heks is nu onze beste zet, denk dat als we onze focus op de groep die we nu hebben gooien, daar de heks wel tussen zit

Oké, Lödewijk is de ziener.
Brtdm, Convans, Robbie en Aurynn zijn forumleden. Geloven we dat? Als daar namelijk de beveiliger of heks tussen zit, zou Lödewijk dat natuurlijk niet zeggen.

We zouden nu 3 dingen kunnen doen:

Lödewijk lunchen. Hij kan er natuurlijk nog niet uit nu. De beveiliger zal hem wel beschermen en dan de volgende ronde de heks.

Iemand van de zojuist bekendgemaakte rollen lunchen. Dit zorgt dat ervoor dat er niet van te veel levende mensen bekend is welke rol ze hebben. We kunnen alleen geen heks of beveiliger hiermee pakken

Iemand van ons verdachtenlijstje lunchen. Dan komen we uit bij Swifty, Focus, Miek of Lucy. Dit vergroot de hoeveelheid bekende rollen van levende spelers en dus de kans dat de ziener op gegeven moment ons ziet. We hebben hierbij wel kans dat we de beveiliger of heks pakken.

Ik denk dat het eerste plan onverstandig is, aangezien we dan extra tijd verliezen. Het tweede en derde plan zou best kunnen en dan niet ik naar het tweede. We zijn nog maar met 3 en dan is het belangrijk dat we nog niet ontdekt worden. Daarom kunnen we beter zorgen dat er nog veel rollen van levende spelers onbekend zijn en zo vergroten we de kans dat er iemand van de forumleden wordt gelyncht.

Ik neig naar het tweede*

Hiermee blijft de verhouding 4 bekende rollen intact, slim! ::vergroot::

Aiii wel zuur dit! Maar gelukkig zat er geen wolf tussen, dat scheelt een hoop.

Ja, op de korte termijn is dit een goed plan vind ik. Zou me niks verbazen als Lödewijk bijv. de engel gezien heeft trouwens. Zullen we Aurynn doen vanavond? Die kent Lödewijk dus zou het denk ik wel begrijpen als hij zou zeggen dat Aurynn gewoon forumlid is.

Op de lange termijn zullen we toch wel moeten gaan gokken ben ik bang, want als de ziener in het spel blijft zijn we verloren.

Convans en Brtdm zou ik er als laatst uit doen van dit rijtje, puur omdat zij ons wel redelijk vertrouwen volgens mij.

Hopen dat Molduck in een koppel zit met Lucy ofzo! Lijkt me duidelijk dat de lynch haar kant op gaat.

Aurynn of Robbie lijkt me handig voor ons, en het zou me echt niks verbazen is één van die twee alsnog de engel of heks ofzo.

Dan wil ik voor Aurynn gaan.

Dat vind ik wel goed. Robbie veroorzaakt soms nog wat onrust, dus zelfs met het vertrouwen van iedereen kunnen we hem nog wel even laten zitten.

Ik denk dat iedereen Robbie wel vertrouwt nu hoor, net als Aurynn, Brtdm en Convans.

Ik vind Aurynn goed voor nu.

Even denken trouwens:
scenario 1: engel beschermt vannacht niet Lödewijk - heks beschermt hem - engel beschermt morgen = 2 keer de mogelijkheid om te zien
scenario 2: engel beschermt vannacht Lödewijk - heks beschermt hem morgen - engel beschermt hem weer de dag erna = 3 keer de mogelijkheid om te zien

Wat kunnen we hier voor conclusie uit trekken? Wanneer moeten wij nou op Lödewijk stemmen? Ik ben hier echt te dom voor

(reageert op bericht van brtdm in het topic:)

Citaat
Dat ligt eraan wie de eerste stap zet vandaag. De heks of de engel.
Als de heks dat doet, blijft de ziener een dag langer in leven.

Daarom houdt ik het graag vaag en laat de keuze aan de engel. De hackers moeten dan wel op de ziener stemmen vandaag, anders lopen ze het risico dat we nog 3 namen kunnen controleren.

Dit snap ik dus ook niet  ??? kan iemand dit uitleggen aan me  :P

Ik vind Aurynn vs. Robbie echt een lastige trouwens. Er zit ook nog een koppeltje in het spel en het zou me niks verbazen als één van die twee in het koppeltje zit. Daarnaast, Robbie zie ik ook wel heks/engel zijn, ookal denken wij misschien eerder aan Aurynn. Maar Aurynn vind ik goed voor nu hoor  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Overleg van de hackers
« Reactie #19 Gepost op: 1-07-2020, 15:16:43 »
Wat doen we? Aurynn, Lödewijk, Robbie?

Qua lynch, ik ga voor Mitchkox denk ik, want die "verdenk ik" zogenaamd. Maar de meerderheid gaat voor Molduck.

Misschien is Robbie inderdaad wel goed.
Ik stem trouwens op Molduck, naar haar had ik ook al verdenkingen uitgesproken.

Ik zal die scenario's even uitleggen: als de engel ervoor kiest nu niet Lödewijk te beschermen, moet de heks dat doen. Als wij dan nu niet Lödewijk lunchen, hoeft de heks dat niet te doen en houden we Lödewijk een ronde extra in leven. Ik hoop dus maar dat de engel Lödewijk nu wel beschermt.
Wij lunchen Robbieazerty
Als we nog willen wisselen, doen jullie dat maar. Ik ben tot 20.00 uur weg.

Goed, doen we Robbie  ::ok:: we gokken gewoon, beter iets dan niets  ;) ik ben om 19.30 weg en nog druk met de Forumsoap dus ben er straks ook niet meer!

Hopen dat Robbie of in het koppel zit, of speciale rol heeft.  ::ok::

Prima, ben zelf heel gelimiteerd actief nu, ben net op vakantie.

Zal wel gaan voor Molduck.

Jammer... even afwachten wat Lodewijk heeft gedaan...

Daar is de 3e D  ::rofl:: Iemand die met 3d wilt afleiden, ben bang dat als ik mijn gezicht over die hint laat zien mensen eeb link gaan leggen.  :(

Niemand heeft enig idee. Ik zou me er dus niet te druk over maken.
Ik ben benieuwd wie Lödewijk gezien heeft. Hij stemde wel op Frank...

Oh nee, Brtdm heeft m door...

Was gezellig, veel plezier nog. Kan ik ten minste rustig van mijn vakantie genieten  ;)

No way dat ik me hieruit kan lullen...

Pffff die Brtdm moet het gewoon eens organiseren ipv meedoen, hij is te goed met die hints! Sowieso zijn 3 vd 6 hackers tot nu toe gevonden met hints en 1 meegenomen door de jager, best wel sad eigenlijk  :P

Ik ben ook screwed want Lödewijk heeft op mij gestemd en mij dus gezien, dat betekent HappyDutchman het lot zal in jouw handen liggen  ::rofl::




Dat zal ik niet kunnen dragen ::rofl::
Ik verwacht het wel nog een aantal rondes vol te houden eigenlijk, maar het is eindig natuurlijk.
Voor de volgende lunch: het lijkt mij verstandig toch op Lödewijk te gaan nu. Dan doen we dat daarna nog 2 keer en is hij weg. Zonder ziener kan ik het nog wel aardig uithouden als onopvallende speler, maar met ziener is het einde oefening.
Dat koppel moet trouwens ook een keer gevonden worden zeg...

Zien ze nou echt niet dat Lödewijk op mij heeft gestemd?!

Ja, ze zijn wel erg blind. Het was het eerste wat me opviel. Waarom kijkt niemand daarnaar?

Haha, ze willen die hint er d-d-doordrammen.

Dat ze niet doorhebben dat er nog een voor het oprapen ligt.  ::rofl::

Ik ben wel blij dat ik te goed mijn rol heb gespeeld.  ::trots::

Je hebt het super goed gedaan DRenziboy  ::bravo::

Ga overigens maar niet een lijstje maken met verdachten, zoals Convans vraagt. Dan winnen de burgers sowieso



Daar kom je goed weg Frank. Ik denk wel dat je binnenkort bekeken zult worden, maar nu iig nog niet.

Ik was ook van plan niets meer te zeggen. Deed ik toch al amper  ::rofl::

Volgens mij heb ik echt negen levens ja. De aandacht is nu alweer weg van mij  ::jaja::

Nou, ik heb een probleem. Hoe moet ik hier dan op reageren?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::