Auteur Topic: [De winnaar] Fresia Cousiño Arias  (gelezen 63109 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #540 Gepost op: 5-03-2022, 17:24:46 »
Voor mij klopt bij alle drie de kandidaten totaal niet alles (heel veel gewoon niet). Toch maar een tunnel kiezen voor vanavond, en dan kom ik toch uit bij Fresia.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #541 Gepost op: 5-03-2022, 21:10:48 »
Wauw! Helemaal mis. Toch zitten tunnelen dan. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #542 Gepost op: 5-03-2022, 21:42:32 »
Geeft ze het winnaarsstokje over?  ;D

Oeps

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #543 Gepost op: 5-03-2022, 21:43:25 »
Bravo Fresia! 50 seconden sneller (want niet afgeleid door gehannes met kristallen, tarotkaarten en kippenbotjes)!
Woosie down?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #544 Gepost op: 5-03-2022, 21:44:41 »
Oeps

Straks word het nog de allerlaagste pot ooit ::art:: euro.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #545 Gepost op: 5-03-2022, 22:31:15 »
Super dat ze heeft gewonnen, leuke kandidaat!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #546 Gepost op: 5-03-2022, 22:33:25 »
Bravo Fresia! 50 seconden sneller (want niet afgeleid door gehannes met kristallen, tarotkaarten en kippenbotjes)!
Dit wisten we toch ook al? Ze deden tegelijk de finaletest en Fresia was als eerste klaar..

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #547 Gepost op: 5-03-2022, 22:40:11 »
Genoten van Fresia, vaak getwijfeld maar toch willen geloven dat ze het was. Maar zo briljant en natuurlijk is een mol natuurlijk nooit!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #548 Gepost op: 5-03-2022, 22:40:42 »
Bravo Fresia! 50 seconden sneller (want niet afgeleid door gehannes met kristallen, tarotkaarten en kippenbotjes)!

Ha ha!    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #549 Gepost op: 5-03-2022, 23:48:58 »
Ik zit er nog wel mee dat Rocky haar als winnares spoilerde. Rick als je dit leest geef Fresia geen boete!  :\'(

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #550 Gepost op: 5-03-2022, 23:49:10 »
Prima winnares. Leuk dat ze vertelden dat ze in aflevering 2 bijna naar huis was gegaan, maar daarna flexibel genoeg was om niet in oude ideeën te blijven hangen. En vier  afleveringen de vrijstelling bewaard. Dan ga je er wel voor.

34/40 is een beetje mager, maar dat is dan ook het enige minpuntje tussen erg veel plussen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #551 Gepost op: 5-03-2022, 23:56:47 »
Leuke winnares, erg genoten van Fresia! ::bravo:: Toch nog ruim 8.000 euro, nou dat was niet dankzij haar dus ze mag niet klagen. ;D Al deed ze dat wel nog even over een andere kandidaat die geld had laten liggen (ik weet even niet meer wie). Haha.

Ik zit er nog wel mee dat Rocky haar als winnares spoilerde. Rick als je dit leest geef Fresia geen boete!  :\'(
Als Kim en Fresia het zelf nog niet wisten, kon Rocky het ook nog niet weten... Het was misschien bedoeld als grapje en toevallig bleek het nog te kloppen ook.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #552 Gepost op: 5-03-2022, 23:59:21 »
Als Kim en Fresia het zelf nog niet wisten, kon Rocky het ook nog niet weten... Het was misschien bedoeld als grapje en toevallig bleek het nog te kloppen ook.

Toeval of niet. Het klopte dus wel. Fresia wist waarschijnlijk wel wie de mol was en heeft het haar verteld. Ze doneert ook het geld aan dezelfde stichting als Rocky. Duidelijk afgesproken.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #553 Gepost op: 6-03-2022, 00:21:27 »
Desondanks wist ze niet wie gewonnen had. Toeval bestaat, net zoals Kim toevallig nummer 33 trok en daardoor al snel Everon op het spoor was, beide kandidaten evenveel vragen goed hadden én iemand koos voor het masker met de ogen van de finalist voor de aankondiging van de livestream. Mensen willen soms alles verklaren, heerlijk dat dat niet altijd kan.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #554 Gepost op: 6-03-2022, 00:23:19 »
Voor Fresia was het sowieso (minstens) 50% kans dat ze zou winnen, want ze weet uiteraard van zichzelf dat ze de mol niet is.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #555 Gepost op: 6-03-2022, 00:28:44 »
Fijne spelmentaliteit, een kandidaat als Fresia mag er elk seizoen wel bij zitten. Gefeliciteerd Fresia, hartstikke verdiende en leuke winnaar ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #556 Gepost op: 6-03-2022, 00:30:03 »
Desondanks wist ze niet wie gewonnen had. Toeval bestaat, net zoals Kim toevallig nummer 33 trok en daardoor al snel Everon op het spoor was, beide kandidaten evenveel vragen goed hadden én iemand koos voor het masker met de ogen van de finalist voor de aankondiging van de livestream. Mensen willen soms alles verklaren, heerlijk dat dat niet altijd kan.
Het had nog mooier geweest als het allebei met 33 goede antwoorden was geëindigd. Verder prima winnares, goede speelster. Ze gaat het geld voor een deel geven aan de stichting van die andere voetbalwinnares: Rocky.  ::ok::

Je moet geloof ik een voetbalachtergrond hebben om de finale te halen of zelfs te winnen: Nathan - Rocky - Fresia (3e seizoen op rij).

Grappig is nog dat ik eerst heel lang haar als winnaar had (toen ze bekend werd als kandidaat) en dat dat langzaam maar zeker tijdens de serie tunnelvisie als mol is geworden ;D

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #557 Gepost op: 6-03-2022, 00:31:44 »
Uiteindelijk toch teveel getunneld op mijn wensmol Fresia. Heb enorm van haar genoten, wat een topvrouw!  ::bravo::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #558 Gepost op: 6-03-2022, 09:27:10 »
 ::oink:: Was flabbergasted. Maar dit is me vaker wel dan niet overkomen ::) . De laatste keer was met
Spoiler: Vlaamse Mol (klik om te tonen/verbergen)
.ik was echt zeker dat het Fresia was. Zoveel aanwijzingen zag ik, het was toch die verdomde tunnelvisie weer. Ik had nooit van Everon af moeten stappen.
Fantastische kandidaat, heb genoten van Fresia. Kim- Lian vond ik ook een topkandidaat. Everon moet ik nog even verwerken >:D. Ok wel ::bravo:: natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 09:41:59 door Heinz »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #559 Gepost op: 6-03-2022, 09:52:44 »
Bravo Fresia! 50 seconden sneller (want niet afgeleid door gehannes met kristallen, tarotkaarten en kippenbotjes)!
Voetbalfanaten zijn snel, zie ook de winnaar van de vorige keer. Ik vond het eerst onterecht omdat Kim-Lian al vanaf aflevering 1 op de goede mol zat maar Fresia heeft hem wel vanaf het begin goed gevolgd, van alles opgeschreven zoals we zagen en ze was het snelst en dat is ook belangrijk. Gefeliciteerd Fresia!  ::bravo::