Auteur Topic: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër  (gelezen 4682 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #80 Gepost op: 10-08-2020, 09:40:48 »
Ik neem aan dat de referenties naar Vermoljoen door jou sarcastisch zijn aangezien D*N twee keer op hem heeft gestemd (dus lijkt me dat Vermoljoen geen wolf is)?


Nee zeker niet. Het leek er op dat Vermoljoen eerder ontmaskerd zou worden dan D*N. In dat geval zouden we D*N afstrepen omdat hij vaker mee is gegaan op Vermoljoen. Maar nu is het opeens anders.

Stemmen als laatste persoon 5 minuten voor de deadline maakte dat hij veilig op Vermoljoen kon stemmen.

Wolven stemmen soms op wolven en D*N was hier bezig om zichzelf onverdacht te maken. Helaas voor hem was de ziener hem voor .


(Bovenstaande is allemaal ervan uitgaande dat Vermoljoen een wolf is)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #81 Gepost op: 10-08-2020, 10:01:19 »
Ik kan begrijpen waarom hij 1 keer mee zou stemmen op Vermoljoen, maar twee keer (vooral de eerste keer) zou ik raar vinden. Jij hield redelijk stug vast aan de Vermoljoen verdenking maar niemand gaf hier aandacht aan (dag 3). Ik kan me niet voorstellen dat je als wolf aan een correcte verdenking aandacht zou geven als er maar 1 persoon die enigszins onderbouwd in het topic deelt :-X

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #82 Gepost op: 10-08-2020, 10:07:50 »
Als Vermoljoen een wolf blijkt dan vind ik Catshee ook wel verdacht :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #83 Gepost op: 10-08-2020, 10:12:57 »
Nou ja, aandacht...
Ik heb hem er weinig over horen zeggen in het topic.

Overigens begon ik D*N hierdoor juist te verdenken. Als we vandaag op Vermoljoen zouden stemmen en hij bleek een wolf, dan wilde ik daarna zeker voor D*N gaan. Maar de ziener was me voor.

In dit spel moet je niet altijd te veel af gaan op individueel gedrag. Dat van burgers en wolven is niet heel erg anders. Wel zijn wolven vaak iets voorzichtiger. Je moet vooral letten op de verbanden tussen personen. Tussen D*N en Vermoljoen dacht ik een verband te zien. Daarnaast lijkt het erop dat ik meer moeite heb om mensen mee te krijgen op Vermoljoen dan anderen op bijv. chipie, waar ook weinig redenatie achter zat.


Alles bij elkaar maakt het dat ik inmiddels overtuigd ben dat Vermoljoen een wolf is.
En als ik er naast zit, dan zeg ik wel een tijdje niets meer.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #84 Gepost op: 10-08-2020, 10:12:58 »
Maar catshee is confirmed burger door de ziener  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #85 Gepost op: 10-08-2020, 10:17:27 »
Nou ja, aandacht...
Ik heb hem er weinig over horen zeggen in het topic.

Overigens begon ik D*N hierdoor juist te verdenken. Als we vandaag op Vermoljoen zouden stemmen en hij bleek een wolf, dan wilde ik daarna zeker voor D*N gaan. Maar de ziener was me voor.

In dit spel moet je niet altijd te veel af gaan op individueel gedrag. Dat van burgers en wolven is niet heel erg anders. Wel zijn wolven vaak iets voorzichtiger. Je moet vooral letten op de verbanden tussen personen. Tussen D*N en Vermoljoen dacht ik een verband te zien. Daarnaast lijkt het erop dat ik meer moeite heb om mensen mee te krijgen op Vermoljoen dan anderen op bijv. chipie, waar ook weinig redenatie achter zat.


Alles bij elkaar maakt het dat ik inmiddels overtuigd ben dat Vermoljoen een wolf is.
En als ik er naast zit, dan zeg ik wel een tijdje niets meer.
Hmmm, je hebt gelijk, ik dacht dat D*N meer had gedaan dan alleen gestemd op Vermoljoen, maar hij spreekt inderdaad nooit echt een verdenking tegen hem uit in een van de topics. Daisy daarentegen was hij wel vrij vocaal over.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #86 Gepost op: 10-08-2020, 10:19:05 »
Ik heb me vorige keer al verdedigd en ik ga dat niet opnieuw doen omdat ik dan gewoon in herhaling val. D*N is een wolf en probeert samen met de andere wolven mij verdacht te maken, maar trap hier aub niet in!

Zelf blijf ik nog steeds bij Bjorrn en Kaaasje.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #87 Gepost op: 10-08-2020, 10:22:07 »
Hij probeert jouw verdacht te maken? Dan had hij daar wat meer over mogen zeggen.

Ik denk namelijk niet dat D*N er vanuit ging dat hij vandaag door de Ziener ontmaskerd zou worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #88 Gepost op: 10-08-2020, 10:42:33 »
Ik heb me vorige keer al verdedigd en ik ga dat niet opnieuw doen omdat ik dan gewoon in herhaling val. D*N is een wolf en probeert samen met de andere wolven mij verdacht te maken, maar trap hier aub niet in!

Zelf blijf ik nog steeds bij Bjorrn en Kaaasje.

Ik ben door Hillo de ziener confirmed als burger  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #89 Gepost op: 10-08-2020, 11:16:09 »
Ik heb me vorige keer al verdedigd en ik ga dat niet opnieuw doen omdat ik dan gewoon in herhaling val. D*N is een wolf en probeert samen met de andere wolven mij verdacht te maken, maar trap hier aub niet in!

Zelf blijf ik nog steeds bij Bjorrn en Kaaasje.

Hey Messica Simpson, leuk geprobeerd.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #90 Gepost op: 10-08-2020, 11:25:57 »
Ik ben door Hillo de ziener confirmed als burger  ::ohno::
::schaam:: Dan heb ik niks gezegd (en heb ik maar weer eens laten zien hoe slecht ik in dit spel ben  ::rofl:: )
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #91 Gepost op: 10-08-2020, 11:44:04 »
Vermoljoen staat, na D*N, bovenaan mijn lijst.

En ik had even de lijst met confirmed burgers moeten bekijken ::schaam::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #92 Gepost op: 10-08-2020, 12:14:44 »
Wat is handig nu? Doorpuzzelen om te kijken of mbv de ziener nog een extra wolf kunnen vinden? Of juist niks meer zeggen om de wolven niet meer wijs te maken, wat ze wel of niet de komende nacht moeten doen?

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #93 Gepost op: 10-08-2020, 13:31:54 »
Zo te lezen is bijna iedereen overtuigd van D*n. Ik stem met de grote groep mee
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #94 Gepost op: 10-08-2020, 13:54:11 »
Wat is handig nu? Doorpuzzelen om te kijken of mbv de ziener nog een extra wolf kunnen vinden? Of juist niks meer zeggen om de wolven niet meer wijs te maken, wat ze wel of niet de komende nacht moeten doen?

Ach, die wolven zullen vannacht vast op de Ziener gaan stemmen. Hopelijk dat die nog een dag gered wordt, maar niets is helemaal zeker.

Al weet ik ook niet wat ik nu nog extra kan puzzelen.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #95 Gepost op: 10-08-2020, 14:36:32 »
Sorry guys, heb vakantie en druk bezig geweest, dus wat minder aanwezig. Vandaag is m’n laatste dat dus morgen ben ik weer wat aanweziger. On the other hand heb ik niet veel extra’s te melden, dus maakt het ook niet uit.

Top Hillo, tenzij het slinks gespeeld is dat er geen enkele ziener opgestaan is en jullie als wolven dus een plan beraamd hebben om zelf ziener te claimen aangezien die dood lijkt te zijn en de leerling ziener ook. Vergezocht misschien, maar ik zie het Hillo nog wel doen. En dat ze dan D*N opofferen, dat we horen dat ie wolf is en we dus geloven dat de rest die Hillo genoemd heeft safe is maar het eigenlijk zijn mede om en zijn.
Maar goed nu voel ik me zo’n complottheorieëngekkie. Het zou wel een top move zijn.

Maar ook een goeie move als je wel ziener bent uiteraard.  ;) Ik ga in ieder geval mee op D*N

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #96 Gepost op: 10-08-2020, 14:44:46 »
Maar goed nu voel ik me zo’n complottheorieëngekkie.

Zo klink je wel ja  ::rofl::. Waar is de slimme Robbie gebleven?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #97 Gepost op: 10-08-2020, 15:04:46 »
Een meerderheid gaan we toch wel krijgen op D*N dus verander ik weer naar Kaaasje die nomineer ik ook dus. Ik vind het wel leuk om 5 keer op rij dezelfde te nomineren en erop te stemmen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #98 Gepost op: 10-08-2020, 15:05:46 »
Een meerderheid gaan we toch wel krijgen op D*N dus verander ik weer naar Kaaasje die nomineer ik ook dus. Ik vind het wel leuk om 5 keer op rij dezelfde te nomineren en erop te stemmen.

Die Ricardo heeft gewoon heel erg honger naar kaas.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [U] Dag 5 - Weg met de Magiër
« Reactie #99 Gepost op: 10-08-2020, 15:35:59 »
Sorry guys, heb vakantie en druk bezig geweest, dus wat minder aanwezig. Vandaag is m’n laatste dat dus morgen ben ik weer wat aanweziger. On the other hand heb ik niet veel extra’s te melden, dus maakt het ook niet uit.

Top Hillo, tenzij het slinks gespeeld is dat er geen enkele ziener opgestaan is en jullie als wolven dus een plan beraamd hebben om zelf ziener te claimen aangezien die dood lijkt te zijn en de leerling ziener ook. Vergezocht misschien, maar ik zie het Hillo nog wel doen. En dat ze dan D*N opofferen, dat we horen dat ie wolf is en we dus geloven dat de rest die Hillo genoemd heeft safe is maar het eigenlijk zijn mede om en zijn.
Maar goed nu voel ik me zo’n complottheorieëngekkie. Het zou wel een top move zijn.

Maar ook een goeie move als je wel ziener bent uiteraard.  ;) Ik ga in ieder geval mee op D*N

Ja. Of niet. ::rofl::
Je komt er snel genoeg achter want ik ga waarschijnlijk gauw de pijp uit haha.
Nieky grab a life vest!