Auteur Topic: [Aflevering 7] - Aanwijzing  (gelezen 11112 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 7] - Aanwijzing
« Gepost op: 13-02-2021, 18:10:55 »
Plaats hier alles over aflevering 7, wat niet in de afzonderlijke opdrachtentopics past.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2021, 20:46:10 door Loezel »

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2021, 21:14:20 »
Splinter en zijn roze kistje  ::love::

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2021, 21:23:32 »
Splinter gaat zijn jokers bewaren?😱

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #3 Gepost op: 13-02-2021, 21:27:19 »
Rik: kijk maar goed met in jullie midden een mol... renee?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #4 Gepost op: 13-02-2021, 21:28:13 »
Echt helemaal niemand was verrast toen Renee haar groene scherm kreeg ::rofl:: ::rofl::

Renee dus Marije geholpen als productieassistente vorige week.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #5 Gepost op: 13-02-2021, 21:37:21 »
Ik vond het een best leuke aflevering! 2 opdrachten waar leuke molacties kunnen plaatsvinden, maar die ook best goed in elkaar zaten.  ::bravo:: De derde opdracht was puur voor de fun en voor het groepsgevoel, maar zo'n opdracht 1 of 2 keer in een seizoen kan zeker geen kwaad en was ook zeker grappig om naar te kijken.  ::ok::

Ook belangrijk: goed dat er niet weer troeven in het spel kwamen  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #6 Gepost op: 13-02-2021, 21:39:28 »
Vond dit een heerlijke aflevering,

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #7 Gepost op: 13-02-2021, 21:45:41 »
Afleveringstitel: Aanwijzing, ook titel opdracht 3. Splinter die de kroon van de Dancing queen uitbeeldde. Grote M hoor.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2021, 21:49:34 »
Afleveringstitel: Aanwijzing, ook titel opdracht 3. Splinter die de kroon van de Dancing queen uitbeeldde. Grote M hoor.

Ik heb meerdere aanwijzingen gezien. Letterlijke aanwijzingen. Rocky wijst tijdens haar onderonsje met Charlotte naar haar. En Charlotte wijst opzichtig naar zichzelf tijdens 'Single Ladies'. Maar iedereen wijst zichzelf wel een keer aan tijdens die opdracht. Splinter doet het ook tijdens de biecht. Tijdens de eerste opdracht lijkt het alsof Splinter wijst naar locker 1109. 11 en 9, K en I, IK? Kortom het kan alle kanten op.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #9 Gepost op: 13-02-2021, 21:56:44 »
Helaas valt het seizoen na de goede start t/m aflevering 4 helemaal weg. Deze aflevering was wederom enorm matig.

Opdracht 1: €25,- per goede kledingstuk en maximaal €1750,- te verdienen, dat zijn dus 70 kledingstukken. Hoe komt Rik bij 82 kledingstukken welke nog omhoog moesten? Onmogelijk om te halen in 45 minuten.

Opdracht 2: verschrikkelijk dit! Welke zin was goed en welke dus fout? Wat waren de fouten? Echt 0 overzicht! Ook onmogelijk om te halen in 30 minuten.

Opdracht 3: geen woordje van Rik, gelijk midden in de opdracht. Veel te veel chaos! De meest makkelijke opdracht en waarmee het meeste verdiend kon worden.

Marije eruit, mijn Mol! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2021, 21:59:24 »
Ik vond het juist een goede en leuke aflevering, een van de betere dit seizoen. Prima opdrachten waar met speurwerk een hele hoop uit te halen is. En die derde was natuurlijk ook gewoon heel grappig. Mocht wel eens na al die opdrachten op kille locaties. ;D

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2021, 22:01:24 »
Nu kan je over alles negatief doen, maar gezien de omstandigheden en bijna alle opdrachten moesten in hun bubbel gebeuren, vind ik het een leuk seizoen.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #12 Gepost op: 13-02-2021, 22:01:43 »
Erg leuke aflevering  ::bravo:: Heb me echt weer heel goed vermaakt. Valt goed wat uit de opdrachten te halen, denk ik  ::bravo::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #13 Gepost op: 13-02-2021, 22:02:40 »
Prima aflevering, met als aanwijzing dat de pot veilig is voor de mol.. :P
'Ook een fijne dag verder...’

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #14 Gepost op: 13-02-2021, 22:03:32 »
@Arco

1) Ik vermoed dat de Mol (Splinter) lekker heeft lopen Mollen toen de controle weg was. Een paar kledingstukken verwisselen en plusgeld wordt mingeld.
2) Eens, maar dat lag vooral aan een overijverige jury.
3) Heerlijk toch! Ik kon het prima volgen en een originele montage maakt het kijken alleen maar leuker  :D Het was een typische opdracht om thuis mee te doen.
...óf niet!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #15 Gepost op: 13-02-2021, 22:04:57 »
Echt weer genoten, echt een uitstekend seizoen!!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #16 Gepost op: 13-02-2021, 22:05:49 »
Ik vond het wel leuk dat het bij de derde opdracht wat anders is. Doorbreekt een beetje de verwachting. Kan nooit kwaad  ::bravo::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #17 Gepost op: 13-02-2021, 22:07:02 »
Ja, doet moet ik zeker ook kwijt. Erg leuke aflevering. Waar ook veel te uit te halen valt. Door de mol. En voor de kijker.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #18 Gepost op: 13-02-2021, 22:15:26 »
Ik vond het een leuke aflevering, de liedjesopdracht was erg leuk, maar ben het ook wel eens met de chaotische eerste 2 opdrachten. Degene met wie ik keek, snapte niet echt wat er met die kledingopdracht allemaal gebeurde en we snapten allebei niet waarom er maar 1 zin goed was.

Het zijn 2 leuk bedachte opdrachten, maar allebei erg rommelig, en geen enkel overzichtsschema. Dat die kledingopdracht op 3 locaties was die best ver uit mekaar lagen, hielp ook niet.

En opdrachten zijn te kort. Je kan de tijd verdubbelen en het zou niet superveel uitmaken, maar er is wel iets meer rust in de tent. Met karakters als Charlotte en Marije en Splinter in de groep zou een iets lager tempo geen kwaad kunnen ;)

Maar goed dat is de analyse nu. Tijdens het kijken heb ik me best vermaakt en zoals ik zei, de liedjesopdracht vond ik erg geslaagd. ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 7] - Aanwijzing
« Reactie #19 Gepost op: 13-02-2021, 22:16:59 »
Leuke aflevering, leuke opdrachten al leek het bij de 1e opdracht wederom lastig om echt goed te scoren, financieel. 2e opdracht hartstikke leuk en goed haalbaar. Als er bijvoorbeeld gewoon fatsoenlijk met lidwoorden gewerkt was  ;)
Ongelooflijk dat auteur slash mol Splinter dat niet wist. Althans, hij wist het allemaal prima, na afloop  :P
3e opdracht gewoon een lekkere sfeeropdracht. Kan inderdaad best de favoriete playlist van Splinter zijn geweest die we hoorden. Als er hier gemold is dan zal het waarschijnlijk in de vorm van meezingen zijn geweest, of je medekandidaat van het juiste spoor afpraten.

Misschien ligt het er allemaal wat te dik bovenop, maar zoals Splinter het geldkistje behandelde en wilde beschermen vóór (en niet tegen) de mol, deed me denken aan Gollum's precious