Binnenkort starten we met het eerste seizoen van het bekende programma
Pointless op RealityNet! In dit programma draait het niet alleen om het geven van
goede antwoorden, maar vooral ook om
originele antwoorden. Een 50-koppig panel, bestaande uit mensen van het forum en daar buiten, beantwoordt namelijk dezelfde vragen. Hoe meer mensen een antwoord noemen, hoe nadeliger het voor jou uitpakt om die te noemen. Jouw taak als kandidaat is namelijk om dát antwoord te geven, dat niemand anders gaf: een
pointless antwoord. Hebben bijvoorbeeld 37 panelleden hetzelfde antwoord gegeven, dan krijg je 37 punten.
Aan het seizoen kunnen 12 kandidaten deelnemen. Daarnaast kun je je opgeven aan het ultrageheime panel, waarmee je het de kandidaten met jouw antwoorden knap lastig kunt maken.
Aanmelden: hoe doe ik dat?KandidaatWil je deelnemen als kandidaat? Stuur me dan een PM. Simpel, toch? Mochten er meer dan 12 aanmeldingen komen, dan zal één vraag de doorslag geven.
PanellidWil je deelnemen aan het 50-koppige panel? Dat kan! Stuur ook dan een PM. Je zult dan binnenkort worden uitgenodigd voor de chat waarin de vragen aan je worden voorgelegd. Dit zal maximaal een uur van je tijd vragen.
Wanneer start het spel?Voor de start van het spel wachten we tot De Zwakste Schakel in ieder geval is afgelopen. Dat betekent dat kandidaten van Pointless nog éven geduld moeten hebben. Panelleden daarentegen kunnen al eerder aan de bak! Daarmee kan nu al een chatafspraak worden gemaakt.
Vragen?Stel ze gerust in dit topic, of stuur me een PM!