Auteur Topic: [Kandidaat] Hila Noorzai  (gelezen 16020 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2022, 16:26:29 »
Ja die noemt ze, 1 ervan is meedoen aan de mol ;-)
::rofl::


Citaat
Ik vind haar wel erg naturel en kandidaats overkomen, maar ik probeer toch hij alle kandidaten linkjes te ontdekken.
Bij opdr. 2.3 vond ik Hila niet zo naturel overkomen. Bij het raden van de foto's viel me dat op.



^ na 42:35 moet het groepje van Hila de foto's raden

^ bij 40:45 molactie? Hila poseert niet goed ...bij een element dat de Mol erin wilde hebben, bleek later. Arno (streep erdoor) ziet dat het niet matcht met de foto en grijpt in.

bij 41:00 maakt ze dan het oké handgebaar 👌  ...zonder tekst. Paar seconden maar ...kan een deel van een molbiecht zijn. Hun deelopdracht is deels mislukt.



na 51:50 zie je dat Rik het over de voet heeft die Hila zwoel moest laten hangen.  Je ziet Arno denken

Later bij de test zien we niet wie Arno verdenkt. (maar Arno zou wel eens de volgende afvaller kunnen zijn ...de focus was op hem toen je hem zag nadenken)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2022, 10:42:40 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2022, 16:45:56 »
Thanks, ik vond haar bij de foto raden inderdaad ook verdacht, ze wist het zelf niet..

En met die voet daar had ik nog niet aan gedacht, en de legde de nadruk op de sigaret maar die was niet relevant.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2022, 20:29:14 »
Ik heb ook het idee dat we haar niet uit het oog moeten verliezen, ze kan zomaar die ene mol zijn die volledig onder de radar vliegt ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2022, 09:35:00 »
We mogen haar inderdaad niet Hilaten voorbijgaan. Bij mij staat ze op de 4e plek, voor alle mannen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2022, 19:08:14 »
Hila had vanavond een opvallend pak aan bij Eenvandaag.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2022, 20:00:47 »
Hintje voor Hila.
Na afloop Ver gelijken het Mol logo op het TV scherm bedekt iemand tussen Laetitia en Glen.
Daar staat Hila het best achter het logo geplaceerd.
Zodra Hila begint te lopen om het geld te lopen komt het logo op het scherm.
Fresia kijkt naar dit scherm, de rest is blij.

En foto 2 en 3. De eerste beelden van de mol? Hila aan de cello en Hilo die de troevenclub vraagt om hun jokers?

Hila kwam met haar ouders met heel weinig spullen vanuit Kabul via Oekraïne naar Nederland met als enige vaste waarde in haar jeugd een lampje dat er uit zag als er een blauw vogeltje.

Haar voorstelvideo zou haar een hele aparte mol maken. Wil mezelf herkennen, doen wat goed voelt. Pittige groep. Badpakkie mee, dus relaxed. En ondertussen rustig een beetje mollen, beetje hiet beetje daar, zwarte vrijstelling pakken is geen probleem. Lekker genieten.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2022, 09:51:12 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2022, 09:29:57 »
Nog altijd een gebrek aan acties om haar serieus te verdenken, maar even goed een gebrek aan acties om haar serieus af te strepen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #27 Gepost op: 18-01-2022, 16:14:33 »
Het enige dat ik kon bedenken bij prikactie, het strand van Albanië loopt vrij naar Rik's speech 'helemaal van het NOORden naar het ZAIden.' Beetje mager, toegegeven. Maar als Hila de mol is, heeft ze als penningmeester op de meest makkelijke manier de pot geplunderd, en is verder te onzichtbaar.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #28 Gepost op: 18-01-2022, 17:34:19 »
De enige reden dat ik haar niet helemaa durf af te strepen is omdat ze zo weinig in beeld wordt gebracht en geen echte molacties laat zien. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als een mol niets doet, althans niets opvallends. Maar het kan natuurlijk. Haar reacties lijken overigens wel natuurlijk..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #29 Gepost op: 18-01-2022, 20:07:33 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #30 Gepost op: 19-01-2022, 10:19:50 »
Verhaal over Hila: https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/a38388386/hila-noorzai-wie-is-de-mol-2022/

1e foto : Hila poseert als mol. stond ook als enige exact weerspiegeld op de plek van het mollogo.
2e foto : Het blauwe lampje
3e foto : Groeide op in Schiedam, dat o.a. bekend is vanwege de oude haven.
4e foto : Hila in haar zwempak met oranje zwembroek. Staat oranje nog ergens symbolisch voor? De prestaties van het molteam?

Executie aflevering 2: Geiten, Bergen, kapot glas, barakken. Denkend aan Afghanistan?
Verhuisde 11x , presenteerde tussen 10 en 12.
Aanwijzingen genoeg naar Hila.

Molstreken:
0) Wist vertrouwen te wekken tijdens de livestream met zichzelf zijn en penningmeesterschap.
1) voorzag Suzanne ook van een joker bij de jenga toren
2) maakte de bestekla niet af en was bezig met de veertjes waar ook zeker 400 euro is blijven liggen.
3) Legde haar voet niet over de rand van de bank en herkende de penningmeester lichttekening niet.
4) Schoot Welmoed af bij lasergames en rommelde mogelijk met de zilveren slotjes.
5) haalde als penningmeester 1500 euro uit de pot, iets wat een mol ook zou doen.

« Laatst bewerkt op: 19-01-2022, 14:01:20 door foxhunter »

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #31 Gepost op: 19-01-2022, 20:25:50 »
Doordat Hila in de WIDM app en bij Moltalk het minst verdacht is, zou ik bijna gaan denken dat ze de Mol is... ???

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2022, 07:09:27 »
Hila had in haar jeugd houvast aan een blauw lampje in de vorm van een vogel.
De blauwe lamp (2 stuks) stonden op tafel bij de zandlopers. Bij de uitslag van de zandlopers stond een blauwe olielamp.
De blauwe zee (benoemd door Kim) die glinstert lijkt ook op een blauwe lamp. We zagen ook veel vogels op het meer van Shkodër.
Mogelijke aanwijzingen die ik nog niet gezien heb:
- Nissan Bluebird (automodel)
- Op een TV: Sesamstraat Pino
- blauwe maan of blue moon disco
- Blauwlicht als ambulance, politie
- er komt nog een beeld van een vogel voor in de leader, daar kan je blauw licht op projecteren.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2022, 07:11:29 door foxhunter »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2022, 10:25:48 »
Thanks foxhunter, ik was ook al op zoek naar links naar het blauwe lampje. Ik had niet gezien dat het de vorm van een vogel had.
Er werd ook een keer benadrukt dat de vogels zo mooi over het meer vlogen en dat iedereen ervan genoot!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2022, 16:36:08 »
Hila zou zomaar een mol als Jeroen kunnen zijn. Iemand die op weinig verdachts te betrappen is en sowieso weinig opvalt, door de regie in de luwte gehouden, maar die toch uiteindelijk de mol is. Ze heeft weinig verdachts gedaan maar ook weinig dingen waarop ik haar zou afstrepen.

Ze wilde heel erg graag penningmeester worden in aflevering 1. Ze ging niet akkoord dat Welmoed het geld pakte van Rik. Wist ze dat ze later 1500 euro uit de pot kon spelen als penningmeester? Ze deed het voetje verkeerd bij vergelijken, ze raadde haar foto alleen maar omdat Arno al de voorzet gaf. Is zij degene die Welmoed afschiet met laser gamen?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2022, 17:14:43 »
Ja, zou kunnen. Hila zat bij het lasergamen in het 1e groepje --> de beste molpositie, zoals terecht opgemerkt op het andere forum. 

Hila vermeed oogcontact toen ze werd ondervraagd over de sloten. Deed ze als Mol niet zo goed.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2022, 17:41:36 »


Ze wilde heel erg graag penningmeester worden in aflevering 1. Ze ging niet akkoord dat Welmoed het geld pakte van Rik. Wist ze dat ze later 1500 euro uit de pot kon spelen als penningmeester?

Maar dan val je toch veel te veel op als mol? Ik vond het ook een opvallend moment, volgens mij was zelfs Rik verbaasd over deze actie van Hila ;)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2022, 17:43:55 »
Ik vond nog een blauw lampje op tafel, zie foto rechterkant op tafeltje.


Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2022, 17:50:11 »
Maar dan val je toch veel te veel op als mol? Ik vond het ook een opvallend moment, volgens mij was zelfs Rik verbaasd over deze actie van Hila ;)
Blijkbaar niet, want je hoort er niemand over, geen medekandidaten of molloten. Ook in de app wordt ze niet erg verdacht. Er zaten natuurlijk een paar afleveringen tussen en graag penningmeester zijn wordt ook wel als kandidaats gezien omdat je soms voordeel krijgt.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #39 Gepost op: 22-01-2022, 16:08:14 »
Mogelijke hint naar Hila : haar naam betekent halo of aura/aureool. Laatste woorden zijn afgeleid van aurum, goud, omdat een aureool (krans om hoofd van heilige of goddelijk persoon) meestal goudkleurig is.

In aflevering 1 zei Rik: "jullie hadden goud in handen". Geldbriefje met gemaskerde Hila?

Ze komt zeer onverdacht over, maar dankzij het vertrouwen dat ze wekt kan ze zonder problemen penningmeester worden en zo 1500 euro uit de pot spelen. In ieder geval heeft ze nog niets gedaan dat haar helemaal onverdacht maakt tot op heden, of het moet zijn dat ze door afvallers is genoemd, maar sinds wanneer is dat veel waard in WIDM.