Hieronder mijn toelichting op de antwoorden.
1. Parco delle Madonie, een prachtig natuurpark op Sicilië waar ik begin oktober was. In september postte ik dat ik hoopte begin oktober naar Italië te kunnen. Dat is dus gelukt. 6 van jullie hadden dit goed!
2. Dat mijn dierbaren gelukkig en gezond zijn, alleen Michael wist dit! Ik vond dit zelf ook de moeilijkste vraag om te raden, in Poule A had ik niemands antwoord goed.
3. Het winnen van het RN Songfestival natuurlijk, tsja dit antwoord kon natuurlijk alleen door Michael of mij gegeven zijn, 14 van jullie hadden het goed!
4. The Big Puzzle, vond ik erg leuk om aan mee te doen, 8 van jullie hadden dit goed.
5. Op de bonnefooi hiken zonder uitrusting, dit sloot dus aan op mijn hoogtepunt, alleen Starlight had dit door (?).
6. Alolan Ninetales, de mooiste Pokémon die er is, 6 van jullie hadden dit goed!
7. The Umbrella Academy, dit heb ik volgens mij ergens gepost. The Queen's Gambit had ook gekund inderdaad. The Bridge ben ik ooit bij in slaap gevallen. The Good Place ben ik nog niet aan begonnen. En Please Like Me heb ik een paar jaar geleden al gebingewatched...
8.
Kristian Kristensen - Du ga mæ viljestyrke, tsja dit was natuurlijk een inkoppertje, mijn winnende songfestivalinzending. Alleen Molduck wist dit niet...
9.
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was, vroeger veel naar dit liedje geluisterd, het beschreef een beetje mijn broer en mezelf, alleen Brent wist dit, of nou ja hij gokte dit vast goed...
10. Meer reizen en nieuwe dingen ontdekken, oh deze had niemand goed! Brent en Vermoljoen kwamen met 'Delen met familie en naar Amerika reizen' nog het dichtste bij.
11. Ik denk dan toch mijn vriend, ik studeer al een tijdje niet meer en geen idee wie Elio is? Alleen D*N, Hans, LdH en Spacy hadden deze goed.
12. Boeken lezen, hoewel dat nu toch weer is weggezakt, ja heb het inmiddels weer opgepakt hoor. Alleen LdH en Nieky hadden dit goed...
En degene die mij het beste kent, is niemand minder dan:
LdHmolletje! (8 goede antwoorden)
En degene die mij het minste kent, is:
Molduck! (0 goede antwoorden)
Zelf ken ik Lödewijk, ViWiRu en Wouterv het beste, met 8 goede antwoorden.
Van Susdus weet ik helemaal niets.
En van Brent en Hautoa wist ook maar 1 antwoord...