Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis Schouten  (gelezen 1150 keer)

Offline Tristan

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Kandidaat] Dennis Schouten
« Gepost op: 31-08-2021, 09:20:00 »


Praat mee over Dennis!

Schouten groeide op in Glanerbrug en behaalde zijn mbo-diploma filiaalmanager op het ROC van Twente te Hengelo. In mei 2014 begon hij filmpjes te maken op zijn eigen YouTube-kanaal genaamd GeenCommentaar. Begin 2016 stopte Schouten met zijn hbo-opleiding media, informatie en communicatie aan Saxion Hogescholen in Enschede om aan het werk te gaan voor PowNed. Voor deze omroep was hij te zien als verslaggever. Daarnaast maakte hij de webserie, Dennis in Albufissa. Opmerkelijk was dat hij deels zelf voor de financiering van het programma instond.

Lees hier meer over Dennis.
« Laatst bewerkt op: 2-09-2021, 17:57:50 door D*N »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis Schouten
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2021, 21:30:43 »
Sneu om al zo vroeg weg te moeten gaan vanwege zijn gezondheid. Had het idee dat ie best goed in de groep lag eigenlijk, dus had het wel willen zien.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis Schouten
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2021, 21:33:43 »
Ja het is vervelend als je lichaam je in de steek laat. Die jongen heeft wat dat betreft wel pech in zijn leven.
Ik heb overigens niet het gevoel dat ie ver was gekomen of goed in de groep lag, hij was toch een beetje een buitenbeentje in de groep en sloot zichzelf van de rest af. Maar je zag wel dat ie met René, Sylvana en Sandra een goede band had.
When life knocks you down, fight back!

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis Schouten
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2021, 22:23:04 »
Iets meer uitleg vanuit Dennis zijn kant. Klinkt echt behoorlijk heftig zo.

https://www.instagram.com/p/CTc3daCj22C/

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Dennis Schouten
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2021, 09:28:14 »
Ik vraag me alleen af of het wel verstandig was geweest om überhaupt mee te gaan gezien zijn TIA-verleden. Uit mijn directe omgeving weet ik dat een zware TIA je de rest van je leven kan achtervolgen.
Ich bin ein Bärliner!