Auteur Topic: [Aflevering 3]  (gelezen 3990 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Aflevering 3]
« Gepost op: 4-04-2021, 11:04:20 »
Bespreek hier alles over aflevering 3!
2024: wie is de Mol?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2021, 22:31:49 »
Waar zijn de Belgen die de aflevering al gezien hebben? :o

Een rustigere aflevering dit, opdrachten zaten wel weer perfect in elkaar. Heb er weer van genoten hoor. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2021, 22:32:40 »
Leuk element met die honden  ::rofl::

En opdracht 3 was heel erg goed  ::ok::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2021, 22:41:37 »
Prima aflevering, maar ook niet meer. De hondjesopdracht zat goed in elkaar en de dominostenenopdracht vond ik heel leuk en ook leerrijk voor de zoektocht naar de Mol! Helaas vind ik de hypnose wel één van de minste opdrachten tot nu toe. Ik vond het een saaie opdracht, zou echt niets voor mij zijn  ::rofl::

Wel heel leuk dat er nu een hond bij de groep hoort! Ik ben benieuwd wat voor rol ie zal gaan spelen met de knop...  ::vergroot::  Spannend!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2021, 22:43:17 »
Ik heb weer dubbel gelegen op sommige momenten.  ::rofl::

Het maakt me ook allemaal totaal niet meer uit wie de mol is, dit programma is gewoon te geweldig.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #5 Gepost op: 4-04-2021, 22:44:30 »
Prima aflevering, maar ook niet meer. De hondjesopdracht zat goed in elkaar en de dominostenenopdracht vond ik heel leuk en ook leerrijk voor de zoektocht naar de Mol! Helaas vind ik de hypnose wel één van de minste opdrachten tot nu toe. Ik vond het een saaie opdracht, zou echt niets voor mij zijn  ::rofl::

Wel heel leuk dat er nu een hond bij de groep hoort! Ik ben benieuwd wat voor rol ie zal gaan spelen met de knop...  ::vergroot::  Spannend!

Ik vond de hyponose-opdracht heel leuk. Moest er enorm om lachen. Vond het orgineel

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2021, 22:55:51 »
Waar zijn de Belgen die de aflevering al gezien hebben? :o

Een rustigere aflevering dit, opdrachten zaten wel weer perfect in elkaar. Heb er weer van genoten hoor. ::bravo::

Het topic zat op slot tot de aflevering gedaan was.  ;D

Los daarvan was het een goede aflevering, maar iets rustiger en minder spectaculair inderdaad. Ook best wel wat frustratie door Philip zo te zien klungelen. ::rofl::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2021, 22:58:29 »
Ik vond de hyponose-opdracht heel leuk. Moest er enorm om lachen. Vond het orgineel

Ik zat dan weer met open mond te kijken net zoals de kandidaten. Het gaf een heel raar sfeertje. Inderdaad erg origineel ook.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2021, 23:01:39 »
Zoals vertrouwd een topaflevering ::bravo:: Heb me meermaals stukgelachen. Leuke twist, die nieuwe kandidaat ;D Ben benieuwd waar het toe leidt.
...óf niet!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #9 Gepost op: 4-04-2021, 23:22:03 »
Fijne aflevering, iets rustiger maar dat mocht ook wel omdat de eerste 2 aflevering heel heftig waren. Toch denk ik dat deze aflevering wel heel leerzaam is naar de zoektocht naar de mol, want er is op dat vlak wel veel gebeurd binnen de groep. Hele harde groep trouwens, niks mis daarmee hoor maar dat valt wel op.
Verder ziet de vooruitblik naar volgende week er ook weer top uit!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2021, 23:26:05 »
Ik hou toch zo van De Mol ::bravo:: ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2021, 23:28:56 »
De schermen worden steeds groter, maar er is steeds minder te zien.

De Mol is een verademing.  ::respect::
Woosie down?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2021, 00:37:00 »
Dit was dan wel weer een goede aflevering wat mij betreft.
Geen spektakel om het spektakel, maar opdrachten waar het om het spel wie de mol is gaat.

Wel jammer dat de leukste kandidaten als eerste vertrekken, na vorige week Kevin en Dami nu Noah.

Als Philip de mol is is het wel heel erg doorzichtig. Ik denk niet dat het nepmollen was bij de steentjes, eerder 'ik doe dat wel even" terwijl je weet dat je de onhandigste van het hele stel bent. Net zoals bij de honden heel stellig 'nee nu niets zeggen ik ben aan het rekenen'. Hij dramt zijn mening door.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2021, 00:42:26 »
Als Philip de mol is is het wel heel erg doorzichtig. Ik denk niet dat het nepmollen was bij de steentjes, eerder 'ik doe dat wel even" terwijl je weet dat je de onhandigste van het hele stel bent. Net zoals bij de honden heel stellig 'nee nu niets zeggen ik ben aan het rekenen'. Hij dramt zijn mening door.

Ja, dat hele imago van joviale teddybeer die goed met de vrouwen om kan dat hij in aflevering 1 nog had, valt zo een beetje weg. Hoe hij Jasmien ook neerbuigend met "Jonge dame" bleef aanspreken tijdens de discussie voorafgaand aan de domino opdracht...  ::ohno::

Het zou een Mol tactiek kunnen zijn zoals Jasmien opperde: Het zo duidelijk en in your face doen, dat niemand het nog gelooft.
In dat geval ga ik wel niet zo blij zijn aan het einde van aflevering 8. ;D

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2021, 00:46:44 »
Ja, dat hele imago van joviale teddybeer die goed met de vrouwen om kan dat hij in aflevering 1 nog had, valt zo een beetje weg. Hoe hij Jasmien ook neerbuigend met "Jonge dame" bleef aanspreken tijdens de discussie voorafgaand aan de domino opdracht...  ::ohno::

Ik kreeg sowieso al jeuk van 'ik ben een volvo' en 'ik ben al jaren trouw'. Maar dat staat los van t spel. Mannen die dat te hard roepen uuhm ja. Been there.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #15 Gepost op: 5-04-2021, 06:06:08 »
Geweldige aflevering!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2021, 08:53:17 »
Een normale aflevering na twee fantastische afleveringen. En dat is geenszins slecht te noemen. In welke bui waren ze dat iemand opmerkte: baasjes lijken toch vaak op hun eigen huisdier? Daar kunnen we wat mee!  ;D

Qua hypnose opdracht: inderdaad een beetje bevreemdend. Vond de hypnotiseur net een Philip Geubels :P De domino opdracht had niet eens een avond je bezatten nodig zoals de museumkraak. Hoe Philip zo eenvoudig zo vaak de boel kon traineren mja: iets te dik zijn onhandigheid aanzetten lijkt me.

Isidoor en de rode knop: moeten we die naam letterlijk nemen? Gaat Isidoor bepalen welke kandidaat werkelijk door is bij een toekomstig eliminatie? Die rode knop training gooien ze er niet voor niets in. Wel mooi, na de doos van pandora nu een hondentraining die wss nog een staartje krijgt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2021, 11:47:19 »
Isidoor moet op de rode knop drukken...
Het zou ook nog kunnen dat Isidoor straks niet alleen op de knop moet gaan drukken, maar ook nog de juiste kleur van de knop moet gaan herkennen. Dus bijvoorbeeld de rode knop in plaats van de groene.
De omgedraaide naam van Isidoor is rood is I. Dus misschien wijst dat op een positie van de knop tussen anderen knoppen?


Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #18 Gepost op: 5-04-2021, 17:54:30 »
Isidoor moet op de rode knop drukken...
Het zou ook nog kunnen dat Isidoor straks niet alleen op de knop moet gaan drukken, maar ook nog de juiste kleur van de knop moet gaan herkennen. Dus bijvoorbeeld de rode knop in plaats van de groene.
De omgedraaide naam van Isidoor is rood is I. Dus misschien wijst dat op een positie van de knop tussen anderen knoppen?

Honden zijn niet kleurenblind maar rood en oranje zien ze niet .

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #19 Gepost op: 5-04-2021, 19:39:50 »
Ja, dat hele imago van joviale teddybeer die goed met de vrouwen om kan dat hij in aflevering 1 nog had, valt zo een beetje weg. Hoe hij Jasmien ook neerbuigend met "Jonge dame" bleef aanspreken tijdens de discussie voorafgaand aan de domino opdracht...  ::ohno::

Het zou een Mol tactiek kunnen zijn zoals Jasmien opperde: Het zo duidelijk en in your face doen, dat niemand het nog gelooft.
In dat geval ga ik wel niet zo blij zijn aan het einde van aflevering 8. ;D

Bij de laatste WIDM vond ik renee zo’n ‘in your face mol’ (en dat kwam ook nog eens gewoon in beeld) dat ik haar daardoor afschreef als mol. Ik hoop niet dat Philip nu ook zo’n mol is, ik heb liver een sneeky subtiele mol..maarja