Hmm... Ellie schuift een beetje op op mijn verdachtenlijstje, en dan moet ik het anti-mollengedrag maar zien als zand gestrooid door de makers.
- Op de vrijstellingsstoel gaan zitten: Ja jongens, lekker pech gehad!
- De laseropdracht coördineren, als laatste gaan, maar niet de kist binnen halen: Controleren dat de opdracht niet al te goed gaat, maar wel dat de kist binnenkomt. Haar rol als porto-koningin benadrukken, misschien de kandidaten niet te veel met geld bezig laten zijn? (Toch weer eens terugkijken wat ze nou eigenlijk doet...)
- Opzichtig zoeken naar jokers tussen stenen en de gevonden joker verbergen: Kijk, ik ben een kandidaat!
- Veel spiegels vinden: Bevestiging van haar rol en zonder die spiegels compleet, lelijke seizoensopener. Toch met de quotes nog even de boel verstieren.
- Geen molpositie bij de luikenopdracht, en vervolgens niets zeggen: Laat ze maar rommelen, proces vertragen scheelt al gauw twee luiken? (Niet heel sterk hier...)
Ondertussen dan pogingen om geld uit de pot te spelen:
- 1.1 Bij verkeerde spiegel gaan staan
- 1.2 Niet heel helder in beeld, maar risicovol inzetten met de namen.
- 1.3 Gewoon geen geld pakken.
- 2.1 Niet te snel veel gaan wisselen, twijfel zaaien over wat nog gaat komen. Toch goed doorlopen om richting die x0,5 te geraken.
- 2.2 Zelf geen geld pakken (maar wel anderen de mogelijkheid geven langs al het geld te komen, of ze leidt met de porto af, maar niet heel sterk).
- 2.3 Beste team met Jeroen, maar ZV niet verdedigen tegenover Patrick (Was het te opzichtig om die 1500 proberen eruit te houden, kan je het haar (deels) aanrekenen?
- 3.1 Pas heel laat de sloten open (maar wel geld nog goed verdelen, moeilijk vast te stellen hoe andere deelnemers het doen, dus hier eigenlijk dan niet gemold?)
- 3.2 Doet vrijwel niets, bijdrage minimaal?
- 3.3 Gaat mee naar risicovolle fakkelopdracht die mislukt, maar heeft wel de betere techniek? Mislukte pijl, maar geld komt er toch wel. Ook vrijwel niet gemold?
Deze laatste aflevering komt ze er dan eigenlijk niet goed uit. Al heeft ze tussendoor wel een mooie rol als spil tussen meerdere bondjes en is ze penningmeester geworden. Misschien hoefde het gewoon even niet? Kan nog wel echt twee kanten met haar op.