Mijn antwoorden
1. Twee weekendjes en een midweekje wegJe moet het bij mij altijd in de reishoek zoeken, zelfs in 2020. Veel opties waren er niet om weg te gaan, voor mij, aangezien ik in de zomervakantie altijd werk kan ik dan niet weg (behalve een weekendje, wat ik dus wel gedaan heb) - dus dat antwoord had niet bij mij gepast. Dit waren ook echt voor mij de hoogtepunten van 2020, verdere hoogtepunten van vorig jaar zijn echt op 1 hand te tellen (en die zijn dan nog voor alles op slot ging, bijv het OneRepublic concert). Een huis gekocht? Nee, ik woon alweer bijna 8 jaar in mijn koop appartementje, naar volle tevredenheid.
2. Niet meer afhankelijk zijn van regels; ofwel, spontaan de dingen kunnen doen, dit je wilt doen, zonder ergens mee rekening hoeven te houden.Antwoord zegt genoeg. Dit was een moeilijke vraag, veel vergelijkbare antwoorden, toch een aantal keer geraden. Antwoorden die fout waren, waren ook niet heel vreemd.
3. De spontane opzet van allerlei forumspellen tijdens de eerste lockdown.Toen de eerste lockdown begon, ontstonden er direct allerlei initiatieven, echt heel leuk. Verveling kwam iig niet door het forum.
4. Ultimate WerewolfIk snap dat het merendeel RealityNet's Most Wanted bij mij heeft geplaatst. Daar heb ik tot soms wat stressend aan toe veel energie in gestoken en het was erg leuk en vermakelijk (en gewonnen natuurlijk!) Maar het eerste wat in me op kwam was Ultimate Werewolf. Ik heb achter de schermen zoveel lol gehad, elke ronde die KD. en ik weer doorkwamen en dan nog winnen ook, het was geweldig. En het is me ook nog gelukt de wolven PM op mijn telefoon te lezen onder iemands neus, en die had niks in de gaten.
5. Romain Grosjean die ontsnapt uit de vlammenzee in Bahrain.Als je me een beetje kent, weet je dat ik hier onmogelijk niét Romain Grosjean kon noemen, dus het was alleen gokken welke van de twee het was. Slechts één ander antwoord bij me geplaatst door Chardo, ik denk dat je me echt niet kent want je kon niet verder van de waarheid zitten, ik ben dol op sport (kijken dan hč
).
6. GeenIk heb niets met Pokémon, en dat is ook geen geheim. Ik heb dus ook geen favoriet. Bijna iedereen wist dit.
7. Geen specifieke serie - maar de vele Scandinavische thrillers op Netflix.Ik weet zeker dat ik hier wel iets over gepost heb, dat ik het zo leuk vond dat er zoveel op Netflix te vinden zijn. Ik heb diverse series gekeken en ik kon er niet eentje uitkiezen. Verbaast me echt dat het maar geraden is door 3 personen (mrchipie, Starlight en Nieky). Andere antwoorden die aan me gekoppeld zijn ken ik eigenlijk niet, behalve High School Musical, maar dat is dus echt helemaal niet mijn genre.
8. U2 - With or without You1 dag voor de quiz online kwan heb ik mijn Spotify jaarlijst op Instagram gedeeld, maar ik geloof niet dat iemand van de deelnemers gezien heeft
(hooguit de host). Maar goed, ik ben geloof ik de enige die dit nummer in zijn Top 2000 lijst gezet heeft, dus deze was wel te doen, is ook veel geraden zie ik. Mitch denkt weer dat ik een musical fan ben, maar nee, die moest toch duidelijk naar iemand anders
9. Blřf - Zo stilOok deze stond in mijn top 2000 lijst en is dus vaak geraden.
10. Een wereldreis makenAltijd geroepen dat 'als ik de loterij win, ga ik een werelreis maken.' En nee LdHmolletje, ik ga dan niet een cursus Spaans onderweg volgen, ik ga gewoon van het landschap, de steden en wat ik verder nog tegenkom genieten.
11. Eindelijk na maanden via een MS Teams call een aantal Antwerpse collega´s ´ontmoeten´. En er dan na al die tijd achter komen dat er één van hen geen vrouw is maar een man …Bijna geen nieuwe mensen leren kennen. Zou ook niet weten hoe, ben geen student, ben niet verhuisd en heb geen andere baan gekregen...... Wel met wat andere collega's gaan samenwerken, waaronder een aantal Belgen. Na maanden besloten we dat het tijd werd om eens een videocall te houden. En toen kwam ik erachter dat iemand dus een man was en geen vrouw (die persoon had geen avatar in MS teams, anders was me dit uiteraard niet overkomen
). Omdat ik het gevoel heb dat ik ook niet mensen beter heb leren kennen in mijn kring (die is niet zo breed), leek me dit wel een leuk antwoord.
Heb je random.org gebruikt Mitch, want bij vraag 1 heb je ingevuld dat ik een huis gekocht heb, en nu ben ik iemand dankbaar voor een kamer.
12. GeenIk vermoedde al dat niemand deze juist ging hebben, het is ook niks voor mij om 'geen' in te vullen, maar ik wist echt niks.
Ik ga later nog wel eens even kijken wie ik het beste kende, en we mij het beste kende.