Auteur Topic: [Kandidaat] Jasmine Sendar  (gelezen 3541 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Jasmine Sendar
« Gepost op: 27-08-2021, 13:46:11 »


Praat mee over Jasmine!

Vanaf 14 november 2019 is Jasmine te zien in de televisieserie Dit zijn wij. Zij speelt daarin een van de hoofdrollen: de rol van Denise.

In het najaar van 2019 is ze te zien op de Belgische en Nederlandse televisie. Ze speelt namelijk de hoofdrol in de Vlaams/Nederlandse thrillerserie Grenslanders van Erik de Bruyn. Het verhaal speelt zich af in de grensstreek van Zeeuws-Vlaanderen en Vlaanderen waar een meisje zwaar getraumatiseerd wordt aangetroffen. Jasmine speelt rechercheur Tara die samen met een psychiater (Koen De Bouw) probeert te achterhalen wat er met haar is gebeurd.

Lees hier meer over Jasmine.
« Laatst bewerkt op: 2-09-2021, 17:53:57 door D*N »
2024: wie is de Mol?

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #1 Gepost op: 20-09-2021, 19:04:07 »
Ze wordt nu al 2 weken op rij genoemd als één van de spelers die in de gevarenzone zit, maar ik heb nog steeds geen idee waarom precies ???

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2021, 20:00:39 »
Ze wordt nu al 2 weken op rij genoemd als één van de spelers die in de gevarenzone zit, maar ik heb nog steeds geen idee waarom precies ???
Ja, ergerlijk. Zo jammer dat ze zo weinig interessante biechten en gesprekken laten zien.

We hebben heel veel geroddel gemist, denk ik. Van alle kampen.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2021, 08:55:28 »
We zien haar ook zeg maar nooit in beeld. Of amper.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #4 Gepost op: 21-09-2021, 12:03:35 »
We zien haar ook zeg maar nooit in beeld. Of amper.
Het is letterlijk wat ik dacht, waar is Jasmine. Zo van die is er ook nog. Hopelijk komt ze nog tot haar recht in het vervolg van de Expeditie.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2021, 22:20:31 »
Naast Rob hebben we nu nóg een kandidaat op 'oorlogspad' om wraak te nemen.

Jasmine was tot dusver een vrij saaie kandidate, maar dit kan zomaar gaan veranderen!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2021, 23:04:05 »
“Ik hoop dat je het begrijpt.”

“Nee, nee echt niet.” Heerlijke reactie. Ik hoop dat ze het redt terug het reguliere spel in te komen want dat kan nog vuurwerk op gaan leveren ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2021, 23:06:47 »
Grijze muis.
You'll never walk alone

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #8 Gepost op: 27-09-2021, 11:51:00 »
“Ik hoop dat je het begrijpt.”

“Nee, nee echt niet.” Heerlijke reactie.

En terecht toch? Mensen van wie je dacht dat je ze kon vertrouwen hebben keihard in je gezicht staan liegen en spreekwoordelijk een dolk in je rug gestoken. Logisch toch dat je daar zuur over bent?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #9 Gepost op: 27-09-2021, 13:21:26 »
Ik snapte die opmerking ook totaal niet, hoe haal je het in je hoofd om dat te zeggen 'ik hoop dat je het begrijpt'. Natuurlijk begrijpt ze het niet, je stuurt iemand naar huis door in het gezicht te liegen en dan denk je dat je begrip terug krijgt? Goeie reactie van Jasmine.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #10 Gepost op: 28-09-2021, 00:40:07 »
Ik vond haar reactie op weggestemd zijn fantastisch! Die energie om het alsnog te laten zien ::bravo:: :

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2021, 08:40:12 »
Ik vond haar reactie op weggestemd zijn fantastisch! Die energie om het alsnog te laten zien ::bravo:: :
Die is op oorlogspad  >:D heerlijk.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #12 Gepost op: 29-09-2021, 10:38:44 »
Ik snapte die opmerking ook totaal niet, hoe haal je het in je hoofd om dat te zeggen 'ik hoop dat je het begrijpt'. Natuurlijk begrijpt ze het niet, je stuurt iemand naar huis door in het gezicht te liegen en dan denk je dat je begrip terug krijgt? Goeie reactie van Jasmine.

Vergeet niet dat Jasmine de eerste was die met het plan kwam om René het gevoel te geven dat op hem gestemd werd en dan voor Yuki te gaan. Het is niet zo dat zij naïef niet tactisch aan het spelen was. Neemt niet weg dat het een pijnlijk mes in de rug was, dus snap haar teleurstelling. Maar ik heb dus ook wat begrip voor Dyanthas opmerking: het was immers tactisch de beste keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #13 Gepost op: 29-09-2021, 19:18:11 »
Yep. Als je het gevoel hebt dat je erbij hoort, maar dan uiteindelijk wordt 'opgeofferd' is dat pijnlijk, ook al hoort het bij het spel. Ik houd van tactiek, maar ook van wraak, dus ben benieuwd of ze nog een herkansing krijgt. ::jaja::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #14 Gepost op: 29-09-2021, 21:23:30 »
Ik begrijp niet zo goed waarom ze werd weggestemd, ze hoorde toch gewoon bij het pact van Dyantha, Robbert en Britte? Ik zou haar als ik hun was pas hebben weggestemd als ze niet meer nodig zou zijn geweest. Het is een groter risico om Yuki mee te nemen omdat hij veel maatjes (in theorie) heeft in het andere kamp, en bij de samensmelting zou hij zich bij hen, zijn originele tribe, terug kunnen voegen. Dat is een risico. Kan me goed inbeelden dat Jasmine het zelf ook totaal niet begrijpt dat ze werd weggestemd, ze vormde immers helemaal geen bedreiging en zo sterk leek ze me nou ook weer niet in individuele proeven. Ik vind het een beetje vaag.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #15 Gepost op: 29-09-2021, 21:35:15 »
Ik begrijp niet zo goed waarom ze werd weggestemd, ze hoorde toch gewoon bij het pact van Dyantha, Robbert en Britte? Ik zou haar als ik hun was pas hebben weggestemd als ze niet meer nodig zou zijn geweest. Het is een groter risico om Yuki mee te nemen omdat hij veel maatjes (in theorie) heeft in het andere kamp, en bij de samensmelting zou hij zich bij hen, zijn originele tribe, terug kunnen voegen. Dat is een risico. Kan me goed inbeelden dat Jasmine het zelf ook totaal niet begrijpt dat ze werd weggestemd, ze vormde immers helemaal geen bedreiging en zo sterk leek ze me nou ook weer niet in individuele proeven. Ik vind het een beetje vaag.

Je zag wel al een paar afleveringen geleden dat Robbert en Dyantha haar heel graag weg wilden. Toen ze gingen aftellen en tegelijk dezelfde naam riepen wie er weg moest. Blijkbaar was ze voor hen een grote irritatie. Maar het is verder totaal niet duidelijk neergezet waarom.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2021, 21:49:58 »
Ja, dat vind ik wel storend dat totaal niet duidelijk is gemaakt in de biechten en/of gesprekken waarom al vrij snel Jasmine bovenaan het wegstemlijstje van veel kampgenoten stond.

Ze reageerde gelukkig heel tof op het nieuws dat ze naar afvallerseiland mag. :D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #17 Gepost op: 2-10-2021, 10:02:40 »
Ik begrijp niet zo goed waarom ze werd weggestemd, ze hoorde toch gewoon bij het pact van Dyantha, Robbert en Britte? Ik zou haar als ik hun was pas hebben weggestemd als ze niet meer nodig zou zijn geweest. Het is een groter risico om Yuki mee te nemen omdat hij veel maatjes (in theorie) heeft in het andere kamp, en bij de samensmelting zou hij zich bij hen, zijn originele tribe, terug kunnen voegen. Dat is een risico. Kan me goed inbeelden dat Jasmine het zelf ook totaal niet begrijpt dat ze werd weggestemd, ze vormde immers helemaal geen bedreiging en zo sterk leek ze me nou ook weer niet in individuele proeven. Ik vind het een beetje vaag.

Yuki zou sterker zijn in proeven dan Jasmine…

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #18 Gepost op: 2-10-2021, 19:47:59 »
Ja dat hebben ze toch duidelijk besproken? Dat het andere kamp sterke mannen had dus dat het tactisch niet slim was om nu 1 van de 2 sterke mannen eruit te gooien (en daar ben ik het helemaal mee eens). Blijkbaar rekenen ze Robert zelf niet tot een sterke man 😂

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Jasmine Sendar
« Reactie #19 Gepost op: 8-11-2021, 17:51:57 »
Geweldig dat Jasmine de proef won (ze won deze en ze was tweede bij de samensmeltingsproef, dus echt geen zwakke speler hoor) en mooi hoe ze opbloeit en geniet op winnaarseiland. Ik vind het nog steeds niet fijn dat we niet in beeld zien of hebben gezien waarom Jasmine wat minder in de groep zou liggen. Ze komt op mij juist over als een sociaal en meelevend persoon die totaal niet irritaties opwekt bij anderen. Dus daarom vond ik het des te leuker dat ze, wellicht zonder het te weten, gisteren ieders plan in de war gooide door immuniteit te winnen.