Auteur Topic: [Kandidaat] Stefano Keizers  (gelezen 2214 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Stefano Keizers
« Gepost op: 27-08-2021, 13:50:07 »


Praat mee over Stefano!

Gover Meit studeerde in 2009 af aan de Gerrit Rietveld Academie.Hij was tot 2013 zanger van de band Wooden Constructions. Daarna was hij zanger in de groepen Meitje en longsy.

In 2014 besloot hij op het podium kleinkunst en liedjes ten gehore te brengen. Vanaf 2015 was Meit eindredacteur en presentator bij het televisiekanaal #FIRST, dat via Ziggo TV en YouTube werd uitgezonden.

Lees hier meer over Gover aka Stefano.
« Laatst bewerkt op: 2-09-2021, 17:57:08 door D*N »
2024: wie is de Mol?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2021, 21:28:13 »
De glundering op zijn gezicht toen hij de kist op het eiland vond  :D

Geweldige deelnemer!
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2021, 16:06:32 »
Ja ik vond 'm ook wel een van de leukste in de openingsaflevering ::jaja::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2021, 11:03:19 »
Ik vond hem ook leuk! Ben benieuwd of hij het sociale aspect een beetje kan. Anders toch een beetje teamen wellicht met Sterrin en Annemieke, die ook een beetje einzelgängers zijn.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2021, 21:53:08 »
Wat een leuk mens en zo jammer dat hij zo streng voor zichzelf is.

Denk ook wel dat hij op hetkansingseiland ervoor zorgt dat het niet meer last in first out is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2021, 23:26:40 »
Was Stefano nou echt blij dat ie toch door moest op herkansingseiland? Je kan ook een blij hoofd opzetten omdat je denkt dat dat sociaal wenselijk is. Hij zag er nou niet echt blij uit vond ik. En heel slecht ...de expeditie valt hem zwaar.

Stefano was volgens mij met z'n gedachten alweer terug in Nederland. Liep daarna voorover gebogen uit beeld.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2021, 23:29:43 »
Hij vond het eilandleven wel leuk geloof ik. Maar vrees dat als hij op tweede kans eiland de proef ook niet goed doet, hij bij de stemming tegen hetzelfde issues aanloopt. Misschien dat afvallers eiland meer iets voor hem is.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2021, 11:00:57 »
..., hij bij de stemming tegen hetzelfde issues aanloopt. ...

Zijn issue was volgens mij dat hij zichzelf verweet dat door hem de proef verloren was en dat het dan niet ten koste van iemand anders mocht gaan.
Op het herkansingseiland is het ieder voor zich en is het dan niet zijn schuld als iemand anders de proef verliest.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2021, 12:05:25 »
Hij verweet volgens mij inderdaad de nederlaag van de proef aan zichzelf. En dan vooral aan zijn fanatisme tijdens de spellen.
Gelukkig krijgt hij nog een herkansing bij winnaarseiland. Hopelijk kan hij zich daar herpakken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2021, 17:54:37 »
Ik had niet verwacht dat ik Stefano een leuke kandidaat zou vinden (hij was erg irritant bij de Slimste Mens) maar ik ben toch blij dat hij er nog even inzit. Interessant om deze kant van hem te zien.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2021, 19:48:24 »
Was Stefano nou echt blij dat ie toch door moest op herkansingseiland? Je kan ook een blij hoofd opzetten omdat je denkt dat dat sociaal wenselijk is. Hij zag er nou niet echt blij uit vond ik. En heel slecht ...de expeditie valt hem zwaar.

Stefano was volgens mij met z'n gedachten alweer terug in Nederland. Liep daarna voorover gebogen uit beeld.


Dat dacht ik ook. Hij zei niet echt 'ja' he, Kay accepteerde zijn 'dat is een mooi geschenk' (oid) heel snel als een toezegging om door te gaan, als ze even hadden doorgepraat was Stefano vertrokken denk ik.



Ik had niet verwacht dat ik Stefano een leuke kandidaat zou vinden (hij was erg irritant bij de Slimste Mens) maar ik ben toch blij dat hij er nog even inzit. Interessant om deze kant van hem te zien.

Ik vond hem juist bij de Slimste Mens steeds leuker worden, en hier nogal aan dramatisch aan het doen. Minder leuk dan toen dus, wat mij betreft.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2021, 21:17:22 »
Zijn issue was volgens mij dat hij zichzelf verweet dat door hem de proef verloren was en dat het dan niet ten koste van iemand anders mocht gaan.
Op het herkansingseiland is het ieder voor zich en is het dan niet zijn schuld als iemand anders de proef verliest.

Misschien was ik niet duidelijk, wat ik bedoel, als hij vind dat hij wederom ondermaats presteert, dan zou zomaar weer hetzelfde kunnen gebeuren. Dat hij vindt dat anderen het meer verdienen dan hijzelf.

Ik hoop overigens van niet.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #12 Gepost op: 16-09-2021, 17:52:00 »
gewoon doorzetten Stefano, en een Bertietje doen via herkansingseiland weer terugkeren, en dan voor de winst gaan
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #13 Gepost op: 21-09-2021, 20:22:43 »
Ben benieuwd donderdag of ie die eilandraad bij tweede kansers overleefd

De Stefano vs Sieneke strijd

Maar ja wel lol dat ie eerst bij noord naar huis wilde worden weggestemd en nu ineens vechten voor zijn kansen om verder te komen, dat wordt ook awkward met de reünie met sterrin dan
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #14 Gepost op: 23-09-2021, 21:33:19 »
Dat de mannen niet met hem mer gingen ???. Dom.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #15 Gepost op: 23-09-2021, 21:46:00 »
Hier gaan de mannen nog spijt van krijgen verwacht ik. Hopelijk houdt Stefano het nog even vol op afvallerseiland, maar je bent daar natuurlijk enorm kwetsbaar.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #16 Gepost op: 23-09-2021, 21:48:59 »
Hij moet die andere 2 wel aankunnen toch. Het zou mij erg verbazen als hij naar huis zou moeten.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #17 Gepost op: 23-09-2021, 21:50:52 »
Na ja Eva verloor ook van Rob, het hangt maar net af wat de proef is.
Ik hoop het, maar ik ben er niet zeker van. Het is niet dat hij nou een voordeel heeft dat het op de 'gewone' eilanden beter uithouden is, dat is het duidelijk niet deze expeditie.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #18 Gepost op: 23-09-2021, 22:00:39 »
Ik vind het format gewoon oliedom...
De winnaar van het eerste duel op afvallerseiland had immuniteit moeten krijgen... (Buiten dat het John was.) Dan had je meteen die groep op scherp kunnen zetten. ::)

Oh ja Stefano, gecalculeerde gok dat hij het duel wel zal winnen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stefano Keizers
« Reactie #19 Gepost op: 23-09-2021, 22:04:16 »
Nja zelfs als Stefano het wint van Rob of John moet ie het nog wel 3/4 afleveringen zien te overleven voor de samensmelting. Of wellicht nog wel langer, geen idee hoe/wanneer de groep uiteindelijk gaat samenkomen. Dat is gewoon behoorlijk lastig, en daar moet je ook net een beetje geluk bij hebben.