Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 56435 keer)

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #60 Gepost op: 26-09-2020, 16:26:30 »
Die foto is door Rick geplaatst uit solidariteit met Nikkie. Precies op het moment dat ze onder druk (chantage) wat meer over haar verleden heeft onthuld.

Ik vermoed dat de foto onbedoeld iets meer onthult dan Rick had voorzien.

Meer zoek ik er niet achter.
Ongetwijfeld, want hij heeft hem niet veel later weer verwijderd van zijn Instagram. Daarnaast kunnen we wellicht wat afleiden van de omgeving hoelang Nikkie er mogelijk in blijft zitten ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #61 Gepost op: 26-09-2020, 19:21:14 »
Ik weet niet of dit spoiler waardig is?
Hoorde en zag net Tycho in Boulevard. Hij kondigde voor vanavond een spectaculaire aflevering aan met meer oud mollen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #62 Gepost op: 27-09-2020, 01:45:10 »
Blijft er dus echt tot aflevering 7 erin  ::oink::.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #63 Gepost op: 27-09-2020, 17:43:35 »
Waar baseer je dat precies op, Sanmol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #64 Gepost op: 27-09-2020, 17:44:16 »
Waar baseer je dat precies op, Sanmol?

De opdracht met de tonnen staat bij aflevering 7 in het molboekje.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #65 Gepost op: 27-09-2020, 18:04:38 »
Blijft er dus echt tot aflevering 7 erin  ::oink::.
Ik denk dat ook. Blij mee  ::love:: Ben benieuwd of ze ook de mol is
chipsverslaafde <3

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #66 Gepost op: 27-09-2020, 19:07:38 »
Die foto is door Rick geplaatst uit solidariteit met Nikkie. Precies op het moment dat ze onder druk (chantage) wat meer over haar verleden heeft onthuld.

Ik vermoed dat de foto onbedoeld iets meer onthult dan Rick had voorzien.

Meer zoek ik er niet achter.

Die snap ik niet helemaal om eerlijk te zijn. Volgens mij was haar verhaal allang bekend. Ik weet wel dat er in het nieuws toe een hoop te melden viel, maar naar mijn idee was dat allemaal allang oud nieuws. Ik hoorde niets nieuws, terwijl ik haar helemaal niet volg. Haar geaardheid was toch allang bekend. Of heb jij het hier over iets anders wat ik juist gemist heb omdat ik haar totaal niet volg?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #67 Gepost op: 27-09-2020, 19:39:23 »
14 januari dit jaar maakte ze bekend dat ze gechanteerd werd, en dat ze er daarom mee naar buiten kwam. Dit heeft eventjes behoorlijk wat stof doen opwaaien. Maar niet bij degenen die wisten wie Nikkie is.

Het doet voor mij persoonlijk (hoe anderen op RN hierin staan, is aan henzelf) ook totaal niet uit welke geaardheid een kandidaat heeft, ik kijk naar de mens.

Nikkie is ''aanwezig'' in dit extra seizoen. Is duidelijk meer op haar gemak dan in seizoen 19. Haar persoonlijke omstandigheden destijds hebben ervoor gezorgd dat ze in dit extra seizoen een tweede kans kreeg. En ik vind het leuk dat ze haar steentje bijdraagt aan een leuke ''chemie'' binnen deze groep.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #68 Gepost op: 27-09-2020, 19:45:07 »
Meen me herinneren dat ik Ricks foto met Nikkie vlak na haar coming out video van 13 feb  heb gezien. Vond het vrij logisch om het aan elkaar te koppelen.
Kan helaas niet extra voor je checken of de post van Rick ook rond die tijd was. Ricks post is weg nu...

Zoals gezegd zoek ik weinig meer achter.

*wild speculeren*
Heeeeel misschien, misschien, wist Rick precies wat hij deed met deze post. Omdat we toch al op een andere manier weten dat Nikkie er lang in blijft. Ze heeft immers de mol betrapt door achterom te kijken. En het zit dus wel goed met die testen voorlopig.
*/wild speculeren*
« Laatst bewerkt op: 27-09-2020, 19:56:27 door annebeestje »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #69 Gepost op: 27-09-2020, 19:52:45 »
Meen me herinneren dat ik Ricks foto met Nikkie vlak na haar coming out video van 13 feb  heb gezien. Vond het vrij logisch om het aan elkaar te koppelen.
Kan helaas niet checken of de post van Rick ook rond die tijd was. Ricks post is weg nu...

Het was inderdaad een post om Nikkie te steunen in deze moeilijke tijd. Er waren meer mensen die dit toen deden, maar Rick verwijderde de post weer snel - waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat deze foto tijdens dit nog niet bekende seizoen gemaakt werd.

Edit:
Als toevoeging enkele voorbeelden, ook Rik plaatste toen deze post:
https://www.instagram.com/p/B7Re_ufANcX/?igshid=15ytfel4m426s
Merel deze:
https://www.instagram.com/p/B7TjUHQFhDD/?igshid=1gbsz78tttqmr
En Rick Paul:
https://www.instagram.com/p/B7TCDItllEi/?igshid=9y7g8xoo1mrv
« Laatst bewerkt op: 27-09-2020, 19:58:07 door widm1992 »

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #70 Gepost op: 27-09-2020, 22:53:48 »
De opdracht met de tonnen staat bij aflevering 7 in het molboekje.

Dan overleeft ze nog twee executies. Als de verdenkingen die we te zien krijgen kloppen, verdenkt iedereen behalve Nikkie (en mogelijk Jeroen) Peggy (danwel deels, danwel geheel). Nikkie verdenkingen wijken sowieso wel aardig af van de rest van de groep.

Aangenomen dat die verdenkingen niet radicaal gaan schuiven en even kokers / vrijstellingen negerend, zou je - als Peggy de mol is - normaal gesproken verwachten dat Nikkie de volgende twee afleveringen niet overleeft. Omdat Nikkie er blijkbaar in blijft, maakt dat het een stuk onwaarschijnlijker dat Peggy de mol is.

Op basis van de laatste ronde van verdenkingen, maakt het ook minder waarschijnlijk dat Ron de mol is, maar (1) er zijn maar twee verdenkingen op Ron (en dus kan Nikkie ook met puur geluk nog bij de laatste 4 komen) en (2) de verdenkingen op Ron zijn vrij nieuw (en dus mogelijk meer montage trucs dan echte verdenkingen).

Ik besef me dat ik nogal wat aannames heb gemaakt, dus als losstaand bewijs kun je er weinig mee. Maar ik neem het wel mee in mijn verdenkingen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #71 Gepost op: 28-09-2020, 20:05:55 »
De opdracht met de tonnen staat bij aflevering 7 in het molboekje.
Ik heb geen molboekje, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat niet alle achtergrondfoto's corresponderen met de aflevering waar deze achtergrondfoto staat. Dus bijvoorbeeld, er staat een achtergrondfoto van een opdracht uit aflevering 1 op de pagina van aflevering 2. Of heb ik dat verkeerd onthouden?

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #72 Gepost op: 29-09-2020, 09:17:24 »
Aangenomen dat die verdenkingen niet radicaal gaan schuiven en even kokers / vrijstellingen negerend, zou je - als Peggy de mol is - normaal gesproken verwachten dat Nikkie de volgende twee afleveringen niet overleeft. Omdat Nikkie er blijkbaar in blijft, maakt dat het een stuk onwaarschijnlijker dat Peggy de mol is.
Ik sluit voorlopig nog niets uit maar ook een Freek Bartels of Regina Romeijn haalden de finale zonder ooit op de juiste mol gezeten te hebben.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #73 Gepost op: 29-09-2020, 09:41:42 »
En nogmaals, ze knippen en plakken ook behoorlijk in die testbiechten. Het kan best dat Nikkie wel op Peggy zit maar we dat gewoon niet mogen zien. Daar moeten we niet teveel waarde aan hechten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #74 Gepost op: 29-09-2020, 09:45:08 »
Ik sluit voorlopig nog niets uit maar ook een Freek Bartels of Regina Romeijn haalden de finale zonder ooit op de juiste mol gezeten te hebben.

Klopt, maar in Regina’s jaar zat niemand op de goede mol voor de finale (ook Edo niet) en bij Freek slechtst twee (Sophie en Tygo) en hij had een vrijstelling nodig om langs Tygo te komen. Als Peggy de mol is, doet de montage ons geloven dat tenminste drie van de kandidaten haar verdenken (en mogelijk ook Jeroen) en dat zou het voor Nikkie bijzonder moeilijk maken om bij de laatste vier te komen zonder Peggy te verdenken.

Het kan inderdaad dat hier met de montage gespeeld is (of dat er nog verschuivingen gaan plaatsvinden), dus een sluitende theorie is het zeker niet. Maar het maakt Peggy als mol wel minder waarschijnlijk.

(Ik zie dat Nikkie ook Ron als verdachte heeft genoemd, dus de redenering kan niet naar Ron worden doorgetrokken.)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #75 Gepost op: 29-09-2020, 11:16:37 »
Zulke trucjes doen ze wel vaker. Vooral in 2019 was hier heel veel misleiding mee gedaan. Robčrt noemde Merel bij de test en vloog eruit. Bij aflevering 7 (met de dubbele executie) zei Rick Paul te spreiden op Jamie en Merel, en Jamie zei op Rick Paul in te zetten en een beetje te spreiden tussen Merel/Sarah. Beide vlogen ze eruit, ondanks dat ze ook nog jokers hadden. Sinan daarentegen noemde alleen Niels en mocht door (met 0 jokers)
In het extra beeldmateriaal bleek dat Rick Paul en Jamie de test volledig op elkaar hadden ingevuld. Als Peggy de mol is kan het best dat ze een paar keer genoemd wordt, maar dat niet alle kandidaten daadwerkelijk vragen op haar invullen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #76 Gepost op: 29-09-2020, 12:58:10 »
En nu weer echt over spoilers.

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #77 Gepost op: 2-10-2020, 11:53:19 »
In de app heb ik in het verdenkspel geen foto bij Jeroen. Wat betekent dit?
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #78 Gepost op: 2-10-2020, 12:09:37 »
Dat hij meer geld eist van AvroTros op grond van het portretrecht en dat zijn beeltenis tot nader order niet gebruikt mag worden?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #79 Gepost op: 2-10-2020, 12:13:38 »
 ::rofl::