Auteur Topic: [M] Dag 3 - De slag van vannacht  (gelezen 12434 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #20 Gepost op: 14-07-2020, 22:08:38 »
Fijn dat vertrouwen  :D

Ik hoef niet persé wraak hoor Chardo. De eerste ronde is gewoon random.
Late stemmers op belg vind ik verdacht. Waaronder Tim die met rare statistiek komt en steeds de aandacht afleid. Swifty vertrouw ik als ze vandaag geen muiter noemt. Daisy's stem op mitchkox vind ik ook ietwat vreemd. Fijn dat ze heel hard roept dat ik te vertrouwen ben. Maar dat is als muiter ook lekker makkelijk na deze stemming  :P

Aan de andere kant. Als Daisy muiter is slaat de solo stem van belg als burgemeester nergens op  ::rofl::

Ik ben het maar gaan opzoeken en heb ondertussen de conclusie getrokken dat ik inderdaad weer eens verkeerd geredeneerd heb ::sorry::
Dat neemt niet weg dat ik dat niet gebruikt heb als afleiding.

Ander dingetje: Focus, Brent en Lodewijk komen volgens mij in de gevarenzone qua activiteit toch? Focus in ieder geval volgens mij?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #21 Gepost op: 14-07-2020, 22:09:28 »
Volgens mij geef ik al 3 rondes hints over welke rol ik heb, maar goed, als niemand dat ziet, noem me vooral een muiter, nee natuurlijk ben ik geen muiter. ::ohno::

Ah vandaar al die liefde....

Maar zoals ik al aangaf was ik niet 100% overtuigd van Belg maar ook niet van Nieky. Ik koos Nieky om niet te switchen en het dan fout te hebben. Nieky was tot zijn artefact verdachter in mijn ogen maar die moest hij eigenlijk wel posten door Belg. Nieky is zoals ik al zei vrijgepleit nu. Daisy voor mij ook vrijgepleit

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #22 Gepost op: 14-07-2020, 22:16:23 »

Ander dingetje: Focus, Brent en Lodewijk komen volgens mij in de gevarenzone qua activiteit toch? Focus in ieder geval volgens mij?

Hallo Timvandons hier staat gewoon dat Lödewijk gestemd heeft hoor!

Lödewijk -> belg

Ik snap dat je zit te azen op zijn functie van Keigoed Yellend Orakel en Geweldig Rekenwonder Expert (afgekort KYOGRE), maar die ga jij zo niet krijgen!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #23 Gepost op: 14-07-2020, 22:35:40 »
Hallo Timvandons hier staat gewoon dat Lödewijk gestemd heeft hoor!

Ik snap dat je zit te azen op zijn functie van Keigoed Yellend Orakel en Geweldig Rekenwonder Expert (afgekort KYOGRE), maar die ga jij zo niet krijgen!

Mijn reactie was gebaseerd op de post van Daisy ::sorry::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #24 Gepost op: 14-07-2020, 22:42:53 »
Oeps, sorry Lödewijk!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #25 Gepost op: 14-07-2020, 22:47:37 »
Zo sta ik in dit spel

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #26 Gepost op: 14-07-2020, 22:56:41 »
Jeugdsentiment...  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #27 Gepost op: 14-07-2020, 22:58:00 »
SpacyColours, nu je er weer  bent - jou nog iets opgevallen de afgelopen 24uur?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #28 Gepost op: 14-07-2020, 23:05:49 »
CHIIIIIPZZZ ::love:: ::love:: ::love::
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #29 Gepost op: 15-07-2020, 00:17:51 »
Morgen gebruik ik mijn artefact op Chardo! Die knul kraamt al genoeg onzin uit!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #30 Gepost op: 15-07-2020, 00:28:04 »
Ik stem al 2 dagen op Sanmol. Wat is daar verdacht aan?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #31 Gepost op: 15-07-2020, 01:45:23 »
Spacycolours: “En toen was ie zwart.”
::rofl:: ::rofl:: Wat ben ik toch hilarisch!

De 'random' solo stemmen zijn wel bijzonder, ik vraag me af waarom die zo zijn. Als dat al niet eerder is benoemd.
Ik heb op TimvDons gestemd omdat hij inging op jouw theorie dat hij minder kans zou hebben om weerwolf te worden dan de rest van ons, wat natuurlijk bullshit is.

SpacyColours, nu je er weer  bent - jou nog iets opgevallen de afgelopen 24uur?
Nou, dat het blijkbaar helpt als ik een dagje niets zeg. :-X

Oh, en jouw subtiele verwijzingen waren mij wel opgevallen, dus ik vertrouw jou! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #32 Gepost op: 15-07-2020, 09:43:01 »
Goedemorgen,

Gisteren heb ik Mitchkox gestemd, en hoewel ik hem nog steeds wel verdenk, wil ik even kijken wie er Nieky gestemd. En dat zijn Mitch en Chardo. Verkeerd gegokt of muiter? Chardo stemde eerder ook al Nieky, en Mitch met mij op Kaaasje.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #33 Gepost op: 15-07-2020, 10:18:08 »
Goedemorgen,

Gisteren heb ik Mitchkox gestemd, en hoewel ik hem nog steeds wel verdenk, wil ik even kijken wie er Nieky gestemd. En dat zijn Mitch en Chardo. Verkeerd gegokt of muiter? Chardo stemde eerder ook al Nieky, en Mitch met mij op Kaaasje.

Ik heb inderdaad Nieky gestemd vanwege zijn discussie met Belg. Ik wist niet wie ik moest stemmen en koos al als een van de eerste voor Nieky. Uiteindelijk last minute besloten niet te switchen om niet eventueel naar de verkeerde te gaan. Ook al wat het duidelijk dat Belg zou worden vermoord. Ik kon als muiter makkelijk meeswitchen aangezien ik zowel Belg als Nieky verdacht vond.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #34 Gepost op: 15-07-2020, 11:20:34 »
Oh, en jouw subtiele verwijzingen waren mij wel opgevallen, dus ik vertrouw jou! ;D
Hier nog even op terugkomend, is het nou zo dat Cupido ook wint als het koppeltje wint? Nee toch?
Sky might be falling but remember you can fly

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #35 Gepost op: 15-07-2020, 11:26:41 »
Hier nog even op terugkomend, is het nou zo dat Cupido ook wint als het koppeltje wint? Nee toch?

Nee. Ik ben in feite nu gewoon piraat. Maar zolang er kans is dat het koppeltje goed/slecht is (en aangezien er een stuk minder deelnemers zijn dan de vorige 2x is, is de kans een stuk toegenomen), is het wel handig voor de muiters om mij erin te houden, zodat ik eventueel kan ingrijpen.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #36 Gepost op: 15-07-2020, 12:17:09 »
Goedemorgen,

Gisteren heb ik Mitchkox gestemd, en hoewel ik hem nog steeds wel verdenk, wil ik even kijken wie er Nieky gestemd. En dat zijn Mitch en Chardo. Verkeerd gegokt of muiter? Chardo stemde eerder ook al Nieky, en Mitch met mij op Kaaasje.

Sanmol heeft nota bene zijn stem op Nieky nog aangepast, dus die wolven hebben heus wel doorgehad dat het niet mega verstandig was om met z'n allen op één te stemmen. Ik vind dit echt een beetje te kort door de bocht denken voor een kapitein. Tegelijkertijd snap ik dat die gedachte in je opgaat, maar kijk even een beetje verder naar stemmen die niet direct met elkaar in verband staan.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #37 Gepost op: 15-07-2020, 12:22:24 »
Tsja zo lang niemand met een beter idee komt.
Ik ben niet de enige piraat op dit schip. Swifty mag vandaag alleen piraat zeggen, maar voor de rest, mensen kom met ideeën ::megafoon::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #38 Gepost op: 15-07-2020, 13:04:47 »
In mijn ogen totaal niet verdacht:
- Nieky is goed, omdat hij de vete had met Belg die muiter bleek te zijn. Dit zou een muiter niet zo extreem aanpakken.
- Daisy is cupido en dit geloof ik wel.

In mijn ogen niet heel erg verdacht:
- Lodewijk stemde twee keer op Belg. Als een van de eerste op dag 2 en dag 3.
- Mrchipie stemde ook twee keer op Belg.
- Convans stemt twee keer op Sanmol en geeft hier ook zijn mening over.

In mijn ogen neutraal/verdacht:
- Chardo stemt twee keer op Nieky. Maar net als ik, Sanmol en Belg zou het gek zijn om met alle muiters op dezelfde persoon te gaan. Ik verwacht dus dat Chardo net als ik een piraat is. Maar zeker weten doe ik het nog niet met deze theorie.
- Swifty en TimvDons stemmen middenmoot of laat en stemmen op Kaaasje en Belg. Gaan mee met de meeste stemmen en met de flow.
- SpacyColours stemt twee een random stem. Waarom? Hij geeft een verklaring maar dat pleit hem niet vrij.
- Michael90 en Drenziboy neutraal -> geen idee.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #39 Gepost op: 15-07-2020, 13:24:04 »
- Swifty en TimvDons stemmen middenmoot of laat en stemmen op Kaaasje en Belg. Gaan mee met de meeste stemmen en met de flow.

Ik snap je punt, lijkt inderdaad dat ik meestem met de flow. De reden dat ik steeds laat gestemd heb, is mede door drukte en dergelijk. Maar omdat ik vroeg ben weg, ga ik zometeen al stemmen. Kijkend naar de overgebleven deelnemers, neigt mijn stem op dit moment naar Spacy, Chardo of Mitch

Het valt inderdaad op dat Spacy al 2x random gestemd heeft, terwijl het argument wat Mitch zegt over Chardo wel eens een tacktiek zou kunnen zijn van de muiters.

Ander vraagje: Mitch, waarom ontbreken Brent en Focus in dit lijstje?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela