Auteur Topic: Bar Ladderzap!  (gelezen 22758 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #260 Gepost op: 1-02-2021, 21:01:00 »

 
Dag vrienden,
 
Ik lig er nu (zo goed als zeker) uit. Ten eerste wil ik Robbie Lilwall, RobPaul, Robbie Kirkman oftewel Robbieazerty bedanken voor dit prachtige avontuur. De opdrachten waren werkelijk fantastisch en ik heb echt genoten. Helaas SAW niet mogen halen, want ik had sommige van mijn mededeelnemers best in een val willen stoppen.
 

 
Laat ik beginnen met Molfreak Arno, heel sneu dat hij als eerste afviel. Tegelijkertijd verdien je dat ook als je nog minder van het spel snapt dan ik. Aflevering twee was toch ook wel een van mijn favoriete afleveringen. Ik had Chipie met mijn Anne Sloerie Jung in de val gelokt zoals ik magere hein vroeger in het zwembad stopte en het trapje weghaalde bij SIMS. Gelukkig ben ik dus de derde afvaller en niet de grootste loser in dit spel.


 
Dan de nog levende deelnemers… Laten we gelijk beginnen met de_witte die het nodig vond om mij te vermoorden met Dead of Winter waardoor ik mijn doelstelling niet behaalde. De_witte was de hele tijd kleurloos en viel niet op, tot deze actie. Ik onthoud dit voor een later forumspel. Over forum- of Discordspellen gesproken: Michael90. Voor het eerst spoilde hij mijn rol eens niet en heb ik goed met hem kunnen samenwerken. Ik gun jou in ieder geval dit maal wel een finaleplaats. Ook Vermoljoen gun ik die finaleplek wel. Ondanks dat zijn drag queen meer een drek queen was, liet hij mij tijdens de voedselketen-opdracht wel in leven. Net als monkeysuncle die als leeuw koos om de grootste slang aan te vallen: Daisy, die zo braaf lijkt maar stiekem kogels bespaarde tijdens de triggerfingeropdracht om zichzelf extra punten te verschaffen. Ycaris daarentegen kwam in de verkeerde groep terecht en was de enige die zich aan de afspraken hield. Haar persoonlijke tekst is dan ook niet voor niets: Ik zal...... nooit iemand kwaad doen. Dan LuchtManiak die de finale nooit gaat halen, de enige finale die hij haalt is die van Miljoenenjacht. Maar dan als de AliExpress-versie van presentatrice Linda de Mol. Dan Dennis die aflevering 1 met geluk overleefde en aflevering 2 letterlijk uitzong. Dat hij zijn kroontje, in zijn favoriete aflevering, moest inleveren zal hem toch stiekem wel pijn hebben gedaan. Dat kroontje ging natuurlijk naar Susdus… Wat zullen we daar over zeggen. Samen vlinders vangen en jou dat puntje gunnen, mede door mijn overleg jou helpen met de voedselketen en de punten gewonnen van mij met sleeping queens. Zonder mij zou jij geen kroontje hebben, maar hooguit een participatielintje. En wat krijg ik daarvoor terug? Hooguit een afwijzing. Maar toch gun ik jou de winst van ZAP 3.0. Er is maar een queen en dat ben jij. En mocht je ooit een king zoeken, dan weet je me te vinden een paar kilometer verderop!


 
Ik sluit mijn speech af en bedank nogmaals alle deelnemers. Ik vond het fantastisch en blijf het zeker volgen. Nogmaals Robbie bedankt voor de organisatie.
 
Dikke knuffel en kus van AS Jung! <3
 

 

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #261 Gepost op: 1-02-2021, 21:11:35 »
Aaaaah Mitchie toch  ::bravo:: 


Ik weiger te accepteren dat jij het spel gaat verlaten! Robbie?  ::megafoon::  waar zijn de vrijstellingen te koop?


Talk less, smile more

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #262 Gepost op: 1-02-2021, 21:16:57 »
ik had robbie al proberen om te kopen maar nee :(
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #263 Gepost op: 1-02-2021, 21:20:48 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

We zullen je missen  ::hug::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #264 Gepost op: 1-02-2021, 22:32:27 »
Wat een superafscheid Mitch  ::hug::

My fall will be for you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #265 Gepost op: 1-02-2021, 22:47:19 »
Ik hoop dat FrankLapidus meegelezen heeft, genoeg inspiratie voor de volgende forumsoap de afgelopen 3 rondes :P

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #266 Gepost op: 1-02-2021, 22:51:23 »
Is dat FrankLapidus, het broertje van?
My fall will be for you

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #267 Gepost op: 1-02-2021, 22:56:15 »
Thnx Mitch ::hug::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #268 Gepost op: 1-02-2021, 23:34:03 »
De 3 die als eerste in de middelste coupé zijn van de trein naar Aflevering 4 verdienen een vrijstelling!

Go ::megafoon::
Så hva gjør vi nå?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #269 Gepost op: 2-02-2021, 07:10:26 »
Wat een mooi afscheid Mitch  ::hug:: Mocht je heimwee hebben kun jij me altijd via Ali bestellen

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #270 Gepost op: 2-02-2021, 09:41:46 »
Jammer Mitch naar mooi afscheidsbericht :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #271 Gepost op: 2-02-2021, 10:48:02 »
Dan Dennis die aflevering 1 met geluk ondanks pech overleefde en aflevering 2 letterlijk uitzong. Dat hij zijn kroontje, in zijn favoriete aflevering, moest inleveren zal hem toch stiekem wel pijn hebben gedaan.

Ah floppend het spel uit, want ook hier krijg je een onvoldoende voor. Als je een beetje hebt opgelet dan zie je dat het programma waar ik het meest naar uitkijk "Game of Thrones" is en niet Drag race  ::vergroot::. Sterker nog, ik heb van dragrace alleen het Nederlandse seizoen gezien maar verder helemaal niets. Dacht je dit ALLEEN OMDAT IK HOMO BEN ZEKER?  ;D

Maar leuk geprobeerd! Je geflop zal gemist worden  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #272 Gepost op: 2-02-2021, 13:44:51 »
Balen Mitch!  ::hug::
Maar fijne speech voor ons kijkers, licht een puntje van de sluier op. Ik kijk alweer uit naar de biechten achteraf  ;D
« Laatst bewerkt op: 2-02-2021, 14:00:32 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #273 Gepost op: 2-02-2021, 13:48:07 »
Balen Mitch!  ::hug::
Maar fijne speech voor ons kijkers, ligt een puntje van de sluier op. Ik kijk alweer uit naar de biechten achteraf  ;D

Oh ja, biechten  ::schaam::
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #274 Gepost op: 2-02-2021, 14:58:42 »
Nou bedankt hoor Mitch.   ::rofl::
In de opdrachten van vorige week en deze week ging ik al een stuk beter zijn. De eerste opdrachten waren gewoon niet voor mij. Maar ik ga mezelf dit forum jaar nog genoeg kunnen bewijzen :P

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #275 Gepost op: 2-02-2021, 15:41:11 »
Ah floppend het spel uit, want ook hier krijg je een onvoldoende voor. Als je een beetje hebt opgelet dan zie je dat het programma waar ik het meest naar uitkijk "Game of Thrones" is en niet Drag race  ::vergroot::. Sterker nog, ik heb van dragrace alleen het Nederlandse seizoen gezien maar verder helemaal niets. Dacht je dit ALLEEN OMDAT IK HOMO BEN ZEKER?  ;D

Maar leuk geprobeerd! Je geflop zal gemist worden  ::bravo::

JA OMDAT JE HOMO BENT. Lekker alle homo's over één kam scheren ::rofl::

Bedankt voor alle lieve berichten. En Molfreak Arno, ik vond het wel echt leuk en hoop dat ik je volgend forumspel weer tegenkom!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #276 Gepost op: 2-02-2021, 18:36:28 »
Welkom in de Loserlounge Mitchflopz ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #277 Gepost op: 2-02-2021, 22:58:57 »
Wat een prachtige afscheidsspeech Mitchkox! knap hoe je met de, ongetwijfeld grote, teleurstelling omgaat  ::hug:: Goede analyse van de spelerskenmerken ook   ;D
Je zal gemist worden. Hopelijk blijf je hier komen, als is het maar voor de kijkcijfers.

Ondertussen gaat ie bij mij bepaald minder lekker. Mijn moeder heeft gisteravond een hersenbloeding gekregen en is vannacht overleden. Veel verdriet en veel te regelen dus.

Ik geniet enorm van dit forum, vanwege de lieve mensen en omdat er veel te lachen valt. Ook nu wil ik hier dus gewoon lekker blijven komen en afleiding vinden. Het kan echter zijn dat ik een keer een deadline mis of me niet heb ingelezen in een ingewikkeld spel. En als me dat punten kost, dan is dat goed. Maar dat jullie wel even weten waar het door komt.

Al rijmend leggen we de laatste tegels en dan door naar de volgende aflevering!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #278 Gepost op: 2-02-2021, 23:01:50 »
Heftig, gecondoleerd en heel veel sterkte Ycaris  ::hug::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #279 Gepost op: 2-02-2021, 23:04:15 »
Ach Ycaris  :\'(

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd  ::hug:: ::hug:: ::hug::
My fall will be for you