Poll

Wie is NIET de Mol?

Everon
44 (25.3%)
Fresia
62 (35.6%)
Kim-Lian
68 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?  (gelezen 30303 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2022, 12:30:25 »
Welmoed, Hila en Thomas niet. Laetitia denk ik ook niet, maar die streep ik nog niet af.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #61 Gepost op: 9-01-2022, 13:21:17 »
 Everon (vanwege de gouden ballonnen), Arno (idem maar ook het aanwijzen aan Hila van de juiste lichtfoto en haar voet "blootleggen" bij de fotoreconstructie), Fresia lijkt alles goed te willen doen en niet op de juiste posities en Thomas niet op de juiste positie bij de foto's en een beetje nepmollend om zichzelf verdacht te maken zo lijkt het. Een tactiek die ik in aflevering 1 ook al dacht te zien en hij houdt zich eraan. Nog niet weggestreept maar twijfelachtig als mol : Sahil en Laetitia.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #62 Gepost op: 9-01-2022, 13:37:02 »
Everon (vanwege de gouden ballonnen), Arno (idem maar ook het aanwijzen aan Hila van de juiste lichtfoto en haar voet "blootleggen" bij de fotoreconstructie), Fresia lijkt alles goed te willen doen en niet op de juiste posities en Thomas niet op de juiste positie bij de foto's en een beetje nepmollend om zichzelf verdacht te maken zo lijkt het. Een tactiek die ik in aflevering 1 ook al dacht te zien en hij houdt zich eraan. Nog niet weggestreept maar twijfelachtig als mol : Sahil en Laetitia.

Eens met je strepen door Everon, Arno, Fresia en Thomas, door de combinatie van teveel goede acties en slechte molposities. Sahil durf ik nog niet af te strepen. Hij ontregelt de boel en wijst consequent naar anderen als het om fouten gaat, een goede moltactiek. Laetitia vind ik moeilijk te peilen. Ik ken haar nog van voordat ze bekend werd en heb toen met haar samengewerkt. Ze komt voor mijn gevoel nu anders over dan toen, maar waar het hem precies in zit geen idee (kan ook het proces van volwassen worden zijn, anderen die met Laetitia hebben gewerkt vinden haar juist wel precies zo overkomen als ze haar kennen).

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2022, 15:33:28 »
Op basis van afl. 2 is Sahil voor mij niet de Mol. Minstens zes van de overgebleven kandidaten noemen hem als Molverdachte. Rik laat in het voorwoord van het Molboekje weten: ‘Ik heb het gevoel dat dit misschien wel het beste seizoen wordt van de afgelopen vijf jaar.’ Zou je zo’n opmerking maken wanneer de Mol vroeg in het seizoen al veelvuldig in het vizier is bij kandidaten? Kim-Lian en Thomas worden minimaal vier keer genoemd. Als een van beiden de Mol is, kan zij of hij maar beter wat verdenkingen van zich afschudden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2022, 16:18:26 »
Ik durf voor nu enkel Arno, Hila en Thomas aan te vinken voor in deze poll. Zie bij de andere nog evenveel zaken die je als mol actie kunt noteren. Bij Arno/Thomas minder. Bedoel je kunt denken als golden boy bepaal je de eindstand. Moeten er nog wel genoeg ballonnen blijven hangen. En laat nu net de rest je voor zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2022, 12:20:27 »
Omdat Glen afgevallen is kunnen we redelijk zeker Thomas en Sahil afstrepen als mol. Als een van deze twee de mol zou zijn, dan moet Glen door geweest zijn.
Binnen de groep kandidaten zijn Sahil, Thomas en Kim het meest verdacht.
Meest verdacht, op basis van het afvallen van Glen, zijn Kim en Welmoed, maar is nog te weinig bekend over de verdenkingen van alle kandidaten.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2022, 13:04:39 »
Fresia en Hila wat mij betreft zeker niet. Arno en Thomas denk ik ook niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2022, 22:43:23 »
Arno, Fresia, Thomas en mijn wensmol Everon niet... Die namen heb ik nu aangevinkt.

Twijfel over Hila en Sahil: een van hen kan wat mij betreft de mol zijn, maar dat lijkt mij niet waarschijnlijk.

Mol-alert bij: Laetitia, Kim-Lian en Welmoed
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2022, 13:17:45 »
Arno, Fresia, Thomas en mijn wensmol Everon niet... Die namen heb ik nu aangevinkt.

Twijfel over Hila en Sahil: een van hen kan wat mij betreft de mol zijn, maar dat lijkt mij niet waarschijnlijk.

Mol-alert bij: Laetitia, Kim-Lian en Welmoed
Helemaal mee eens!
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #69 Gepost op: 12-01-2022, 15:53:17 »
Fresia: Verdient zoveel voor de pot
Die snap ik niet. Dat is alleen op basis van de laatste opdracht want in de opdrachten ervoor haalt ze (op individuele basis) helemaal niets binnen. Op basis van 1 opdracht streep je toch niemand af...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2022, 19:36:32 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #71 Gepost op: 16-01-2022, 10:58:33 »
Als Hila de mol was geweest, had zij haar zwarte vrijstelling nog gehad.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #72 Gepost op: 16-01-2022, 11:43:20 »
Alleen Kim-Lian, Fresia en Laetitia kunnen het wat mij betreft nog zijn. De rest heb ik afgestreept.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2022, 14:26:43 »
Als Hila de mol was geweest, had zij haar zwarte vrijstelling nog gehad.
Hoezo? Je hebt er toch niks aan? Ik zou hem als mol gewoon meteen inzetten. Margriet had er een beetje spielerei mee destijds maar het ding was nieuw toen. Er hoeft geen Productieassistent meer gespeeld te worden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2022, 15:19:33 »
Arno, Fresia, Hila en Sahil.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2022, 23:07:48 »
Na aflevering 3...

Niet: Arno, Fresia, Hila (aangevinkt)
Misschien: Sahil en Thomas
Mol-alert: Everon (ja, toch wel  ;D), Kim-Lian en Laetitia

Arno, Fresia, Thomas en mijn wensmol Everon niet... Die namen heb ik nu aangevinkt.

Twijfel over Hila en Sahil: een van hen kan wat mij betreft de mol zijn, maar dat lijkt mij niet waarschijnlijk.

Mol-alert bij: Laetitia, Kim-Lian en Welmoed
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2022, 07:51:53 »
Ik durf eigenlijk alleen Arno door te strepen. De anderen kunnen het wat mij betreft allemaal nog zijn. Hila is het waarschijnlijk ook niet, maar ik schrijf haar nog niet af.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2022, 09:06:46 »
Geen mol: Arno, Hila, Sahil en Thomas
Potentiële mollen: Everon, Fresia, Kim-Lian en Laetitia

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #78 Gepost op: 17-01-2022, 10:37:50 »
Hoezo? Je hebt er toch niks aan? Ik zou hem als mol gewoon meteen inzetten. Margriet had er een beetje spielerei mee destijds maar het ding was nieuw toen. Er hoeft geen Productieassistent meer gespeeld te worden.

Soms moet ik volledig akkoord gaan met jou. Het zou inderdaad net vreemd zijn als de mol hem niet had ingezet. Merel zette ooit een vrijstelling pas een aflevering later in, toen hadden we het ook al moeten weten eigenlijk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2022, 19:35:51 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4: