Auteur Topic: Suggestie // Creativiteitsforum  (gelezen 5614 keer)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Suggestie // Creativiteitsforum
« Gepost op: 5-10-2020, 16:55:04 »
Hoi! Is het wellicht een idee om een creativiteitsforum toe te voegen? We hebben de Huiskamer, Relaxhoek etc., maar nergens een plek waar mensen hun creatieve uitspattingen kunnen delen met de rest. Terwijl dat juist bij uitstek een mooie gelegenheid is om de talenten op RealityNet te ontdekken! Mijn suggestie is dus om een forum toe te voegen waar tekenaars, fotoshoppers, schrijvers en dichters naar hartenlust hun werk kunnen delen!  ;D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Suggestie // Creativiteitsforum
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2020, 17:17:34 »
We hebben al een creativiteitstopic in de Relaxhoek: https://www.realitynet.org/forum/?topic=61065.0

Een heel forum daarvoor lijkt me sowieso een beetje overdreven. Het past qua onderwerp al prima binnen zowel de Relaxhoek als de Huiskamer. Als je een forum ervoor maakt, krijg je een handjevol mensen met hun eigen topic waarin ze af en toe iets delen, en dan per topic een handjevol reacties. Dat heeft wat mij betreft geen heel forum nodig.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Suggestie // Creativiteitsforum
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2020, 12:30:58 »
Vrees dat het momenteel inderdaad niet groot genoeg is.
Ook creatieve topics draaien vaak relatief bescheiden.

Wat jammer is, maar het is momenteel niet anders ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.