Auteur Topic: [M] Kijkers PM  (gelezen 482 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[M] Kijkers PM
« Gepost op: 19-07-2020, 19:21:07 »
Ik was het startweekend druk met andere dingen bezig (het was niet zo goed getimed achteraf gezien maar ach) en dus maakte Frank zelf een kijkers PM aan:
Ik maak 'm zelf alvast even aan omdat ik wilde delen dat ik Daisy voor geen meter vertrouw  :P

In het vorige spel zei ze in de Hackers-PM dat ze nooit meer burgemeester wilde zijn omdat ze dat vroeger altijd was, en er op een gegeven moment mee gestopt is (ofzoiets). Nu, 2 weken later, wil ze wel ineens burgemeester zijn?  ???

Daisy staat op m'n lijstje  ::jaja:: Michael vertrouw ik ook niet helemaal.

Top, dankje om aan te maken!  ::ok:: (weet niet of er nog berichten hierna gekomen zijn, maar ben m'n pm's aan het inhalen)

Dat is idd een hele klus en daar kan ik van meespreken (ik kreeg meer dan 1000 PM’s tijdens het hele spel)
Ja, ben het gelukkig wel gewend van andere spellen, maar nu was ik een heel weekend weg en amper online geweest, dus was even bijlezen.  ::jaja::



Welkom aan afvaller Ricardo!  ::hug::

Voel je vrij om je rol te delen, zolang niemand het al tegen de andere spelers zegt.

Voor nu zeg ik:
Daisy, DRenziboy, Sanmol als muiters

Een dag later (het was niet zo druk in de kijkers PM aanvankelijk)
Het blijft voor mij Daisy, Sanmol en DRenziboy als muiters, maar Swifty verlies ik ook niet uit het oog.

Weer een dag later:
Lucy en Kaaasje, welkom bij de doden en bij de levende kijkers.

Als iemand liever niet in de kijkerspm zit, gewoon laten weten en dan gooit iemand je er vast wel uit bij een volgend antwoord. :)
Ik blijf bij Sanmol, Daisy, DRenziboy en Swifty als mogelijke muiters. Denk dat drie v/d vier muiter zijn en de ander gewoon verdacht  ::jaja::

Snap niet dat ze dat niet zien. Trouwens, wat Tim zegt klopt ook echt voor geen meter met die statistiek  :P ???
Idd, dat van statistiek merkte ik ook al op toen Chardo(??) erover begon, want dat slaat echt nergens op.
Haha ja inderdaad, die statistiek slaat nergens op ::rofl::
Ik had op Sanmol willen stemmen vorige keer inderdaad. Maar ik was druk  :-X
Wat ik ook totaal niet snap, is waarom sommige spelers zeggen dat ze een artefact hebben die in de toekomst heel nuttig kan zijn. Waarom zou je dat zeggen? Want voor de muiters is het handig om de personen die dit zeggen te elimineren zodat ze hun artefact niet meer kunnen gebruiken.
Goed bezig piraten en kraken :D

Ik had gisteren eigenlijk willen stemmen op Belg of Sanmol maar uiteindelijk toch op mrchipie gestemd. Die zal uiteindelijk zeker weer piraat blijken, mij kennende :P

Doordat Sanmol gisteren 3 stemmen had en ik 5 zou ik wel denken dat er minimaal 1 muiter op mij heeft gestemd. Dat klopt ook zie ik nu, namelijk Sanmol. Belg stemde dan wel weer op Sanmol als muiter op muiter dus misschien dachten ze helemaal niet zo dat hij in gevaar was of probeerde Belg zichzelf daarmee vrij te pleiten..
Wat een slagveld! Welkom Belg, sanmol en de_witte  ::hug::
Het gaat helemaal mis  ::rofl::
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Ik ben benieuwd wie die Kraken is...
(Chardo)

Waah what happened

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #1 Gepost op: 19-07-2020, 19:28:53 »
Het gaat helemaal mis  ::rofl::
Vind je het gek met a. Artefacts die rollen zo bloot kunnen stellen B. Kraken C. Koppeltje D. Ziener & leer-ziener  ::rofl::. Maar die feedback zal ik voor het feedback topic houden  ::vergroot::.

Ik weet ook wie Cupido is trouwens.
Klinkt alsof jij dat bent?
volgens mij is mijn rol al gepost...

Vind je het gek met a. Artefacts die rollen zo bloot kunnen stellen B. Kraken C. Koppeltje D. Ziener & leer-ziener  ::rofl::. Maar die feedback zal ik voor het feedback topic houden  ::vergroot::.

Ik weet ook wie Cupido is trouwens.
Pff... hadden jullie mij maar niet onder de bus moeten gooien.  :P ::hypocriet::


Mijn artefact had ook best nuttig voor de muiters kunnen zijn hoor. (Al betwijfel ik dat ik hem zou hebben gebruikt :P )
Nog zoiets. Wil niet gaan spoileren, maar de artefacts geven meer weg dan je denkt  ::ohno::.

Onze winstkansen waren inderdaad vrij laag (quasi nihil), al heeft mijn spelstijl zeker niet geholpen.
Ik heb wel feedback voor jullie Muiters! Hoe durven jullie om je goede vriend op te hangen!!!!

Haha wel eens dat jullie het lastiger hebben door die artefacten, maar guys dat Sanmol een muiter was was echt wel duidelijk  :-X

Belg had ik dan niet verwacht  ::ohno::

Ik ga voor Daisy of Swifty als laatste (?) muiter
ik had mijn artefact willen gebruiken op Daisy op een gegeven moment
Ik heb wel feedback voor jullie Muiters! Hoe durven jullie om je goede vriend op te hangen!!!!
In dat cryptische bericht van jou heb ik nog geprobeerd een boodschap te zoeken. Had ik langer moeten zoeken?
Deze keer helaas niet, het is dat jullie bazin mij eruit wilde!
Ik vind de artefacts juist een heel leuke toevoeging!

Wat een slachtnacht weer!

Welkom Convans, Swifty, mrchipie en michael90  ::hug::
MIJN BBY MRCHIPIE  :(.

Ik snap niet waarom er gezegd wordt dat Niek 100% goed is, is dat ergens door bekend geworden?
Nieky heeft een stem die dubbel telt en heeft zo op een muiter gestemd.
Ooh ja oké maar om m dan 100% uit te sluiten 🤷🏻‍♀️

Is nogal een risico inderdaad


Ik vind t stom dat niet wat duidelijker werd dat er door meer mensen op Mitch werd gestemd gisteren, dan hadden Convans en ik er nog in gezeten  >:(


Leuk dat we aan de kijkerspm zijn toegevoegd  :D
Ooh ja oké maar om m dan 100% uit te sluiten 🤷🏻‍♀️
Ik denk trouwens ook omdat belg nogal stevig op Nieky in ging, dat is risicovol als je allebei een muiter bent
Jawel maar Mitch doet net alsof nu is ‘gebleken’ dat Niek goed is en hijzelf daarom onverdacht is omdat hij Niek eerder onverdacht vond

Mitchkox komt uit de kast als ziener
Ooeehhh Mitchkox is de ziener  ::vergroot::
Hij doet inderdaad heel vaag maar ik snap niet waarom de rest zo stellig op hem blijft stemmen, wat dom :o
Ik bedoel, zelfs al liegt hij, dat is een enorm risico om te nemen als burgers

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #2 Gepost op: 19-07-2020, 19:32:31 »
Inderdaad heel dom  ::jaja::

Daisy dus echt cupido, die zag ik niet aankomen. Die was van dag 0 tot dag 2 echt mijn hoofdverdachte. Swifty, ik verdacht jou trouwens ook tot gisteren omdat je telkens muiter zei  :P Sanmol had ik wel al door. Belg niet.

Ik ga dan nu voor DRenziboy als muiter, en die ander... geen flauw idee.
En ik word hier dramatisch genoemd  ::rofl::. Wat een drama in het spel.

Het is echt heel lastig om mee te praten zonder een andere rol te noemen. Vandaar dat ik gisteren stil bleef, de dag dat ik me echt ging bewijzen. Maar ja, toen kon ik niet voor Convans opkomen, grmbl


Mitch kan inderdaad ook de Kraken zijn en daarom weten dat mensen goed zijn. Maar wie is dan de ziener?
Ik vond het heerlijk hoe je steeds "muiter" postte.  ::rofl:: Denk dat je de werking van die kaart had onderschat? Ik had dat ook niet helemaal door trouwens hoor, dat dat het effect zou zijn. Lijkt me live nog moeilijker, want dan heb je al heel snel wolf of wolven gezegd.

Ja dat lijkt me heel erg lastig irl. Als je je een beetje in de discussie mengt zeg je zomaar weer iets verkeerds. En het leek zo'n lekker kaartje, voor de muiters geen reden meer om mij om te brengen en voor de piraten heel betrouwbaar. Maar al die wantrouwige spelers, pfff :P
Zou Chardo de ziener kunnen zijn?  ;D
Zou wel hilarisch zijn  ::rofl:: ::rofl::

Nou ze vallen wel in bosjes de slachtoffers. Al even geleden dat we "gewoon" de normale twee slachtoffers hadden.
Welkom Mitchkox, Lödewijk en Focus.  ::hug::
Hoezo noemt Tim Brent nog als potentiële muiter ::rofl::
jaaa daar ben ik!  ::love::
Snap ik ook niet  ::rofl::

Ik ga voor DRenziboy als laatste muiter, die stond vanaf t begin al in mijn verdachtenlijstje.
Ik vind dat Focus het heel goed heeft gedaan, alhoewel het niet het slimste was om haar artefact nu te spelen. Het blijft een groot risico wat je neemt  ::hypocriet::. Ben heel trots op mijn mede muiter & en de muiter die er nog in zit.
thank youuu
Aangezien het aantal artefacts dat rollen kan laten zien - of nadelig voor de muiters zijn op één of andere manier hebben we het echt heel goed gedaan als muiters vind ik. We gaan door tot het bittere eind haha :p.
Toch was het wel echt een leuke en andere toevoeging vond ik zelf. Keer wat anders. Zeker waard om te proberen
Ik vond het ook een heel leuke toevoeging en mits enkele aanpassingen kunnen de artefects zeker nog eens worden gebruikt!
Een paar artefacts waren gewoon te powerful, maar zeker een leuke toevoeging voor een latere versie ooit.
Sowieso met de eerste versie van Convans/mij, Vermoljoen, nu Robbie en straks Lucy is er veel feedback voor een volgende versie eventueel
Lucy gaat een paar dingetjes alvast anders doen ;D

Ben benieuwd!
Ik vind de artefacten wel een leuke toevoeging, een extra laag in het spel.



DRenziboy of Spacy, wat denken jullie?

Jaa artefacten zijn tof! Maar die waren sowieso alleen bedoeld voor deze editie, dus die komen niet meteen terug ;)

Ik ben bang voor Spacy maar dan ga ik hem wel even uitschelden  ::hypocriet::

Aan de andere kant denk ik eigenlijk niet (hoop ik eigenlijk niet) dat Spacy mij direct zou vermoorden dus misschien is het toch DRenziboy

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #3 Gepost op: 19-07-2020, 19:32:53 »
Ik heb ook wel gemerkt dat erg veel extra rollen en mogelijkheden een spel op het forum niet altijd ten goede komt.

Ik vind het soms erg verwarrend welke karakters nu wat precies kunnen en dan duiken er plots weer andere artefacten op.

Mijn versie was mss net te basic voor een volgende keer, maar ik zou dan meer fan zijn van een basis editie met nog 3 extra rollen.

Het spel moet niet altijd gemaakt worden door de spelleider, de deelnemers bepalen het spel grotendeels en hoe simpeler de basis is, hoe meer deelnemers zich geroepen voelen om te posten. Indien je zo’n spellen op 1 avond organiseert, ben ik dan wel erg grote voorstander van meer elementen! Maar voor een langdurig forumspel past dat toch minder (naar mijn mening dus).

Dat was het!



Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #4 Gepost op: 19-07-2020, 19:36:22 »
En nu de geheime Team Aqua chat!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #5 Gepost op: 19-07-2020, 19:40:49 »
Citaat van: Chardo
Hoera, we beginnen!

...

Citaat van: Chardo
Hallo?


...

Citaat van: Chardo
Waar zijn jullie?
Citaat van: De rest
Oh, vergeten!

Dat was het!


Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #6 Gepost op: 19-07-2020, 20:11:59 »


Het ging ongeveer zo:

Citaat van: Focus
Halloooooooo

Citaat van: Lödewijk
Gaan we dit echt doen? Dat mag toch niet?

Citaat van: Brent
Vals spelen is ook spelen hoor!

Citaat van: Lödewijk
Oh, ben jij zo als derde afgevallen in Wie is de Mol? Online? Ik dacht al, dat is toch veel te hoog voor jouw doen?

Citaat van: Brent
Echt :')

Citaat van: Brent
Maar wie van ons wordt Archie?

Citaat van: Chardo
Chardo = Archie, want mijn niet te weerleggen theorieën zorgen voor veel aanzien
Focus = Matt, want die is net zo ripped
Brent = Shelly
Lödewijk = Kyogre, want die kan zijn cry goed nadoen

Citaat van: Focus
Echt ik ken al die mensen niet hoor

Citaat van: Brent
Zo loop ik ook echt


Citaat van: Focus

Me

Citaat van: Lödewijk
Zo ga ik naar de meeting in De Efteling komen


En zo gaat Chardo


Citaat van: Brent
Waarom ben jij Kyogre? Is er geen andere admin?

Citaat van: Chardo
Iemand van ons kan grunt zijn of


Citaat van: Focus
Echt :') Amber
Is dat een man?

Citaat van: Chardo
:(

Citaat van: Lödewijk
Blijkt Chardo toch nog homo te zijn

Iets later
Citaat van: Chardo
Ik denk trouwens dat Focus, Spacy, Sanmol en belg muiters zijn

Citaat van: Focus
Byeeeeeee

Citaat van: Brent
Nou we laten jou even je niet te weerleggen theorieën overdenken, dus wees jij maar even een dagje stil

Citaat van: Focus
Zo vals :')

Citaat van: Brent
Kom we gaan Chardo eruit stemmen  >:D

Citaat van: Lödewijk
Hallo, ik ben even een paar uur weg en er is alweer ruzie! Waarom stemmen we op elkaar? Gaan we niet met ons vieren in de finale eindigen?

Citaat van: Focus
Byeee Chardo, ga maar lekker met Amber neuken.

Citaat van: Brent
Chardo zegt helemaal niks!

Citaat van: Lödewijk
Echt jullie zijn allebei muiters zeker? :')
Ik zal mijn beste vriend Chardo wreken, want wij hadden het beste bondje ooit!

Iedereen stemt op Lödewijk
Citaat van: Brent
Nou wat een wraak!

Citaat van: Brent
Focus jij bent zo een muiter! :')
Valse trut

Citaat van: Focus
Vertel meer!

Focus is gelyncht
Citaat van: Brent
Ah, ik ben weer de beste speler van ons vieren, wat een verrassing!
« Laatst bewerkt op: 19-07-2020, 22:17:30 door Chardo »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [M] Kijkers PM
« Reactie #7 Gepost op: 19-07-2020, 20:20:20 »
Citaat
Ik ben bang voor Spacy maar dan ga ik hem wel even uitschelden  ::hypocriet::

Aan de andere kant denk ik eigenlijk niet (hoop ik eigenlijk niet) dat Spacy mij direct zou vermoorden dus misschien is het toch DRenziboy
Oeps
Sky might be falling but remember you can fly