Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
* Dorine steekt vinger op.'ik wil graag het woord zeggen'poging voor de cryptogram: ceintuursluiting
Oh ja, ik weet het antwoord op de cryptogram: ceintuursluiting!
Het sokkenprobleem...Is ziekenhuizen liggen veel kinderen die of een sonde hebben of ergens anders slangetjes hebben. Omdat het nou niet zo leuk is om daar de hele dag tegen aan te kijken zamelen sommige mensen (o.a. ik dus...) sokken in met leuke plaatjes erop. Deze kun je dan omstikken tot zakjes waar je de opgerolde slangetjes in kunt stoppen zodat je er niet de hele dag tegenaan hoeft te kijken. Op jaarbasis gaan er zo +/- (schrik niet) 5000 stuks doorheen. Dus, mis je nog een sokje? Ga eens op strooptocht door het ziekenhuis! In mijn geval het Radboud te Nijmegen of het Elisabethziekenhuis te Tilburg...
Allemaal prietpraat. Iedereen weet dat 's nachts de kaboutertjes langskomen om huishoudelijke klusjes te doen voor mensen. Omdat ze daarvoor nooit beloond worden, nemen ze hun eigen beloning mee (sokken).
Aanschouw hier de geboorte van het *feest feest* !
Het aangeven van acties door middel van sterretjes is behalve de [me] functie erg populair, wat de reden is van de sterretjes. Waarom twee keer feest, en niet een keer? Zeg nou zelf, *feest* klinkt toch niet. Bovendien lijkt het dan of je het over het zelfstandig naamwoord "feest" hebt in plaats van het werkwoord, "(ik) feest".Of niet natuurlijk
Fout!Gek genoeg ook fout!
pfff ik doe nog maar een poging fabriekssluiting
ehm.. is die crypto nou al geraden of..
Anders ga ik nog een poging doen.. (die dan ongetwijfeld weer fout is .. Niet goed voor m'n ego dit )And still.. unable to resist..Hoe doe je het toch..
Geen paniek, geen paniek!Hier is de nieuwe crypto, een makkie hoor: De bruid verbergen - 11 letters
Gefeliciteerd Dorine Hmm jaja makkelijk.. als je het antwoord weet
Gaan we eens over nadenken..Pssst kan je een hint geven ?? Ten slotte zit ik in je fanclub..!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
698 gasten en 15 vaste bezoekers