Auteur Topic: [Kandidaat] Horace Cohen  (gelezen 29548 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Horace Cohen
« Gepost op: 3-08-2020, 11:31:15 »
Afkomstig van wieisdemol.nl:



Kandidaat 1

“Mijn tactiek is om het dit keer in mijn eentje te doen. Ik wil me niet laten beïnvloeden door wat anderen zeggen.” Lees meer in het anonieme interview met een kandidaat van het jubileumseizoen van Wie is de Mol?.

Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?

Binnen 0.000001 seconde zei ik “JAAAAAAAAAAAAAAA!”

Was je voorbereiding deze keer anders?

Ik ga het dit keer serieuzer aanpakken.

Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?

Ik was vooral nieuwsgierig naar wie de anderen zouden zijn… En was daarna zeer content met wie het waren.

Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?

Natuurlijk een laser-opdracht! Er was eigenlijk geen opdracht die ik niet zou willen spelen.

Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?

Mijn tactiek is om het dit keer in mijn eentje te doen. Ik wil me niet laten beïnvloeden door wat anderen zeggen.

Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?

Door op de momenten dat de andere kandidaten het niet verwachten, goed te observeren. En goed luisteren naar wat er gezegd wordt.

Waarom zou jij een goede Mol zijn?

Daar kan ik niks over zeggen….. Snap je?
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 20:38:48 door Heinz »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2020, 14:03:46 »
Leuk dat deze kandidaat weer meedoet, want die vond ik echt zo leuk in zijn eerste seizoen  ::bravo::.

Offline ourania

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #2 Gepost op: 20-08-2020, 14:27:04 »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #3 Gepost op: 20-08-2020, 14:46:59 »
Ook even hier. Dit is Nicaragua. (https://solisci.pl/nikaragua-informacje-praktyczne-i-ciekawostki-podroznicze/)

Interessant. Dit seizoen begon in El Salvador uiteraard. De kandidaten die Nicaragua haalden waren Jan, Pepijn, Anna, Karin, Soundos, Patrick en Art. Miryanna, Horace en Hanna hebben Nicaragua nooit gezien.

For what it's worth. Misschien is het wel helemaal niks.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #4 Gepost op: 20-08-2020, 15:06:13 »
Interessant. Dit seizoen begon in El Salvador uiteraard. De kandidaten die Nicaragua haalden waren Jan, Pepijn, Anna, Karin, Soundos, Patrick en Art. Miryanna, Horace en Hanna hebben Nicaragua nooit gezien.

For what it's worth. Misschien is het wel helemaal niks.

Inderdaad. Maar de andere foto's komen waarschijnlijk ook uit gebieden die de desbetreffende kandidaat niet heeft meegemaakt, bijvoorbeeld de Colombiaanse natuur (kandidaat 2). Nikkie is daar nooit geweest omdat ze vrij vroeg afviel, maar het moet Nikkie wel zijn. Dit zal dan toch Horace wel zijn. Zijn verwijzing naar de laser-opdracht, waar hij destijds zo legendarisch was (s11), vind ik ook heel logisch!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #5 Gepost op: 20-08-2020, 15:27:58 »
Inderdaad. Maar de andere foto's komen waarschijnlijk ook uit gebieden die de desbetreffende kandidaat niet heeft meegemaakt, bijvoorbeeld de Colombiaanse natuur (kandidaat 2). Nikkie is daar nooit geweest omdat ze vrij vroeg afviel, maar het moet Nikkie wel zijn. Dit zal dan toch Horace wel zijn. Zijn verwijzing naar de laser-opdracht, waar hij destijds zo legendarisch was (s11), vind ik ook heel logisch!

Ik vind hetg ook wel Horace-antwoorden ::jaja:: Ik ben wel bereid om met Horace mee te gaan. Klinkt toch als een logische naam ook gezien de afgelopen weken wat we daarvan weten. Dan zal het wel Horace zijn ja
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline xxsignedmexx

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #6 Gepost op: 20-08-2020, 19:22:15 »
WAAROM ZOU JIJ EEN GOEDE MOL ZIJN?
Daar kan ik niks over zeggen….. Snap je?

Heeft Horace ook zo gereageerd in zijn seizoen, toen een andere kandidaat hem vroeg of hij de mol was?
Er zijn een aantal mensen die zo'n antwoord gaven, waardoor we ze meestal afschrijven 😅

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #7 Gepost op: 21-08-2020, 14:58:34 »
Ik schrijf Horace zeker niet af, want als hij echt meer serieus gaat zijn deze keer dan lijkt hij mij een hele goede mol. Een beetje allemansvriend zijn en stiekem de boel besodemieteren.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #8 Gepost op: 21-08-2020, 15:18:34 »
Oude tunnels krijgen ook een tweede kans :D
...óf niet!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #9 Gepost op: 21-08-2020, 15:38:15 »
Kan ik alvast een kaartje kopen voor de trein richting de Horacetunnel?
Så hva gjør vi nå?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2020, 22:02:54 »
Beetje dwars doen om het leuk te houden, is zijn geld echt de pot in gegaan of zit dat nog in zijn zak? Dan is het ineens wel weer raar dat hij er niks over zegt. Zal wel niet, maar meteen afschrijven is ook weer jammer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2020, 22:39:42 »
Zo'n leuke deelnemer! Hopelijk nog heel veel Horace dit seizoen, zou hem het liefst als mol zien. Al waren er nog niet heel veel aanwijzingen hiervoor in de 1e afl

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2020, 23:03:16 »
Als het geld dat Horace gepakt heeft nu in de pot zit, is dat erg onmols. Hij verdient geld, maar niemand zou dat dan weten, dus het is geen actie van een mol om onverdacht te lijken.
Maar volgens mij hebben we de pot niet van 750 naar 1000 zien stijgen, dus totdat we bevestiging krijgen houd ik alle opties open.

Hoop dat Horace ver komt trouwens  ::jaja::

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2020, 23:04:39 »
De tekst die Horace tegen de mol zegt is de enige die iemand ook redelijkerwijs tegen zichzelf als mol zou kunnen zeggen

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #14 Gepost op: 5-09-2020, 23:04:44 »
Als hij de mol blijkt te zijn Heeft karin eindelijk gewonnen :P
chipsverslaafde <3

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #15 Gepost op: 5-09-2020, 23:05:42 »
"Horace zit de boel te fucken man dat is de Mol!"

Ik denk niet dat hij het is  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #16 Gepost op: 5-09-2020, 23:36:40 »
In zijn originele seizoen was ik geen fan van Horace, maar in dit seizoen ben ik (tnt) positief verrast. ::ok::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 1
« Reactie #17 Gepost op: 5-09-2020, 23:40:23 »
Kan ik alvast een kaartje kopen voor de trein richting de Horacetunnel?
Gelukkig heb ik deze keer niet de trein gemist!
Så hva gjør vi nå?

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2020, 02:38:34 »
Ik heb bij Horace veel dingen gezien waarmee ik in het verleden mollen ontmaskerd heb. Ik denk alleen niet dat dit bij hem ook geldt.

Eerste aflevering(en) wat kleine geldbedragjes verdienen, doen alsof je alles heel goed doet (we hebben al DRIE SPIEGELS hoor!), maar ondertussen de rest laten falen. En mensen strepen kandidaten gelijk af als ze een keer 250 pakken, maar juist dat soort kleine bedragen kan de Mol 'lijden' om niet ontmaskerd te worden. Trust nobody!

Ik vind het dan wel weer gek dat hij tegen de andere kandidaten dan weer niet wilt vertellen, of is dit een dubbele laag weer? Ik hou je in de gaten, Horace!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2020, 09:36:17 »
Geld pakken is raar. En het maakt je erg onverdacht, gunstig in de eerste aflevering. Ik vond hem er overdreven terneergeslagen bij zitten tijdens de executie.
Inderdaad DRIE spiegels vinden. Allemaal dingen om zichzelf onverdacht te maken. En was hij ook niet de eerste die met het idee van valsspelen op de proppen kwam?

Leuke aflevering!
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 10:31:29 door Run »