Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 86399 keer)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #720 Gepost op: 17-10-2020, 22:21:49 »
Aflevering 6 heeft me te in de war gebracht :P Dat hele opsplitsen en Jeroen zeer verdacht neerzetten. Dubbele executie etc. Mijn hele Peggy en Jeroen tunnel ging toen in de knoop.

Aangezien ik eerder al op Jeroen zat en nooit op Nikkie, houd ik het maar bij Jeroen. Maar vooralsnog vind ik het geen overtuigend seizoen qua molacties, of ze moeten nog wat moois verstopt hebben.

Nog een weekje speuren of ik nog wat kan vinden om het ofwel verder te onderbouwen of van gedachten te veranderen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #721 Gepost op: 17-10-2020, 22:25:22 »
Jeroen ook, na het rode scherm van Peggy.
Het handschrift kondigde haar exit aan, en het molschap van Jeroen.
Dammit!

Er bleek ook waarom we mochten weten dat Patrick of haar zat. Ze ging niet eens een halve uitzending meer mee.
En ja, Jeroen, daar kan ik nu opeens wel de mol in zien, geen idee waarom dat voorheen niet zo was.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #722 Gepost op: 17-10-2020, 22:30:14 »
Wow. Wat een ontwikkelingen! Mijn Mol Peggy eruit, en mijn reservemol Tygo kan ook meteen afgestreept worden! Dzjee.

Bij zowel Nikkie als Jeroen zijn er een boel dingen die ik niet kan plaatsen.
Voor dit moment zet ik mijn stem op Nikkie. Spiegelhandschrift of niet. De Mol weet dat, en zal toch niet op deze manier in zijn kaarten laten kijken.
Maar ik acht de kans dat ik eind deze week toch op Jeroen zit, net zo groot. :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #723 Gepost op: 17-10-2020, 22:36:02 »
Jeroen.

Het is win-win. Want als Nikkie het toch blijkt te zijn (zou me verbazen, maar ik heb er eerder naast gezeten) lach ik me rot.  Is wel een topper, want of ze nú winnares of mol is, in beide gevallen heeft ze het zaakje opgerold en ook nog eens op een uitermate vermakelijke manier.

Jammer dat je hier niet meer op Tygo kan stemmen, want volgens mol-talk deed 5% van alle stemmers dat   ;D
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #724 Gepost op: 17-10-2020, 22:42:28 »
Jeroen

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #725 Gepost op: 17-10-2020, 22:43:26 »
Jeroen it is.
Mijn geluid. Dat slaat op een DJ.

Hij zat ook voor in het karretje. Een mol graaft zich ook een weg naar voren.

Tonnen laten wegrollen.
Toehappen op fouten van Nikkie.

En handschrift spiegel is van Jeroen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #726 Gepost op: 17-10-2020, 22:44:02 »
Tygo niet?? :o Ik hoop dan heel erg dat het Nikkie is, maar ik ga toch voor Jeroen.

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #727 Gepost op: 17-10-2020, 22:52:36 »
100% Jeroen

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #728 Gepost op: 17-10-2020, 22:55:29 »
Jeroen moet het nu wel zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #729 Gepost op: 17-10-2020, 22:59:41 »
Spiegelhandschrift of niet. De Mol weet dat, en zal toch niet op deze manier in zijn kaarten laten kijken.
Tja, ik kijk nu net in het Jeroen topic. En die handschriften zijn gruwelijk aan elkaar gelijk. Dus ik kan net zo goed meteen mijn stem op Jeroen zetten, daar hoeven we geen week op te wachten.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #730 Gepost op: 17-10-2020, 23:05:04 »
Jeroen.

Vanwege het handschrift, maar zeker ook vanwege de prachtige muziek- en uitpluishints van Blip en Mastermol.



Al blijft de vinger van Napoleon me toch dwars zitten, die lijkt naar de grootste van de op Elba gevangen personen te wijzen.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2020, 23:18:10 door Marisa »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #731 Gepost op: 17-10-2020, 23:22:10 »
Nikkie
Frankje Lapi

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #732 Gepost op: 17-10-2020, 23:26:39 »
Ik ga nu voor Jeroen en hoop op de theorie van blib echt een hint is. Zou geweldig zijn.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #733 Gepost op: 17-10-2020, 23:26:52 »
Iedereen die op jeroen gaat tuint er weer eens lekker in zoals ze willen ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #734 Gepost op: 17-10-2020, 23:27:03 »
Tja, ik kijk nu net in het Jeroen topic. En die handschriften zijn gruwelijk aan elkaar gelijk. Dus ik kan net zo goed meteen mijn stem op Jeroen zetten, daar hoeven we geen week op te wachten.

Ja die fotovergelijking van het handschrift van Jeroen met dat op de spiegels is echt wel heel sterk bewijs voor Jeroen als mol. Kan er geen andere draai aan geven jammer genoeg

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #735 Gepost op: 17-10-2020, 23:36:35 »
Ik ga met Blip mee. En hoop dat het Nikkie niet is vanwege haar opstelling in het geheel.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #736 Gepost op: 17-10-2020, 23:36:35 »
Ik hoopte van tevoren vooral niet Jeroen, die vond ik het saaist.

Ben er niet gerust op ;D Ik vond hem weer verdacht onopvallend, Thomas vibes ::jaja:: En nog niks goed zien doen.
Ik heb het al die tijd al geweten ::pinokkio::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #737 Gepost op: 17-10-2020, 23:40:23 »
Het moet Jeroen wel zijn, de eerste keer dat veel mensen op een dwaalspoor zijn gebracht door berichten  in de media. Waar voorheen een afvaller aan twitgedrag nog weleens te voorspellen was, heeft Jeroen velen  flink in de war gebracht met verspreking over zijn exit.

Bij steenrijk dacht ik toch echt een Margriet vd Linden truckje te zien bij Jeroen, arme Tygo, vvoor hem was het dubbel zo zwaar. Stenen sjouwen met de mol. Jeroen had die balk niet eens vast toen ze langs de 25 euro stenen liepen en hup laten we hier wat stenen dr uit gooien, want zwaar...moeiteloos tilde hij de balk met manden wel snel naar Nikkie bij t paaltje met 0,5.. geen seconde meer aan Jeroen gedacht toen hij zich op de radio "versprak". Nikkie lag  er te dik op, Tygo steeds met zn handen in de weer, viel ook te veel op, Peggy en Patrick die de pot samen vulde, Ron misschien dan? Maar bij het vertrek van Ron viel het kwartje,  het is Jeroen, die het elke executie steeds moeilijker kreeg.en duidelijk opgelucht bij de finale stond.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #738 Gepost op: 17-10-2020, 23:46:17 »
Ik heb het al die tijd al geweten ::pinokkio::
Als Jeroen het is ga ik voortaan ook echt voor de saaiste  ::jaja::

Thomas, Rob en Jeroen vond ik allemaal saai van tevoren  ;D (en die laatste twee nog steeds)
Frankje Lapi

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #739 Gepost op: 17-10-2020, 23:51:26 »
Jeroen