Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153363 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #260 Gepost op: 16-01-2021, 23:34:50 »
Joshua is Jan Versteegh 2.0  :\'(

Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar wat Joshua betreft is mijn eventuele verdenking in zijn richting veel meer gebaseerd op (mogelijke) hints als het jokerthema en de films van deze aflevering dan echt op gedrag. Vorige week ook dik onmols door het idee om Splinter hem ten overstaan van de groep verdacht te maken; het verwisselen van de portofoons zou ik ook veel eerder onmols dan mols willen noemen, al is het alleen maar omdat dit vanuit het oogpunt van de productie 'mindere' televisie oplevert. Uit ervaring weet ik dat ik vaak fout zit als ik meer op (mogelijke) hints af ga dan op gedrag/acties.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #261 Gepost op: 16-01-2021, 23:46:34 »
Joshua is Jan Versteegh 2.0  :\'(
on roids

Ik vind Josh wel erg leuk. Je kon me bijna wegdragen na die compilatie in Moltalk net, maar het plaatje klopt nog niet.

Florentijn vloog eruit met 2 jokers. Als ik Florentijns Dagboek vd Afvaller lees, kan ik er niks anders van maken dan dat ie toch echt op Joshua heeft ingezet ...en zo te merken zelfs niet of nauwelijks heeft gespreid.

Is nog wel een dingetje he  ::rofl::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #262 Gepost op: 16-01-2021, 23:56:29 »
Denk nog steeds vrouw, maar weet niet wie. ::rofl::
Renee, Marije, Lakshmi... hmm...
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #263 Gepost op: 17-01-2021, 00:02:09 »
Als ik Florentijns Dagboek vd Afvaller lees, kan ik er niks anders van maken dan dat ie toch echt op Joshua heeft ingezet ...en zo te merken zelfs niet of nauwelijks heeft gespreid.
Ja, hij zegt tegen Rik na afloop ook dat hij de verkeerde tactiek gebruikt heeft: niet gespreid. Had hij maar een beetje op Marije ingezet dan was hij er nog met zijn 2 jokers. Eigenlijk onbegrijpelijk van zo'n slimme man, dat hij pas gaat beslissen tot spreiden of niet TIJDENS de test. Gewoon onervarenheid. Duidelijk geen molloot ::trots::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #264 Gepost op: 17-01-2021, 00:03:47 »
Marnee Chabot..

Voorkeur voor Madame Fokker.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #265 Gepost op: 17-01-2021, 00:04:17 »
Ja, hij zegt tegen Rik na afloop ook dat hij de verkeerde tactiek gebruikt heeft: niet gespreid. Had hij maar een beetje op Marije ingezet dan was hij er nog met zijn 2 jokers. Eigenlijk onbegrijpelijk van zo'n slimme man, dat hij pas gaat beslissen tot spreiden of niet TIJDENS de test. Gewoon onervarenheid. Duidelijk geen molloot ::trots::.
::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #266 Gepost op: 17-01-2021, 00:05:07 »
Denk nog steeds vrouw, maar weet niet wie. ::rofl::
Renee, Marije, Lakshmi... hmm...
Charlotte misschien?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #267 Gepost op: 17-01-2021, 00:05:13 »
Blijven er voor mij nog 3 over:

Marije, Splinter en toch een beetje Lakshmi.

Rocky zorgt wéér voor geld in de pot bij het abseilen.
Charlotte en Renee waren zo fanatiek in de escape room en pakken geld (Renee pakt dan ook weer geld)
Joshua komt met eenentwintig in de escape room, ontsnappen levert geld op

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #268 Gepost op: 17-01-2021, 00:15:53 »
1.Marije
2.Renee
3.Splinter


4Laksmi
5.Charlotte
6Rocky
7Joshua
voor nu
chipsverslaafde <3

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #269 Gepost op: 17-01-2021, 00:22:59 »
Joshua probeerde Rocky, Charlotte & Splinter mee te krijgen bij opdr 3
Je bedoelt Lakshmi, niet Charlotte? Ik zie Joshua daar niets mols doen, hij concludeert dat hij Rocky niet mee kan krijgen. Vooraf al. Dan kun je met die wetenschap als abseiler maar beter GEEN geld pakken. Doet ie wel. Dat ging in de pot! Dat wist hij, dat wisten de kajakkers niet. De mol zat dus bij de kajakkers.

Verder drukte Joshua toch echt ook die eerste 500 door. Ze hadden de eerste twee clues niet, daarna presteert hij 21 met eigenrichting. Gaat helemaal de toer op van blackjack en eenentwintigen. Marije probeert nog weg te leiden met 'grote gemene delers' en dat soort. Als hij 21 zegt, protesteert zij 'je lult!'. Tegen zo'n ego en puzzeltalent was ze helaas niet opgewassen want hij drukte het door.

Splinter is de mol niet want die wil alsmaar penningmeester worden, en is het ook geworden. Heeft het vertrouwen van de groep, kreeg zelfs 3 stemmen en hij had niet op zichzelf gestemd zei hij, dus 4. Daarna kreeg Renee de meeste stemmen dus ook onmols, de rest was gespreid met maar 1 stem: die van zichzelf.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #270 Gepost op: 17-01-2021, 01:09:21 »
Ja idd. Goed bezig, Lo  ::ok::

edit: begin nu toch weer te twijfelen. Marije wordt m.i. te veel gepusht als de mol.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2021, 12:35:35 door Amethyst »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #271 Gepost op: 17-01-2021, 04:54:34 »
Ben van Splinter na afl. 3 geswitcht naar Marije. Zij zat bij de kajakkers, was aan het vissen wie wat ging doen en lijkt te sturen op geld binnen halen. Voordat Rocky de koker opent, zegt ze opvallend genoeg dat er geld in zal zitten omdat ze dat afgesproken hadden. Dat moet de afspraak onder de kajakkers zijn. Ze lijkt ook wat van haar stuk als blijkt dat Rocky voor de jokers heeft gekozen (dus Renee gekozen heeft voorhaar partner en niet de kajakgroep).

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #272 Gepost op: 17-01-2021, 08:56:27 »
Ik ga vol voor Lakshmi! ::bravo::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #273 Gepost op: 17-01-2021, 09:57:36 »
Marije.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #274 Gepost op: 17-01-2021, 10:10:30 »
Charlotte of Marije, de rest kan haast niet meer.
Ich bin ein Bärliner!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #275 Gepost op: 17-01-2021, 10:15:25 »
1. Rocky, 2. Lakshmi.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #276 Gepost op: 17-01-2021, 10:53:07 »
Na aflevering 3
Optie: Lakshmi, Marije
Misschien: Charlotte
Waarschijnlijk niet: Splinter
Niet: Rocky, Renée, Joshua

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #277 Gepost op: 17-01-2021, 10:57:13 »
Die 500 euro de pot in spelen bij de escape room zit me wel dwars, maar ik laat mijn punten nog even op Charlotte staan. Ze deed rare dingen deze aflevering. Renée was blijkbaar haar Mol in de vorige aflevering, maar ik zie geen spoor van wantrouwen in de escape room, ze bouwen op elkaar. Komt op 21 via een absurde omweg. Maar 1 joker onthouden bij de Binnenvaart was afwijkend van de rest. En je joker weggeven aan je Mol, die dan opeens Splinter is??? Waarom dat dan weer??? ???

Verder zat ze in de vorige afleveringen toch aardig in de top van niet-verdieners.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2021, 11:03:13 door Molest »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #278 Gepost op: 17-01-2021, 11:09:41 »
Marije
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #279 Gepost op: 17-01-2021, 11:19:52 »
Door te zorgen dat er jokers verdiend worden in de eerste opdracht, zet Charlotte wel de andere kayakkers aan om ook voor jokers te gaan in de opdrachten erna. Zodat de abseilers met het geld blijven zitten. Dus toch wel mols te noemen. Een investering van 500 euro, die mogelijk 2.000 euro uit de pot gaat houden.

Nee hoor, ik blijf nog even lekker bij Charlotte. :)