Poll

Wie is NIET de Mol?

Everon
44 (25.3%)
Fresia
62 (35.6%)
Kim-Lian
68 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?  (gelezen 30954 keer)

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2022, 11:18:48 »
Het respect naar molloten die het spoilertopic niet lezen is soms heel ver zoek..
Helemaal mee eens, gelukkig staat in het artikel niets waaruit zou blijken dat ze de mol is, noch hoe ver ze in het spel komt.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2022, 12:23:24 »
Nee stel je voor, het artikel begint met dat ze het hoge boetebedrag dat op uitlekken van details staat niet kan betalen!

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #102 Gepost op: 26-01-2022, 12:52:24 »
Uit een krantenbericht van NU.nl bleek al voor aanvang dat Laetitia het zo goed gedaan had dat ze minstens de finale zou halen
Ik haal hier helemaal niets uit. Je had op 31 december nagenoeg hetzelfde artikel over Suzanne kunnen plaatsen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #103 Gepost op: 29-01-2022, 19:24:17 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #104 Gepost op: 29-01-2022, 21:46:44 »
Laetitia, Thomas en Sahil niet; weggestreept voor nu.
Fresia denk ik ook niet, maar durf ik nog niet weg te strepen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #105 Gepost op: 29-01-2022, 21:54:02 »
Fresia en Thomas wilden heel duidelijk voor een bedrag per beeld gaan bij de derde opdracht, dus die durf ik nu wel definitief af te strepen. De Mol wil sowieso dat gekozen wordt voor all-in lijkt mij. Sahil roept bij mij 'nepmol'. Dus Fresia, Thomas en Sahil niet.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #106 Gepost op: 29-01-2022, 22:56:40 »
Zeker niet Kim- Lian. Enne Sahil, enne Fresia. Voorlopig.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #107 Gepost op: 29-01-2022, 23:27:54 »
Kim Lian, Sahil en Thomas sowieso niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #108 Gepost op: 29-01-2022, 23:54:05 »
Thomas & Laetitia zijn niet de mol

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #109 Gepost op: 29-01-2022, 23:55:48 »
Kim Lian, Sahil en Thomas sowieso niet.
Eens. Twee nepmollen en een kandidaat die steeds minder klungelig is.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2022, 11:28:56 »
Kim-Lian, Sahil zijn het zeker niet. Fresia en Thomas waarschijnlijk ook niet!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2022, 12:20:50 »
Thomas, Sahil zeker niet gezien hun klungelige/zie mij eens mollen gedrag. Everon niet want die doet gewoon zijn best en had makkelijk foute teksten op zwanen zich kunnen toe eigenen.

Dan gaat het tussen de vrouwen. Fresia vertolkt haar fanatieke kandidaat profiel goed, dat deed Jan Versteegh ook. Kim-Lian zat tijd te rekken op het zwanenmeer. Laetitia maakte de walkie-talkie onklaar wat Everon gefixt heeft. Nam de verdubbelaar niet mee. En stuurde de mannen met marmeren beelden de verkeerde kant op. (naar de basiliek ipv doopkapel)

Zeg Heinz: wanneer begin je aan je molduel?  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #112 Gepost op: 30-01-2022, 12:25:03 »
Zeg Heinz: wanneer begin je aan je molduel?  ::hypocriet::

Er ontvouwt zich nog geen logisch molduel waarbij het om twee hoofdverdachten van het forum gaat. Het ligt (na Kim-Lian) dicht bij elkaar.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #113 Gepost op: 30-01-2022, 13:11:35 »
Sahil, Fresia, Thomas en Everon niet.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2022, 14:02:22 »
Fresia is voor mij een stuk gezakt. Haar reactie op het achterhouden van geld door Kim na Hoog Spel was erg kandidaats. Datzelfde zag ik nu weer bij Zwanenmeer als ze de anderen via de porto oproept om toch vooral de teksten door te geven die op de kaarten staan. Een mol zou zoiets nooit doen.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2022, 16:29:54 »
Voor mij absoluut niet de mol: Sahil en Thomas.
Zeer waarschijnlijk niet de mol: Kim Lian
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #116 Gepost op: 30-01-2022, 16:45:30 »
Thomas durf ik met 100 procent zekerheid uit te sluiten als mol. Hij doet gewoon teveel dingen goed en laat kansen om te mollen liggen. Ja, hij is wat chaotisch, maar dat is gewoon wie hij is.

Fresia en Sahil durf ik ook uit te sluiten, nog niet met 100 procent zekerheid, maar ik zie in hen gewoon echt geen mol. Ze zijn veel te fanatiek. Dingen die fout gaan proberen zij nog te redden (een mol zou achterover gaan leunen, fouten zijn immers prima).

Dan houd ik over:
- Kim Lian: gekke acties en hints all over, maar het ligt er voor mij echt te dik bovenop. Het lijkt wel alsof de redactie geen kans voorbij laat gaan om haar verdacht te monteren (zie dat modderbad waar inmiddels al van in aangetoond dat de chronologie niet klopt).
- Laetitia: haar zie ik wel als mol. Ze is subtiel, haalt geld binnen maar niet teveel en laat ook de nodige dingen mislukken.
- Everon: ook hij doet niet bijster veel goed, maar ik hoop echt dat hij niet de mol is. De manier waarop hij speelt met zijn emoties en daarmee anderen beïnvloedt zou ik namelijk zeer vervelend vinden als hij daadwerkelijk de mol zou zijn (want dan zou het allemaal spel zijn!).

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2022, 16:54:55 »
Thomas en Sahil zeker niet.
Everon begint me steeds meer op te vallen, maar ik kan dat gedoe tussen hem en Thomas over die jokers echt niet plaatsen. Ondanks dat hij een acteur is lijkt me dit echt bijna niet mogelijk om te spelen. Bovendien heeft dit nogal wat invloed gehad op de hele groep en zoiets is echt niet nodig als mol.
Laetitia lijkt me inmiddels een kandidaat, voornamelijk vanwege de vage gebeurtenissen rondom dat roze zakje wat ze gewoon heeft laten liggen en hoe dit gemonteerd werd (bij de mol hadden ze dit niet zo in beeld laten komen). Ook worden haar verdenkingen heel vaag gehouden. Ik denk dat zij de finale haalt.
Fresia kan ik echt heel slecht peilen. Haar reacties lijken vaak oprecht, maar ze komt soms ook wel als mol over. Ik weet niet wat ik er nou mee moet, dus ik streep haar nog niet weg.
Kim-Lian, tja... mijn hoofdverdachte. Ze wordt wel echt te verdacht gemonteerd om de mol te kunnen zijn, maar ze komt zo ontzettend mols over...

Dus ja, Kim-Lian of Fresia. Een van die twee is het. Ik houd nog een zijtunneltje naar Everon open, maar ik kan het me echt niet voorstellen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2022, 16:56:18 »
ligt er voor mij echt te dik bovenop. Het lijkt wel alsof de redactie geen kans voorbij laat gaan om haar verdacht te monteren

Ja we moeten natuurlijk ook redenen hebben waarom ze NIET de mol is. Dit vind ik er duidelijk een ja. Waardoor ze ook dik 1e staat nu in de landelijke verdenking. Vreemd.

Verder steekt me wel een beetje het gesprek van Splinter met Hila. Uit niks blijkt dat ze nu weet dat Kim-Lian de mol is. Dan zou ze zich toch wel wat meer verraden moeten voelen. En die 250 onnodige euro's die ze maakten, en daarna nog gingen wegmoffelen, wat ook bijna niet gebeurd was want Hila wilde er eerst niet aan. Wel vreemd voor de mol, die blijkbaar net ervoor bij het eten had afgesproken voor de jokers te gaan, ik neem toch de voorkennis heeft wat Hila heeft gedaan, en dan toch de bakjes verkeerd legt waardoor ze onnodig aan geld komen. Je zou als mol juist je vertrouweling 2 jokers gunnen want die wil je in het spel houden.

OK genoeg voor vandaag  :o ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2022, 17:51:35 »
Thomas durf ik met 100 procent zekerheid uit te sluiten als mol. Hij doet gewoon teveel dingen goed en laat kansen om te mollen liggen. Ja, hij is wat chaotisch, maar dat is gewoon wie hij is.

Fresia en Sahil durf ik ook uit te sluiten, nog niet met 100 procent zekerheid, maar ik zie in hen gewoon echt geen mol. Ze zijn veel te fanatiek. Dingen die fout gaan proberen zij nog te redden (een mol zou achterover gaan leunen, fouten zijn immers prima).

Dan houd ik over:
- Kim Lian: gekke acties en hints all over, maar het ligt er voor mij echt te dik bovenop. Het lijkt wel alsof de redactie geen kans voorbij laat gaan om haar verdacht te monteren (zie dat modderbad waar inmiddels al van in aangetoond dat de chronologie niet klopt).
- Laetitia: haar zie ik wel als mol. Ze is subtiel, haalt geld binnen maar niet teveel en laat ook de nodige dingen mislukken.
- Everon: ook hij doet niet bijster veel goed, maar ik hoop echt dat hij niet de mol is. De manier waarop hij speelt met zijn emoties en daarmee anderen beïnvloedt zou ik namelijk zeer vervelend vinden als hij daadwerkelijk de mol zou zijn (want dan zou het allemaal spel zijn!).
Bedankt voor het verwoorden van mijn gedachten, maar Everon mag van mij mollen hoe hij wil. Iedereen weet immers voor wat voor spel ze zich op hebben gegeven.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)