Auteur Topic: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II  (gelezen 6870 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #100 Gepost op: 12-08-2020, 16:16:18 »
Gedurende de dag werd D*N wel openbaard als wolf, terwijl we vd burgers niks weten. Dus als Chardo een wolf geweest was, hadden we dat wel gehoord.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #101 Gepost op: 12-08-2020, 16:17:25 »
Op discord heb ik volgens mij gelezen dat Chardo het niet erg vond dat hij eruit was omdat hij een rol met weinig invloed had ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #102 Gepost op: 12-08-2020, 16:20:36 »
Gedurende de dag werd D*N wel openbaard als wolf, terwijl we vd burgers niks weten. Dus als Chardo een wolf geweest was, hadden we dat wel gehoord.

D*N ging op de brandstapel, Chardo niet. Dus dat is niet met 100% zekerheid te zeggen. Tenzij je meer weet?

Citaat
De burgemeester keek eens om zich heen en zei plotseling: “Hey, waar is Chardo eigenlijk?” Iedereen zocht de zaal af, maar hij was er blijkbaar vandoor gegaan... Gelukkig wist iemand te vertellen dat Chardo al dagen zijn huis niet uit geweest was, dus veel zou het dorp er niet aan missen.

Op discord heb ik volgens mij gelezen dat Chardo het niet erg vond dat hij eruit was omdat hij een rol met weinig invloed had ::jaja::

Oh, oké. Ik zal wel oud worden, maar ik heb geen idee wat Discord is en of dat een geoorloofd communicatiekanaal is tussen actieve en geëlimineerde kandidaten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #103 Gepost op: 12-08-2020, 16:38:30 »
D*N ging op de brandstapel, Chardo niet. Dus dat is niet met 100% zekerheid te zeggen. Tenzij je meer weet?

Nachtdoden weten we alles van, van dag doden weten we wolf of burger. Kortom, ik interpreteer dat als Chardo een wolf geweest was, we dat sws gehoord zouden moeten hebben.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #104 Gepost op: 12-08-2020, 16:45:11 »
Nachtdoden weten we alles van, van dag doden weten we wolf of burger. Kortom, ik interpreteer dat als Chardo een wolf geweest was, we dat sws gehoord zouden moeten hebben.

Ja, ik verwacht dat je wel gelijk zult hebben en dat Chardo 99% zeker géén wolf was, maar mijn punt was dat we daar alleen echt 100% zeker van konden zijn als Lucy daar duidelijkheid over verschaft: zolang ze dat niet doet, is er nog een piepkleine 1% kans dat hij een wolf was.

Dat dacht ik tenminste, tot Michael's post hierboven.

En nu ga ik toch mijn stem nog wijzigen en een nieuwe persoon nomineren, omdat ik me nu afvraag of michael90 misschien per ongeluk zijn mond voorbij heeft gepraat en hier iets meldt dat uit het speciale wolvenoverleg komt. ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #105 Gepost op: 12-08-2020, 17:10:32 »
Ik ga mijn stem ook wijzigen naar Michael. Ik heb geen idee, maar op dag 3 hebben er 6 mensen op mrchipie gestemd, waarvan er inmiddels 5 bevestigd goed zijn.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er destijds geen enkele wolf op de chipster heeft gestemd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #106 Gepost op: 12-08-2020, 17:23:56 »
Wat Chardo precies zei kan iedereen gewoon teruglezen op de RN-server op discord ;)

Maar jullie doen je best maar. Iemand die een klein beetje had opgelet had ondertussen wel door de regels door kunnen zien dat ik aan de juiste kant sta.

Opvallend: Brtdm die mijn naam een paar keer goed zet ::oink::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #107 Gepost op: 12-08-2020, 17:27:15 »
Wat een spanning vandaag  ::oink::. Ik pak mijn popcorn alvast.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #108 Gepost op: 12-08-2020, 17:29:01 »
Wat een spanning vandaag  ::oink::. Ik pak mijn popcorn alvast.
Eten wolven popcorn? ::oink::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #109 Gepost op: 12-08-2020, 17:31:23 »
Eten wolven popcorn? ::oink::
Eten wolven mijn man op?  ::vergroot::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #110 Gepost op: 12-08-2020, 17:32:01 »
Ik geloof het eigenlijk ook niet helemaal met michael, maar in dat geval moeten we eens goed kijken waarom er geen enkele wolf op dag 3 mee is gegaan met de meerderheid. In dat geval snap ik ook beter dat Vermoljoen geen wolf is, als dit blijkbaar de tactiek is.

Er zijn overigens 5 onbevestigde mensen over die nog nooit met de meerderheid hebben meegestemd:
Ricardo, Brent, Daisy, Molduck (en Vermoljoen).

Misschien daar eens meer op focussen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #111 Gepost op: 12-08-2020, 17:33:43 »
Michael90: vertrouw jij kaasje ook het allermeest?
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #112 Gepost op: 12-08-2020, 17:34:34 »
Ik geloof het eigenlijk ook niet helemaal met michael, maar in dat geval moeten we eens goed kijken waarom er geen enkele wolf op dag 3 mee is gegaan met de meerderheid. In dat geval snap ik ook beter dat Vermoljoen geen wolf is, als dit blijkbaar de tactiek is.

Er zijn overigens 5 onbevestigde mensen over die nog nooit met de meerderheid hebben meegestemd:
Ricardo, Brent, Daisy, Molduck (en Vermoljoen).

Misschien daar eens meer op focussen.

Brent word gediskwalificeerd als hij vandaag niet stemt, dus dat is tragisch.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #113 Gepost op: 12-08-2020, 17:38:11 »
Ik geloof het eigenlijk ook niet helemaal met michael, maar in dat geval moeten we eens goed kijken waarom er geen enkele wolf op dag 3 mee is gegaan met de meerderheid. In dat geval snap ik ook beter dat Vermoljoen geen wolf is, als dit blijkbaar de tactiek is.
Maar als je ziet dat er toch geen wolf in gevaar is, is er als wolf toch geen reden om met de meerderheid mee te moeten gaan?
(En dat lijkt zo te zijn toen mrchipie dood ging. 3 stemmen meer dan runner up Sanmol.)

Sterker nog, waarom zou je gaan stemmen op iemand die bevestigd wordt als onschuldig als je ook je handen kan wassen in onschuld door op iemand anders te stemmen?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #114 Gepost op: 12-08-2020, 17:39:18 »
Michael90: vertrouw jij kaasje ook het allermeest?
Trust Nobody. Oh nee dat is een ander format. Ik heb gezegd dat de kans dat kaaasje een wolf is kleiner is dan dat ik de Staatsloterij ga winnen. Dus als jij daaruit kan concluderen dat ik kaaasje het allermeest vertrouw?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #115 Gepost op: 12-08-2020, 17:40:08 »
Trouwens was bijna geneigd om op Brent te stemmen door deze opmerking:

Is Sanmol een meisje?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #116 Gepost op: 12-08-2020, 17:40:54 »
Trouwens was bijna geneigd om op Brent te stemmen door deze opmerking:
Je hebt anders wel wat vrouwelijke trekjes

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #117 Gepost op: 12-08-2020, 17:42:45 »
Trust Nobody. Oh nee dat is een ander format. Ik heb gezegd dat de kans dat kaaasje een wolf is kleiner is dan dat ik de Staatsloterij ga winnen. Dus als jij daaruit kan concluderen dat ik kaaasje het allermeest vertrouw?

Haha ok top! Fijn dat jullie elkaar zo vertrouwen, dat wekt vertrouwen!

Ik wil dan oproepen om niet op Kaaasje of Michael te stemmen. En Vermoljoen moeten we ook maar t voordeel vd twijfel geven zolang niemand hem tegenspreekt. Blijven er nog een paar over en dan ga ik -enigszins willekeurig- voor DRenziboy
Nieky grab a life vest!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #118 Gepost op: 12-08-2020, 17:44:57 »
Wat Chardo precies zei kan iedereen gewoon teruglezen op de RN-server op discord ;)

Ik heb nog steeds geen idee waar ik dit kan vinden. Daarnaast dacht ik dat het spel volledig hier op het forum werd gespeeld: dit is voor het eerst dat ik over Discord hoor en ik vind het enigszins jammer dat ik blijkbaar een informatie-achterstand heb omdat mensen via een ander kanaal ook dit spel bespreken.

Je hebt anders wel wat vrouwelijke trekjes

En edit: Sanmol gaf in de bar aan een voorkeur te hebben voor genderneutrale voornaamwoorden, wat een non-binaire genderidentiteit suggereert.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 6 - De Verkeerde Moord II
« Reactie #119 Gepost op: 12-08-2020, 17:48:03 »
Kan ik nu nog iets zeggen of doen om het aantal stemmen op mij om te zwaaien?
Dit is het derde potje en het voelt nog steeds niet leuk weggestemd te worden...  :(

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?