Auteur Topic: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II  (gelezen 6969 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #120 Gepost op: 12-08-2020, 17:48:22 »
Ik heb nog steeds geen idee waar ik dit kan vinden. Daarnaast dacht ik dat het spel volledig hier op het forum werd gespeeld: dit is voor het eerst dat ik over Discord hoor en ik vind het enigszins jammer dat ik blijkbaar een informatie-achterstand heb omdat mensen via een ander kanaal ook dit spel bespreken.

Het was meer dat iemand terloops liet vallen dat Chardo nog moest stemmen omdat hij anders uit het spel zou gaan. Verder wordt er niet over het spel gecommuniceerd ofzo. Het was toevallig 1 opmerking die voorbij kwam dus je hebt niks gemist :-*

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #121 Gepost op: 12-08-2020, 17:50:21 »
En edit: Sanmol gaf in de bar aan een voorkeur te hebben voor genderneutrale voornaamwoorden, wat een non-binaire genderidentiteit suggereert.

Ik ben man bij wet, want ik lijk een man. Echter voel ik me soms ook heel vrouwelijk als ik bijvoorbeeld in Drag ben, maar aan de andere kant kan in soms ook heel mannelijk zijn. Daarom word ik graag genderneutraal aangesproken, want ik voel niet echt één van beiden. Hopelijk verklaart het dat.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #122 Gepost op: 12-08-2020, 17:54:49 »
Kan ik nu nog iets zeggen of doen om het aantal stemmen op mij om te zwaaien?
Dit is het derde potje en het voelt nog steeds niet leuk weggestemd te worden...  :(

Op wie vind jij dat we moeten stemmen dan  ::vergroot::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #123 Gepost op: 12-08-2020, 17:55:57 »
DRenziboy vind ik ook niet verdacht. Al is het maar om punten te scoren zodat ik eventueel het burgemeesterschap over kan nemen :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #124 Gepost op: 12-08-2020, 17:56:40 »
Ik heb uiteindelijk maar voor Daisy gekozen. Op dag 2 wel op chipie stemmen en op dag 3 niet, terwijl de meesten het dan wel doen. En op dag 3 wel op Molcrazy stemmen en niet op dag 4.

Ik weet het gewoon niet, oke!
« Laatst bewerkt op: 12-08-2020, 18:03:59 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #125 Gepost op: 12-08-2020, 18:01:29 »
Op wie vind jij dat we moeten stemmen dan  ::vergroot::.

Ik zit in hetzelfde schuitje als Brtdm, ik weet het ook niet meer.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #126 Gepost op: 12-08-2020, 18:05:12 »
Ik weet het ook niet meer: ik ben al geswitcht van Daisy naar Michael, die zich vervolgens met Kaaasje samen vrijpleit. Dat zou nog wel een wolvenstreek kunnen zijn, maar dan heb ik Kaaasje dus al die tijd totaal verkeerd ingeschat.

Misschien weer terug naar Daisy dan? ???

Ik lees in het stemtopic dat er een record te verbreken valt (wat is het huidige record?). Tja, dan word ik toch competitief. ;D

Dus ik wissel nog een keer en nomineer Molduck. :D Maar ik sluit niet uit dat ik nog een keer wissel als dat nodig is om het record te verbreken. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #127 Gepost op: 12-08-2020, 18:06:34 »
Ik heb uiteindelijk maar voor Daisy gekozen. Op dag 2 wel op chipie stemmen en op dag 3 niet, terwijl de meesten het dan wel doen.

Ik weet het gewoon niet, oke!

Wat is dat nu weer voor kansloos gedoe. ::)

Ik snap dat het nu wellicht niet slim is om op Vermoljoen te stemmen (ik sluit bluf overigens nog steeds niet uit), maar de manier waarop DRenziboy zich nu verdedigt vind ik ook niet echt overtuigend, dus ik ga ook wisselen naar de burgemeester.

Stem ik de volgende ronde wel op Brtdm :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #128 Gepost op: 12-08-2020, 18:07:08 »
Ik zit in hetzelfde schuitje als Brtdm, ik weet het ook niet meer.

Hmm, ik zal er over nadenken  ::vergroot::. Vind zelf Daisy niet heel erg verdacht, maar dat is vooral omdat ik haar niet kan peilen. Die vrouw is altijd zo mysterieus. James Bond, who? Ik ken alleen Daisy Bond. Flower Power the boots haus down okuurrr.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #129 Gepost op: 12-08-2020, 18:08:32 »
Dus ik wissel nog een keer en nomineer Molduck. :D Maar ik sluit niet uit dat ik nog een keer wissel als dat nodig is om het record te verbreken. ;)

Ik heb ergens in het feedback topic staan hoe vaak in geswitcht ben in mijn eerste potje. Ik zoek het zo wel even op  ::rofl::.

Edit: Gevonden  ::joehoe::. 5 keer in 1 spel.

Dag 1: Lucy > Kitty
Dag 2: Daisy > Tim
Dag 3: SpacyColours > Lariekoek
Dag 4: SpacyColours
Dag 5: DRenziboy > Mitchkox > Molduck
Dag 6: DRenziboy
Dag 7: Focus
Dag 8: FrankLapidus
« Laatst bewerkt op: 12-08-2020, 18:12:09 door Sanmol »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #130 Gepost op: 12-08-2020, 18:09:48 »
Wat is dat nu weer voor kansloos gedoe. ::)

Nou ja kansloos.. Iets van 50% is het toch?

Het lijkt erop dat de wolven dit potje niet bepaald snel meegaan met de meerderheid. Jij gaat zeker niet mee met de meerderheid. Enorm opvallend dat jouw stemmen van dag 2 en 3 een dag later wel een meerderheid krijgen, maar jij er niet op stemt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #131 Gepost op: 12-08-2020, 18:12:07 »
Ik heb ergens in het feedback topic staan hoe vaak in geswitcht ben in mijn eerste potje. Ik zoek het zo wel even op  ::rofl::.

Prima, laat het me weten, dan switch ik indien nodig nog een paar keer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #132 Gepost op: 12-08-2020, 18:15:18 »
Wat is dat nu weer voor kansloos gedoe. ::)

Ik snap dat het nu wellicht niet slim is om op Vermoljoen te stemmen (ik sluit bluf overigens nog steeds niet uit), maar de manier waarop DRenziboy zich nu verdedigt vind ik ook niet echt overtuigend, dus ik ga ook wisselen naar de burgemeester.

Stem ik de volgende ronde wel op Brtdm :P

Ik stort mijn hart uit, en krijg dit terug?!

Ik wil het beste voor het dorp, maar als het dorp niet het beste met mij heeft, prima...
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me genaaid voel door mijn dorpgenoten...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #133 Gepost op: 12-08-2020, 18:16:02 »
Prima, laat het me weten, dan switch ik indien nodig nog een paar keer.



Alsjeblieft.


Ohja, alvast praktische mededeling:
Morgen kan het stemoverzicht later komen. Bovendien is de kans groot dat ik minder actief zal zijn. Ik ga morgen verhuizen en het internet heeft nog wat problemen op mijn zolderkamer. Er is gelukkig een verdieping lager wel internet, dus ik kan wel gewoon stemmen. Ik hoop dat de problemen snel worden opgelost (waarschijnlijk moet iemand beneden een kabel aansluiten, maar daar kan ik niet bij.)
« Laatst bewerkt op: 12-08-2020, 18:22:28 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #134 Gepost op: 12-08-2020, 18:18:54 »
Nou ja kansloos.. Iets van 50% is het toch?

Het lijkt erop dat de wolven dit potje niet bepaald snel meegaan met de meerderheid. Jij gaat zeker niet mee met de meerderheid. Enorm opvallend dat jouw stemmen van dag 2 en 3 een dag later wel een meerderheid krijgen, maar jij er niet op stemt.

Ik ben geen wolf dus stemmen op mij is kansloos.  :P

Het feit dat ik nu wel mee lijk te gaan me de meerderheid is ook verdacht zeker. ::)
In principe kan alles wat je zegt als verdacht worden gezien - Robbie bijv oogt betrouwbaar maar die Lycantroop openbaring pleit m echt niet vrij voor mij - hoe perfect om de verdenking van je af te halen. Het enige wat me tegen houdt is dat D*N er vervolgens bovenop sprong. En D*N weten we dat hij een wolf was. Lijkt me dan juist dat dat we wolvenvrijpleit actie was, lijkt me niet iets dat je met z'n 2en opzet, da's wel heel tricky.

Dus Hillo, als je nog een speler zoekt die ik vertrouw; Robbie.
Naast Catshee, Bjorrn en Brtdm natuurlijk, alhoewel hier natuurlijk nog wel de volgeling tussen kan zitten ::jaja:: . Maar die hoeft er niet uit om de wolven te kunnen verslaan. Dus als één van hen de volgeling is, prima hoor.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2020, 18:20:53 door Daisy »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #135 Gepost op: 12-08-2020, 18:31:16 »
Edit: Gevonden  ::joehoe::. 5 keer in 1 spel.

Vijf keer?! Echt 5 keer geswitcht of op 5 personen gestemd? Oei, dan switch ik nu in ieder geval naar jou, dat is dan de derde switch/vierde stem. Ik nomineer Sanmol.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #136 Gepost op: 12-08-2020, 18:33:50 »
Ik nomineer Brtdm, die natuurlijk geen wolf is, maar die ik hierbij veel succes wens met het bijwerken van het schema.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #137 Gepost op: 12-08-2020, 18:35:16 »
Ik nomineer Brent, met de aansporing ook eens wat te posten (zelfde geldt voor Molduck). Als iedereen zo afwezig is, wordt het ook een saai spel.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #138 Gepost op: 12-08-2020, 18:36:34 »
Ik nomineer hillo, die net als Brtdm natuurlijk geen wolf is. Maar deze nominatie is een eerbetoon voor alles wat hij voor het dorp heeft betekend. Petje af! En veel wijsheid toegewenst voor de komende nacht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #139 Gepost op: 12-08-2020, 18:36:50 »
 ::rofl::

Ik zou je bijna nomineren omdat ik het door deze lachbui nog warmer krijg dan ik het al had, maar ik denk dat ik uitgewisseld ben voor vandaag.